quote:Op maandag 6 september 2010 19:44 schreef Cobra4 het volgende:
Doe mij die maar zeg ik, vervolgens krijg ik haar in mijn handen gedrukt.
Ik zoek een stil plekje om samen met haar de komende uren door te brengen.
Ik leg haar neer, streel haar zachtjes en ik fluister tegen haar: geen zorgen, ik zal je geen pijn doen.
Zachtjes klinkt muziek op de achtergrond.
Langzaam strip ik haar totdat ze open en bloot voor me ligt.
Ik begin mijn stok steeds langer te maken, olie de top een beetje in zodat het wat makkelijker gaat en breng hem bij haar naar binnen.
Omdat er soms wat weerstand is pomp ik wat harder.
Na de daad veeg ik met een doekje haar natte plekken schoon. Af en toe vraag ik me af hoe die vloeistof zelfs op die plekken terecht is gekomen.
Ik kleed haar weer aan en na een laatste handeling lever ik haar weer in.
Tot de volgende keer schatje!Bovenstaande tekst is tot stand gekomen met veel hulp van cw2cuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Nee joh. een wapen is vrouwlijk. Dat is toch bewezen in "Full Metal Jacket".quote:Op maandag 6 september 2010 20:36 schreef MadMaster het volgende:
Je noemt je wapen toch geen 'schatje'?
Een wapen is mannelijk, dus het geeft mij een wat vreemd beeld...
Verschrikkelijke film, nooit afgekeken. Weet dat dus niet...quote:Op maandag 6 september 2010 20:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee joh. een wapen is vrouwlijk. Dat is toch bewezen in "Full Metal Jacket".
quote:Op maandag 6 september 2010 20:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Verschrikkelijke film, nooit afgekeken. Weet dat dus niet...
Jawel, dat meen ik wel.quote:
A Clockwork Orange is goed.quote:Op maandag 6 september 2010 21:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jawel, dat meen ik wel.
Ik hou meestal niet van Kubrick's stijl, hoewel ik A Clockwork Orange wel goed vind...
[ afbeelding ]
Jawel, maar daar is niet veel van blijven hangen, zeker niet v.w.b. wapens...quote:Op maandag 6 september 2010 21:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
A Clockwork Orange is goed.
Maar je hebt dan toch wel het eerste deel van Full Metal Jacket (de opleiding) gezien?
Dan zegt de naam Charlene je niks.quote:Op maandag 6 september 2010 21:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jawel, maar daar is niet veel van blijven hangen, zeker niet v.w.b. wapens...
Nee, maar ik heb nu wel een vermoeden...quote:Op maandag 6 september 2010 21:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan zegt de naam Charlene je niks.
Het zou niet mijn keuze zijn.quote:Op maandag 6 september 2010 21:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb nu wel een vermoeden...
Of Mauser.quote:Op maandag 6 september 2010 21:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan is Walter of Luger toch gewoon een stuk beter...
thx.quote:
quote:Op maandag 6 september 2010 21:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jack de Vries strikes back... [ afbeelding ]
Vanavond was ik ook kabouter Schoonmaak... ik heb de hele keuken schoon gemaakt en de handgrepen weer bevestigd. Vandeweek alleen nog jaloezie ophangen en plaat voor de vaatwasser maken/schilderen.quote:
Mooi, niets ernstigs hoop ik?quote:Op maandag 6 september 2010 22:18 schreef Cobra4 het volgende:
Excuus voor de eventueel door mij gezette toon.![]()
De prio 1 in DEF SC is opgelost.
Het leek er wel even op. Maar dat is nu gelukkig voorbij. De persoon waar het m ging heeft weer een teken van leven gegeven.quote:
Mag je straks kabouter Lui zijn...quote:Op maandag 6 september 2010 22:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Vanavond was ik ook kabouter Schoonmaak... ik heb de hele keuken schoon gemaakt en de handgrepen weer bevestigd. Vandeweek alleen nog jaloezie ophangen en plaat voor de vaatwasser maken/schilderen.
ow en de woonkamer opruimen/schoonmaken, dat is de laatste week ook niet echt gebeurd.. we hebben alleen gestofzuigd.
Nog niks gehoord vanaf Aruba, waar ik vanavond toch aardig wat mailtjes van heb ontvangen vanwege Joran interview (dat ik niet gezien heb btw)...quote:Op maandag 6 september 2010 22:28 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Venezuela hebben de Antillen overgenomen. Defensie heeft even met Overzeese gebieden overlegd en de conclusie was de hele handel inclusief schulden aan Chavez cadeau over te doen.
quote:Op maandag 6 september 2010 22:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mag je straks kabouter Lui zijn...![]()
Bull shit. De komende grote uitzending gaat in Afrika plaats vinden. Tropisch gebied genoeg lijkt me.quote:Op maandag 6 september 2010 22:31 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik hoor net dat defensie het er toch niet mee eens is, nu ze Suriname niet meer inmogen hebbenze geen tropische gebieden meer om te "oefenen"
quote:Op maandag 6 september 2010 22:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Bull shit. De komende grote uitzending gaat in Afrika plaats vinden. Tropisch gebied genoeg lijkt me.
quote:
Mogguh red.quote:
Wat een beetje regen al niet kan doen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 08:31 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Grmbl
Net mijn reistijd verdubbeld, 35 minuten extra door die klote file
Bijna.quote:
Het heerstquote:Op dinsdag 7 september 2010 11:39 schreef Etcetera het volgende:
Jeej, keelpijn. Gelukkig heb ik nog Strepsils liggen.
Dat zei iedereen gisteren ook tegen mij toen ik aangaf keelpijn te hebben.quote:
Had nog een vriendin van m'n moeder aan de telefoon vanochtend, die zei dat ook alquote:
Snert.quote:
En het was heerlijk.quote:
Hoi Yuri.quote:
Succes dan.quote:Op dinsdag 7 september 2010 13:56 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
hoi en ben direct ook weer weg. nog 2 saaie uren les
Hey TMquote:
Ik moet met een project bezig maar heb er niet echt zin in. Als compromis ben ik maar wat in de reader gaan lezen. Zo ben ik wel alvast bezig met wat relevants, maar echt werk is het nog nietquote:Op dinsdag 7 september 2010 15:04 schreef TradeMarkie het volgende:
In Almere kwam het vanochtend met bakken naar beneden en richting Amsterdam was er geen doorkomen aan, maar dat is niet echt wereldnieuws.
Vanavond voetballen, zal een lekkere glijpartij worden
Daar nog iets te melden?
En dan door naar de Kuip voor de wedstrijd?quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:34 schreef TradeMarkie het volgende:
Oh en ik ga zo maar eens richting huis, was vanochtend al om half 7 begonnen en heb vanavond een wedstrijd, dus dan is het wel lekker om op tijd thuis te zijn.
Niets formeel gehoord, ook geen reactie op mijn mail ontvangen, behalve dan dat ik het met mijn buurman die voorzitter van de toko is heb besproken.quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:34 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Nog iets van het Whisky bestuur gehoord of wordt dat pas na de volgende bestuursvergadering?
Scriptie deadline die je niet wist?quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:42 schreef Etcetera het volgende:
Mijn zus is vandaag jarig, maar dankzij een onverwachte scriptie-deadline (waar ik echt niks van wist) ga ik denk ik niet heen
Nu alles afmaken, zelf maar doorlezen op rare fouten, hopen dat ik nog tijd heb voor wat leuks in InDesign en morgen alsnog inleveren.
Oh ja ik mag ook nog een aantal stellingen bedenken voor mijn eindgesprek.
Iets met communicatie deed je toch?quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:45 schreef Etcetera het volgende:
Nope hij had het me niet verteld en ik dacht dat ik een week had om te herschrijven
Ik ga het wel halen, al moet ik 's nachts doorwerken
Thanksquote:
Volgens mij staan communicatieopleidingen er om bekend dat de communicatie niet helemaal vlekkeloos isquote:Op dinsdag 7 september 2010 16:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Iets met communicatie deed je toch?
quote:Op dinsdag 7 september 2010 17:01 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Volgens mij staan communicatieopleidingen er om bekend dat de communicatie niet helemaal vlekkeloos is
ja, er waren wat geblesseerden hoorde ik gister, vanochtend belde Bert...quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En dan door naar de Kuip voor de wedstrijd?
In een groep(smail) voelt vaak niemand zich geroepen te reageren.quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niets formeel gehoord, ook geen reactie op mijn mail ontvangen, behalve dan dat ik het met mijn buurman die voorzitter van de toko is heb besproken.
Geen idee wanneer de eerstvolgende bestuursvergadering is, interesseert me ook niet meer...
Ik heb natuurlijk 2 bestuursleden inmiddels al gesproken, een voor mijn mail en een na mijn mail. Zij betreuren mijn besluit, maar begrijpen het wel.quote:Op dinsdag 7 september 2010 19:34 schreef Soempie het volgende:
[..]
In een groep(smail) voelt vaak niemand zich geroepen te reageren.![]()
Wij ook! Waar en wanneer?quote:Op dinsdag 7 september 2010 19:39 schreef Etcetera het volgende:
PreciesIk wil m'n feest hebben verdorie
Geen idee wanneer, maar we gaan in elk geval op stap in de ubergezelllige plaatselijke stap-o-theek FOXquote:
Op één of andere manier vind ik de term 'zuipen' en überhaupt drank niet bij jou passen...quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:45 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Geen idee wanneer, maar we gaan in elk geval op stap in de ubergezelllige plaatselijke stap-o-theek FOX![]()
Waar we nooit meer heen gaan, maar we kunnen er dansenen zuipen
en met een groep - en die groep is vrij groot geloof ik - is het er wel gezellig
Niet? When did that happenquote:Op dinsdag 7 september 2010 21:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Op één of andere manier vind ik de term 'zuipen' en überhaupt drank niet bij jou passen...
Sinds ik je op de webcam heb gezien.quote:
quote:
Bier drink ik ook niet en wijn ben ik geen fan vanquote:Op dinsdag 7 september 2010 21:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sinds ik je op de webcam heb gezien.
Ik zie jou gewoon niet voor me met een biertje, wijntje o.i.d. in je handen en dan lallend en proestend bezopen zijn...
Mijn manager is vorig jaar geweest. Ze vond het erg mooi en toch heel anders dan China. Daar was ze het jaar ervoor geweest. Die landen trekken mij trouwens niet zo.quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:13 schreef MadMaster het volgende:
Wat is dit nu weer?
FOK! goes Japanese!
Collega is net terug uit Japan waar hij dit jaar voor de 2e keer is geweest en nu weet ik het zeker: Ik ga volgend jaar ook!
[ afbeelding ]
Ik geef je gelijk, maar ik heb kennelijk een braver beeld van je dan je werkelijk bent.quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:13 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Bier drink ik ook niet en wijn ben ik geen fan vanEn ik ben dan ook niet vaak of snel bezopen, maar ik hou wel van een drankje hoor
En met mijn afstudeerfeest ga ik een hele hoop lol hebben
quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik geef je gelijk, maar ik heb kennelijk een braver beeld van je dan je werkelijk bent.
En op basis van sommige uitspraken van je tijdens de uitzendingen, had ik beter moete weten natuurlijk...
Eten is niks natuurlijk daar...quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:15 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Mijn manager is vorig jaar geweest. Ze vond het erg mooi en toch heel anders dan China. Daar was ze het jaar ervoor geweest. Die landen trekken mij trouwens niet zo.
Ik ook niet... wel gespuugd... vlak voordat ik zwanger werd van Lennon... feestje bij mn oom en tante die bijna aan de overkant van ons wonen. 2 er wordt gezegd 3 maar dat geloof ik niet flessen Rosé weggedronken.quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:17 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit zo dronken geweest dat ik echt gaten in m'n geheugen had - lijkt me ook doodeng trouwens. Ook nog nooit gespuugd van de drank, ik krijg op een bepaald moment de drank gewoon niet weg en stop dan met drinken
Nog nooit over je theewater heen gegaan dus, netjes.quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:17 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit zo dronken geweest dat ik echt gaten in m'n geheugen had - lijkt me ook doodeng trouwens. Ook nog nooit gespuugd van de drank, ik krijg op een bepaald moment de drank gewoon niet weg en stop dan met drinken
quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Eten is niks natuurlijk daar...
Dat Disneygebeuren lijkt me dan wel weer interessant.quote:Mijn collega vertelde over sake-proeverijen (yammie) en sushi zoals je die hier niet zal vinden.
En ik wil dus nog eens naar Disney in Tokio...
[ afbeelding ]
Da's beter dan 7-1 verliezen, ik zie progressie...quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:25 schreef TradeMarkie het volgende:
Vandaag 3-2 gewonnen, ik was linksback en we hadden een vrouwelijke scheidsrechter, meer valt er niet over te zeggen
Ziet er wel goed uitquote:Op dinsdag 7 september 2010 21:24 schreef MadMaster het volgende:
Deze reis wordt het dan: JAPAN HOOGTEPUNTEN - Groepsreis - 22 dagen
quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:25 schreef TradeMarkie het volgende:
Vandaag 3-2 gewonnen, ik was linksback en we hadden een vrouwelijke scheidsrechter, meer valt er niet over te zeggen
Terwijl dit team 5-6 verloren had van het team waar wij 7-1 van verloren, bizar.quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Da's beter dan 7-1 verliezen, ik zie progressie...
Wat zijn dat voor zaalvoetbaluitslagen allemaal...quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:28 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Terwijl dit team 5-6 verloren had van het team waar wij 7-1 van verloren, bizar.
Maar wij zijn nu dus niet door in de beker, zondag start de competitie
Als je jezelf niet ophangt, dan zien we je wel weer verschijnen...quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:29 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga nog even een luxaflex ophangen, misschien tot zo!!
Dat krijg je blijkbaar als je een bekerpoule maakt met een team uit de 7e, 6e, 5e en 4e klassequote:Op dinsdag 7 september 2010 21:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat zijn dat voor zaalvoetbaluitslagen allemaal...
Het is gelukt...quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je jezelf niet ophangt, dan zien we je wel weer verschijnen...
Ik heers ook.. maar dan anders...quote:
Daar wil ik ook nog wel een keer heen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:13 schreef MadMaster het volgende:
Wat is dit nu weer?
FOK! goes Japanese!
Collega is net terug uit Japan waar hij dit jaar voor de 2e keer is geweest en nu weet ik het zeker: Ik ga volgend jaar ook!
[ afbeelding ]
Die ligt zeker te genieten van haar nieuwe kamer.quote:
Geen nieuwe agenda. Ze heeft natuurlijk de Amika paarden agenda uit NL meegenomen.quote:Op woensdag 8 september 2010 07:06 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
of ze is nieuwe schriften, kaftpapier en een nieuwe agenda kopen
(of zijn niet alle winkels daar 24/7 open?)
quote:Op woensdag 8 september 2010 08:23 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Heb er over nagedacht, je meot gelijk hebben
Dan heb je geen excuus voor je verslapen.quote:Op woensdag 8 september 2010 09:26 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen![]()
Ook weer present... ik heb me verslapen vanmorgen... nadat Lennon 4x wakker is geweest vannacht![]()
Maar er vanuit gaande dat het over die modem gaat, hoe oud is die RW CD dan eigenlijk?quote:
quote:Op woensdag 8 september 2010 09:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan heb je geen excuus voor je verslapen.
Je bent vaak genoeg gewekt...
En daar zijn we dus weer...
2 keer gehad, een keer kreeg ik een camera in handen en kan ik nog heel de avond terug zien (300 fotos gemaakt ;') )quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:17 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat ken ik wel.quote:
Shit zeg!quote:Op woensdag 8 september 2010 14:14 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Hier zit een luchtje aan
http://www.nu.nl/buitenla(...)deerd-in-keulen.html
Wil je voor ons even controleren of ze niet van plastic zijn?quote:Op woensdag 8 september 2010 11:28 schreef CaLeX het volgende:stelletje hufters, hebben jullie een cam in het huis geplaatst ofzo
Planten doen het, sommige al 3 jaar (vraag alleen niet HOE)
Daar zat ik een uur eerderquote:
Het zou ook wel erg apart zijn als je je meisje niet gewend zou zijn...quote:Op woensdag 8 september 2010 11:28 schreef CaLeX het volgende:
Ik ben gewoon geen dieren gewend, mijn meisje wel.
Ik vind 1 dag niet bepaald langquote:
quote:Op woensdag 8 september 2010 21:42 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik vind 1 dag niet bepaald lang
Thats me, maar donderdag een lang weekend weg, dat is wel extreem lang, ik zeg goed bezig!quote:
Frankrijk en een dagje Duitsland naar het Europapark.quote:Op woensdag 8 september 2010 21:48 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Thats me, maar donderdag een lang weekend weg, dat is wel extreem lang, ik zeg goed bezig!
Waar gaat de reis heen?
Het klinkt vreemd, maar ik weet uit eigen ervaring dat het wel kan werkenquote:Op woensdag 8 september 2010 21:54 schreef Soempie het volgende:
[..]
Frankrijk en een dagje Duitsland naar het Europapark.Samen met Sven en beste vriend.
Het klinkt wel raar, want zelf zou ik niet graag met een stelletje weggaan.Maar ik vind het ontzettend leuk dat hij mee gaat.
En ik denk ook niet dat hij zich als vijfde wiel voelt, gelukkig.
quote:Op woensdag 8 september 2010 21:55 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Het klinkt vreemd, maar ik weet uit eigen ervaring dat het wel kan werken
Shake hands, op 9/11 ga ik ook mijn verjaardagscadeau incasseren, met de HTC naar Parijs voor 3 dagen!quote:
Goed en goedquote:Op woensdag 8 september 2010 21:57 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Hoe staat het met je huis? En met het niet-daten?
Hoe doe je dat, met een telefoon naar Parijs?quote:Op woensdag 8 september 2010 21:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
met de HTC naar Parijs voor 3 dagen!
Euh...quote:Op woensdag 8 september 2010 22:01 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Hoe doe je dat, met een telefoon naar Parijs?
De belbus!quote:Op woensdag 8 september 2010 22:01 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Hoe doe je dat, met een telefoon naar Parijs?
Lijkt me echt super om zo de vooruitgang in je eigen huis te zien. Heb je al een idee van wanneer je zou kunnen/ willen verhuizen?quote:Op woensdag 8 september 2010 21:59 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Goed en goed
Alle gipsplaten en de isolatie voor de verdieping liggen in huis, ik begin dit weekend aan de electra op de verdieping, dan kan daarna de boel geisoleerd worden en kan het gips er tegen. Dinsdag komt de trap, dus dan oogt het weer wat beter. Dan kan ik ook de plek van het toilet exact bepalen en de riolering afmaken.
En met het niet daten gaat het ook goed, daar heb ik me nog keurig aan gehouden
Ik zeg nu heel voorzichtig mei 2011 maar pin me er niet op vast en quote dit niet als ik er juli 2011 nog niet woonquote:Op woensdag 8 september 2010 22:04 schreef Soempie het volgende:
[..]
Lijkt me echt super om zo de vooruitgang in je eigen huis te zien. Heb je al een idee van wanneer je zou kunnen/ willen verhuizen?
quote:
Zo lang nog?!quote:Op woensdag 8 september 2010 22:05 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik zeg nu heel voorzichtig mei 2011 maar pin me er niet op vast en quote dit niet als ik er juli 2011 nog niet woon
Misschien dat hij dat daarom nog niet doet.quote:Op woensdag 8 september 2010 22:06 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zo lang nog?!![]()
Ik zou echt intrekken, terwijl er nog weet ik wat moest gebeuren en vervolgens zou het er niet van komen.
Ik heb nu geen:quote:Op woensdag 8 september 2010 22:06 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zo lang nog?!![]()
Ik zou echt intrekken, terwijl er nog weet ik wat moest gebeuren en vervolgens zou het er niet van komen.
Ja, ik wilde nog toevoegen dat TM verstandig is.quote:Op woensdag 8 september 2010 22:09 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Misschien dat hij dat daarom nog niet doet.
Nee, de toeristische plekken zullen we hier en daar wel langs gaan, maar niet specifiek.quote:Op woensdag 8 september 2010 22:05 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Lekker een weekend weg!Ik zal maandag een verslagje doen en dan verwacht ik er ook een van jou.
Ben nog nooit in Parijs geweest en ik heb zo'n idee dat je niet alleen de meest toeristische plekken gaat bezoeken.
Is dan nu toch de tijd gekomen om een quote in mn sig te verwerken?quote:Op woensdag 8 september 2010 22:10 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, ik wilde nog toevoegen dat TM verstandig is.
Die trein vind ik trouwens zeer relaxed reizenquote:Op woensdag 8 september 2010 22:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, de toeristische plekken zullen we hier en daar wel langs gaan, maar niet specifiek.
Het wordt meer marktjes bezoeken, lekker eten en zo. Een echt doel hebben we niet.
Ben 3 keer eerder in Parijs geweest, het is niet mijn favoriete stad vanwege de chauvinistische Fransosen, maar ik ga er met een open beeld naar toe. Wil die trein ook wel eens meemaken...
Verslag volgt dinsdag, denk ik, kom maandagavond laat pas thuis...
Jij trouwens heel veel plezier in La France trouwens!!
Tering, ik vond mn spullen er naartoe brengen al een hoop gedoe. Laat staan als ik de hele tent nog had moeten verbouwenquote:Op woensdag 8 september 2010 21:59 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Goed en goed
Alle gipsplaten en de isolatie voor de verdieping liggen in huis, ik begin dit weekend aan de electra op de verdieping, dan kan daarna de boel geisoleerd worden en kan het gips er tegen. Dinsdag komt de trap, dus dan oogt het weer wat beter. Dan kan ik ook de plek van het toilet exact bepalen en de riolering afmaken.
En met het niet daten gaat het ook goed, daar heb ik me nog keurig aan gehouden
Het valt mee hoor... het is nu alleen zwart van kleur en er zit weer een model inquote:Op woensdag 8 september 2010 21:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kom maar op met die extreme make over...
En ik ben nog niet eens op de helftquote:Op woensdag 8 september 2010 22:18 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Tering, ik vond mn spullen er naartoe brengen al een hoop gedoe. Laat staan als ik de hele tent nog had moeten verbouwen
Ik kijk nu trouwens voor het eerst sinds tijden weer SMS6 bij een niet-voetbal programma.
(9/11 docu)
Volgens mij al het 5e reclameblok inmiddels.. geez.
Foto!quote:Op woensdag 8 september 2010 22:20 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het valt mee hoor... het is nu alleen zwart van kleur en er zit weer een model in
Soempie, heel veel plezier!! Lekker een weekendje weg!
goed gedaanquote:Op donderdag 9 september 2010 00:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Weer een keer meegedaan aan de pubquiz. Er was een gedeelde eerste plek met 53 punten, wij waren de volgende met 50 punten. Toch geen onaardig resultaat, en ik heb een prima avond gehad
. Plus ik was de eerste ooit die bij de bardame een Jägermeister-Chocomel bestelde
Dat krijg je als je continu moet afwassen.quote:Op donderdag 9 september 2010 01:09 schreef lubje25 het volgende:
[..]
goed gedaan![]()
Ik werk 15 jaar in de Horeca, de eerste die dat bij mij besteld moet ook nog komen.
quote:Op donderdag 9 september 2010 01:12 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dat krijg je als je continu moet afwassen.
quote:Dear Twilight fans,
Please realise that because vampires are dead and have no blood pumping through them, they can never get an erection. Enjoy fantasizing about that. Yours sincereley, Logic
Tot een paar weken geleden had ik het ook nog nooit gehad. Toen liet ik iemand voor mij een drankje naar keuze bestellen, dit is het geworden. En eigenlijk bevalt het me best goedquote:Op donderdag 9 september 2010 01:09 schreef lubje25 het volgende:
[..]
goed gedaan![]()
Ik werk 15 jaar in de Horeca, de eerste die dat bij mij besteld moet ook nog komen.
Volgens mij moet je er niet al te veel van drinken, denk dat je er behoorlijk misselijk van kan wordenquote:Op donderdag 9 september 2010 01:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Tot een paar weken geleden had ik het ook nog nooit gehad. Toen liet ik iemand voor mij een drankje naar keuze bestellen, dit is het geworden. En eigenlijk bevalt het me best goed
quote:Op donderdag 9 september 2010 01:12 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dat krijg je als je continu moet afwassen.
Niet bewust in elk geval. Eerder allemaal leuke gedachten die me wakker hielden.quote:Op donderdag 9 september 2010 06:49 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
waarom, zenuwachtig voor het weekend?
Ik zou FOK vermeldenquote:Op donderdag 9 september 2010 08:26 schreef Etcetera het volgende:![]()
Straks afspraak bij UWV en ik moet nog een CV in elkaar draaien
CV in elkaar draaien hoef je maar 1x te doen in je levenquote:Op donderdag 9 september 2010 08:26 schreef Etcetera het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 9 september 2010 08:55 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Creatief, probleemopoplossend, goed met Google, analytisch, sociaal, wel of niet in teamverband kunnen werken
En als een werkgever vraagt om 'geen 9 tot 5 mentaliteit' is dit eigenlijk synoniem voorquote:Op donderdag 9 september 2010 09:02 schreef Etcetera het volgende:
Ja maar ik héb een van 9 tot 5 mentaliteitWerken is leuk, maar ik werk om te leven en ik leef niet om te werken
Dat heb ik inderdaad al vaak gelezenquote:Op donderdag 9 september 2010 09:20 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
En als een werkgever vraagt om 'geen 9 tot 5 mentaliteit' is dit eigenlijk synoniem voor
'we verwachten dat je belangeloze overuren maakt, harder en langer werkt tegen het zelfde geld als wat in dit contract staat'
Wat een kletsquote:Op donderdag 9 september 2010 09:20 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
En als een werkgever vraagt om 'geen 9 tot 5 mentaliteit' is dit eigenlijk synoniem voor
'we verwachten dat je belangeloze overuren maakt, harder en langer werkt tegen het zelfde geld als wat in dit contract staat'
Ongetwijfeld, maar dat heeft dan niets met de van-9-tot-5-mentaliteit te maken...quote:Op donderdag 9 september 2010 09:29 schreef Etcetera het volgende:
Er zullen vast genoeg bedrijven zijn waarbij nķet op die manier gaat Bart
Succesquote:Ik ga eten, moet alleen die CV nog even printen en dan heb ik alles
Ligt ook wat aan de branche natuurlijk... bij overheden zal het wel zo werken inderdaad, maar ik denk dat je bij een gemiddeld consultancybureau er niet zo makkelijk mee weg komt hoor.quote:Op donderdag 9 september 2010 09:26 schreef Bart het volgende:
[..]
Wat een klets. Geen 9 tot 5 mentaliteit houdt in dat je als dat nodig is ook een uurtje eerder kan beginnen, of een uurtje langer door wil werken, of eens een keer iets 's avonds of in het weekend op wil pakken. Maar uiteraard heeft dat tot gevolg dat je als het rustig is ook zonder probleem eerder weg kan of later begint. Je hebt nog steeds een 40-urige werkweek hoor...
Uiteraard, maar dan weet je het ook van tevoren. Bij mijn werk is een 9 tot 5 mentaliteit ook niet gewenst, maar ik kan dus ook eerder weg als ik dat wil... Gewoon flexibel zijn, dat is het idee erachter.quote:Op donderdag 9 september 2010 09:32 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ligt ook wat aan de branche natuurlijk... bij overheden zal het wel zo werken inderdaad, maar ik denk dat je bij een gemiddeld consultancybureau er niet zo makkelijk mee weg komt hoor.
Veel daarvan bieden dan ook al geen contracten meer aan waar een vast aantal uren in staat.
Ik vind 'geen 9 tot 5 mentaliteit' prima, mits de baas ook geen '9 tot 5 mentaliteit' heeft qua betalenquote:Op donderdag 9 september 2010 09:35 schreef Bart het volgende:
[..]
Uiteraard, maar dan weet je het ook van tevoren. Bij mijn werk is een 9 tot 5 mentaliteit ook niet gewenst, maar ik kan dus ook eerder weg als ik dat wil... Gewoon flexibel zijn, dat is het idee erachter.
Dan ben je 58, geen relatie, geen kinderen, en een sociaal leven wat bestaat uit 'mensen uit het wereldje' (lees: collega's die een zelfde thuissituatie hebben).quote:Mieke de Bock (58)
senior consultant, adviesbureau De Bock & Dekker
Ik houd pas op met wat velen werk noemen als ik dood ben of als mijn zintuigen niet meer werken. Die heb ik namelijk nodig om alles wat ik zie te analyseren. Ik ben continu bezig mezelf de vraag te stellen: wat ik zie, hoe communiceert dat? Ik adviseer bedrijven, maar ik geef ook les en ik vertel wat een merk uitstraalt en wat het kįn uitstralen. Mijn werk houdt nooit op. Daarom ben ik ook een ‘workaholic’, dat ben ik altijd al geweest. Het zit in de aard van het beestje. Maar ook ik houd van een bepaalde regelmaat: zo moet er ontbeten worden én wil ik niet dineren nį tien uur ’s avonds. Als er na elf uur ’s avonds zakelijk wordt gebeld, ben ik geneigd niet meer op te nemen, maar vaak ben ik te nieuwsgierig dus dan doe ik het toch.
Mieke de Bock: ‘Het scheiden van werk en privé is hopeloos ouderwets.’
Ik mag dan geen kinderen hebben en geen vaste relatie, maar ik heb wél een intensief sociaal leven. De mensen die ik aantrek zitten veelal in hetzelfde wereldje. Het zijn ook creatieve denkers die oplossingen willen vinden voor de huidige problemen. Mensen kunnen zenuwachtig van me worden, omdat ik altijd en overal met mijn vak bezig ben en iedereen altijd van boven tot onder scan. Mijn vrienden zijn dat wel gewend. Maar hé, ik ben een trendwatcher en het scheiden van werk en privé is zo hopeloos ouderwets.
Om te ontspannen heb ik nu een groenteveldje, daar ga ik ’s avonds even een krop sla scoren. Bovendien is het ook ‘in’ om met de natuur bezig te zijn.’
Tja, je ziet ook steeds vaker dat functies vanaf een bepaald niveau geen uitbetaling meer voor overwerk hebben, dat zit dan zogenaamd bij de functie inbegrepen, dat is wel een nadeel imho...quote:Op donderdag 9 september 2010 09:37 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik vind 'geen 9 tot 5 mentaliteit' prima, mits de baas ook geen '9 tot 5 mentaliteit' heeft qua betalen
Klopt... dat is bij ons pas vanaf schaal 11. Dat is maar een klein gedeelte van de medewerkers.quote:Op donderdag 9 september 2010 09:39 schreef Bart het volgende:
[..]
Tja, je ziet ook steeds vaker dat functies vanaf een bepaald niveau geen uitbetaling meer voor overwerk hebben, dat zit dan zogenaamd bij de functie inbegrepen, dat is wel een nadeel imho...
Bij ons vanaf teamleiders. Maar die hebben dan wel weer twee extra vakantiedagen per jaar ter compensatie.quote:Op donderdag 9 september 2010 09:40 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Klopt... dat is bij ons pas vanaf schaal 11. Dat is maar een klein gedeelte van de medewerkers.
Mooie geen-9-tot-5-mentaliteit dusquote:Op donderdag 9 september 2010 09:39 schreef Diaan73 het volgende:
Het is natuurlijk ook vaak een kwestie van geven en nemen... bij ons doen ze niet moelijk over vrijnemen, iets later beginnen... maar als het een keer nodig is, verwachten ze wel dat je dan wat langer blijft. Dat gebeurt trouwens bijna nooit. Vrijnemen of iets later beginnen wel...
Die van ons niet ...quote:Op donderdag 9 september 2010 09:48 schreef Bart het volgende:
[..]
Bij ons vanaf teamleiders. Maar die hebben dan wel weer twee extra vakantiedagen per jaar ter compensatie.
[..]
quote:Mooie geen-9-tot-5-mentaliteit dus.
Koffie staat klaar...quote:Op donderdag 9 september 2010 08:26 schreef Etcetera het volgende:
![]()
Dat dus...quote:Op donderdag 9 september 2010 09:39 schreef Bart het volgende:
[..]
Tja, je ziet ook steeds vaker dat functies vanaf een bepaald niveau geen uitbetaling meer voor overwerk hebben, dat zit dan zogenaamd bij de functie inbegrepen, dat is wel een nadeel imho...
Dat wat ik aangeef?quote:Op donderdag 9 september 2010 09:56 schreef TradeMarkie het volgende:
de 10 tot 4 mentaliteit heet dat
Moet dat wel kunnen...quote:Op donderdag 9 september 2010 09:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat dus...
Maar ik zie het niet als nadeel, bij het draaien van extra uren compenseer ik dat door eerder vrij te nemen (als het wel kan), wat soms ook wel prettig is.
quote:Op donderdag 9 september 2010 09:54 schreef MadMaster het volgende:
Zal ik nog even goedemorgen zeggen en zwaaien?
Goedemorgen...
vrijwel altijd wat Bart zegtquote:Op donderdag 9 september 2010 09:26 schreef Bart het volgende:
[..]
Wat een klets. Geen 9 tot 5 mentaliteit houdt in dat je als dat nodig is ook een uurtje eerder kan beginnen, of een uurtje langer door wil werken, of eens een keer iets 's avonds of in het weekend op wil pakken. Maar uiteraard heeft dat tot gevolg dat je als het rustig is ook zonder probleem eerder weg kan of later begint. Je hebt nog steeds een 40-urige werkweek hoor...
Lekker, zou ik ook wel willen... Ik heb 38. Zou persoon echt geen 40 willen, veel te weinig vakantiedagen dan. Als ik het financieel kan (en qua werk ook) dan zou ik gelijk 4 dagen gaan werkenquote:Op donderdag 9 september 2010 10:16 schreef Diaan73 het volgende:
Wij hebben trouwens een 36-urige werkweek voor fulltimers...![]()
Ouderschapsverlof is toch altijd betaald? Alleen niet volledig...quote:Tja, het bevalt daar gewoon erg goed.. dus waarom weggaan. Ik moet zeggen dat hier in de buurt ook niet zo heel veel andere soortgelijke banen met hetzelfde salaris en arbeidsvoorwaarden ik maak nu bijv. gebruik van betaald ouderschapsverlof voor het oprapen liggen. Ik heb weleens rond gekeken en ergens anders een gesprek gehad... maar is niet wat geworden.
Nee, bij veel bedrijven worden de uren ouderschapsverlof niet doorbetaald...quote:Op donderdag 9 september 2010 10:19 schreef Bart het volgende:
[..]
Lekker, zou ik ook wel willen... Ik heb 38. Zou persoon echt geen 40 willen, veel te weinig vakantiedagen dan. Als ik het financieel kan (en qua werk ook) dan zou ik gelijk 4 dagen gaan werken.
[..]
Ouderschapsverlof is toch altijd betaald? Alleen niet volledig...
Okay.. was mij ook niet helemaal duidelijk... maar zo erg is het ook niet..quote:Op donderdag 9 september 2010 10:23 schreef TradeMarkie het volgende:
@MM, mijn reactie was op een post van Diaan gericht, maar ik ben nooit ingelogd op m'n werk, dus dan quote ik niet
Whisky-fristi heb ik nog niet geprobeerd. Als ik dat ga doen word ik direct met de nek aangekeken door mijn whiskydrinkende vriendenquote:Op donderdag 9 september 2010 01:21 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Volgens mij moet je er niet al te veel van drinken, denk dat je er behoorlijk misselijk van kan worden![]()
Whisky-fristi al wel eens geprobeerd? Dat bestelden ze wel eens bij mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
1 januari 2012 --> 25 jaar...quote:Op donderdag 9 september 2010 10:05 schreef Diaan73 het volgende:
Over jubileum gesproken... in januari 2011 heb ik mn 12,5 jarig ambtsjubileum al...
Maar nooit langer dan 3 ą 4 jaar in dezelfde functie, langer hou ik meestal niet vol...quote:Op donderdag 9 september 2010 10:11 schreef Bart het volgende:
Wat werken jullie allemaal lang ergens. Ik zit hooguit vier jaar ergens tot nu toe
.
Nee, van Arne Janssenquote:Op donderdag 9 september 2010 10:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik zit nu achter een computer in de schoolbibliotheek. Schuin tegenover me zit een meisje met rood haar, rood bloesje en erg rode lippenstift. Iemand anders die aan een nummer van Chris de Burgh denkt nu?
quote:Op donderdag 9 september 2010 10:23 schreef TradeMarkie het volgende:
@MM, mijn reactie was op een post van Diaan gericht, maar ik ben nooit ingelogd op m'n werk, dus dan quote ik niet
Ik denk aan een heel ander nummertje dan...quote:Op donderdag 9 september 2010 10:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik zit nu achter een computer in de schoolbibliotheek. Schuin tegenover me zit een meisje met rood haar, rood bloesje en erg rode lippenstift. Iemand anders die aan een nummer van Chris de Burgh denkt nu?
Ik laat mezelf nooit ingelogd staan, behalve nu dus even, om jou te kunnen quoten.quote:Op donderdag 9 september 2010 10:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je niet ingelogd bent, kan je hier toch niet posten, laat staan onder je eigen username?
Maar dan heb je niks meer aan dat rode blousjequote:Op donderdag 9 september 2010 10:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik denk aan een heel ander nummertje dan...
Nummer 84, rundvlees in rode saus?quote:Op donderdag 9 september 2010 10:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik denk aan een heel ander nummertje dan...
Zow dat is wel heel lang, maar jij bent ook ietsjes ouder dus mag ook.quote:Op donderdag 9 september 2010 10:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
1 januari 2012 --> 25 jaar...
Ik was even naar de stad en mn oma. Mn oma heeft nu 3 chemokuren erop zitten. Gisteren heeft ze een scan gehad en morgen uitslag. Best spannend allemaal.quote:
Zij ook niet meer dan...quote:Op donderdag 9 september 2010 10:45 schreef TradeMarkie het volgende:
Maar dan heb je niks meer aan dat rode blousje
Hoe voelt ze zich nu? En sterkte voor mogen alvastquote:Op donderdag 9 september 2010 12:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik was even naar de stad en mn oma. Mn oma heeft nu 3 chemokuren erop zitten. Gisteren heeft ze een scan gehad en morgen uitslag. Best spannend allemaal.
Ach ik zal er vast wel weer ķets van opstekenquote:Etc. dat is idd niet zo verstandig. Hopelijk heb je wel wat de komende sollicitatietraining.
Ik had voorgesteld om je een paar avonden te laten speeddaten met uitzendbureau'squote:Op donderdag 9 september 2010 12:14 schreef Etcetera het volgende:
En weer thuis
Gesprek ging wel aardig, heb vanaf maandag sollicitatietraining, wat volgens mij wel al de 3de keer is dat ik zoiets heb dus nee ik ben niet enthousiastMaar om nou nee te zeggen op zo'n aanbod terwijl ik daar net binnen kom wandelen leek me niet de meest verstandige keuze
In de week van de chemokuur gaat het niet zo goed, pijntjes enz. maar niet misselijk/overgeven. De twee weken daarna gaat het best goed. Ze is zelfs vandeweek naar het casino geweest. Ze gaat dus ook wel af en toe weg. Ze is nu vooral gespannen voor de uitslag van morgen.quote:Op donderdag 9 september 2010 13:00 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Hoe voelt ze zich nu? En sterkte voor mogen alvast
[..]
quote:Ach ik zal er vast wel weer ķets van opsteken
Wait, what?quote:Ook voor niet-commerciėle communicatie kan de indeling naar plannen op korte c.q. lange termijn van belang zijn, bijvoorbeeld naar de periode waarbinnen men van plan is af te stappen van pvc-spuitbussen, slechts onbespoten fruit te gaan eten, lid te worden van een milieuorganisatie, of af te zien van partnerruil
sommige mensen vinden het zo leuk dat ze er hun beroep van makenquote:Op donderdag 9 september 2010 13:40 schreef CaLeX het volgende:
Koude koffie, goed voor de stoelgang
Garbagerun lijkt me zoooooo cool om te doen
Dat heb ik gespeeld, ik geef het een -3quote:
quote:
Oh nee toch niet gespeeld, dat was Tow Truck Simulatorquote:
quote:Op donderdag 9 september 2010 14:31 schreef Bart het volgende:
[..]
Oh nee toch niet gespeeld, dat was Tow Truck Simulator.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |