quote:
Bier drink ik ook niet en wijn ben ik geen fan vanquote:Op dinsdag 7 september 2010 21:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sinds ik je op de webcam heb gezien.
Ik zie jou gewoon niet voor me met een biertje, wijntje o.i.d. in je handen en dan lallend en proestend bezopen zijn...
Mijn manager is vorig jaar geweest. Ze vond het erg mooi en toch heel anders dan China. Daar was ze het jaar ervoor geweest. Die landen trekken mij trouwens niet zo.quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:13 schreef MadMaster het volgende:
Wat is dit nu weer?
FOK! goes Japanese!
Collega is net terug uit Japan waar hij dit jaar voor de 2e keer is geweest en nu weet ik het zeker: Ik ga volgend jaar ook!
[ afbeelding ]
Ik geef je gelijk, maar ik heb kennelijk een braver beeld van je dan je werkelijk bent.quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:13 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Bier drink ik ook niet en wijn ben ik geen fan vanEn ik ben dan ook niet vaak of snel bezopen, maar ik hou wel van een drankje hoor
En met mijn afstudeerfeest ga ik een hele hoop lol hebben
quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik geef je gelijk, maar ik heb kennelijk een braver beeld van je dan je werkelijk bent.
En op basis van sommige uitspraken van je tijdens de uitzendingen, had ik beter moete weten natuurlijk...
Eten is niks natuurlijk daar...quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:15 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Mijn manager is vorig jaar geweest. Ze vond het erg mooi en toch heel anders dan China. Daar was ze het jaar ervoor geweest. Die landen trekken mij trouwens niet zo.
Ik ook niet... wel gespuugd... vlak voordat ik zwanger werd van Lennon... feestje bij mn oom en tante die bijna aan de overkant van ons wonen. 2 er wordt gezegd 3 maar dat geloof ik niet flessen Rosé weggedronken.quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:17 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit zo dronken geweest dat ik echt gaten in m'n geheugen had - lijkt me ook doodeng trouwens. Ook nog nooit gespuugd van de drank, ik krijg op een bepaald moment de drank gewoon niet weg en stop dan met drinken
Nog nooit over je theewater heen gegaan dus, netjes.quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:17 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit zo dronken geweest dat ik echt gaten in m'n geheugen had - lijkt me ook doodeng trouwens. Ook nog nooit gespuugd van de drank, ik krijg op een bepaald moment de drank gewoon niet weg en stop dan met drinken
quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Eten is niks natuurlijk daar...
Dat Disneygebeuren lijkt me dan wel weer interessant.quote:Mijn collega vertelde over sake-proeverijen (yammie) en sushi zoals je die hier niet zal vinden.
En ik wil dus nog eens naar Disney in Tokio...
[ afbeelding ]
Da's beter dan 7-1 verliezen, ik zie progressie...quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:25 schreef TradeMarkie het volgende:
Vandaag 3-2 gewonnen, ik was linksback en we hadden een vrouwelijke scheidsrechter, meer valt er niet over te zeggen
Ziet er wel goed uitquote:Op dinsdag 7 september 2010 21:24 schreef MadMaster het volgende:
Deze reis wordt het dan: JAPAN HOOGTEPUNTEN - Groepsreis - 22 dagen
quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:25 schreef TradeMarkie het volgende:
Vandaag 3-2 gewonnen, ik was linksback en we hadden een vrouwelijke scheidsrechter, meer valt er niet over te zeggen
Terwijl dit team 5-6 verloren had van het team waar wij 7-1 van verloren, bizar.quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Da's beter dan 7-1 verliezen, ik zie progressie...
Wat zijn dat voor zaalvoetbaluitslagen allemaal...quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:28 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Terwijl dit team 5-6 verloren had van het team waar wij 7-1 van verloren, bizar.
Maar wij zijn nu dus niet door in de beker, zondag start de competitie
Als je jezelf niet ophangt, dan zien we je wel weer verschijnen...quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:29 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga nog even een luxaflex ophangen, misschien tot zo!!
Dat krijg je blijkbaar als je een bekerpoule maakt met een team uit de 7e, 6e, 5e en 4e klassequote:Op dinsdag 7 september 2010 21:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat zijn dat voor zaalvoetbaluitslagen allemaal...
Het is gelukt...quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je jezelf niet ophangt, dan zien we je wel weer verschijnen...
Ik heers ook.. maar dan anders...quote:
Daar wil ik ook nog wel een keer heen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:13 schreef MadMaster het volgende:
Wat is dit nu weer?
FOK! goes Japanese!
Collega is net terug uit Japan waar hij dit jaar voor de 2e keer is geweest en nu weet ik het zeker: Ik ga volgend jaar ook!
[ afbeelding ]
Die ligt zeker te genieten van haar nieuwe kamer.quote:
Geen nieuwe agenda. Ze heeft natuurlijk de Amika paarden agenda uit NL meegenomen.quote:Op woensdag 8 september 2010 07:06 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
of ze is nieuwe schriften, kaftpapier en een nieuwe agenda kopen
(of zijn niet alle winkels daar 24/7 open?)
quote:Op woensdag 8 september 2010 08:23 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Heb er over nagedacht, je meot gelijk hebben
Dan heb je geen excuus voor je verslapen.quote:Op woensdag 8 september 2010 09:26 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen![]()
Ook weer present... ik heb me verslapen vanmorgen... nadat Lennon 4x wakker is geweest vannacht![]()
Maar er vanuit gaande dat het over die modem gaat, hoe oud is die RW CD dan eigenlijk?quote:
quote:Op woensdag 8 september 2010 09:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan heb je geen excuus voor je verslapen.
Je bent vaak genoeg gewekt...
En daar zijn we dus weer...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |