Ik vind 'validatie' een heel normaal woordquote:Op maandag 27 september 2010 15:58 schreef Bastard het volgende:
Praat toch een normaal 'man', met je 'valdiatie' .. je maakt je zinnen niet makkelijk te begrijpen zo.
Dat is het enige woord dat ik ken om dat te zeggenquote:Op maandag 27 september 2010 15:58 schreef Bastard het volgende:
[..]
Praat toch eens normaal , met je 'valdiatie' .. je maakt je zinnen niet makkelijk te begrijpen zo.
Dat zou Lambiekje, aangezien hij IT-er is meen ik, ook wel weer aan moeten spreken.quote:Op maandag 27 september 2010 16:03 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ik vind 'validatie' een heel normaal woord! Ik gebruik het zelfs bijna dagelijks, vooral i.c.m. W3C - Markup Validation Service
.
Yep. Weg.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:20 schreef ATuin-hek het volgende:
9/11 #30 Insert nice title....
En nog 1
Jammer inderdaad...quote:Op maandag 4 oktober 2010 12:14 schreef J0kkebr0k het volgende:
Joepiepoepie is weer een beetje in de troll modus vandaag. Jammer...
Kap nou gewoon ff met het verzieken van de discussie... Je weet zelf wel dat je aan het trollen bent.quote:
Een note graagquote:
Eens!quote:Op maandag 4 oktober 2010 12:31 schreef oompaloompa het volgende:
is het mogelijk dat de hele slowchat & discussie over gepastheid naar de sc worden gemoved?
Het is leuk en hoeft wat mij betreft totaal niet weg (graag bewaard eigenlijk) maar tegelijkertijd wel jammer voor het topic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |