Ja, ik wilde nog toevoegen dat TM verstandig is.quote:Op woensdag 8 september 2010 22:09 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Misschien dat hij dat daarom nog niet doet.

Nee, de toeristische plekken zullen we hier en daar wel langs gaan, maar niet specifiek.quote:Op woensdag 8 september 2010 22:05 schreef Soempie het volgende:
[..]

Lekker een weekend weg!Ik zal maandag een verslagje doen en dan verwacht ik er ook een van jou.
Ben nog nooit in Parijs geweest en ik heb zo'n idee dat je niet alleen de meest toeristische plekken gaat bezoeken.

Is dan nu toch de tijd gekomen om een quote in mn sig te verwerken?quote:Op woensdag 8 september 2010 22:10 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, ik wilde nog toevoegen dat TM verstandig is.

Die trein vind ik trouwens zeer relaxed reizenquote:Op woensdag 8 september 2010 22:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, de toeristische plekken zullen we hier en daar wel langs gaan, maar niet specifiek.
Het wordt meer marktjes bezoeken, lekker eten en zo. Een echt doel hebben we niet.
Ben 3 keer eerder in Parijs geweest, het is niet mijn favoriete stad vanwege de chauvinistische Fransosen, maar ik ga er met een open beeld naar toe. Wil die trein ook wel eens meemaken...
Verslag volgt dinsdag, denk ik, kom maandagavond laat pas thuis...
Jij trouwens heel veel plezier in La France trouwens!!

Tering, ik vond mn spullen er naartoe brengen al een hoop gedoe. Laat staan als ik de hele tent nog had moeten verbouwenquote:Op woensdag 8 september 2010 21:59 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Goed en goed
Alle gipsplaten en de isolatie voor de verdieping liggen in huis, ik begin dit weekend aan de electra op de verdieping, dan kan daarna de boel geisoleerd worden en kan het gips er tegen. Dinsdag komt de trap, dus dan oogt het weer wat beter. Dan kan ik ook de plek van het toilet exact bepalen en de riolering afmaken.
En met het niet daten gaat het ook goed, daar heb ik me nog keurig aan gehouden

Het valt mee hoor... het is nu alleen zwart van kleur en er zit weer een model inquote:Op woensdag 8 september 2010 21:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kom maar op met die extreme make over...

En ik ben nog niet eens op de helftquote:Op woensdag 8 september 2010 22:18 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Tering, ik vond mn spullen er naartoe brengen al een hoop gedoe. Laat staan als ik de hele tent nog had moeten verbouwen
Ik kijk nu trouwens voor het eerst sinds tijden weer SMS6 bij een niet-voetbal programma.
(9/11 docu)
Volgens mij al het 5e reclameblok inmiddels.. geez.

Foto!quote:Op woensdag 8 september 2010 22:20 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het valt mee hoor... het is nu alleen zwart van kleur en er zit weer een model in
Soempie, heel veel plezier!! Lekker een weekendje weg!

. Toch geen onaardig resultaat, en ik heb een prima avond gehad
. Toch geen onaardig resultaat, en ik heb een prima avond gehad  . Plus ik was de eerste ooit die bij de bardame een Jägermeister-Chocomel bestelde
. Plus ik was de eerste ooit die bij de bardame een Jägermeister-Chocomel bestelde  

goed gedaanquote:Op donderdag 9 september 2010 00:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Weer een keer meegedaan aan de pubquiz. Er was een gedeelde eerste plek met 53 punten, wij waren de volgende met 50 punten. Toch geen onaardig resultaat, en ik heb een prima avond gehad
. Plus ik was de eerste ooit die bij de bardame een Jägermeister-Chocomel bestelde

Dat krijg je als je continu moet afwassen.quote:Op donderdag 9 september 2010 01:09 schreef lubje25 het volgende:
[..]
goed gedaan
Ik werk 15 jaar in de Horeca, de eerste die dat bij mij besteld moet ook nog komen.

quote:Op donderdag 9 september 2010 01:12 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dat krijg je als je continu moet afwassen.

quote:Dear Twilight fans,
Please realise that because vampires are dead and have no blood pumping through them, they can never get an erection. Enjoy fantasizing about that. Yours sincereley, Logic

Tot een paar weken geleden had ik het ook nog nooit gehad. Toen liet ik iemand voor mij een drankje naar keuze bestellen, dit is het geworden. En eigenlijk bevalt het me best goedquote:Op donderdag 9 september 2010 01:09 schreef lubje25 het volgende:
[..]
goed gedaan
Ik werk 15 jaar in de Horeca, de eerste die dat bij mij besteld moet ook nog komen.

Volgens mij moet je er niet al te veel van drinken, denk dat je er behoorlijk misselijk van kan wordenquote:Op donderdag 9 september 2010 01:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Tot een paar weken geleden had ik het ook nog nooit gehad. Toen liet ik iemand voor mij een drankje naar keuze bestellen, dit is het geworden. En eigenlijk bevalt het me best goed

quote:Op donderdag 9 september 2010 01:12 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dat krijg je als je continu moet afwassen.

Niet bewust in elk geval. Eerder allemaal leuke gedachten die me wakker hielden.quote:Op donderdag 9 september 2010 06:49 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
waarom, zenuwachtig voor het weekend?

.
.

.
. 

Ik zou FOK vermeldenquote:Op donderdag 9 september 2010 08:26 schreef Etcetera het volgende:
Straks afspraak bij UWV en ik moet nog een CV in elkaar draaien

CV in elkaar draaien hoef je maar 1x te doen in je levenquote:Op donderdag 9 september 2010 08:26 schreef Etcetera het volgende:

Straks afspraak bij UWV en ik moet nog een CV in elkaar draaien
 .
.

Help
 Help 
 http://www.carrieretijger(...)ionele-eigenschappen staat vanalles
 http://www.carrieretijger(...)ionele-eigenschappen staat vanalles  

, analytisch, sociaal, wel of niet in teamverband kunnen werken
, analytisch, sociaal, wel of niet in teamverband kunnen werken

.
.

quote:Op donderdag 9 september 2010 08:55 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Creatief, probleemopoplossend, goed met Google, analytisch, sociaal, wel of niet in teamverband kunnen werken

Werken is leuk, maar ik werk om te leven en ik leef niet om te werken
 Werken is leuk, maar ik werk om te leven en ik leef niet om te werken  

En als een werkgever vraagt om 'geen 9 tot 5 mentaliteit' is dit eigenlijk synoniem voorquote:Op donderdag 9 september 2010 09:02 schreef Etcetera het volgende:
Ja maar ik héb een van 9 tot 5 mentaliteitWerken is leuk, maar ik werk om te leven en ik leef niet om te werken

Dat heb ik inderdaad al vaak gelezenquote:Op donderdag 9 september 2010 09:20 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
En als een werkgever vraagt om 'geen 9 tot 5 mentaliteit' is dit eigenlijk synoniem voor
'we verwachten dat je belangeloze overuren maakt, harder en langer werkt tegen het zelfde geld als wat in dit contract staat'
 't Is wel goed, ik heb nog een leven enzo
 't Is wel goed, ik heb nog een leven enzo  

Wat een kletsquote:Op donderdag 9 september 2010 09:20 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
En als een werkgever vraagt om 'geen 9 tot 5 mentaliteit' is dit eigenlijk synoniem voor
'we verwachten dat je belangeloze overuren maakt, harder en langer werkt tegen het zelfde geld als wat in dit contract staat'
 . Geen 9 tot 5 mentaliteit houdt in dat je als dat nodig is ook een uurtje eerder kan beginnen, of een uurtje langer door wil werken, of eens een keer iets 's avonds of in het weekend op wil pakken. Maar uiteraard heeft dat tot gevolg dat je als het rustig is ook zonder probleem eerder weg kan of later begint. Je hebt nog steeds een 40-urige werkweek hoor...
. Geen 9 tot 5 mentaliteit houdt in dat je als dat nodig is ook een uurtje eerder kan beginnen, of een uurtje langer door wil werken, of eens een keer iets 's avonds of in het weekend op wil pakken. Maar uiteraard heeft dat tot gevolg dat je als het rustig is ook zonder probleem eerder weg kan of later begint. Je hebt nog steeds een 40-urige werkweek hoor...

Ongetwijfeld, maar dat heeft dan niets met de van-9-tot-5-mentaliteit te maken...quote:Op donderdag 9 september 2010 09:29 schreef Etcetera het volgende:
Er zullen vast genoeg bedrijven zijn waarbij níet op die manier gaat Bart
Succesquote:Ik ga eten, moet alleen die CV nog even printen en dan heb ik alles
 .
.

Ligt ook wat aan de branche natuurlijk... bij overheden zal het wel zo werken inderdaad, maar ik denk dat je bij een gemiddeld consultancybureau er niet zo makkelijk mee weg komt hoor.quote:Op donderdag 9 september 2010 09:26 schreef Bart het volgende:
[..]
Wat een klets. Geen 9 tot 5 mentaliteit houdt in dat je als dat nodig is ook een uurtje eerder kan beginnen, of een uurtje langer door wil werken, of eens een keer iets 's avonds of in het weekend op wil pakken. Maar uiteraard heeft dat tot gevolg dat je als het rustig is ook zonder probleem eerder weg kan of later begint. Je hebt nog steeds een 40-urige werkweek hoor...

Uiteraard, maar dan weet je het ook van tevoren. Bij mijn werk is een 9 tot 5 mentaliteit ook niet gewenst, maar ik kan dus ook eerder weg als ik dat wil... Gewoon flexibel zijn, dat is het idee erachter.quote:Op donderdag 9 september 2010 09:32 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ligt ook wat aan de branche natuurlijk... bij overheden zal het wel zo werken inderdaad, maar ik denk dat je bij een gemiddeld consultancybureau er niet zo makkelijk mee weg komt hoor.
Veel daarvan bieden dan ook al geen contracten meer aan waar een vast aantal uren in staat.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |