Gefixt.quote:
Lees even mee en je komt er vanzelf wel achterquote:Op donderdag 9 september 2010 15:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Omdat ik niet weet waar het over gaat.
[..]
Yupquote:
Ze zijn gewoon allemaal stapelgek dat ze jou niet hebben aangemonen.quote:Op donderdag 9 september 2010 15:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik zou willen dat 1 van die 50 me had aangenomen![]()
Oh wacht, nee, 2 van die 50.
En misschien zoek ik wel harder/ vaker/ meer/ uitgebreider/ met minder eisen?
Zeg maar tegen die meneer. Meneer u MOET mij aannemen anders komen Panda en de fokkertjes u in elkaar beuken.quote:Op donderdag 9 september 2010 15:40 schreef suikertaartje het volgende:
Note to self: niet met bergen was van zolder naar beneden gaan sjouwen![]()
![]()
Panda: ja he? Hihi. Maar hoopvol, de baas van een bedrijf zei net eigenlijk genoeg sollicitanten te hebben, maar wil toch nog wel even graag een motivatie van mij hebben
Ik probeer het toch eerst even met een goede motivatiebriefquote:Op donderdag 9 september 2010 15:42 schreef Panda72 het volgende:
Zeg maar tegen die meneer. Meneer u MOET mij aannemen anders komen Panda en de fokkertjes u in elkaar beuken.
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 9 september 2010 15:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Lees even mee en je komt er vanzelf wel achter
[..]
Yup
Succes he. Wij duimen allemaal voor je.quote:Op donderdag 9 september 2010 15:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik probeer het toch eerst even met een goede motivatiebrief
Veel succesquote:Op donderdag 9 september 2010 15:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dank jequote:
En die kan hij maar beter serieus nemenquote:Op donderdag 9 september 2010 15:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
quote:
Veel plezierquote:
Die meneer heeft er kijk op.quote:Op donderdag 9 september 2010 15:40 schreef suikertaartje het volgende:
Maar hoopvol, de baas van een bedrijf zei net eigenlijk genoeg sollicitanten te hebben, maar wil toch nog wel even graag een motivatie van mij hebben
Zou Panda's suggestie niet motivatie genoeg zijn dan denk je?quote:Op donderdag 9 september 2010 15:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Tot later Liebchenquote:Op donderdag 9 september 2010 15:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
[..]
Veel plezier
Ik voel me eindelijk fit genoeg om weer eens wat rondjes in de auto te rijdenDus ga zo even rondjes rijden en dan eten bij m'n moeder.
Tot later allemaal
Nietesquote:
quote:Op donderdag 9 september 2010 15:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
[..]
Veel plezier
Ik voel me eindelijk fit genoeg om weer eens wat rondjes in de auto te rijdenDus ga zo even rondjes rijden en dan eten bij m'n moeder.
Tot later allemaal
maar lief is iets wat meerdere mensen tegelijkertijd kunnen zijn hoor, schatquote:
Dat is plan Bquote:Op donderdag 9 september 2010 15:52 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Zou Panda's suggestie niet motivatie genoeg zijn dan denk je?
Dankjequote:Op donderdag 9 september 2010 15:55 schreef naatje_1 het volgende:
Ow en ST, ondanks dat ik het gesprek niet volg, toch suc6 gewenst
Jaquote:Op donderdag 9 september 2010 15:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
maar lief is iets wat meerdere mensen tegelijkertijd kunnen zijn hoor, schat
Goed plan.quote:
Yep als hij je niet aanneemt dan zal hij ervan lusten.quote:
quote:Op donderdag 9 september 2010 15:57 schreef naatje_1 het volgende:
Meisjes zijn over het algemeen lief, behalve schoonmoeders
Min exschoonmoeder is wel lief. Jammer alleen dat haar zoon zo'n eikel is.quote:Op donderdag 9 september 2010 15:57 schreef naatje_1 het volgende:
Meisjes zijn over het algemeen lief, behalve schoonmoeders
Mijn uitspraak van net was alleen vanuit jongens perspectiefquote:Op donderdag 9 september 2010 16:00 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Min exschoonmoeder is wel lief. Jammer alleen dat haar zoon zo'n eikel is.
Maar je hebt gelijk hoor de meeste schoonmoeders zijnquote:Op donderdag 9 september 2010 16:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Mijn uitspraak van net was alleen vanuit jongens perspectief
quote:
quote:
wat is de andere? 98?quote:Op donderdag 9 september 2010 15:33 schreef Trevland het volgende:
Praat me er niet van, het is 1 van de 2 slechtste windows ooit
quote:Op donderdag 9 september 2010 16:00 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Min exschoonmoeder is wel lief. Jammer alleen dat haar zoon zo'n eikel is.
Wacht maar tot ik die wifi ook onder Kubuntu op zn knieën hebquote:
Elke andere. Duh. Maar milennium met stip bovenaanquote:
quote:Op donderdag 9 september 2010 16:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Wacht maar tot ik die wifi ook onder Kubuntu op zn knieën heb.
98 installed na 6 uur moeite blijken 4 bestanden te missen meteen dus 4 foutmeldingen op de pc. mijn pa zo van ... ja dat heb je snel gemold!quote:Op donderdag 9 september 2010 16:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Elke andere. Duh. Maar milennium met stip bovenaan
lol fail !quote:Op donderdag 9 september 2010 16:15 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
98 installed na 6 uur moeite blijken 4 bestanden te missen meteen dus 4 foutmeldingen op de pc. mijn pa zo van ... ja dat heb je snel gemold!
gewoon kut cdquote:
wat is het nou voor framepje dan?quote:Op donderdag 9 september 2010 16:21 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
gewoon kut cd
ondertussen zit het framepje mooi droog te worden achter inde tuin mooi zwart is niet lelijk![]()
Fiets Framequote:Op donderdag 9 september 2010 16:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wat is het nou voor framepje dan?
hihi, framepje.
bijna net zo leuk als cakeje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |