Ja, dat was wel heftig toen.quote:Op donderdag 9 september 2010 13:35 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Oh ja, gefeliciteerd![]()
[..]
Ik negeer de OP meestal in de SC's... maar ik zag net dat sebasser vorig jaar overleden is? Had het helemaal niet meegekregen... ben ook niet online geweest van juni tot december, maar toch.. Ben er ff stil van.
Kan ik me wel voorstellen ja..quote:Op donderdag 9 september 2010 13:35 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
[..]
Ik negeer de OP meestal in de SC's... maar ik zag net dat sebasser vorig jaar overleden is? Had het helemaal niet meegekregen... ben ook niet online geweest van juni tot december, maar toch.. Ben er ff stil van.
nou...quote:Op donderdag 9 september 2010 13:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oeh oeh oeh, en toen, en toen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
ja harige taartquote:
Lekker hoorquote:
Ja, Trev. Maar hij schiet niet op en laat ons verhongerenquote:
quote:
Ja, zat net het topic door te lezen.. gek hoe zoiets je toch zo aan kan grijpen terwijl je iemand alleen online kende.. Viel me ff koud op mijn dak nu.quote:
Prove itquote:Op donderdag 9 september 2010 13:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lekker hoorMaar Suikertaartje en ik maken de lekkerste hartige taart
![]()
Toch Suikertje?
Het bun ook altied dezeld'nquote:Op donderdag 9 september 2010 13:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, Trev. Maar hij schiet niet op en laat ons verhongeren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
recept?quote:Op donderdag 9 september 2010 13:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
Toch Suikertje?
Dan moet je een keertje hartige taart komen eten bij ST en mijquote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 9 september 2010 13:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
feli trev![]()
en geef nou maar eens taart
Dank jullie welquote:Op donderdag 9 september 2010 13:35 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
[..]
Iets van de appie en dan zelf vanalles toegevoegdquote:
OK.quote:Op donderdag 9 september 2010 13:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan moet je een keertje hartige taart komen eten bij ST en mij![]()
Ik geloof het meteenquote:Op donderdag 9 september 2010 13:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
Toch Suikertje?
Veel plezier Liebchenquote:Op donderdag 9 september 2010 13:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
En ik ben weer verder House kijkenTot strakjes
Ja, het recept was van de appiequote:
Danke Liebchenquote:
quote:Op donderdag 9 september 2010 13:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, het recept was van de appieDus even op de site kijken zou ik zeggen
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |