Wederom fixed.quote:Op donderdag 9 september 2010 16:20 schreef naatje_1 het volgende:
1. Linux
ergens ver daaronder. XP
daaronder: de rest
Oh, sorry hoorquote:
CGM is helemaal niet boos hoor....quote:Op donderdag 9 september 2010 16:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, sorry hoor![]()
ik wist niet dat je boos werd
Bedoelen we nu dezelfde dan?quote:Op donderdag 9 september 2010 16:28 schreef MPG het volgende:
[..]
CGM is helemaal niet boos hoor....
CGM is gewoon een beetje... ehm... speciaal.
nee Evilquote:Op donderdag 9 september 2010 16:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, sorry hoor![]()
ik wist niet dat je boos werd
quote:Op donderdag 9 september 2010 16:28 schreef MPG het volgende:
[..]
CGM is helemaal niet boos hoor....
CGM is gewoon een beetje... ehm... speciaal.
You had to askquote:Op donderdag 9 september 2010 16:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Bedoelen we nu dezelfde dan?
Die ene grappige met dat leuke snuitje?
En dat haar?
Jaquote:Op donderdag 9 september 2010 16:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Bedoelen we nu dezelfde dan?
Die ene grappige met dat leuke snuitje?
En dat haar?
Evil. Jij. Ghihihihihihi!quote:Op donderdag 9 september 2010 16:30 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
nee Evilniet booos
![]()
[..]
een beetje speciaal
op een goede manier en niet gestoorde manier![]()
[..]
You had to ask![]()
dankje btw![]()
Oh well. Mensen die 'daar' wonen zijn allemaal best een beetje speciaalquote:
Ik ken niet zo veel mensen van 'daar'quote:Op donderdag 9 september 2010 16:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh well. Mensen die 'daar' wonen zijn allemaal best een beetje speciaal
Ik welquote:Op donderdag 9 september 2010 16:35 schreef MPG het volgende:
Ik ken niet zo veel mensen van 'daar'.
wij zijn import groningersquote:Op donderdag 9 september 2010 16:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik wel![]()
Mijn halve familie
quote:
quote:Op donderdag 9 september 2010 16:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dan zijn jullie helemaal kierewiet
[..]
Ja, want zwart is echt heel vrolijk en heul niet saaiquote:Op donderdag 9 september 2010 16:38 schreef cablegunmaster het volgende:
nah was het zat van mijn saaie fiets kleur dus ik heb alles van mijn frame gehaald alles wat bewoog.
Ketting eraf gehaald alle onderdelen in zakjes. nu hopen dat allles erop past na het spuiten![]()
Zwart kleed afquote:Op donderdag 9 september 2010 16:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, want zwart is echt heel vrolijk en heul niet saai
[..]
nou mijn hele kleur stijl is zwart dus het past bij elkaar, en dat deze fiets nou niet helemaal koshjer isquote:Op donderdag 9 september 2010 16:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, want zwart is echt heel vrolijk en heul niet saai
Kom maar hier hoorquote:Op donderdag 9 september 2010 16:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zwart kleed af
ow.. de fiets
ik heb een terugval, ik ben helemaal nog niet beter
Boefjes in Groningenquote:Op donderdag 9 september 2010 16:43 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
![]()
[..]
nou mijn hele kleur stijl is zwart dus het past bij elkaar, en dat deze fiets nou niet helemaal koshjer is.
helpt ook een klein beetje mss
komt goedquote:Op donderdag 9 september 2010 16:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zwart kleed af
ow.. de fiets
ze hebben de mijne ook al gejatquote:
quote:
* MPG gaat weer aan de gang met thee maken en sinaasappels persen.quote:Op donderdag 9 september 2010 16:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zwart kleed af
ow.. de fiets
Tot je er ineens één op JOUW fiets voorbij ziet komenquote:
met moederstuur en kinderzitje?quote:Op donderdag 9 september 2010 16:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Tot je er ineens één op JOUW fiets voorbij ziet komen![]()
.
moeten ze hem maar op slot zetten, mijne stond tenminste nog op 2 sloten en toch gejatquote:Op donderdag 9 september 2010 16:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Tot je er ineens één op JOUW fiets voorbij ziet komen![]()
.
ahaa, dus het is gewoon een kwestie van achterhalen wie er begon en dan heeft uiteindelijk iedereen zijn eigen fiets weer terug?quote:Op donderdag 9 september 2010 16:44 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
komt goedthee met honing?
[..]
ze hebben de mijne ook al gejat![]()
moederdieven zijn het ergstequote:Op donderdag 9 september 2010 16:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
met moederstuur en kinderzitje?
quote:Op donderdag 9 september 2010 16:44 schreef MPG het volgende:
* MPG gaat weer aan de gang met thee maken en sinaasappels persen.
JAquote:Op donderdag 9 september 2010 16:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
met moederstuur en kinderzitje?
helaas werkt het zo nietquote:Op donderdag 9 september 2010 16:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ahaa, dus het is gewoon een kwestie van achterhalen wie er begon en dan heeft uiteindelijk iedereen zijn eigen fiets weer terug?
Dan krijg je sinaasappelsapquote:Op donderdag 9 september 2010 16:49 schreef LovelyLady het volgende:
Ik kan geen thee met honing meer zien
De PI is ongebruikt, dus ik kan hier nu niet uit opmaken of je sarcastisch was of dat de lach gemeend was.quote:
ZO is mijn vorige fiets uit de tuin gejat, de poort zat zelfs op slot... kon ik dus niet meer fietsenquote:
Koffie?quote:Op donderdag 9 september 2010 16:49 schreef LovelyLady het volgende:
Ik kan geen thee met honing meer zien
Wat wil je dan?quote:
Kolere zeg. Denk zelf eens na.quote:Op donderdag 9 september 2010 16:51 schreef naatje_1 het volgende:
De PI is ongebruikt, dus ik kan hier nu niet uit opmaken of je sarcastisch was of dat de lach gemeend was.
vast wel, baby;s zijn ook ritmegevoeligquote:Op donderdag 9 september 2010 16:53 schreef cablegunmaster het volgende:
bestaat er zoiets als ritmegevoelig??
dat je een soort van ritueel hebt en door krijgt dat het niet goed gaat maar je weet dat je er niks aan kan doen.
nog steeds niet fit?quote:Op donderdag 9 september 2010 16:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mijn bed in en pas weer wakker worden als ik weer energie genoeg heb
Ik ging van het sarcasme uit, daarom vraag ik het ook maar voor de zekerheid.quote:Op donderdag 9 september 2010 16:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Kolere zeg. Denk zelf eens na.
ik vond het echt grappig.quote:Op donderdag 9 september 2010 16:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ging van het sarcasme uit, daarom vraag ik het ook maar voor de zekerheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |