Hoera voor de kaasmeneerquote:Op donderdag 9 september 2010 14:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mijn kaasmeneer heeft echt goede verkoopskills, hij dacht dat ik deze wel erg lekker zou vinden
![]()
![]()
Ghehehe.....quote:[..]
Oh, ja, ehm.
Maar.
Ik roddel niet hoor, nooit, heus niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:Op donderdag 9 september 2010 14:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Moet de inhoud ook zwart zijn?
En waar heb je het voor nodig dan?
quote:Op donderdag 9 september 2010 14:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Hoera voor de kaasmeneer.
[..]
Ghehehe.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
quote:Op donderdag 9 september 2010 14:23 schreef DR34M3R het volgende:
Wat is dit? De dag van het slechte nieuws of zo?
hoezo?quote:Op donderdag 9 september 2010 14:23 schreef DR34M3R het volgende:
en bij de bouwmarkt hebben ze dat niet?quote:Op donderdag 9 september 2010 14:23 schreef cablegunmaster het volgende:
ja jou een vraag mij een weet, nee bezig met overspuiten van mijn frame
.
quote:Op donderdag 9 september 2010 14:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]Ghehe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
2quote:Op donderdag 9 september 2010 14:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
en bij de bouwmarkt hebben ze dat niet?
of hebben jullie geen bouwmarkt in het pittoreske h-s?
Nou, dit was nummer 3 in een goed uur tijd. Eerst dat van sebasser (ja, ik loop bijna een jaar achter, sorryquote:
Damn. Slecht nieuws komt écht nooit alleen hequote:Op donderdag 9 september 2010 14:26 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nou, dit was nummer 3 in een goed uur tijd. Eerst dat van sebasser (ja, ik loop bijna een jaar achter, sorry), vervolgens een vaag bericht van een kennis waarbij ik het ergste vermoed... en nu belde mijn collega dat hij met zijn 3-jarige zoontje op weg is naar het ziekenhuis in Maastricht voor onderzoek en of ik zijn afspraak voor morgen wil afzeggen... symptomen klinken ook al niet al te best.
En toen heb je hem door die telefoonlijn heen getrokken, en zijn kloten tussen twee bakstenen geplet?quote:Op donderdag 9 september 2010 14:26 schreef suikertaartje het volgende:
Bel ik die man over die vacature: zegtie: eerste vraag: heb je een uitkering?
Ik: nee.
Hij: dan kan ik ook niets voor je doen.
Zit ik ^&*%^%)&@( anderhalf jaar met een uitkering, kunnen ze niets voor me doen, en nu dan weer niet omdat ik GEEN uitkering heb![]()
zwart met donkerbruin kan ook heel mooi zijnquote:Op donderdag 9 september 2010 14:25 schreef cablegunmaster het volgende:
2maar ik had bij de hema vernis glans gekocht ipv zwarte glans
.
bleek er gelijk 2 te hebben gekocht. keek ik even naar de andere was die wel weer zwart.
Frame is nu zwart alleen hopen dat de regen even wat langer uitblijft
quote:Op donderdag 9 september 2010 14:26 schreef DR34M3R het volgende:
Nou, dit was nummer 3 in een goed uur tijd. Eerst dat van sebasser (ja, ik loop bijna een jaar achter, sorry), vervolgens een vaag bericht van een kennis waarbij ik het ergste vermoed... en nu belde mijn collega dat hij met zijn 3-jarige zoontje op weg is naar het ziekenhuis in Maastricht voor onderzoek en of ik zijn afspraak voor morgen wil afzeggen... symptomen klinken ook al niet al te best.
Nee. Hij klonk wel liefquote:Op donderdag 9 september 2010 14:28 schreef MPG het volgende:
En toen heb je hem door die telefoonlijn heen getrokken, en zijn kloten tussen twee bakstenen geplet?
quote:
Dat doet hij express dat lief klinken. Ik zou zeggen beuk hem in elkaarquote:
Nopequote:Op donderdag 9 september 2010 14:23 schreef DR34M3R het volgende:
Nee, het was toch niet zijn schuld?quote:
HIJ kan je niet helpen. HIJ is het punt waar je je agressie op kunt projecterenquote:Op donderdag 9 september 2010 14:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, het was toch niet zijn schuld?
Hihi, maar als je iedereen in elkaar zou beuken waar je het niet mee eens was, terwijl die je ook alleen maar de regels uitlegde, dan lag ik nu in het ziekenhuisquote:Op donderdag 9 september 2010 14:31 schreef Panda72 het volgende:
Dat doet hij express dat lief klinken. Ik zou zeggen beuk hem in elkaar
Hij kan me niet helpen omdat regels. En die regels heeft hij niet gemaakt.quote:Op donderdag 9 september 2010 14:32 schreef MPG het volgende:
HIJ kan je niet helpen. HIJ is het punt waar je je agressie op kunt projecteren.
Dan moet je de regelmaker bellen, en dan de procedure die ik beschreef uitvoerenquote:Op donderdag 9 september 2010 14:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hij kan me niet helpen omdat regels. En die regels heeft hij niet gemaakt.
Dat is waar.quote:Op donderdag 9 september 2010 14:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hihi, maar als je iedereen in elkaar zou beuken waar je het niet mee eens was, terwijl die je ook alleen maar de regels uitlegde, dan lag ik nu in het ziekenhuis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |