Bijna.quote:

Het heerstquote:Op dinsdag 7 september 2010 11:39 schreef Etcetera het volgende:
Jeej, keelpijn. Gelukkig heb ik nog Strepsils liggen.

Dat zei iedereen gisteren ook tegen mij toen ik aangaf keelpijn te hebben.quote:

Had nog een vriendin van m'n moeder aan de telefoon vanochtend, die zei dat ook alquote:

Snert.quote:

En het was heerlijk.quote:

Hoi Yuri.quote:

Succes dan.quote:Op dinsdag 7 september 2010 13:56 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
hoi en ben direct ook weer weg. nog 2 saaie uren les

Hey TMquote:
 Nog schokkend nieuws?
 Nog schokkend nieuws?

Ik moet met een project bezig maar heb er niet echt zin in. Als compromis ben ik maar wat in de reader gaan lezen. Zo ben ik wel alvast bezig met wat relevants, maar echt werk is het nog nietquote:Op dinsdag 7 september 2010 15:04 schreef TradeMarkie het volgende:
In Almere kwam het vanochtend met bakken naar beneden en richting Amsterdam was er geen doorkomen aan, maar dat is niet echt wereldnieuws.
Vanavond voetballen, zal een lekkere glijpartij worden
Daar nog iets te melden?

. Neem ik die fles wel weer een keer mee als ik bij hem film ga kijken of pokeren
. Neem ik die fles wel weer een keer mee als ik bij hem film ga kijken of pokeren  

En dan door naar de Kuip voor de wedstrijd?quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:34 schreef TradeMarkie het volgende:
Oh en ik ga zo maar eens richting huis, was vanochtend al om half 7 begonnen en heb vanavond een wedstrijd, dus dan is het wel lekker om op tijd thuis te zijn.

Niets formeel gehoord, ook geen reactie op mijn mail ontvangen, behalve dan dat ik het met mijn buurman die voorzitter van de toko is heb besproken.quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:34 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Nog iets van het Whisky bestuur gehoord of wordt dat pas na de volgende bestuursvergadering?

) ga ik denk ik niet heen
) ga ik denk ik niet heen  Nu alles afmaken, zelf maar doorlezen op rare fouten, hopen dat ik nog tijd heb voor wat leuks in InDesign en morgen alsnog inleveren.
 Nu alles afmaken, zelf maar doorlezen op rare fouten, hopen dat ik nog tijd heb voor wat leuks in InDesign en morgen alsnog inleveren.  

Scriptie deadline die je niet wist?quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:42 schreef Etcetera het volgende:
Mijn zus is vandaag jarig, maar dankzij een onverwachte scriptie-deadline (waar ik echt niks van wist) ga ik denk ik niet heen
Nu alles afmaken, zelf maar doorlezen op rare fouten, hopen dat ik nog tijd heb voor wat leuks in InDesign en morgen alsnog inleveren.
Oh ja ik mag ook nog een aantal stellingen bedenken voor mijn eindgesprek.

Iets met communicatie deed je toch?quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:45 schreef Etcetera het volgende:
Nope hij had het me niet verteld en ik dacht dat ik een week had om te herschrijven
Ik ga het wel halen, al moet ik 's nachts doorwerken

Thanksquote:

Volgens mij staan communicatieopleidingen er om bekend dat de communicatie niet helemaal vlekkeloos isquote:Op dinsdag 7 september 2010 16:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Iets met communicatie deed je toch?

quote:Op dinsdag 7 september 2010 17:01 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Volgens mij staan communicatieopleidingen er om bekend dat de communicatie niet helemaal vlekkeloos is

zo wat een drukke dag.... weinig tijd gehad om hier te posten, wel af en toe meegelezen.
 zo wat een drukke dag.... weinig tijd gehad om hier te posten, wel af en toe meegelezen. 

ja, er waren wat geblesseerden hoorde ik gister, vanochtend belde Bert...quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En dan door naar de Kuip voor de wedstrijd?

In een groep(smail) voelt vaak niemand zich geroepen te reageren.quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niets formeel gehoord, ook geen reactie op mijn mail ontvangen, behalve dan dat ik het met mijn buurman die voorzitter van de toko is heb besproken.
Geen idee wanneer de eerstvolgende bestuursvergadering is, interesseert me ook niet meer...

Ik wil m'n feest hebben verdorie
 Ik wil m'n feest hebben verdorie  

Ik heb natuurlijk 2 bestuursleden inmiddels al gesproken, een voor mijn mail en een na mijn mail. Zij betreuren mijn besluit, maar begrijpen het wel.quote:Op dinsdag 7 september 2010 19:34 schreef Soempie het volgende:
[..]
In een groep(smail) voelt vaak niemand zich geroepen te reageren.

Wij ook! Waar en wanneer?quote:Op dinsdag 7 september 2010 19:39 schreef Etcetera het volgende:
PreciesIk wil m'n feest hebben verdorie

Geen idee wanneer, maar we gaan in elk geval op stap in de ubergezelllige plaatselijke stap-o-theek FOXquote:

en zuipen
 en zuipen   en met een groep - en die groep is vrij groot geloof ik - is het er wel gezellig
 en met een groep - en die groep is vrij groot geloof ik - is het er wel gezellig  

Op één of andere manier vind ik de term 'zuipen' en überhaupt drank niet bij jou passen...quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:45 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Geen idee wanneer, maar we gaan in elk geval op stap in de ubergezelllige plaatselijke stap-o-theek FOX
Waar we nooit meer heen gaan, maar we kunnen er dansenen zuipen
en met een groep - en die groep is vrij groot geloof ik - is het er wel gezellig

Niet? When did that happenquote:Op dinsdag 7 september 2010 21:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Op één of andere manier vind ik de term 'zuipen' en überhaupt drank niet bij jou passen...

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |