abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 26 september 2010 @ 14:57:06 #251
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_86860630
quote:
Op zondag 26 september 2010 14:06 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ah... dus reageren op reacties die ik krijg is dus ook niet meer gewenst. De groeten hier! :W
Nou nou, als een moderator het een keertje niet met je eens is, hoef je toch niet meteen afscheid te nemen, dramaqueen :D!

Anders had ik hier al 100.000 keer afscheid genomen :P.
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
pi_86860980
quote:
Op zondag 26 september 2010 14:57 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Nou nou, als een moderator het een keertje niet met je eens is, hoef je toch niet meteen afscheid te nemen, dramaqueen :D!

Anders had ik hier al 100.000 keer afscheid genomen :P.
Oh.. nee, dat is niet persé daarom hoor . In tegendeel zelfs. Ik ben de 9/11 discussie zat, voornamelijk om de sfeer en het continue ridiculiseren dat daar plaatsvindt. :)

Dat ging hier overigens lekker verder, dus tja... dan is het voor mij een keer over he. Punt is nu bereikt, maar dat heeft verder niets met Bastard te maken.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 26-09-2010 15:08:27 ]
  zondag 26 september 2010 @ 15:19:36 #253
8372 Bastard
Persona non grata
pi_86861504
quote:
Op zondag 26 september 2010 14:51 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Je vond het blijkbaar nodig om toch even te zeggen. Niet raar opkijken dan, als mensen dan (in jouw ogen) verkeerde conclusies gaan trekken. ;)
:o
Je reageer te heftig, maar dat vind je zelf niet begrijp ik. :)
The truth was in here.
  maandag 27 september 2010 @ 13:08:02 #254
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_86896937
quote:
Op maandag 27 september 2010 12:55 schreef Bankfurt het volgende:
geedite post
Wat een onzin.

[ Bericht 25% gewijzigd door Bastard op 27-09-2010 13:19:26 ]
  maandag 27 september 2010 @ 14:08:38 #255
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_86899031
quote:
Op maandag 27 september 2010 13:18 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dus nu weer on topic allemaal.
quote:
Op maandag 27 september 2010 13:18 schreef Bastard het volgende:

[..]

Kijk, daar sluit ik me van harte bij aan :)

De volgende ga ik noten!
Hoe is dat eigenlijk off-topic? Het ligt imo ten grondslag aan de overtuigingen die truthers erop nahouden, en het wordt door truthers regelmatig ook aangehaald als argument. Waarom zou dit dus niet bediscussieerd mogen worden? Het is hier geen TRU hé.
pi_86899582
quote:
Op maandag 27 september 2010 14:08 schreef Terecht het volgende:

[..]

[..]

Hoe is dat eigenlijk off-topic? Het ligt imo ten grondslag aan de overtuigingen die truthers erop nahouden, en het wordt door truthers regelmatig ook aangehaald als argument. Waarom zou dit dus niet bediscussieerd mogen worden? Het is hier geen TRU hé.
Het topic gaat toch over 9/11?

Maak anders een truthers v.s. deniers topic. Kun je daar lekker discussieren over de verschillen in overtuiging, de manier waarop naar "bewijs" wordt gezocht en weet ik wat nog meer. Op die manier wordt het 9/11 topic ook niet continu ondergesneeuwd met dit soort discussies. :)

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 27-09-2010 14:25:28 ]
pi_86899610
Heel goed idee! ^O^
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_86901238
waarom was dit nodig, en waarom doe je geen onderzoek voordat je dit soort uitspraken maakt?
quote:
Op maandag 27 september 2010 12:16 schreef Bastard het volgende:

[..]

Ik geloof er ook geen snars van dat oompa een vrouw zou zijn, maar lekker boeiend toch?

Kunnen we de discussie verschuiven van het bekijken van iemand zijn afwijking omdat hij een conspiracy ziet naar daadwerkelijk constructief en respectvol discusseren? Niet alleen naar jou gericht natuurlijk :*
Er zijn genoeg mensen hier die me irl hebben gezien. Dat Bankfurt zijn huiswerk niet doet was al lang bekend, van anderen verwacht ik iets meer...
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  maandag 27 september 2010 @ 15:09:21 #259
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_86901659
quote:
Op maandag 27 september 2010 14:59 schreef oompaloompa het volgende:
waarom was dit nodig, en waarom doe je geen onderzoek voordat je dit soort uitspraken maakt?
[..]

Er zijn genoeg mensen hier die me irl hebben gezien. Dat Bankfurt zijn huiswerk niet doet was al lang bekend, van anderen verwacht ik iets meer...
Ik vind het ook niet zo handig dat Bastard er ook nog even zijn twijfels over uitspreekt, want zo geeft hij Bankfurt (en anderen) ook weer aanleiding en voer om door te gaan met die onzin.

Maar ik heb Bastard er al over aangesproken ;):

[TRU OH #253] 'k Heb de hele nacht lucide liggen dromen...
  maandag 27 september 2010 @ 15:18:30 #260
8372 Bastard
Persona non grata
pi_86902012
quote:
Op maandag 27 september 2010 14:08 schreef Terecht het volgende:

[..]

[..]

Nee geen TRU O+
Maar we hebben een afgekaderd onderwerp hier, zodat we daar gezamelijk over kunnen bomen. Makkelijk gemaakt zodat je informatie kan vinden wat over 9/11 gaat in het 9/11 topic, en informatie over eventuele BNW boeken vind je terug in het onderwerp 'boeken'.
Dus het bespreken van andere zaken, of het lang doorzagen over het discusseren opzich(!) is niet ontopic.. of het nou BNW of TRU is. :)
Wel zo fijn voor een derde die binnenkomt lopen en wil meelezen, die zoekt namelijk niet naar vete's tussen 2 personen, die wil lezen over 9/11 conspiracy's.. zo makkelijk gemaakt he.
The truth was in here.
  maandag 27 september 2010 @ 15:22:09 #261
8372 Bastard
Persona non grata
pi_86902165
quote:
Op maandag 27 september 2010 14:25 schreef Oblivion het volgende:
Heel goed idee! ^O^
Hebben we op TRU O+ ook zo gedaan op den duur inderdaad.
Hou je een topic open voor de liefhebbers die tot bij wijze van spreken, in het absurde kunnen doorgaan zonder dat er steeds geroepen word om bewijs.
Echter, deze onderwerpen schreeuwen begrijpelijk wel om enig bewijsvoering, zeker als de natuurwetten worden getart, meer dan op TRU iig.
Maar misschien geen gek idee, laten we even weken denk ik, het discusseren om het discusseren haalt de snelheid aardig uit de topics nu.
The truth was in here.
  maandag 27 september 2010 @ 15:22:48 #262
8372 Bastard
Persona non grata
pi_86902193
quote:
Op maandag 27 september 2010 14:59 schreef oompaloompa het volgende:

Omdat het mij helemaal niet boeit, next!
The truth was in here.
  maandag 27 september 2010 @ 15:23:23 #263
8372 Bastard
Persona non grata
pi_86902224
quote:
Op maandag 27 september 2010 15:09 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Ik vind het ook niet zo handig dat Bastard er ook nog even zijn twijfels over uitspreekt, want zo geeft hij Bankfurt (en anderen) ook weer aanleiding en voer om door te gaan met die onzin.

Maar ik heb Bastard er al over aangesproken ;):

[TRU OH #253] 'k Heb de hele nacht lucide liggen dromen...
En een mooie crosspost die goed in PM gekund had, next!
The truth was in here.
pi_86902279
quote:
Op maandag 27 september 2010 15:22 schreef Bastard het volgende:

[..]

Omdat het mij helemaal niet boeit, next!
Ja maar mij wel. Ik heb er helemaal geen zin in, noch aanleiding gegeven dat mensen ongefundeerde uitspraken over mijn vermeende geslacht gaan doen.

Als ik er nou zelf voor gezorgd was kan ik me er iets van voorstellen, nu zie ik niet in waarom het gebeurt, noch waarom ik er niet iets van mag zeggen. Als het jou niet boeit, doe er dan geen uitspraken over want mij boeit het wel.
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_86902348
quote:
Op maandag 27 september 2010 15:24 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Ja maar mij wel. Ik heb er helemaal geen zin in, noch aanleiding gegeven dat mensen ongefundeerde uitspraken over mijn vermeende geslacht gaan doen.

Als ik er nou zelf voor gezorgd was kan ik me er iets van voorstellen, nu zie ik niet in waarom het gebeurt, noch waarom ik er niet iets van mag zeggen. Als het jou niet boeit, doe er dan geen uitspraken over want mij boeit het wel.
Let jij dan meteen even op de manier van discussiëren die je bezigt, dat boeit mij wat meer. ;)

Dat geldt overigens ook voor Knoxville, arie-bc, Cool-Guy, Tuinhek en JoepiePoepie.... of nee... voor iedereen eigenlijk :)

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 27-09-2010 15:28:22 ]
  maandag 27 september 2010 @ 15:27:23 #266
8372 Bastard
Persona non grata
pi_86902369
quote:
Op maandag 27 september 2010 15:24 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Ja dat is ook echt iets wat afbreuk zou doen aan je posts natuurlijk he.. of je man of vrouw bent?
Nee je hebt gelijk dat zou echt helemaal niet leuk zijn.
Hetzelfde als mensen weten dat je geboren bent in friesland, die hoef je ook niet serieus te nemen.. come on, get over it. Het zegt meer wat over hun bekrompen gedachten dan dat jij er punt van zou moeten maken.
The truth was in here.
  maandag 27 september 2010 @ 15:31:10 #267
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_86902529
quote:
Op maandag 27 september 2010 15:27 schreef Bastard het volgende:
Ja dat is ook echt iets wat afbreuk zou doen aan je posts natuurlijk he.. of je man of vrouw bent?
Hetzelfde als mensen weten dat je geboren bent in friesland, die hoef je ook niet serieus te nemen.. come on, get over it. Het zegt meer wat over hun bekrompen gedachten dan dat jij er punt van zou moeten maken.
Het punt met dat soort dingen is, dat als er overal wordt verkondigd dat iemand liegt over zijn/haar geslacht en/of dat anderen (daardoor) gaan twijfelen, dat degene dan op een gegeven moment amper meer iets kan posten zonder serieus genomen te worden.

"Och, dat is die man die zich voordoet als vrouw, dus die posts slaan natuurlijk ook nergens op, dus let verder maar niet op die troll... :')"
pi_86902590
quote:
Op maandag 27 september 2010 15:22 schreef Bastard het volgende:

[..]

Hebben we op TRU O+ ook zo gedaan op den duur inderdaad.
Hou je een topic open voor de liefhebbers die tot bij wijze van spreken, in het absurde kunnen doorgaan zonder dat er steeds geroepen word om bewijs.
Echter, deze onderwerpen schreeuwen begrijpelijk wel om enig bewijsvoering, zeker als de natuurwetten worden getart, meer dan op TRU iig.
Maar misschien geen gek idee, laten we even weken denk ik, het discusseren om het discusseren haalt de snelheid aardig uit de topics nu.
Oh, maar dat is heel niet erg!
Ik ben zo achter een heleboel dingen meer gekomen!
Zo ook dingen die de gelovers (als ik ze zo mag noemen) achter hielden.
Maar nu is er geen enkele discussie meer mogelijk.
Het staat haaks op elkaar, ook als je alleen maar denkt dat het zaakje stinkt.
In de hele bizarre theorieën voel ik me ook niet thuis, maar dat hoeft elkaar niet te bijten.
  maandag 27 september 2010 @ 15:33:05 #269
8372 Bastard
Persona non grata
pi_86902592
quote:
Op maandag 27 september 2010 15:31 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Het punt met dat soort dingen is, dat als er overal wordt verkondigd dat iemand liegt over zijn/haar geslacht en/of dat anderen (daardoor) gaan twijfelen, dat degene dan op een gegeven moment amper meer iets kan posten zonder serieus genomen te worden.

"Och, dat is die man die zich voordoet als vrouw, dus die posts slaan natuurlijk ook nergens op, dus let verder maar niet op die troll... :')"
Ja dat zeg ik dus, bekrompenheid, dat zou jij je aantrekken?
En omdat opleidingsniveau? En omdat afkomst? Religie? Scheve neus?

Doe toch niet zo moeilijk :D
The truth was in here.
  maandag 27 september 2010 @ 15:37:15 #270
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_86902759
quote:
Op maandag 27 september 2010 15:26 schreef J0kkebr0k het volgende:
Let jij dan meteen even op de manier van discussiëren die je bezigt, dat boeit mij wat meer. ;)

Dat geldt overigens ook voor Knoxville, arie-bc, Cool-Guy, Tuinhek en JoepiePoepie.... of nee... voor iedereen eigenlijk :)
Wauw :D! Ik word in één adem genoemd met de groten der aarde _O_!

Bedankt ^O^!
  maandag 27 september 2010 @ 15:37:38 #271
8372 Bastard
Persona non grata
pi_86902773
quote:
Op maandag 27 september 2010 15:33 schreef Oblivion het volgende:

[..]

Oh, maar dat is heel niet erg!
Ik ben zo achter een heleboel dingen meer gekomen!
Zo ook dingen die de gelovers (als ik ze zo mag noemen) achter hielden.
Maar nu is er geen enkele discussie meer mogelijk.
Het staat haaks op elkaar, ook als je alleen maar denkt dat het zaakje stinkt.
In de hele bizarre theorieën voel ik me ook niet thuis, maar dat hoeft elkaar niet te bijten.
Ja maar ja.. het is wel lastig.
Nu over dat statica, er zal wel een gegronde reden voor zijn waarom dat gebouw niet doet wat je had verwacht dat het zou doen. Als het vraagstuk opgelost zou kunnen worden met een technisch verhaal, dan is dat een stapje dichter bij de werkelijke gebeurtenis. Kun je verder met overige puzzelstukjes. Of wil je theorieen baseren op zaken die onmogelijk kunnen?
Dat is nou heel het eiereten mijnsinziens.
En dat daarin de toon gematigd worden, met meer gevoel en respect voor een ander, dat ben ik helemaal met je eens.
The truth was in here.
pi_86903139
quote:
Op maandag 27 september 2010 15:27 schreef Bastard het volgende:

[..]

Dan graag niet meer zo bekrompen doen, andere nog bekrompenere mensen zouden er validatie van hun bekrompen ideen in kunnen vinden. :D
pi_86903337
quote:
Op maandag 27 september 2010 15:37 schreef Bastard het volgende:

[..]

Daar hebben we jullie voor... O+
quote:
Nu over dat statica, er zal wel een gegronde reden voor zijn waarom dat gebouw niet doet wat je had verwacht dat het zou doen. Als het vraagstuk opgelost zou kunnen worden met een technisch verhaal, dan is dat een stapje dichter bij de werkelijke gebeurtenis. Kun je verder met overige puzzelstukjes.
Dat zou eigenlijk in een ander topic moeten, maar mijn honger naar kennis maakt dat je exact beschrijft wat er nu gebeurd, met alle zuchten en kreunen erbij...
quote:
Of wil je theorieen baseren op zaken die onmogelijk kunnen?
Zo'n topic zou er eigenlijk wel moeten zijn, het bizarre het brave new world gedeelte.
quote:
En dat daarin de toon gematigd worden, met meer gevoel en respect voor een ander, dat ben ik helemaal met je eens.
Ja, dat wordt notes uitdelen...want de dames en heren kunnen lekker tekeer gaan...en ja ik kan dat zeggen, ik doe er namelijk niet aan mee! Oh zo! :P
pi_86903396
quote:
Op maandag 27 september 2010 15:37 schreef Bastard het volgende:

[..]

Nu over dat statica, er zal wel een gegronde reden voor zijn waarom dat gebouw niet doet wat je had verwacht dat het zou doen. Als het vraagstuk opgelost zou kunnen worden met een technisch verhaal, dan is dat een stapje dichter bij de werkelijke gebeurtenis. Kun je verder met overige puzzelstukjes. Of wil je theorieen baseren op zaken die onmogelijk kunnen?
Yep. Als iedereen daar zich eens aan zou houden zou de sfeer er een stuk op vooruit gaan.
En wat maakt het in feite uit of er een man of een vrouw achter die poster zit? Niks. Het gaat om de boodschap toch?
En dat is: complotten bespreken en eventueel ontrafelen met alle middelen die ons ten dienste staan.
  maandag 27 september 2010 @ 15:58:21 #275
8372 Bastard
Persona non grata
pi_86903709
quote:
Op maandag 27 september 2010 15:46 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Dan graag niet meer zo bekrompen doen, andere nog bekrompenere mensen zouden er validatie van hun bekrompen ideen in kunnen vinden. :D
Praat toch eens normaal , met je 'valdiatie' .. je maakt je zinnen niet makkelijk te begrijpen zo.
The truth was in here.
pi_86903796
:')
  maandag 27 september 2010 @ 16:03:13 #277
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_86903902
quote:
Op maandag 27 september 2010 15:58 schreef Bastard het volgende:
Praat toch een normaal 'man', met je 'valdiatie' .. je maakt je zinnen niet makkelijk te begrijpen zo.
Ik vind 'validatie' een heel normaal woord :D! Ik gebruik het zelfs bijna dagelijks, vooral i.c.m. W3C - Markup Validation Service ;).
pi_86904360
quote:
Op maandag 27 september 2010 15:58 schreef Bastard het volgende:

[..]

Praat toch eens normaal , met je 'valdiatie' .. je maakt je zinnen niet makkelijk te begrijpen zo.
Dat is het enige woord dat ik ken om dat te zeggen :P

synoniemen,nl zegt "geldig verklaren" maar dat vind ik dat toch weer kreupel klinken in die voorgaande zin.
pi_86931569
quote:
Op maandag 27 september 2010 16:03 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Ik vind 'validatie' een heel normaal woord :D! Ik gebruik het zelfs bijna dagelijks, vooral i.c.m. W3C - Markup Validation Service ;).
Dat zou Lambiekje, aangezien hij IT-er is meen ik, ook wel weer aan moeten spreken. ;)
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 13:08:56 #280
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_87095213
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 13:56:35 #281
8372 Bastard
Persona non grata
pi_87096584
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 13:08 schreef ATuin-hek het volgende:
9/11 # 29 MIHOP

Flame
Gezien.
The truth was in here.
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 14:08:58 #282
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_87097049
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 13:56 schreef Bastard het volgende:

[..]

Gezien.
top :)
Onikaan ni ov dovah
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 15:20:29 #283
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_87099618
Onikaan ni ov dovah
  Moderator zaterdag 2 oktober 2010 @ 16:19:07 #284
249559 crew  Lavenderr
pi_87102305
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 15:20 schreef ATuin-hek het volgende:
9/11 #30 Insert nice title....

En nog 1 :)
Yep. Weg.
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 16:27:26 #285
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_87102653
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 16:19 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Yep. Weg.
Thx :)
Onikaan ni ov dovah
pi_87102945
Titel mag iets anders worden hoor, is nu wel heel erg onduidelijk... :@

Ik kreeg visite en moest snel reageren!
pi_87104058
gewoon title door plane vervangen & j0kkebr0k is ook blij :D
pi_87104570
Foei oompa... }:|

Ik moest wel lachen... :D
sorry Jokkebrok... :X
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 17:21:37 #289
8372 Bastard
Persona non grata
pi_87105533
Done.
The truth was in here.
pi_87108320
Whoehahahaaha!

Nou ja beetje humor moet kunnen! ^O^
pi_87164185
Joepiepoepie is weer een beetje in de troll modus vandaag. Jammer... :{
  maandag 4 oktober 2010 @ 12:19:15 #292
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_87164343
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 12:14 schreef J0kkebr0k het volgende:
Joepiepoepie is weer een beetje in de troll modus vandaag. Jammer... :{
Jammer inderdaad... :{.
pi_87164483
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 12:19 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Kap nou gewoon ff met het verzieken van de discussie... Je weet zelf wel dat je aan het trollen bent.
  Moderator maandag 4 oktober 2010 @ 12:26:28 #294
249559 crew  Lavenderr
pi_87164642
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 12:19 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Dus?
  maandag 4 oktober 2010 @ 12:28:56 #295
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_87164730
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 12:26 schreef Lavenderr het volgende:
Dus?
Een note graag :Y!

Dan krijg jij deze van mij:

:)
pi_87164838
is het mogelijk dat de hele slowchat & discussie over gepastheid naar de sc worden gemoved?

Het is leuk en hoeft wat mij betreft totaal niet weg (graag bewaard eigenlijk) maar tegelijkertijd wel jammer voor het topic :)
pi_87164882
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 12:31 schreef oompaloompa het volgende:
is het mogelijk dat de hele slowchat & discussie over gepastheid naar de sc worden gemoved?

Het is leuk en hoeft wat mij betreft totaal niet weg (graag bewaard eigenlijk) maar tegelijkertijd wel jammer voor het topic :)
Eens!
  maandag 4 oktober 2010 @ 12:33:30 #298
8372 Bastard
Persona non grata
pi_87164901
Linkjes mensen.. dan weet ik ook waar we moeten kijken.
The truth was in here.
pi_87164940
:D

Je kent the inside crew van 9/11 niet? :o
pi_87164972
Lavenderr is al bezig. :)