Hoera voor de kaasmeneerquote:Op donderdag 9 september 2010 14:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mijn kaasmeneer heeft echt goede verkoopskills, hij dacht dat ik deze wel erg lekker zou vinden
![]()
![]()
Ghehehe.....quote:[..]
Oh, ja, ehm.
Maar.
Ik roddel niet hoor, nooit, heus niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:Op donderdag 9 september 2010 14:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Moet de inhoud ook zwart zijn?
En waar heb je het voor nodig dan?
quote:Op donderdag 9 september 2010 14:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Hoera voor de kaasmeneer.
[..]
Ghehehe.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
quote:Op donderdag 9 september 2010 14:23 schreef DR34M3R het volgende:
Wat is dit? De dag van het slechte nieuws of zo?
hoezo?quote:Op donderdag 9 september 2010 14:23 schreef DR34M3R het volgende:
en bij de bouwmarkt hebben ze dat niet?quote:Op donderdag 9 september 2010 14:23 schreef cablegunmaster het volgende:
ja jou een vraag mij een weet, nee bezig met overspuiten van mijn frame
.
quote:Op donderdag 9 september 2010 14:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]Ghehe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
2quote:Op donderdag 9 september 2010 14:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
en bij de bouwmarkt hebben ze dat niet?
of hebben jullie geen bouwmarkt in het pittoreske h-s?
Nou, dit was nummer 3 in een goed uur tijd. Eerst dat van sebasser (ja, ik loop bijna een jaar achter, sorryquote:
Damn. Slecht nieuws komt écht nooit alleen hequote:Op donderdag 9 september 2010 14:26 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nou, dit was nummer 3 in een goed uur tijd. Eerst dat van sebasser (ja, ik loop bijna een jaar achter, sorry), vervolgens een vaag bericht van een kennis waarbij ik het ergste vermoed... en nu belde mijn collega dat hij met zijn 3-jarige zoontje op weg is naar het ziekenhuis in Maastricht voor onderzoek en of ik zijn afspraak voor morgen wil afzeggen... symptomen klinken ook al niet al te best.
En toen heb je hem door die telefoonlijn heen getrokken, en zijn kloten tussen twee bakstenen geplet?quote:Op donderdag 9 september 2010 14:26 schreef suikertaartje het volgende:
Bel ik die man over die vacature: zegtie: eerste vraag: heb je een uitkering?
Ik: nee.
Hij: dan kan ik ook niets voor je doen.
Zit ik ^&*%^%)&@( anderhalf jaar met een uitkering, kunnen ze niets voor me doen, en nu dan weer niet omdat ik GEEN uitkering heb![]()
zwart met donkerbruin kan ook heel mooi zijnquote:Op donderdag 9 september 2010 14:25 schreef cablegunmaster het volgende:
2maar ik had bij de hema vernis glans gekocht ipv zwarte glans
.
bleek er gelijk 2 te hebben gekocht. keek ik even naar de andere was die wel weer zwart.
Frame is nu zwart alleen hopen dat de regen even wat langer uitblijft
quote:Op donderdag 9 september 2010 14:26 schreef DR34M3R het volgende:
Nou, dit was nummer 3 in een goed uur tijd. Eerst dat van sebasser (ja, ik loop bijna een jaar achter, sorry), vervolgens een vaag bericht van een kennis waarbij ik het ergste vermoed... en nu belde mijn collega dat hij met zijn 3-jarige zoontje op weg is naar het ziekenhuis in Maastricht voor onderzoek en of ik zijn afspraak voor morgen wil afzeggen... symptomen klinken ook al niet al te best.
Nee. Hij klonk wel liefquote:Op donderdag 9 september 2010 14:28 schreef MPG het volgende:
En toen heb je hem door die telefoonlijn heen getrokken, en zijn kloten tussen twee bakstenen geplet?
quote:
Dat doet hij express dat lief klinken. Ik zou zeggen beuk hem in elkaarquote:
Nopequote:Op donderdag 9 september 2010 14:23 schreef DR34M3R het volgende:
Nee, het was toch niet zijn schuld?quote:
HIJ kan je niet helpen. HIJ is het punt waar je je agressie op kunt projecterenquote:Op donderdag 9 september 2010 14:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, het was toch niet zijn schuld?
Hihi, maar als je iedereen in elkaar zou beuken waar je het niet mee eens was, terwijl die je ook alleen maar de regels uitlegde, dan lag ik nu in het ziekenhuisquote:Op donderdag 9 september 2010 14:31 schreef Panda72 het volgende:
Dat doet hij express dat lief klinken. Ik zou zeggen beuk hem in elkaar
Hij kan me niet helpen omdat regels. En die regels heeft hij niet gemaakt.quote:Op donderdag 9 september 2010 14:32 schreef MPG het volgende:
HIJ kan je niet helpen. HIJ is het punt waar je je agressie op kunt projecteren.
Dan moet je de regelmaker bellen, en dan de procedure die ik beschreef uitvoerenquote:Op donderdag 9 september 2010 14:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hij kan me niet helpen omdat regels. En die regels heeft hij niet gemaakt.
Dat is waar.quote:Op donderdag 9 september 2010 14:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hihi, maar als je iedereen in elkaar zou beuken waar je het niet mee eens was, terwijl die je ook alleen maar de regels uitlegde, dan lag ik nu in het ziekenhuis
Okee. Help je me dan wel? Bakstenen zijn zo zwaar nuquote:Op donderdag 9 september 2010 14:35 schreef MPG het volgende:
Dan moet je de regelmaker bellen, en dan de procedure die ik beschreef uitvoeren.
Jou help ik altijdquote:Op donderdag 9 september 2010 14:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Okee. Help je me dan wel? Bakstenen zijn zo zwaar nu
Jep. En mijn bal is ook al leeeeeek!quote:Op donderdag 9 september 2010 14:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
getverdemme, wat een ***dag.
watje.quote:Op donderdag 9 september 2010 14:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Okee. Help je me dan wel? Bakstenen zijn zo zwaar nu
quote:Op donderdag 9 september 2010 09:38 schreef Ladylike het volgende:
[..]
fleske
In gedachte schrob ik je rug
* suikertaartje haalt plakset en pompjequote:Op donderdag 9 september 2010 14:41 schreef DR34M3R het volgende:
Jep. En mijn bal is ook al leeeeeek!
gelukkig hebben we de humor nog...
nee, ziek!quote:
oh. Sorryquote:Op donderdag 9 september 2010 14:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
* suikertaartje haalt plakset en pompje
[..]
nee, ziek!
Oeh...lekkerquote:Op donderdag 9 september 2010 14:47 schreef DR34M3R het volgende:
Ik denk he.. ik denk dat ik zaterdagavond gewoon lekker naar de sauna ga. En als niemand mee kan / wil ga ik wel alleen. En mezelf dan lekker laten masseren.. Thaise kruidenstempelmassageEen uur aan een stuk
[ afbeelding ]
geeft niet, het is maar snot en algehele malaise, gaat wel weer overquote:
* Trevland is jaloersquote:Op donderdag 9 september 2010 14:47 schreef DR34M3R het volgende:
Ik denk he.. ik denk dat ik zaterdagavond gewoon lekker naar de sauna ga. En als niemand mee kan / wil ga ik wel alleen. En mezelf dan lekker laten masseren.. Thaise kruidenstempelmassageEen uur aan een stuk
[ afbeelding ]
Wat let je?quote:
ik moet zaterdag werkenquote:Op donderdag 9 september 2010 14:47 schreef DR34M3R het volgende:
[ afbeelding ]
ik nietquote:
quote:Op donderdag 9 september 2010 14:26 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Balen!quote:Op donderdag 9 september 2010 14:26 schreef suikertaartje het volgende:
Bel ik die man over die vacature: zegtie: eerste vraag: heb je een uitkering?
Ik: nee.
Hij: dan kan ik ook niets voor je doen.
Zit ik ^&*%^%)&@( anderhalf jaar met een uitkering, kunnen ze niets voor me doen, en nu dan weer niet omdat ik GEEN uitkering heb![]()
quote:Op donderdag 9 september 2010 14:47 schreef DR34M3R het volgende:
[ afbeelding ]
dat heb ik ook wel in de gatenquote:
Zo'n beetje alles is nu weer: of ze vinden me 'te goed' (quote:Op donderdag 9 september 2010 15:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
Balen!![]()
Heb je nog wel andere leuke sollicitaties lopen?
Maar we gaan wel, zodra jij weer durftquote:Ik wil ook weer
Maar durf niet nu
![]()
Waarom durf je niet nu?quote:Op donderdag 9 september 2010 15:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Damn, niet echt fijn nieuws nee...
[..]
Balen!![]()
Heb je nog wel andere leuke sollicitaties lopen?
[..]Ik wil ook weer
Maar durf niet nu
![]()
ja, ik dacht, ik meld het ffquote:Op donderdag 9 september 2010 15:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat heb ik ook wel in de gaten
Ik duim voor jequote:Op donderdag 9 september 2010 15:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zo'n beetje alles is nu weer: of ze vinden me 'te goed' () of ik ben weer een van de 300, of ik woon te ver weg, of er waren ook interne kandidaten die eerst voor gaan.
Maar ik heb er net weer eentje verstuurd en vanmiddag of morgen doe ik er nog eentje![]()
[..]
Zo te horen gaat het daar een stuk beter met het vinden er van dan hierquote:Op donderdag 9 september 2010 15:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zo'n beetje alles is nu weer: of ze vinden me 'te goed' () of ik ben weer een van de 300, of ik woon te ver weg, of er waren ook interne kandidaten die eerst voor gaan.
Maar ik heb er net weer eentje verstuurd en vanmiddag of morgen doe ik er nog eentje![]()
[..]
Maar we gaan wel, zodra jij weer durft![]()
![]()
quote:
Getver...quote:Op donderdag 9 september 2010 15:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
Maar we gaan wel, zodra jij weer durft![]()
![]()
De spoiler haal ik zo weer weg, dus svp niet quotenquote:Op donderdag 9 september 2010 15:09 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Waarom durf je niet nu?
[..]
ja, ik dacht, ik meld het ff
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Marijkezwolle op 09-09-2010 15:19:23 ]Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Ik zoek me rot en ik heb nog steeds niets, na minstens 50 (nee, niet overdreven) sollicitaties...dus ja, het gaat hier heel goedquote:Op donderdag 9 september 2010 15:12 schreef Trevland het volgende:
Zo te horen gaat het daar een stuk beter met het vinden er van dan hier
WTF bestaat en doet dat het nog?quote:Op donderdag 9 september 2010 15:12 schreef TJDoornbos het volgende:
Jezus.......moet op werk voortaan met IE6 werken. de portable firefox is verboden
Het is gewoon echt even klote nuquote:Op donderdag 9 september 2010 15:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik zoek me rot en ik heb nog steeds niets, na minstens 50 (nee, niet overdreven) sollicitaties...dus ja, het gaat hier heel goed
Ik wou dat ik er 50 had gevonden i.p.v. de 2 die ik nu heb gehadquote:Op donderdag 9 september 2010 15:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik zoek me rot en ik heb nog steeds niets, na minstens 50 (nee, niet overdreven) sollicitaties...dus ja, het gaat hier heel goed
Eentje is gewoon lekker in de stad, bij een makelaarquote:Op donderdag 9 september 2010 15:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
Getver...Irritant is dat
![]()
Maar volgens mij duimt iedereen voor je, dus het moet toch echt een keer lukken
![]()
Ja, dat wil ik zelf ook, even ontspannen
Portable Firefox en Open Office is ideaalquote:Op donderdag 9 september 2010 15:14 schreef Trevland het volgende:
[..]
WTF bestaat en doet dat het nog?
vind ik ookquote:Op donderdag 9 september 2010 15:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het is gewoon echt even klote nuMaar je doet zo hard je best en iedereen vindt je altijd geweldig, dus het moet lukken, heus waar
Dan kun je niet meer FOK!ken. Ik zou ontslag nemen.quote:Op donderdag 9 september 2010 15:12 schreef TJDoornbos het volgende:
Jezus.......moet op werk voortaan met IE6 werken. de portable firefox is verboden
Ik doelde op ie6quote:Op donderdag 9 september 2010 15:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Portable Firefox en Open Office is ideaalNam het altijd mee naar school, kon ik tenminste met fatsoenlijke software werken
Oeh, tof!quote:Op donderdag 9 september 2010 15:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Eentje is gewoon lekker in de stad, bij een makelaar![]()
En ontspannen moet sowieso, mijn ouders zijn er niet he, dus we kunnen altijd daar in bad/ sauna
Ik zou willen dat 1 van die 50 me had aangenomenquote:Op donderdag 9 september 2010 15:14 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik wou dat ik er 50 had gevonden i.p.v. de 2 die ik nu heb gehad
Ik neem altijd een laptop meequote:Op donderdag 9 september 2010 15:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Portable Firefox en Open Office is ideaalNam het altijd mee naar school, kon ik tenminste met fatsoenlijke software werken
Ja, want je hebt zo weer een andere baanquote:Op donderdag 9 september 2010 15:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan kun je niet meer FOK!ken. Ik zou ontslag nemen.
Ik weet wel zeker dat het laatste er wel mee te maken heeft maar er is gewoon niet veel werk in de sector waar ik zoekquote:Op donderdag 9 september 2010 15:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik zou willen dat 1 van die 50 me had aangenomen![]()
Oh wacht, nee, 2 van die 50.
En misschien zoek ik wel harder/ vaker/ meer/ uitgebreider/ met minder eisen?
Ik kon m'n laptop wel meenemen, maar wifi van school was amper te fixen onder Linuxquote:Op donderdag 9 september 2010 15:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik neem altijd een laptop mee. En mijn nerd-o-foon
.
Wat zoek je dan?quote:Op donderdag 9 september 2010 15:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker dat het laatste er wel mee te maken heeft maar er is gewoon niet veel werk in de sector waar ik zoek
Ja, wel minimaal 32 uur dan, maar okee...quote:Op donderdag 9 september 2010 15:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
Oeh, tof!Zou leuk zijn
Da's een goede jaSnel een keertje doen als je weer fit bent enzo?
Ja, ik denk dat het niet handig is, ook omdat mijn immuunsysteem niet echt sterk is op het moment...quote:Op donderdag 9 september 2010 15:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, wel minimaal 32 uur dan, maar okee...
Ja, eigenlijk zouden we daar zaterdag heen he..ik ga sowieso (want hier is dan een lanparty), maar ik ben nu nog zo besmettelijk als de pest denk ik
Ja, maar ik ben ook al iets langer op zoek dan jij hequote:Op donderdag 9 september 2010 15:17 schreef Trevland het volgende:
Ik weet wel zeker dat het laatste er wel mee te maken heeft maar er is gewoon niet veel werk in de sector waar ik zoek
O, ja, wifiquote:Op donderdag 9 september 2010 15:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik kon m'n laptop wel meenemen, maar wifi van school was amper te fixen onder LinuxDus na wat verwoede pogingen heb ik dat opgegeven en was ik gedoemd de pc's van school te gebruiken
Nee, daarom...maar dan doen we dat gewoon binnenkort alsnogquote:Op donderdag 9 september 2010 15:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja, ik denk dat het niet handig is, ook omdat mijn immuunsysteem niet echt sterk is op het moment...
en dan zegt ze ietsjes, doe maar ietsjes heel veel langerquote:Op donderdag 9 september 2010 15:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben ook al iets langer op zoek dan jij he
Das slappe business jaquote:
Annoying gewoonquote:Op donderdag 9 september 2010 15:19 schreef MPG het volgende:
[..]
O, ja, wifi. Met die config loop ik hier ook nog te klooien
.
quote:Op donderdag 9 september 2010 15:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, daarom...maar dan doen we dat gewoon binnenkort alsnog
Trouwens, bij die makelaar had ik nog een onderdeel voor mijn tent gekocht vorig jaar, via marktplaatsquote:
quote:Op donderdag 9 september 2010 15:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Trouwens, bij die makelaar had ik nog een onderdeel voor mijn tent gekocht vorig jaar, via marktplaats
quote:Op donderdag 9 september 2010 15:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Getver...Irritant is dat
![]()
Maar volgens mij duimt iedereen voor je, dus het moet toch echt een keer lukken
![]()
Ja, dat wil ik zelf ook, even ontspannen
[..]
De spoiler haal ik zo weer weg, dus svp niet quotenIk was te laat... heb wel een PM boxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
Goede workaround. Ik zit hier nog op WindHOOSquote:Op donderdag 9 september 2010 15:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Annoying gewoonDus ik typte vaak op mijn laptop en de groepsgenoten zochten dingen op hun laptop op
Was wel een mooie combi
of juist wel, alles uitzwetenquote:Op donderdag 9 september 2010 15:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]En ik kan me ook voorstellen dat nu in de sauna enzo ook niet heel fijn is...
quote:Op donderdag 9 september 2010 15:22 schreef TJDoornbos het volgende:
ST ik heb nog wel een functie voor je: Systeembeheerder bij mijn baas.
Pff nee bedanktquote:Op donderdag 9 september 2010 15:26 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
gezellig hele dag mijn problemen oplossen met dit kutnetwerk
Je hebt PMquote:Op donderdag 9 september 2010 15:23 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik was te laat... heb wel een PM box
quote:Op donderdag 9 september 2010 15:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Goede workaround. Ik zit hier nog op WindHOOS...
Hahaha, klein detailquote:Op donderdag 9 september 2010 15:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
of juist wel, alles uitzweten![]()
maar dat kan nu natuurlijk helemaal ook niet zaterdag, want ik heb Thijs mee en die slaapt in de kamer waar de sauna staat![]()
dan maar bad en zonnebank
Jaquote:
Waarom zou dat niet kunnen?quote:
Hey Ferbquote:
Praat me er niet van, het is 1 van de 2 slechtste windows ooitquote:
Ga bij toek werken, mag je netwerkprobleempjes fixz0rrenquote:
Daar issie ook dual boot met Kubuntuquote:Op donderdag 9 september 2010 15:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet kunnen?
[..]
Hey Ferb![]()
[..]
Praat me er niet van, het is 1 van de 2 slechtste windows ooit
Omdat ik niet weet waar het over gaat.quote:
quote:[..]
Hey Ferb![]()
[..]
Praat me er niet van, het is 1 van de 2 slechtste windows ooit
Jarig?quote:Op donderdag 9 september 2010 15:33 schreef Trevland het volgende: