Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
nog 1tje dan over heksenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
hartige taartquote:
quote:Op donderdag 9 september 2010 13:21 schreef wel.o.k het volgende:
fipo
![]()
[..]
nog 1tje dan over heksenOeh oeh oeh, en toen, en toen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Hey haal en ruim jij anders even de boodschappen op voor een half weeshuis en dan nog verjaardagsboodschappenquote:Op donderdag 9 september 2010 13:23 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik weet het nog niet, die gozer schiet niet op
las harige taart ...quote:
quote:
feli trevquote:Op donderdag 9 september 2010 13:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey haal en ruim jij anders even de boodschappen op voor een half weeshuis en dan nog verjaardagsboodschappendus ja het duurt nog even
Oh ja, gefeliciteerdquote:
Ik negeer de OP meestal in de SC's... maar ik zag net dat sebasser vorig jaar overleden is? Had het helemaal niet meegekregen... ben ook niet online geweest van juni tot december, maar toch.. Ben er ff stil van.quote:
Oh, jeetje, ja...quote:Op donderdag 9 september 2010 13:35 schreef DR34M3R het volgende:
Ik negeer de OP meestal in de SC's... maar ik zag net dat sebasser vorig jaar overleden is? Had het helemaal niet meegekregen... ben ook niet online geweest van juni tot december, maar toch.. Ben er ff stil van.
Ja, dat was wel heftig toen.quote:Op donderdag 9 september 2010 13:35 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Oh ja, gefeliciteerd![]()
[..]
Ik negeer de OP meestal in de SC's... maar ik zag net dat sebasser vorig jaar overleden is? Had het helemaal niet meegekregen... ben ook niet online geweest van juni tot december, maar toch.. Ben er ff stil van.
Kan ik me wel voorstellen ja..quote:Op donderdag 9 september 2010 13:35 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
[..]
nou...quote:Op donderdag 9 september 2010 13:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oeh oeh oeh, en toen, en toen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
ja harige taartquote:
Lekker hoorquote:
Ja, Trev. Maar hij schiet niet op en laat ons verhongerenquote:
quote:
Ja, zat net het topic door te lezen.. gek hoe zoiets je toch zo aan kan grijpen terwijl je iemand alleen online kende.. Viel me ff koud op mijn dak nu.quote:
Prove itquote:Op donderdag 9 september 2010 13:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lekker hoorMaar Suikertaartje en ik maken de lekkerste hartige taart
![]()
Toch Suikertje?
Het bun ook altied dezeld'nquote:Op donderdag 9 september 2010 13:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, Trev. Maar hij schiet niet op en laat ons verhongeren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
recept?quote:Op donderdag 9 september 2010 13:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
Toch Suikertje?
Dan moet je een keertje hartige taart komen eten bij ST en mijquote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 9 september 2010 13:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
feli trev![]()
en geef nou maar eens taart
Dank jullie welquote:Op donderdag 9 september 2010 13:35 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
[..]
Iets van de appie en dan zelf vanalles toegevoegdquote:
OK.quote:Op donderdag 9 september 2010 13:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan moet je een keertje hartige taart komen eten bij ST en mij![]()
Ik geloof het meteenquote:Op donderdag 9 september 2010 13:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
Toch Suikertje?
Veel plezier Liebchenquote:Op donderdag 9 september 2010 13:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
En ik ben weer verder House kijkenTot strakjes
Ja, het recept was van de appiequote:
Danke Liebchenquote:
quote:Op donderdag 9 september 2010 13:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, het recept was van de appieDus even op de site kijken zou ik zeggen
![]()
Mart, jij bent wiki-editor, doe jij dat effe, wil je!quote:Op donderdag 9 september 2010 13:57 schreef DaMart het volgende:
Nog meer taart?
En werk je de wiki nog bij, Gier?.
nom nom nomquote:Op donderdag 9 september 2010 13:52 schreef Trevland het volgende:
* Trevland zet het gebak er neer
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 9 september 2010 13:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het bun ook altied dezeld'nTwenteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
quote:Op donderdag 9 september 2010 13:52 schreef Trevland het volgende:
* Trevland zet het gebak er neer
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 9 september 2010 13:43 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nou...ik vind jouw verhaaltjes leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
Ik zit op werk, en wiki is primair de taak van de TS.quote:Op donderdag 9 september 2010 13:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Mart, jij bent wiki-editor, doe jij dat effe, wil je!
Moet de inhoud ook zwart zijn?quote:Op donderdag 9 september 2010 13:51 schreef cablegunmaster het volgende:
denk je een spuit bus te kopen , koop je een verfglans iets achtigs... waar bruine zooi uitkomt terwijl je denkt een zwarte spuitbus te kopen. mis aankoop gedaan!
nu blijft de vraag waar kan ik het spul wel halen
ohja goedemorgen![]()
quote:Op donderdag 9 september 2010 14:00 schreef Trevland het volgende:
[..]je spoiler is stukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
quote:Op donderdag 9 september 2010 14:00 schreef Trevland het volgende:
[..]Wat is er nou weer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zijn ze eens pro jouw regio, is het nog niet goed.
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:Op donderdag 9 september 2010 14:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik vind jouw verhaaltjes leuk
Je post ook mee in KSC en de crewfora, dus dat werk valt wel mee. En als wikimaster kan ik een wiki-editor vragen de wiki te doen als TS verzaakt. Dus, niet zeuren, bijwerkenquote:Op donderdag 9 september 2010 14:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zit op werk, en wiki is primair de taak van de TS.
Ik doe lekker niet happenquote:
Nee hoor, helemaal niet mijn regioquote:Op donderdag 9 september 2010 14:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat is er nou weer?
Zijn ze eens pro jouw regio, is het nog niet goed.
MPG wat heb je met de sla gedaanquote:Op donderdag 9 september 2010 14:04 schreef suikertaartje het volgende:
Trouwens, ik denk, ik ben ziek, ik mag lekkere lunch.
Dus ik maak boterhammetjes met verse biologische sla en een pittige brie![]()
Proef ik niets
Heb jij mij soms aangestoken? Ik heb het gevoel dat morgen mijn neus dicht zit en mijn keel voelt al geïrriteerd aan.quote:Op donderdag 9 september 2010 14:04 schreef suikertaartje het volgende:
Proef ik niets
Ze waren anders keilekker hoorquote:Op donderdag 9 september 2010 14:04 schreef suikertaartje het volgende:
Proef ik niets
Het is wel wok ja, die mag datquote:
Ik ben geen wiki-editor... en dit zijn mijn eerste posts onder werktijd vandaag hoor... en waarschijnlijk ook weer de laatste voor vandaagquote:Op donderdag 9 september 2010 14:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Je post ook mee in KSC en de crewfora, dus dat werk valt wel mee. En als wikimaster kan ik een wiki-editor vragen de wiki te doen als TS verzaakt. Dus, niet zeuren, bijwerken.
Wij doen niet aan biologische slaquote:Op donderdag 9 september 2010 14:05 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
MPG wat heb je met de sla gedaan
quote:Op donderdag 9 september 2010 14:05 schreef DaMart het volgende:
Heb jij mij soms aangestoken? Ik heb het gevoel dat morgen mijn neus dicht zit en mijn keel voelt al geïrriteerd aan.
Jawel, zie jouw welkomsttopic in het crewforum. En wedden dat je hier nog op reageertquote:Op donderdag 9 september 2010 14:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben geen wiki-editor... en dit zijn mijn eerste posts onder werktijd vandaag hoor... en waarschijnlijk ook weer de laatste voor vandaag.
Hoezo niet?quote:Op donderdag 9 september 2010 14:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik doe lekker niet happen![]()
[..]
Nee hoor, helemaal niet mijn regio
Dat denk ik ook, want de textuur is echtquote:
Dan vind ik dat jij me ook maar moet verzorgenquote:Op donderdag 9 september 2010 14:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dan ben ik bang van wel ja
quote:Op donderdag 9 september 2010 14:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, want de textuur is echt
Daar heeft ST het uitgebreid over gehadquote:Op donderdag 9 september 2010 14:08 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wat weet jij van mijn streepje
Ze is zelf nog ziekquote:Op donderdag 9 september 2010 14:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan vind ik dat jij me ook maar moet verzorgen.
Doe maar een kop thee nu, om de keel te smeren.
Ik ben aan het lunchen, pak maar lekker zelfquote:Op donderdag 9 september 2010 14:08 schreef DaMart het volgende:
Dan vind ik dat jij me ook maar moet verzorgen.
Doe maar een kop thee nu, om de keel te smeren.
Niet over dat 'ie te klein was hoorquote:Op donderdag 9 september 2010 14:09 schreef MPG het volgende:
Daar heeft ST het uitgebreid over gehad.
Het is te kort om de W te bedekkenquote:Op donderdag 9 september 2010 14:08 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wat weet jij van mijn streepje
Je hoopt zeker dat ik jou nu vraag je witte jurkje met dat rode kruis erop aan te trekkenquote:Op donderdag 9 september 2010 14:09 schreef MPG het volgende:
Ze is zelf nog ziek.
Zoek maar ee andere zuster.
Mag ook zonder honing hoorquote:Op donderdag 9 september 2010 14:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ben aan het lunchen, pak maar lekker zelf![]()
kan je een kwartiertje wachten? dan doe ik er ook honing bij in![]()
Nux vomica erbij? Neem ik er zelf ook eentjequote:
Ik was met een pak koek begonnen omdat het zo lang duurdequote:Op donderdag 9 september 2010 14:11 schreef Trevland het volgende:
Hoezo, teveel van mijn taart gehad?
Fastfoodketen die begint met een M?quote:Op donderdag 9 september 2010 14:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Wij doen niet aan biologische sla.
Wij beleveren een fastfoodketen, weet je wel!
Tegen mij zei je anders van welquote:Op donderdag 9 september 2010 14:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Niet over dat 'ie te klein was hoor
Dat ook.quote:Op donderdag 9 september 2010 14:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het is te kort om de W te bedekken.
Beslist niet. Je belt Enfermerel maar.quote:[..]
Je hoopt zeker dat ik jou nu vraag je witte jurkje met dat rode kruis erop aan te trekken.
Jij bent ook niet echt kieskeurig he?quote:[..]
Mag ook zonder honing hoor.
quote:Op donderdag 9 september 2010 14:13 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Fastfoodketen die begint met een M?
Er waren iets meer boodschappen dan geplandquote:Op donderdag 9 september 2010 14:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik was met een pak koek begonnen omdat het zo lang duurde
Niet. Ik zeg nooit iets lelijks over wokquote:
quote:
Waarom zou dat lelijk zijn? Het stuk over prestaties was anders best wel om jaloers op te zijnquote:Op donderdag 9 september 2010 14:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Niet. Ik zeg nooit iets lelijks over wok
quote:
Oh, ja, ehm.quote:Waarom zou dat lelijk zijn? Het stuk over prestaties was anders best wel om jaloers op te zijn....
Hoera voor de kaasmeneerquote:Op donderdag 9 september 2010 14:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mijn kaasmeneer heeft echt goede verkoopskills, hij dacht dat ik deze wel erg lekker zou vinden
![]()
![]()
Ghehehe.....quote:[..]
Oh, ja, ehm.
Maar.
Ik roddel niet hoor, nooit, heus niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
quote:Op donderdag 9 september 2010 14:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Moet de inhoud ook zwart zijn?
En waar heb je het voor nodig dan?
quote:Op donderdag 9 september 2010 14:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Hoera voor de kaasmeneer.
[..]
Ghehehe.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
quote:Op donderdag 9 september 2010 14:23 schreef DR34M3R het volgende:
Wat is dit? De dag van het slechte nieuws of zo?
hoezo?quote:Op donderdag 9 september 2010 14:23 schreef DR34M3R het volgende:
en bij de bouwmarkt hebben ze dat niet?quote:Op donderdag 9 september 2010 14:23 schreef cablegunmaster het volgende:
ja jou een vraag mij een weet, nee bezig met overspuiten van mijn frame
.
quote:Op donderdag 9 september 2010 14:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]Ghehe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
2quote:Op donderdag 9 september 2010 14:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
en bij de bouwmarkt hebben ze dat niet?
of hebben jullie geen bouwmarkt in het pittoreske h-s?
Nou, dit was nummer 3 in een goed uur tijd. Eerst dat van sebasser (ja, ik loop bijna een jaar achter, sorryquote:
Damn. Slecht nieuws komt écht nooit alleen hequote:Op donderdag 9 september 2010 14:26 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nou, dit was nummer 3 in een goed uur tijd. Eerst dat van sebasser (ja, ik loop bijna een jaar achter, sorry), vervolgens een vaag bericht van een kennis waarbij ik het ergste vermoed... en nu belde mijn collega dat hij met zijn 3-jarige zoontje op weg is naar het ziekenhuis in Maastricht voor onderzoek en of ik zijn afspraak voor morgen wil afzeggen... symptomen klinken ook al niet al te best.
En toen heb je hem door die telefoonlijn heen getrokken, en zijn kloten tussen twee bakstenen geplet?quote:Op donderdag 9 september 2010 14:26 schreef suikertaartje het volgende:
Bel ik die man over die vacature: zegtie: eerste vraag: heb je een uitkering?
Ik: nee.
Hij: dan kan ik ook niets voor je doen.
Zit ik ^&*%^%)&@( anderhalf jaar met een uitkering, kunnen ze niets voor me doen, en nu dan weer niet omdat ik GEEN uitkering heb![]()
zwart met donkerbruin kan ook heel mooi zijnquote:Op donderdag 9 september 2010 14:25 schreef cablegunmaster het volgende:
2maar ik had bij de hema vernis glans gekocht ipv zwarte glans
.
bleek er gelijk 2 te hebben gekocht. keek ik even naar de andere was die wel weer zwart.
Frame is nu zwart alleen hopen dat de regen even wat langer uitblijft
quote:Op donderdag 9 september 2010 14:26 schreef DR34M3R het volgende:
Nou, dit was nummer 3 in een goed uur tijd. Eerst dat van sebasser (ja, ik loop bijna een jaar achter, sorry), vervolgens een vaag bericht van een kennis waarbij ik het ergste vermoed... en nu belde mijn collega dat hij met zijn 3-jarige zoontje op weg is naar het ziekenhuis in Maastricht voor onderzoek en of ik zijn afspraak voor morgen wil afzeggen... symptomen klinken ook al niet al te best.
Nee. Hij klonk wel liefquote:Op donderdag 9 september 2010 14:28 schreef MPG het volgende:
En toen heb je hem door die telefoonlijn heen getrokken, en zijn kloten tussen twee bakstenen geplet?
quote:
Dat doet hij express dat lief klinken. Ik zou zeggen beuk hem in elkaarquote:
Nopequote:Op donderdag 9 september 2010 14:23 schreef DR34M3R het volgende:
Nee, het was toch niet zijn schuld?quote:
HIJ kan je niet helpen. HIJ is het punt waar je je agressie op kunt projecterenquote:Op donderdag 9 september 2010 14:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, het was toch niet zijn schuld?
Hihi, maar als je iedereen in elkaar zou beuken waar je het niet mee eens was, terwijl die je ook alleen maar de regels uitlegde, dan lag ik nu in het ziekenhuisquote:Op donderdag 9 september 2010 14:31 schreef Panda72 het volgende:
Dat doet hij express dat lief klinken. Ik zou zeggen beuk hem in elkaar
Hij kan me niet helpen omdat regels. En die regels heeft hij niet gemaakt.quote:Op donderdag 9 september 2010 14:32 schreef MPG het volgende:
HIJ kan je niet helpen. HIJ is het punt waar je je agressie op kunt projecteren.
Dan moet je de regelmaker bellen, en dan de procedure die ik beschreef uitvoerenquote:Op donderdag 9 september 2010 14:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hij kan me niet helpen omdat regels. En die regels heeft hij niet gemaakt.
Dat is waar.quote:Op donderdag 9 september 2010 14:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hihi, maar als je iedereen in elkaar zou beuken waar je het niet mee eens was, terwijl die je ook alleen maar de regels uitlegde, dan lag ik nu in het ziekenhuis
Okee. Help je me dan wel? Bakstenen zijn zo zwaar nuquote:Op donderdag 9 september 2010 14:35 schreef MPG het volgende:
Dan moet je de regelmaker bellen, en dan de procedure die ik beschreef uitvoeren.
Jou help ik altijdquote:Op donderdag 9 september 2010 14:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Okee. Help je me dan wel? Bakstenen zijn zo zwaar nu
Jep. En mijn bal is ook al leeeeeek!quote:Op donderdag 9 september 2010 14:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
getverdemme, wat een ***dag.
watje.quote:Op donderdag 9 september 2010 14:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Okee. Help je me dan wel? Bakstenen zijn zo zwaar nu
quote:Op donderdag 9 september 2010 09:38 schreef Ladylike het volgende:
[..]
fleske
In gedachte schrob ik je rug
* suikertaartje haalt plakset en pompjequote:Op donderdag 9 september 2010 14:41 schreef DR34M3R het volgende:
Jep. En mijn bal is ook al leeeeeek!
gelukkig hebben we de humor nog...
nee, ziek!quote:
oh. Sorryquote:Op donderdag 9 september 2010 14:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
* suikertaartje haalt plakset en pompje
[..]
nee, ziek!
Oeh...lekkerquote:Op donderdag 9 september 2010 14:47 schreef DR34M3R het volgende:
Ik denk he.. ik denk dat ik zaterdagavond gewoon lekker naar de sauna ga. En als niemand mee kan / wil ga ik wel alleen. En mezelf dan lekker laten masseren.. Thaise kruidenstempelmassageEen uur aan een stuk
[ afbeelding ]
geeft niet, het is maar snot en algehele malaise, gaat wel weer overquote:
* Trevland is jaloersquote:Op donderdag 9 september 2010 14:47 schreef DR34M3R het volgende:
Ik denk he.. ik denk dat ik zaterdagavond gewoon lekker naar de sauna ga. En als niemand mee kan / wil ga ik wel alleen. En mezelf dan lekker laten masseren.. Thaise kruidenstempelmassageEen uur aan een stuk
[ afbeelding ]
Wat let je?quote:
ik moet zaterdag werkenquote:Op donderdag 9 september 2010 14:47 schreef DR34M3R het volgende:
[ afbeelding ]
ik nietquote:
quote:Op donderdag 9 september 2010 14:26 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Balen!quote:Op donderdag 9 september 2010 14:26 schreef suikertaartje het volgende:
Bel ik die man over die vacature: zegtie: eerste vraag: heb je een uitkering?
Ik: nee.
Hij: dan kan ik ook niets voor je doen.
Zit ik ^&*%^%)&@( anderhalf jaar met een uitkering, kunnen ze niets voor me doen, en nu dan weer niet omdat ik GEEN uitkering heb![]()
quote:Op donderdag 9 september 2010 14:47 schreef DR34M3R het volgende:
[ afbeelding ]
dat heb ik ook wel in de gatenquote:
Zo'n beetje alles is nu weer: of ze vinden me 'te goed' (quote:Op donderdag 9 september 2010 15:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
Balen!![]()
Heb je nog wel andere leuke sollicitaties lopen?
Maar we gaan wel, zodra jij weer durftquote:Ik wil ook weer
Maar durf niet nu
![]()
Waarom durf je niet nu?quote:Op donderdag 9 september 2010 15:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Damn, niet echt fijn nieuws nee...
[..]
Balen!![]()
Heb je nog wel andere leuke sollicitaties lopen?
[..]Ik wil ook weer
Maar durf niet nu
![]()
ja, ik dacht, ik meld het ffquote:Op donderdag 9 september 2010 15:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat heb ik ook wel in de gaten
Ik duim voor jequote:Op donderdag 9 september 2010 15:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zo'n beetje alles is nu weer: of ze vinden me 'te goed' () of ik ben weer een van de 300, of ik woon te ver weg, of er waren ook interne kandidaten die eerst voor gaan.
Maar ik heb er net weer eentje verstuurd en vanmiddag of morgen doe ik er nog eentje![]()
[..]
Zo te horen gaat het daar een stuk beter met het vinden er van dan hierquote:Op donderdag 9 september 2010 15:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zo'n beetje alles is nu weer: of ze vinden me 'te goed' () of ik ben weer een van de 300, of ik woon te ver weg, of er waren ook interne kandidaten die eerst voor gaan.
Maar ik heb er net weer eentje verstuurd en vanmiddag of morgen doe ik er nog eentje![]()
[..]
Maar we gaan wel, zodra jij weer durft![]()
![]()
quote:
Getver...quote:Op donderdag 9 september 2010 15:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
Maar we gaan wel, zodra jij weer durft![]()
![]()
De spoiler haal ik zo weer weg, dus svp niet quotenquote:Op donderdag 9 september 2010 15:09 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Waarom durf je niet nu?
[..]
ja, ik dacht, ik meld het ff
[ Bericht 2% gewijzigd door Marijkezwolle op 09-09-2010 15:19:23 ]Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Ik zoek me rot en ik heb nog steeds niets, na minstens 50 (nee, niet overdreven) sollicitaties...dus ja, het gaat hier heel goedquote:Op donderdag 9 september 2010 15:12 schreef Trevland het volgende:
Zo te horen gaat het daar een stuk beter met het vinden er van dan hier
WTF bestaat en doet dat het nog?quote:Op donderdag 9 september 2010 15:12 schreef TJDoornbos het volgende:
Jezus.......moet op werk voortaan met IE6 werken. de portable firefox is verboden
Het is gewoon echt even klote nuquote:Op donderdag 9 september 2010 15:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik zoek me rot en ik heb nog steeds niets, na minstens 50 (nee, niet overdreven) sollicitaties...dus ja, het gaat hier heel goed
Ik wou dat ik er 50 had gevonden i.p.v. de 2 die ik nu heb gehadquote:Op donderdag 9 september 2010 15:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik zoek me rot en ik heb nog steeds niets, na minstens 50 (nee, niet overdreven) sollicitaties...dus ja, het gaat hier heel goed
Eentje is gewoon lekker in de stad, bij een makelaarquote:Op donderdag 9 september 2010 15:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
Getver...Irritant is dat
![]()
Maar volgens mij duimt iedereen voor je, dus het moet toch echt een keer lukken
![]()
Ja, dat wil ik zelf ook, even ontspannen
Portable Firefox en Open Office is ideaalquote:Op donderdag 9 september 2010 15:14 schreef Trevland het volgende:
[..]
WTF bestaat en doet dat het nog?
vind ik ookquote:Op donderdag 9 september 2010 15:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het is gewoon echt even klote nuMaar je doet zo hard je best en iedereen vindt je altijd geweldig, dus het moet lukken, heus waar
Dan kun je niet meer FOK!ken. Ik zou ontslag nemen.quote:Op donderdag 9 september 2010 15:12 schreef TJDoornbos het volgende:
Jezus.......moet op werk voortaan met IE6 werken. de portable firefox is verboden
Ik doelde op ie6quote:Op donderdag 9 september 2010 15:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Portable Firefox en Open Office is ideaalNam het altijd mee naar school, kon ik tenminste met fatsoenlijke software werken
Oeh, tof!quote:Op donderdag 9 september 2010 15:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Eentje is gewoon lekker in de stad, bij een makelaar![]()
En ontspannen moet sowieso, mijn ouders zijn er niet he, dus we kunnen altijd daar in bad/ sauna
Ik zou willen dat 1 van die 50 me had aangenomenquote:Op donderdag 9 september 2010 15:14 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik wou dat ik er 50 had gevonden i.p.v. de 2 die ik nu heb gehad
Ik neem altijd een laptop meequote:Op donderdag 9 september 2010 15:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Portable Firefox en Open Office is ideaalNam het altijd mee naar school, kon ik tenminste met fatsoenlijke software werken
Ja, want je hebt zo weer een andere baanquote:Op donderdag 9 september 2010 15:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan kun je niet meer FOK!ken. Ik zou ontslag nemen.
Ik weet wel zeker dat het laatste er wel mee te maken heeft maar er is gewoon niet veel werk in de sector waar ik zoekquote:Op donderdag 9 september 2010 15:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik zou willen dat 1 van die 50 me had aangenomen![]()
Oh wacht, nee, 2 van die 50.
En misschien zoek ik wel harder/ vaker/ meer/ uitgebreider/ met minder eisen?
Ik kon m'n laptop wel meenemen, maar wifi van school was amper te fixen onder Linuxquote:Op donderdag 9 september 2010 15:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik neem altijd een laptop mee. En mijn nerd-o-foon
.
Wat zoek je dan?quote:Op donderdag 9 september 2010 15:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker dat het laatste er wel mee te maken heeft maar er is gewoon niet veel werk in de sector waar ik zoek
Ja, wel minimaal 32 uur dan, maar okee...quote:Op donderdag 9 september 2010 15:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
Oeh, tof!Zou leuk zijn
Da's een goede jaSnel een keertje doen als je weer fit bent enzo?
Ja, ik denk dat het niet handig is, ook omdat mijn immuunsysteem niet echt sterk is op het moment...quote:Op donderdag 9 september 2010 15:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, wel minimaal 32 uur dan, maar okee...
Ja, eigenlijk zouden we daar zaterdag heen he..ik ga sowieso (want hier is dan een lanparty), maar ik ben nu nog zo besmettelijk als de pest denk ik
Ja, maar ik ben ook al iets langer op zoek dan jij hequote:Op donderdag 9 september 2010 15:17 schreef Trevland het volgende:
Ik weet wel zeker dat het laatste er wel mee te maken heeft maar er is gewoon niet veel werk in de sector waar ik zoek
O, ja, wifiquote:Op donderdag 9 september 2010 15:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik kon m'n laptop wel meenemen, maar wifi van school was amper te fixen onder LinuxDus na wat verwoede pogingen heb ik dat opgegeven en was ik gedoemd de pc's van school te gebruiken
Nee, daarom...maar dan doen we dat gewoon binnenkort alsnogquote:Op donderdag 9 september 2010 15:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja, ik denk dat het niet handig is, ook omdat mijn immuunsysteem niet echt sterk is op het moment...
en dan zegt ze ietsjes, doe maar ietsjes heel veel langerquote:Op donderdag 9 september 2010 15:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben ook al iets langer op zoek dan jij he
Das slappe business jaquote:
Annoying gewoonquote:Op donderdag 9 september 2010 15:19 schreef MPG het volgende:
[..]
O, ja, wifi. Met die config loop ik hier ook nog te klooien
.
quote:Op donderdag 9 september 2010 15:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, daarom...maar dan doen we dat gewoon binnenkort alsnog
Trouwens, bij die makelaar had ik nog een onderdeel voor mijn tent gekocht vorig jaar, via marktplaatsquote:
quote:Op donderdag 9 september 2010 15:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Trouwens, bij die makelaar had ik nog een onderdeel voor mijn tent gekocht vorig jaar, via marktplaats
quote:Op donderdag 9 september 2010 15:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Getver...Irritant is dat
![]()
Maar volgens mij duimt iedereen voor je, dus het moet toch echt een keer lukken
![]()
Ja, dat wil ik zelf ook, even ontspannen
[..]
De spoiler haal ik zo weer weg, dus svp niet quotenIk was te laat... heb wel een PM boxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
Goede workaround. Ik zit hier nog op WindHOOSquote:Op donderdag 9 september 2010 15:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Annoying gewoonDus ik typte vaak op mijn laptop en de groepsgenoten zochten dingen op hun laptop op
Was wel een mooie combi
of juist wel, alles uitzwetenquote:Op donderdag 9 september 2010 15:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]En ik kan me ook voorstellen dat nu in de sauna enzo ook niet heel fijn is...
quote:Op donderdag 9 september 2010 15:22 schreef TJDoornbos het volgende:
ST ik heb nog wel een functie voor je: Systeembeheerder bij mijn baas.
Pff nee bedanktquote:Op donderdag 9 september 2010 15:26 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
gezellig hele dag mijn problemen oplossen met dit kutnetwerk
Je hebt PMquote:Op donderdag 9 september 2010 15:23 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik was te laat... heb wel een PM box
quote:Op donderdag 9 september 2010 15:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Goede workaround. Ik zit hier nog op WindHOOS...
Hahaha, klein detailquote:Op donderdag 9 september 2010 15:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
of juist wel, alles uitzweten![]()
maar dat kan nu natuurlijk helemaal ook niet zaterdag, want ik heb Thijs mee en die slaapt in de kamer waar de sauna staat![]()
dan maar bad en zonnebank
Jaquote:
Waarom zou dat niet kunnen?quote:
Hey Ferbquote:
Praat me er niet van, het is 1 van de 2 slechtste windows ooitquote:
Ga bij toek werken, mag je netwerkprobleempjes fixz0rrenquote:
Daar issie ook dual boot met Kubuntuquote:Op donderdag 9 september 2010 15:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet kunnen?
[..]
Hey Ferb![]()
[..]
Praat me er niet van, het is 1 van de 2 slechtste windows ooit
Omdat ik niet weet waar het over gaat.quote:
quote:[..]
Hey Ferb![]()
[..]
Jarig?quote:Op donderdag 9 september 2010 15:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet kunnen?
[..]
Hey Ferb![]()
[..]
Gefixt.quote:
Lees even mee en je komt er vanzelf wel achterquote:Op donderdag 9 september 2010 15:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Omdat ik niet weet waar het over gaat.
[..]
Yupquote:
Ze zijn gewoon allemaal stapelgek dat ze jou niet hebben aangemonen.quote:Op donderdag 9 september 2010 15:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik zou willen dat 1 van die 50 me had aangenomen![]()
Oh wacht, nee, 2 van die 50.
En misschien zoek ik wel harder/ vaker/ meer/ uitgebreider/ met minder eisen?
Zeg maar tegen die meneer. Meneer u MOET mij aannemen anders komen Panda en de fokkertjes u in elkaar beuken.quote:Op donderdag 9 september 2010 15:40 schreef suikertaartje het volgende:
Note to self: niet met bergen was van zolder naar beneden gaan sjouwen![]()
![]()
Panda: ja he? Hihi. Maar hoopvol, de baas van een bedrijf zei net eigenlijk genoeg sollicitanten te hebben, maar wil toch nog wel even graag een motivatie van mij hebben
Ik probeer het toch eerst even met een goede motivatiebriefquote:Op donderdag 9 september 2010 15:42 schreef Panda72 het volgende:
Zeg maar tegen die meneer. Meneer u MOET mij aannemen anders komen Panda en de fokkertjes u in elkaar beuken.
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 9 september 2010 15:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Lees even mee en je komt er vanzelf wel achter
[..]
Yup
Succes he. Wij duimen allemaal voor je.quote:Op donderdag 9 september 2010 15:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik probeer het toch eerst even met een goede motivatiebrief
Veel succesquote:Op donderdag 9 september 2010 15:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dank jequote:
En die kan hij maar beter serieus nemenquote:Op donderdag 9 september 2010 15:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
quote:
Veel plezierquote:
Die meneer heeft er kijk op.quote:Op donderdag 9 september 2010 15:40 schreef suikertaartje het volgende:
Maar hoopvol, de baas van een bedrijf zei net eigenlijk genoeg sollicitanten te hebben, maar wil toch nog wel even graag een motivatie van mij hebben
Zou Panda's suggestie niet motivatie genoeg zijn dan denk je?quote:Op donderdag 9 september 2010 15:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Tot later Liebchenquote:Op donderdag 9 september 2010 15:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
[..]
Veel plezier
Ik voel me eindelijk fit genoeg om weer eens wat rondjes in de auto te rijdenDus ga zo even rondjes rijden en dan eten bij m'n moeder.
Tot later allemaal
Nietesquote:
quote:Op donderdag 9 september 2010 15:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
[..]
Veel plezier
Ik voel me eindelijk fit genoeg om weer eens wat rondjes in de auto te rijdenDus ga zo even rondjes rijden en dan eten bij m'n moeder.
Tot later allemaal
maar lief is iets wat meerdere mensen tegelijkertijd kunnen zijn hoor, schatquote:
Dat is plan Bquote:Op donderdag 9 september 2010 15:52 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Zou Panda's suggestie niet motivatie genoeg zijn dan denk je?
Dankjequote:Op donderdag 9 september 2010 15:55 schreef naatje_1 het volgende:
Ow en ST, ondanks dat ik het gesprek niet volg, toch suc6 gewenst
Jaquote:Op donderdag 9 september 2010 15:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
maar lief is iets wat meerdere mensen tegelijkertijd kunnen zijn hoor, schat
Goed plan.quote:
Yep als hij je niet aanneemt dan zal hij ervan lusten.quote:
quote:Op donderdag 9 september 2010 15:57 schreef naatje_1 het volgende:
Meisjes zijn over het algemeen lief, behalve schoonmoeders
Min exschoonmoeder is wel lief. Jammer alleen dat haar zoon zo'n eikel is.quote:Op donderdag 9 september 2010 15:57 schreef naatje_1 het volgende:
Meisjes zijn over het algemeen lief, behalve schoonmoeders
Mijn uitspraak van net was alleen vanuit jongens perspectiefquote:Op donderdag 9 september 2010 16:00 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Min exschoonmoeder is wel lief. Jammer alleen dat haar zoon zo'n eikel is.
Maar je hebt gelijk hoor de meeste schoonmoeders zijnquote:Op donderdag 9 september 2010 16:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Mijn uitspraak van net was alleen vanuit jongens perspectief
quote:
quote:
wat is de andere? 98?quote:Op donderdag 9 september 2010 15:33 schreef Trevland het volgende:
quote:Op donderdag 9 september 2010 16:00 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Min exschoonmoeder is wel lief. Jammer alleen dat haar zoon zo'n eikel is.
Wacht maar tot ik die wifi ook onder Kubuntu op zn knieën hebquote:
Elke andere. Duh. Maar milennium met stip bovenaanquote:
quote:Op donderdag 9 september 2010 16:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Wacht maar tot ik die wifi ook onder Kubuntu op zn knieën heb.
98 installed na 6 uur moeite blijken 4 bestanden te missen meteen dus 4 foutmeldingen op de pc. mijn pa zo van ... ja dat heb je snel gemold!quote:Op donderdag 9 september 2010 16:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Elke andere. Duh. Maar milennium met stip bovenaan
lol fail !quote:Op donderdag 9 september 2010 16:15 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
98 installed na 6 uur moeite blijken 4 bestanden te missen meteen dus 4 foutmeldingen op de pc. mijn pa zo van ... ja dat heb je snel gemold!
gewoon kut cdquote:
wat is het nou voor framepje dan?quote:Op donderdag 9 september 2010 16:21 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
gewoon kut cd
ondertussen zit het framepje mooi droog te worden achter inde tuin mooi zwart is niet lelijk![]()
Fiets Framequote:Op donderdag 9 september 2010 16:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wat is het nou voor framepje dan?
hihi, framepje.
bijna net zo leuk als cakeje.
Wederom fixed.quote:Op donderdag 9 september 2010 16:20 schreef naatje_1 het volgende:
1. Linux
ergens ver daaronder. XP
daaronder: de rest
Oh, sorry hoorquote:
CGM is helemaal niet boos hoor....quote:Op donderdag 9 september 2010 16:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, sorry hoor![]()
ik wist niet dat je boos werd
Bedoelen we nu dezelfde dan?quote:Op donderdag 9 september 2010 16:28 schreef MPG het volgende:
[..]
CGM is helemaal niet boos hoor....
CGM is gewoon een beetje... ehm... speciaal.
nee Evilquote:Op donderdag 9 september 2010 16:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, sorry hoor![]()
ik wist niet dat je boos werd
quote:Op donderdag 9 september 2010 16:28 schreef MPG het volgende:
[..]
CGM is helemaal niet boos hoor....
CGM is gewoon een beetje... ehm... speciaal.
You had to askquote:Op donderdag 9 september 2010 16:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Bedoelen we nu dezelfde dan?
Die ene grappige met dat leuke snuitje?
En dat haar?
Jaquote:Op donderdag 9 september 2010 16:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Bedoelen we nu dezelfde dan?
Die ene grappige met dat leuke snuitje?
En dat haar?
Evil. Jij. Ghihihihihihi!quote:Op donderdag 9 september 2010 16:30 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
nee Evilniet booos
![]()
[..]
een beetje speciaal
op een goede manier en niet gestoorde manier![]()
[..]
You had to ask![]()
dankje btw![]()
Oh well. Mensen die 'daar' wonen zijn allemaal best een beetje speciaalquote:
Ik ken niet zo veel mensen van 'daar'quote:Op donderdag 9 september 2010 16:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh well. Mensen die 'daar' wonen zijn allemaal best een beetje speciaal
Ik welquote:Op donderdag 9 september 2010 16:35 schreef MPG het volgende:
Ik ken niet zo veel mensen van 'daar'.
wij zijn import groningersquote:Op donderdag 9 september 2010 16:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik wel![]()
Mijn halve familie
quote:
quote:Op donderdag 9 september 2010 16:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dan zijn jullie helemaal kierewiet
[..]
Ja, want zwart is echt heel vrolijk en heul niet saaiquote:Op donderdag 9 september 2010 16:38 schreef cablegunmaster het volgende:
nah was het zat van mijn saaie fiets kleur dus ik heb alles van mijn frame gehaald alles wat bewoog.
Ketting eraf gehaald alle onderdelen in zakjes. nu hopen dat allles erop past na het spuiten![]()
Zwart kleed afquote:Op donderdag 9 september 2010 16:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, want zwart is echt heel vrolijk en heul niet saai
[..]
nou mijn hele kleur stijl is zwart dus het past bij elkaar, en dat deze fiets nou niet helemaal koshjer isquote:Op donderdag 9 september 2010 16:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, want zwart is echt heel vrolijk en heul niet saai
Kom maar hier hoorquote:Op donderdag 9 september 2010 16:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zwart kleed af
ow.. de fiets
ik heb een terugval, ik ben helemaal nog niet beter
Boefjes in Groningenquote:Op donderdag 9 september 2010 16:43 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
![]()
[..]
nou mijn hele kleur stijl is zwart dus het past bij elkaar, en dat deze fiets nou niet helemaal koshjer is.
helpt ook een klein beetje mss
komt goedquote:Op donderdag 9 september 2010 16:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zwart kleed af
ow.. de fiets
ze hebben de mijne ook al gejatquote:
quote:
* MPG gaat weer aan de gang met thee maken en sinaasappels persen.quote:Op donderdag 9 september 2010 16:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zwart kleed af
ow.. de fiets
Tot je er ineens één op JOUW fiets voorbij ziet komenquote:
met moederstuur en kinderzitje?quote:Op donderdag 9 september 2010 16:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Tot je er ineens één op JOUW fiets voorbij ziet komen![]()
.
moeten ze hem maar op slot zetten, mijne stond tenminste nog op 2 sloten en toch gejatquote:Op donderdag 9 september 2010 16:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Tot je er ineens één op JOUW fiets voorbij ziet komen![]()
.
ahaa, dus het is gewoon een kwestie van achterhalen wie er begon en dan heeft uiteindelijk iedereen zijn eigen fiets weer terug?quote:Op donderdag 9 september 2010 16:44 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
komt goedthee met honing?
[..]
ze hebben de mijne ook al gejat![]()
moederdieven zijn het ergstequote:Op donderdag 9 september 2010 16:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
met moederstuur en kinderzitje?
quote:Op donderdag 9 september 2010 16:44 schreef MPG het volgende:
* MPG gaat weer aan de gang met thee maken en sinaasappels persen.
JAquote:Op donderdag 9 september 2010 16:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
met moederstuur en kinderzitje?
helaas werkt het zo nietquote:Op donderdag 9 september 2010 16:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ahaa, dus het is gewoon een kwestie van achterhalen wie er begon en dan heeft uiteindelijk iedereen zijn eigen fiets weer terug?
Dan krijg je sinaasappelsapquote:Op donderdag 9 september 2010 16:49 schreef LovelyLady het volgende:
Ik kan geen thee met honing meer zien
De PI is ongebruikt, dus ik kan hier nu niet uit opmaken of je sarcastisch was of dat de lach gemeend was.quote:
ZO is mijn vorige fiets uit de tuin gejat, de poort zat zelfs op slot... kon ik dus niet meer fietsenquote:
Koffie?quote:Op donderdag 9 september 2010 16:49 schreef LovelyLady het volgende:
Ik kan geen thee met honing meer zien
Wat wil je dan?quote:
Kolere zeg. Denk zelf eens na.quote:Op donderdag 9 september 2010 16:51 schreef naatje_1 het volgende:
De PI is ongebruikt, dus ik kan hier nu niet uit opmaken of je sarcastisch was of dat de lach gemeend was.
vast wel, baby;s zijn ook ritmegevoeligquote:Op donderdag 9 september 2010 16:53 schreef cablegunmaster het volgende:
bestaat er zoiets als ritmegevoelig??
dat je een soort van ritueel hebt en door krijgt dat het niet goed gaat maar je weet dat je er niks aan kan doen.
nog steeds niet fit?quote:Op donderdag 9 september 2010 16:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mijn bed in en pas weer wakker worden als ik weer energie genoeg heb
Ik ging van het sarcasme uit, daarom vraag ik het ook maar voor de zekerheid.quote:Op donderdag 9 september 2010 16:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Kolere zeg. Denk zelf eens na.
ik vond het echt grappig.quote:Op donderdag 9 september 2010 16:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ging van het sarcasme uit, daarom vraag ik het ook maar voor de zekerheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |