Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
nog 1tje dan over heksenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
hartige taartquote:
quote:Op donderdag 9 september 2010 13:21 schreef wel.o.k het volgende:
fipo
![]()
[..]
nog 1tje dan over heksenOeh oeh oeh, en toen, en toen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Hey haal en ruim jij anders even de boodschappen op voor een half weeshuis en dan nog verjaardagsboodschappenquote:Op donderdag 9 september 2010 13:23 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik weet het nog niet, die gozer schiet niet op
las harige taart ...quote:
quote:
feli trevquote:Op donderdag 9 september 2010 13:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey haal en ruim jij anders even de boodschappen op voor een half weeshuis en dan nog verjaardagsboodschappendus ja het duurt nog even
Oh ja, gefeliciteerdquote:
Ik negeer de OP meestal in de SC's... maar ik zag net dat sebasser vorig jaar overleden is? Had het helemaal niet meegekregen... ben ook niet online geweest van juni tot december, maar toch.. Ben er ff stil van.quote:
Oh, jeetje, ja...quote:Op donderdag 9 september 2010 13:35 schreef DR34M3R het volgende:
Ik negeer de OP meestal in de SC's... maar ik zag net dat sebasser vorig jaar overleden is? Had het helemaal niet meegekregen... ben ook niet online geweest van juni tot december, maar toch.. Ben er ff stil van.
Ja, dat was wel heftig toen.quote:Op donderdag 9 september 2010 13:35 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Oh ja, gefeliciteerd![]()
[..]
Ik negeer de OP meestal in de SC's... maar ik zag net dat sebasser vorig jaar overleden is? Had het helemaal niet meegekregen... ben ook niet online geweest van juni tot december, maar toch.. Ben er ff stil van.
Kan ik me wel voorstellen ja..quote:Op donderdag 9 september 2010 13:35 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
[..]
nou...quote:Op donderdag 9 september 2010 13:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oeh oeh oeh, en toen, en toen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
ja harige taartquote:
Lekker hoorquote:
Ja, Trev. Maar hij schiet niet op en laat ons verhongerenquote:
quote:
Ja, zat net het topic door te lezen.. gek hoe zoiets je toch zo aan kan grijpen terwijl je iemand alleen online kende.. Viel me ff koud op mijn dak nu.quote:
Prove itquote:Op donderdag 9 september 2010 13:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lekker hoorMaar Suikertaartje en ik maken de lekkerste hartige taart
![]()
Toch Suikertje?
Het bun ook altied dezeld'nquote:Op donderdag 9 september 2010 13:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, Trev. Maar hij schiet niet op en laat ons verhongeren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
recept?quote:Op donderdag 9 september 2010 13:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
Toch Suikertje?
Dan moet je een keertje hartige taart komen eten bij ST en mijquote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 9 september 2010 13:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
feli trev![]()
en geef nou maar eens taart
Dank jullie welquote:Op donderdag 9 september 2010 13:35 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
[..]
Iets van de appie en dan zelf vanalles toegevoegdquote:
OK.quote:Op donderdag 9 september 2010 13:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan moet je een keertje hartige taart komen eten bij ST en mij![]()
Ik geloof het meteenquote:Op donderdag 9 september 2010 13:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
Toch Suikertje?
Veel plezier Liebchenquote:Op donderdag 9 september 2010 13:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
En ik ben weer verder House kijkenTot strakjes
Ja, het recept was van de appiequote:
Danke Liebchenquote:
quote:Op donderdag 9 september 2010 13:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, het recept was van de appieDus even op de site kijken zou ik zeggen
![]()
Mart, jij bent wiki-editor, doe jij dat effe, wil je!quote:Op donderdag 9 september 2010 13:57 schreef DaMart het volgende:
Nog meer taart?
En werk je de wiki nog bij, Gier?.
nom nom nomquote:Op donderdag 9 september 2010 13:52 schreef Trevland het volgende:
* Trevland zet het gebak er neer
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 9 september 2010 13:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het bun ook altied dezeld'nTwenteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
quote:Op donderdag 9 september 2010 13:52 schreef Trevland het volgende:
* Trevland zet het gebak er neer
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 9 september 2010 13:43 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nou...ik vind jouw verhaaltjes leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
Ik zit op werk, en wiki is primair de taak van de TS.quote:Op donderdag 9 september 2010 13:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Mart, jij bent wiki-editor, doe jij dat effe, wil je!
Moet de inhoud ook zwart zijn?quote:Op donderdag 9 september 2010 13:51 schreef cablegunmaster het volgende:
denk je een spuit bus te kopen , koop je een verfglans iets achtigs... waar bruine zooi uitkomt terwijl je denkt een zwarte spuitbus te kopen. mis aankoop gedaan!
nu blijft de vraag waar kan ik het spul wel halen
ohja goedemorgen![]()
quote:Op donderdag 9 september 2010 14:00 schreef Trevland het volgende:
[..]je spoiler is stukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
quote:Op donderdag 9 september 2010 14:00 schreef Trevland het volgende:
[..]Wat is er nou weer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zijn ze eens pro jouw regio, is het nog niet goed.
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:Op donderdag 9 september 2010 14:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik vind jouw verhaaltjes leuk
Je post ook mee in KSC en de crewfora, dus dat werk valt wel mee. En als wikimaster kan ik een wiki-editor vragen de wiki te doen als TS verzaakt. Dus, niet zeuren, bijwerkenquote:Op donderdag 9 september 2010 14:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zit op werk, en wiki is primair de taak van de TS.
Ik doe lekker niet happenquote:
Nee hoor, helemaal niet mijn regioquote:Op donderdag 9 september 2010 14:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat is er nou weer?
Zijn ze eens pro jouw regio, is het nog niet goed.
MPG wat heb je met de sla gedaanquote:Op donderdag 9 september 2010 14:04 schreef suikertaartje het volgende:
Trouwens, ik denk, ik ben ziek, ik mag lekkere lunch.
Dus ik maak boterhammetjes met verse biologische sla en een pittige brie![]()
Proef ik niets
Heb jij mij soms aangestoken? Ik heb het gevoel dat morgen mijn neus dicht zit en mijn keel voelt al geïrriteerd aan.quote:Op donderdag 9 september 2010 14:04 schreef suikertaartje het volgende:
Proef ik niets
Ze waren anders keilekker hoorquote:Op donderdag 9 september 2010 14:04 schreef suikertaartje het volgende:
Proef ik niets
Het is wel wok ja, die mag datquote:
Ik ben geen wiki-editor... en dit zijn mijn eerste posts onder werktijd vandaag hoor... en waarschijnlijk ook weer de laatste voor vandaagquote:Op donderdag 9 september 2010 14:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Je post ook mee in KSC en de crewfora, dus dat werk valt wel mee. En als wikimaster kan ik een wiki-editor vragen de wiki te doen als TS verzaakt. Dus, niet zeuren, bijwerken.
Wij doen niet aan biologische slaquote:Op donderdag 9 september 2010 14:05 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
MPG wat heb je met de sla gedaan
quote:Op donderdag 9 september 2010 14:05 schreef DaMart het volgende:
Heb jij mij soms aangestoken? Ik heb het gevoel dat morgen mijn neus dicht zit en mijn keel voelt al geïrriteerd aan.
Jawel, zie jouw welkomsttopic in het crewforum. En wedden dat je hier nog op reageertquote:Op donderdag 9 september 2010 14:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben geen wiki-editor... en dit zijn mijn eerste posts onder werktijd vandaag hoor... en waarschijnlijk ook weer de laatste voor vandaag.
Hoezo niet?quote:Op donderdag 9 september 2010 14:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik doe lekker niet happen![]()
[..]
Nee hoor, helemaal niet mijn regio
Dat denk ik ook, want de textuur is echtquote:
Dan vind ik dat jij me ook maar moet verzorgenquote:Op donderdag 9 september 2010 14:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dan ben ik bang van wel ja
quote:Op donderdag 9 september 2010 14:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, want de textuur is echt
Daar heeft ST het uitgebreid over gehadquote:Op donderdag 9 september 2010 14:08 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wat weet jij van mijn streepje
Ze is zelf nog ziekquote:Op donderdag 9 september 2010 14:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan vind ik dat jij me ook maar moet verzorgen.
Doe maar een kop thee nu, om de keel te smeren.
Ik ben aan het lunchen, pak maar lekker zelfquote:Op donderdag 9 september 2010 14:08 schreef DaMart het volgende:
Dan vind ik dat jij me ook maar moet verzorgen.
Doe maar een kop thee nu, om de keel te smeren.
Niet over dat 'ie te klein was hoorquote:Op donderdag 9 september 2010 14:09 schreef MPG het volgende:
Daar heeft ST het uitgebreid over gehad.
Het is te kort om de W te bedekkenquote:Op donderdag 9 september 2010 14:08 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wat weet jij van mijn streepje
Je hoopt zeker dat ik jou nu vraag je witte jurkje met dat rode kruis erop aan te trekkenquote:Op donderdag 9 september 2010 14:09 schreef MPG het volgende:
Ze is zelf nog ziek.
Zoek maar ee andere zuster.
Mag ook zonder honing hoorquote:Op donderdag 9 september 2010 14:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ben aan het lunchen, pak maar lekker zelf![]()
kan je een kwartiertje wachten? dan doe ik er ook honing bij in![]()
Nux vomica erbij? Neem ik er zelf ook eentjequote:
Ik was met een pak koek begonnen omdat het zo lang duurdequote:Op donderdag 9 september 2010 14:11 schreef Trevland het volgende:
Hoezo, teveel van mijn taart gehad?
Fastfoodketen die begint met een M?quote:Op donderdag 9 september 2010 14:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Wij doen niet aan biologische sla.
Wij beleveren een fastfoodketen, weet je wel!
Tegen mij zei je anders van welquote:Op donderdag 9 september 2010 14:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Niet over dat 'ie te klein was hoor
Dat ook.quote:Op donderdag 9 september 2010 14:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het is te kort om de W te bedekken.
Beslist niet. Je belt Enfermerel maar.quote:[..]
Je hoopt zeker dat ik jou nu vraag je witte jurkje met dat rode kruis erop aan te trekken.
Jij bent ook niet echt kieskeurig he?quote:[..]
Mag ook zonder honing hoor.
quote:Op donderdag 9 september 2010 14:13 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Fastfoodketen die begint met een M?
Er waren iets meer boodschappen dan geplandquote:Op donderdag 9 september 2010 14:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik was met een pak koek begonnen omdat het zo lang duurde
Niet. Ik zeg nooit iets lelijks over wokquote:
quote:
Waarom zou dat lelijk zijn? Het stuk over prestaties was anders best wel om jaloers op te zijnquote:Op donderdag 9 september 2010 14:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Niet. Ik zeg nooit iets lelijks over wok
quote:
Oh, ja, ehm.quote:Waarom zou dat lelijk zijn? Het stuk over prestaties was anders best wel om jaloers op te zijn....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |