2 keer gehad, een keer kreeg ik een camera in handen en kan ik nog heel de avond terug zien (300 fotos gemaakt ;') )quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:17 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit zo dronken geweest dat ik echt gaten in m'n geheugen had - lijkt me ook doodeng trouwens. Ook nog nooit gespuugd van de drank, ik krijg op een bepaald moment de drank gewoon niet weg en stop dan met drinken
Dat ken ik wel.quote:
Shit zeg!quote:Op woensdag 8 september 2010 14:14 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Hier zit een luchtje aan
http://www.nu.nl/buitenla(...)deerd-in-keulen.html
Wil je voor ons even controleren of ze niet van plastic zijn?quote:Op woensdag 8 september 2010 11:28 schreef CaLeX het volgende:stelletje hufters, hebben jullie een cam in het huis geplaatst ofzo
Planten doen het, sommige al 3 jaar (vraag alleen niet HOE)
Daar zat ik een uur eerderquote:
Het zou ook wel erg apart zijn als je je meisje niet gewend zou zijn...quote:Op woensdag 8 september 2010 11:28 schreef CaLeX het volgende:
Ik ben gewoon geen dieren gewend, mijn meisje wel.
Ik vind 1 dag niet bepaald langquote:
quote:Op woensdag 8 september 2010 21:42 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik vind 1 dag niet bepaald lang
Thats me, maar donderdag een lang weekend weg, dat is wel extreem lang, ik zeg goed bezig!quote:
Frankrijk en een dagje Duitsland naar het Europapark.quote:Op woensdag 8 september 2010 21:48 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Thats me, maar donderdag een lang weekend weg, dat is wel extreem lang, ik zeg goed bezig!
Waar gaat de reis heen?
Het klinkt vreemd, maar ik weet uit eigen ervaring dat het wel kan werkenquote:Op woensdag 8 september 2010 21:54 schreef Soempie het volgende:
[..]
Frankrijk en een dagje Duitsland naar het Europapark.Samen met Sven en beste vriend.
Het klinkt wel raar, want zelf zou ik niet graag met een stelletje weggaan.Maar ik vind het ontzettend leuk dat hij mee gaat.
En ik denk ook niet dat hij zich als vijfde wiel voelt, gelukkig.
quote:Op woensdag 8 september 2010 21:55 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Het klinkt vreemd, maar ik weet uit eigen ervaring dat het wel kan werken
Shake hands, op 9/11 ga ik ook mijn verjaardagscadeau incasseren, met de HTC naar Parijs voor 3 dagen!quote:
Goed en goedquote:Op woensdag 8 september 2010 21:57 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Hoe staat het met je huis? En met het niet-daten?
Hoe doe je dat, met een telefoon naar Parijs?quote:Op woensdag 8 september 2010 21:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
met de HTC naar Parijs voor 3 dagen!
Euh...quote:Op woensdag 8 september 2010 22:01 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Hoe doe je dat, met een telefoon naar Parijs?
De belbus!quote:Op woensdag 8 september 2010 22:01 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Hoe doe je dat, met een telefoon naar Parijs?
Lijkt me echt super om zo de vooruitgang in je eigen huis te zien. Heb je al een idee van wanneer je zou kunnen/ willen verhuizen?quote:Op woensdag 8 september 2010 21:59 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Goed en goed
Alle gipsplaten en de isolatie voor de verdieping liggen in huis, ik begin dit weekend aan de electra op de verdieping, dan kan daarna de boel geisoleerd worden en kan het gips er tegen. Dinsdag komt de trap, dus dan oogt het weer wat beter. Dan kan ik ook de plek van het toilet exact bepalen en de riolering afmaken.
En met het niet daten gaat het ook goed, daar heb ik me nog keurig aan gehouden
Ik zeg nu heel voorzichtig mei 2011 maar pin me er niet op vast en quote dit niet als ik er juli 2011 nog niet woonquote:Op woensdag 8 september 2010 22:04 schreef Soempie het volgende:
[..]
Lijkt me echt super om zo de vooruitgang in je eigen huis te zien. Heb je al een idee van wanneer je zou kunnen/ willen verhuizen?
quote:
Zo lang nog?!quote:Op woensdag 8 september 2010 22:05 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik zeg nu heel voorzichtig mei 2011 maar pin me er niet op vast en quote dit niet als ik er juli 2011 nog niet woon
Misschien dat hij dat daarom nog niet doet.quote:Op woensdag 8 september 2010 22:06 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zo lang nog?!![]()
Ik zou echt intrekken, terwijl er nog weet ik wat moest gebeuren en vervolgens zou het er niet van komen.
Ik heb nu geen:quote:Op woensdag 8 september 2010 22:06 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zo lang nog?!![]()
Ik zou echt intrekken, terwijl er nog weet ik wat moest gebeuren en vervolgens zou het er niet van komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |