Okee. Help je me dan wel? Bakstenen zijn zo zwaar nuquote:Op donderdag 9 september 2010 14:35 schreef MPG het volgende:
Dan moet je de regelmaker bellen, en dan de procedure die ik beschreef uitvoeren.
Jou help ik altijdquote:Op donderdag 9 september 2010 14:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Okee. Help je me dan wel? Bakstenen zijn zo zwaar nu
Jep. En mijn bal is ook al leeeeeek!quote:Op donderdag 9 september 2010 14:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
getverdemme, wat een ***dag.
watje.quote:Op donderdag 9 september 2010 14:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Okee. Help je me dan wel? Bakstenen zijn zo zwaar nu
quote:Op donderdag 9 september 2010 09:38 schreef Ladylike het volgende:
[..]
fleske
In gedachte schrob ik je rug
* suikertaartje haalt plakset en pompjequote:Op donderdag 9 september 2010 14:41 schreef DR34M3R het volgende:
Jep. En mijn bal is ook al leeeeeek!
gelukkig hebben we de humor nog...
nee, ziek!quote:
oh. Sorryquote:Op donderdag 9 september 2010 14:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
* suikertaartje haalt plakset en pompje
[..]
nee, ziek!
Oeh...lekkerquote:Op donderdag 9 september 2010 14:47 schreef DR34M3R het volgende:
Ik denk he.. ik denk dat ik zaterdagavond gewoon lekker naar de sauna ga. En als niemand mee kan / wil ga ik wel alleen. En mezelf dan lekker laten masseren.. Thaise kruidenstempelmassageEen uur aan een stuk
[ afbeelding ]
geeft niet, het is maar snot en algehele malaise, gaat wel weer overquote:
* Trevland is jaloersquote:Op donderdag 9 september 2010 14:47 schreef DR34M3R het volgende:
Ik denk he.. ik denk dat ik zaterdagavond gewoon lekker naar de sauna ga. En als niemand mee kan / wil ga ik wel alleen. En mezelf dan lekker laten masseren.. Thaise kruidenstempelmassageEen uur aan een stuk
[ afbeelding ]
Wat let je?quote:
ik moet zaterdag werkenquote:Op donderdag 9 september 2010 14:47 schreef DR34M3R het volgende:
[ afbeelding ]
ik nietquote:
quote:Op donderdag 9 september 2010 14:26 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nou, dit was nummer 3 in een goed uur tijd. Eerst dat van sebasser (ja, ik loop bijna een jaar achter, sorry), vervolgens een vaag bericht van een kennis waarbij ik het ergste vermoed... en nu belde mijn collega dat hij met zijn 3-jarige zoontje op weg is naar het ziekenhuis in Maastricht voor onderzoek en of ik zijn afspraak voor morgen wil afzeggen... symptomen klinken ook al niet al te best.
Balen!quote:Op donderdag 9 september 2010 14:26 schreef suikertaartje het volgende:
Bel ik die man over die vacature: zegtie: eerste vraag: heb je een uitkering?
Ik: nee.
Hij: dan kan ik ook niets voor je doen.
Zit ik ^&*%^%)&@( anderhalf jaar met een uitkering, kunnen ze niets voor me doen, en nu dan weer niet omdat ik GEEN uitkering heb![]()
quote:Op donderdag 9 september 2010 14:47 schreef DR34M3R het volgende:
[ afbeelding ]
dat heb ik ook wel in de gatenquote:
Zo'n beetje alles is nu weer: of ze vinden me 'te goed' (quote:Op donderdag 9 september 2010 15:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
Balen!![]()
Heb je nog wel andere leuke sollicitaties lopen?
Maar we gaan wel, zodra jij weer durftquote:Ik wil ook weer
Maar durf niet nu
![]()
Waarom durf je niet nu?quote:Op donderdag 9 september 2010 15:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Damn, niet echt fijn nieuws nee...
[..]
Balen!![]()
Heb je nog wel andere leuke sollicitaties lopen?
[..]Ik wil ook weer
Maar durf niet nu
![]()
ja, ik dacht, ik meld het ffquote:Op donderdag 9 september 2010 15:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat heb ik ook wel in de gaten
Ik duim voor jequote:Op donderdag 9 september 2010 15:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zo'n beetje alles is nu weer: of ze vinden me 'te goed' () of ik ben weer een van de 300, of ik woon te ver weg, of er waren ook interne kandidaten die eerst voor gaan.
Maar ik heb er net weer eentje verstuurd en vanmiddag of morgen doe ik er nog eentje![]()
[..]
Zo te horen gaat het daar een stuk beter met het vinden er van dan hierquote:Op donderdag 9 september 2010 15:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zo'n beetje alles is nu weer: of ze vinden me 'te goed' () of ik ben weer een van de 300, of ik woon te ver weg, of er waren ook interne kandidaten die eerst voor gaan.
Maar ik heb er net weer eentje verstuurd en vanmiddag of morgen doe ik er nog eentje![]()
[..]
Maar we gaan wel, zodra jij weer durft![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |