moeten ze hem maar op slot zetten, mijne stond tenminste nog op 2 sloten en toch gejatquote:Op donderdag 9 september 2010 16:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Tot je er ineens één op JOUW fiets voorbij ziet komen![]()
.
ahaa, dus het is gewoon een kwestie van achterhalen wie er begon en dan heeft uiteindelijk iedereen zijn eigen fiets weer terug?quote:Op donderdag 9 september 2010 16:44 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
komt goedthee met honing?
[..]
ze hebben de mijne ook al gejat![]()
moederdieven zijn het ergstequote:Op donderdag 9 september 2010 16:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
met moederstuur en kinderzitje?
quote:Op donderdag 9 september 2010 16:44 schreef MPG het volgende:
* MPG gaat weer aan de gang met thee maken en sinaasappels persen.
JAquote:Op donderdag 9 september 2010 16:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
met moederstuur en kinderzitje?
helaas werkt het zo nietquote:Op donderdag 9 september 2010 16:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ahaa, dus het is gewoon een kwestie van achterhalen wie er begon en dan heeft uiteindelijk iedereen zijn eigen fiets weer terug?
Dan krijg je sinaasappelsapquote:Op donderdag 9 september 2010 16:49 schreef LovelyLady het volgende:
Ik kan geen thee met honing meer zien
De PI is ongebruikt, dus ik kan hier nu niet uit opmaken of je sarcastisch was of dat de lach gemeend was.quote:
ZO is mijn vorige fiets uit de tuin gejat, de poort zat zelfs op slot... kon ik dus niet meer fietsenquote:
Koffie?quote:Op donderdag 9 september 2010 16:49 schreef LovelyLady het volgende:
Ik kan geen thee met honing meer zien
Wat wil je dan?quote:
Kolere zeg. Denk zelf eens na.quote:Op donderdag 9 september 2010 16:51 schreef naatje_1 het volgende:
De PI is ongebruikt, dus ik kan hier nu niet uit opmaken of je sarcastisch was of dat de lach gemeend was.
vast wel, baby;s zijn ook ritmegevoeligquote:Op donderdag 9 september 2010 16:53 schreef cablegunmaster het volgende:
bestaat er zoiets als ritmegevoelig??
dat je een soort van ritueel hebt en door krijgt dat het niet goed gaat maar je weet dat je er niks aan kan doen.
nog steeds niet fit?quote:Op donderdag 9 september 2010 16:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mijn bed in en pas weer wakker worden als ik weer energie genoeg heb
Ik ging van het sarcasme uit, daarom vraag ik het ook maar voor de zekerheid.quote:Op donderdag 9 september 2010 16:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Kolere zeg. Denk zelf eens na.
ik vond het echt grappig.quote:Op donderdag 9 september 2010 16:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ging van het sarcasme uit, daarom vraag ik het ook maar voor de zekerheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |