quote:Op maandag 6 september 2010 19:44 schreef Cobra4 het volgende:
Doe mij die maar zeg ik, vervolgens krijg ik haar in mijn handen gedrukt.
Ik zoek een stil plekje om samen met haar de komende uren door te brengen.
Ik leg haar neer, streel haar zachtjes en ik fluister tegen haar: geen zorgen, ik zal je geen pijn doen.
Zachtjes klinkt muziek op de achtergrond.
Langzaam strip ik haar totdat ze open en bloot voor me ligt.
Ik begin mijn stok steeds langer te maken, olie de top een beetje in zodat het wat makkelijker gaat en breng hem bij haar naar binnen.
Omdat er soms wat weerstand is pomp ik wat harder.
Na de daad veeg ik met een doekje haar natte plekken schoon. Af en toe vraag ik me af hoe die vloeistof zelfs op die plekken terecht is gekomen.
Ik kleed haar weer aan en na een laatste handeling lever ik haar weer in.
Tot de volgende keer schatje!Bovenstaande tekst is tot stand gekomen met veel hulp van cw2cuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Nee joh. een wapen is vrouwlijk. Dat is toch bewezen in "Full Metal Jacket".quote:Op maandag 6 september 2010 20:36 schreef MadMaster het volgende:
Je noemt je wapen toch geen 'schatje'?
Een wapen is mannelijk, dus het geeft mij een wat vreemd beeld...
Verschrikkelijke film, nooit afgekeken. Weet dat dus niet...quote:Op maandag 6 september 2010 20:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee joh. een wapen is vrouwlijk. Dat is toch bewezen in "Full Metal Jacket".
quote:Op maandag 6 september 2010 20:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Verschrikkelijke film, nooit afgekeken. Weet dat dus niet...
Jawel, dat meen ik wel.quote:
A Clockwork Orange is goed.quote:Op maandag 6 september 2010 21:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jawel, dat meen ik wel.
Ik hou meestal niet van Kubrick's stijl, hoewel ik A Clockwork Orange wel goed vind...
[ afbeelding ]
Jawel, maar daar is niet veel van blijven hangen, zeker niet v.w.b. wapens...quote:Op maandag 6 september 2010 21:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
A Clockwork Orange is goed.
Maar je hebt dan toch wel het eerste deel van Full Metal Jacket (de opleiding) gezien?
Dan zegt de naam Charlene je niks.quote:Op maandag 6 september 2010 21:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jawel, maar daar is niet veel van blijven hangen, zeker niet v.w.b. wapens...
Nee, maar ik heb nu wel een vermoeden...quote:Op maandag 6 september 2010 21:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan zegt de naam Charlene je niks.
Het zou niet mijn keuze zijn.quote:Op maandag 6 september 2010 21:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb nu wel een vermoeden...
Of Mauser.quote:Op maandag 6 september 2010 21:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan is Walter of Luger toch gewoon een stuk beter...
thx.quote:
quote:Op maandag 6 september 2010 21:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jack de Vries strikes back... [ afbeelding ]
Vanavond was ik ook kabouter Schoonmaak... ik heb de hele keuken schoon gemaakt en de handgrepen weer bevestigd. Vandeweek alleen nog jaloezie ophangen en plaat voor de vaatwasser maken/schilderen.quote:
Mooi, niets ernstigs hoop ik?quote:Op maandag 6 september 2010 22:18 schreef Cobra4 het volgende:
Excuus voor de eventueel door mij gezette toon.![]()
De prio 1 in DEF SC is opgelost.
Het leek er wel even op. Maar dat is nu gelukkig voorbij. De persoon waar het m ging heeft weer een teken van leven gegeven.quote:
Mag je straks kabouter Lui zijn...quote:Op maandag 6 september 2010 22:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Vanavond was ik ook kabouter Schoonmaak... ik heb de hele keuken schoon gemaakt en de handgrepen weer bevestigd. Vandeweek alleen nog jaloezie ophangen en plaat voor de vaatwasser maken/schilderen.
ow en de woonkamer opruimen/schoonmaken, dat is de laatste week ook niet echt gebeurd.. we hebben alleen gestofzuigd.
Nog niks gehoord vanaf Aruba, waar ik vanavond toch aardig wat mailtjes van heb ontvangen vanwege Joran interview (dat ik niet gezien heb btw)...quote:Op maandag 6 september 2010 22:28 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Venezuela hebben de Antillen overgenomen. Defensie heeft even met Overzeese gebieden overlegd en de conclusie was de hele handel inclusief schulden aan Chavez cadeau over te doen.
quote:Op maandag 6 september 2010 22:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mag je straks kabouter Lui zijn...![]()
Bull shit. De komende grote uitzending gaat in Afrika plaats vinden. Tropisch gebied genoeg lijkt me.quote:Op maandag 6 september 2010 22:31 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik hoor net dat defensie het er toch niet mee eens is, nu ze Suriname niet meer inmogen hebbenze geen tropische gebieden meer om te "oefenen"
quote:Op maandag 6 september 2010 22:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Bull shit. De komende grote uitzending gaat in Afrika plaats vinden. Tropisch gebied genoeg lijkt me.
quote:
Mogguh red.quote:
Wat een beetje regen al niet kan doen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 08:31 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Grmbl
Net mijn reistijd verdubbeld, 35 minuten extra door die klote file
Bijna.quote:
Het heerstquote:Op dinsdag 7 september 2010 11:39 schreef Etcetera het volgende:
Jeej, keelpijn. Gelukkig heb ik nog Strepsils liggen.
Dat zei iedereen gisteren ook tegen mij toen ik aangaf keelpijn te hebben.quote:
Had nog een vriendin van m'n moeder aan de telefoon vanochtend, die zei dat ook alquote:
Snert.quote:
En het was heerlijk.quote:
Hoi Yuri.quote:
Succes dan.quote:Op dinsdag 7 september 2010 13:56 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
hoi en ben direct ook weer weg. nog 2 saaie uren les
Hey TMquote:
Ik moet met een project bezig maar heb er niet echt zin in. Als compromis ben ik maar wat in de reader gaan lezen. Zo ben ik wel alvast bezig met wat relevants, maar echt werk is het nog nietquote:Op dinsdag 7 september 2010 15:04 schreef TradeMarkie het volgende:
In Almere kwam het vanochtend met bakken naar beneden en richting Amsterdam was er geen doorkomen aan, maar dat is niet echt wereldnieuws.
Vanavond voetballen, zal een lekkere glijpartij worden
Daar nog iets te melden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |