Shit, niet opgelet, gebruik nieuwe layout en klikte op nieuw deel, kan nu niet meer aanpassenquote:
Dankjewelquote:
Laat je even wat horen als je d'r bent?quote:Op zaterdag 4 september 2010 13:40 schreef liesje1979 het volgende:
Wij zijn er ergens tussen 5 en 6.
Overhypede toeiquote:Op zaterdag 4 september 2010 13:41 schreef Ian_Nick het volgende:
Meer wil ook nog even een starbucks koffie scoren
Yup, ik doe wel even smsen.quote:Op zaterdag 4 september 2010 13:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Laat je even wat horen als je d'r bent?Ik gok zo dat wij er iets eerder zijn maar Meer wil ook nog even een starbucks koffie scoren
Given. Maar ik vind het als boerentrien gewoon leuk om met zo'n hippe Starbucks beker door de stad te lopen, laat me nou ffquote:
Beter argument dan "ik vind het zulke heerlijke koffie" inderdaadquote:Op zaterdag 4 september 2010 13:45 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Given. Maar ik vind het als boerentrien gewoon leuk om met zo'n hippe Starbucks beker door de stad te lopen, laat me nou ff
Heerlijke koffie zal t toch zijn, want ik werd vanmorgen met de deurbel uit mijn rem-slaap getorpedeerd, met een knallende koppijn tot gevolg.quote:Op zaterdag 4 september 2010 13:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Beter argument dan "ik vind het zulke heerlijke koffie" inderdaad
Hoe is het met de zenuwen?quote:Op zaterdag 4 september 2010 13:48 schreef Myraela het volgende:
Ik moet ook starbucks hebben.Behalve als het heel druk is.
Ik ook wel, eigenlijk. Ik was een onwetend mannetje die niemand kende. Gelukkig was die meeting (de 1-jaar meet) in Rotterdam en dus redelijk dichtbij. Dat hielp wel.quote:Op zaterdag 4 september 2010 13:51 schreef liesje1979 het volgende:
Man! Wat was ik zenuwachtig voor mijn eerste grote meet.
Ik ga dood.quote:Op zaterdag 4 september 2010 13:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hoe is het met de zenuwen?
quote:Op zaterdag 4 september 2010 13:52 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ik ook wel, eigenlijk. Ik was een onwetend mannetje die niemand kende. Gelukkig was die meeting (de 1-jaar meet) in Rotterdam en dus redelijk dichtbij. Dat hielp wel.
En ik heb nog steeds foto's van die meeting op mijn computer. Tien jaar geleden.
Aww.quote:Op zaterdag 4 september 2010 13:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ga dood.Ik heb nu ruzie met mijn nagels en dan moet ik mijn haar nog doen. en ik moet al over 20 minuutjes weg.
Waarschuw dat arme meiske dan even dat het risico op nat worden meteen met 150% verhoogd wordt als ze náást jou gaat zittenquote:Op zaterdag 4 september 2010 13:55 schreef liesje1979 het volgende:
Aww.
kom maar bij mij zitten hoor, ik klungel zoveel dat wat je ook doet, het valt niet op.
Helaas woon ik te ver weg van Utrecht, anders had ik mss ook even langsgekomen, maar om eerlijk te zijn is zo'n massale meet toch iets te eng voor mijquote:Op zaterdag 4 september 2010 13:52 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ik ook wel, eigenlijk. Ik was een onwetend mannetje die niemand kende. Gelukkig was die meeting (de 1-jaar meet) in Rotterdam en dus redelijk dichtbij. Dat hielp wel.
En ik heb nog steeds foto's van die meeting op mijn computer. Tien jaar geleden.
quote:Op zaterdag 4 september 2010 13:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Waarschuw dat arme meiske dan even dat het risico op nat worden meteen met 150% verhoogd wordt als ze náást jou gaat zitten
De overkant is gevaarlijkerquote:Op zaterdag 4 september 2010 13:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Waarschuw dat arme meiske dan even dat het risico op nat worden meteen met 150% verhoogd wordt als ze náást jou gaat zitten
Jij en Liesje gaan een gouden duo worden.quote:Op zaterdag 4 september 2010 13:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik laat sowieso altijd drank vallen of ik stoot het om. Ik ben een beetje onhandig.
Precies, dan moeten wij onze super special powers bundelen.quote:Op zaterdag 4 september 2010 13:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik laat sowieso altijd drank vallen of ik stoot het om. Ik ben een beetje onhandig.
Dan lopen we tenminste niet het risico dat er iemand straalbezopen raaktquote:Op zaterdag 4 september 2010 13:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Precies, dan moeten wij onze super special powers bundelen.
Have fun Ian (en Mera natuurlijk)quote:
Dat was ik zelfs! Een CUB-meet in 2001. Mooie tijden waren dat.quote:Op zaterdag 4 september 2010 13:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kom gewoon, het wordt toch niet laat want de nachttrein rijdt nietquote:Op zaterdag 4 september 2010 14:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
Duvel en ik zijn nog steeds in dubio.
Gewoon gaanquote:Op zaterdag 4 september 2010 14:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
Jullie komen gewoon. Punt.quote:Op zaterdag 4 september 2010 14:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nouja, die bewuste meeting was op 1 november 2000, maar ik zit hier al sinds '99.quote:Op zaterdag 4 september 2010 14:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb pas over een maand mijn 10-jarig FOK!-jubileum.
*noteert* opmerkingen maken over het haar van Myraela.quote:Op zaterdag 4 september 2010 14:17 schreef Myraela het volgende:
Ik ga nu ook, Mijn haar is mislukt. negeren graag.Totzo.
Ik maak maandag wel weer ff een wandeling over de Oude Gracht.quote:
We zijn nog lang niet weg hoor.quote:Op zaterdag 4 september 2010 14:14 schreef littledrummergirl het volgende:
damn ik ga echt laat komen, ben nog uren bezig hier denk ik
OMG! JE HAAR! WHAT HAPPENED!!!11quote:Op zaterdag 4 september 2010 14:18 schreef Q. het volgende:
[..]
*noteert* opmerkingen maken over het haar van Myraela.
quote:Op zaterdag 4 september 2010 13:13 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee ik zelf ben incognito......
Dan ben je zeker te herkennen want dat had je inderdaad toen ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Of heel erg naar haar hoofd gaan staren.quote:Op zaterdag 4 september 2010 14:21 schreef Breuls het volgende:
[..]
OMG! JE HAAR! WHAT HAPPENED!!!11
Zoiets?
Die zijn ook mislukt hoor. Zegmaar alles ging fout. Maar ik zit wel al in de goede bus. Denk ik.quote:Op zaterdag 4 september 2010 14:21 schreef liesje1979 het volgende:
Dan maak ik wel een complimentje over haar wel gelukte nagels.
Op de oranje banken?quote:Op zaterdag 4 september 2010 15:00 schreef Myraela het volgende:
Ik zit ik de trein. Voor de liefhebbers (socios en flash.) het is een nog niet verbouwde koploper.
Ik ben er om kwart voor vier ofzo.
Schrijf het nummer maar vast in dat nieuwe bloknootje wat je voor Socios gekocht hebtquote:Op zaterdag 4 september 2010 15:00 schreef Myraela het volgende:
Ik zit ik de trein. Voor de liefhebbers (socios en flash.) het is een nog niet verbouwde koploper.
Ik ben er om kwart voor vier ofzo.
Tijdens de meet zal het wel weer drukker worden danquote:Op zaterdag 4 september 2010 14:50 schreef Breuls het volgende:
Het wordt rustiger in dit topic. Dat kan maar 1 ding betekenen: de meeting is aanstaande.
Ik ga straks ook maar eens die kant op.
4444 Dat kan ik onthouden.quote:Op zaterdag 4 september 2010 15:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Schrijf het nummer maar vast in dat nieuwe bloknootje wat je voor Socios gekocht hebt
Dat is nog een bijzondere ookquote:
Niet tegen mij maar tegen haar! Hihi, haar.quote:Op zaterdag 4 september 2010 14:21 schreef Breuls het volgende:
[..]
OMG! JE HAAR! WHAT HAPPENED!!!11
Zoiets?
De voormalige 4231 met de gedeklasseerde en toen weer gerehabiliteerde extra eerste-klas bakquote:
euh... Tof.quote:Op zaterdag 4 september 2010 15:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De voormalige 4231 met de gedeklasseerde en toen weer gerehabiliteerde extra eerste-klas bak![]()
Alsof zo'n opmerking tegen jou misstaat... Hihi.quote:Op zaterdag 4 september 2010 15:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Niet tegen mij maar tegen haar! Hihi, haar..
Hij is door z'n vering gezakt?quote:Op zaterdag 4 september 2010 15:24 schreef Juicyhil het volgende:
Nou, ik kom niet meer. M'n auto moest naar de garage, probleem lijkt erger dan ik dacht, plus dat het heel veel kost en ik dus geen geld meer heb
Ja doe! Anders is er niemand om de chicks te hosselen!quote:
komen er minderjarige pubermeisjes dan/quote:Op zaterdag 4 september 2010 17:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja doe! Anders is er niemand om de chicks te hosselen!
Is Piovan er dan niet?quote:Op zaterdag 4 september 2010 17:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja doe! Anders is er niemand om de chicks te hosselen!
Tuurlijk!quote:Op zaterdag 4 september 2010 17:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
komen er minderjarige pubermeisjes dan/
Moet ik de trein pakken?quote:Op zaterdag 4 september 2010 17:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
komen er minderjarige pubermeisjes dan/
Je pakt liever een trein dan een minderjarig meisje?quote:
Jaquote:Op zaterdag 4 september 2010 18:15 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Je pakt liever een trein dan een minderjarig meisje?
Ik ben nog onderwegquote:Op zaterdag 4 september 2010 18:31 schreef Godshand het volgende:
Gaan jullie lang door? Of zijn jullie al moe en bezopen?
(vast iemand met een iPhone die nog dit topique checkt)
Ik mis je!quote:Op zaterdag 4 september 2010 18:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Bestel over een half uur maar vast een biertje voor me
vroeg ik me ook afquote:Op zaterdag 4 september 2010 18:31 schreef Godshand het volgende:
Gaan jullie lang door? Of zijn jullie al moe en bezopen?
(vast iemand met een iPhone die nog dit topique checkt)
Check de website, www.stairway.nl geloof ik.quote:Op zaterdag 4 september 2010 18:49 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
vroeg ik me ook afben er echt pas over twee uur ofzo
of is er dan al niemand meer aanspreekbaar?
Oh trwsik weet niet eens meer waar de stairway precies is
*checkt fobo*quote:Op zaterdag 4 september 2010 18:49 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
vroeg ik me ook afben er echt pas over twee uur ofzo
of is er dan al niemand meer aanspreekbaar?
Oh trwsik weet niet eens meer waar de stairway precies is
ik ben er ook ooit wel n paar keer geweest, maar ben n navigatierampquote:Op zaterdag 4 september 2010 18:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Check de website, www.stairway.nl geloof ik.
Te makkelijk...quote:
babyquote:Op zaterdag 4 september 2010 18:58 schreef stbabylon het volgende:
Stomme twitter. Ik was nog zo onwetend....
Ben er rond 2015
Het is ook lastig, alleen maar rechtdoor lopenquote:Op zaterdag 4 september 2010 18:56 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik ben er ook ooit wel n paar keer geweest, maar ben n navigatierampdus als ik nog later kom ben ik weer eens verdwaald.
Met alleen rechtdoor lopen vanaf Utrecht CS wens ik je veel succes.quote:Op zaterdag 4 september 2010 20:01 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Het is ook lastig, alleen maar rechtdoor lopen
Mja, je moet ff rechts-links om de Catharijnebaan heen, of je moet heel ver kunnen springen, maar verder is het alleen maar rechtdoor.quote:Op zaterdag 4 september 2010 20:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Met alleen rechtdoor lopen vanaf Utrecht CS wens ik je veel succes.
Je moet ook nog een keer rechts/links/rechts om over het spoor van de sneltram te gaan he!quote:Op zaterdag 4 september 2010 20:14 schreef stbabylon het volgende:
Ik reken: rechts richting bussen, links, oversteken. Dan links om de hoek, dan pas rechtdoor. Ik ken genoeg vrouwen mensen die op dat stuk wel 6x verkeerd kunnen lopen.
Achterin.quote:Op zaterdag 4 september 2010 20:38 schreef baggerbart het volgende:
waar zitten jullie ongeveer in de stairway?
Ja, laten we massaal naar Limburg afreizen met z'n allenquote:
Dat hoeft toch nietquote:Op zaterdag 4 september 2010 21:53 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ja, laten we massaal naar Limburg afreizen met z'n allen
Daar woon ik dus zou goed uitkomen.quote:Op zaterdag 4 september 2010 21:53 schreef nattermann het volgende:
[..]
Dat hoeft toch niet? Den Bosch ofzo komt al dichterbij
Maargoed.
quote:Op zaterdag 4 september 2010 21:53 schreef nattermann het volgende:
[..]
Dat hoeft toch niet? Den Bosch ofzo komt al dichterbij
Maargoed.
Maakt ook allemaal niks uit. Ik wacht met smart op de verslagen en foto'squote:Op zaterdag 4 september 2010 21:56 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Alsnog, dan moeten mensen uit Groningen 3/4 uur reizen
Utrecht is prima. Voor iedereen in Nederland binnen 2 uur rijden.
Je was zelfs tot een soort van gesprek in staatquote:
Poging tot he Ik werd helemaalquote:Op zaterdag 4 september 2010 23:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Je was zelfs tot een soort van gesprek in staat!
Hoezo?quote:
En en en?quote:Op zaterdag 4 september 2010 14:30 schreef whosvegas het volgende:
Na de mislukte Arnhem en Lowlands meet, gaat dit waarschijnlijk mijn eerste geslaagde Fokmeet van de afgelopen paar jaar worden, ben benieuwd!
Ik heb geen 15 jarige gezienquote:Op zaterdag 4 september 2010 23:38 schreef nattermann het volgende:
Was de echte AP er ook? Is hij veel gepest?
quote:Op zaterdag 4 september 2010 23:38 schreef nattermann het volgende:
Was de echte AP er ook? Is hij veel gepest?
quote:Op zondag 5 september 2010 00:03 schreef DaMart het volgende:
Zou Myraela nog allebei haar schoenen hebben?
Jammer dat er geen foto's van zijnquote:
Staat hem goedquote:Op zondag 5 september 2010 00:15 schreef Sinceria het volgende:
Oke, ik ben thuis (had nog een ander feest)
Foto van Q. met mijn haar:
[ afbeelding ]
Beetje groot misschien, weet even niet zo snel hoe je hem kleiner kunt maken. Wellicht volgen meer foto's, eerst even toestemming vragen aan de betrokkenen.
Dan klopt het dus dat ik je niet heb gezienquote:
zo erg vind ik dat niet.quote:Op zondag 5 september 2010 00:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jammer dat er geen foto's van zijn.
En nog snap je niet waarom je schoenen worden afgepaktquote:Op zondag 5 september 2010 00:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
zo erg vind ik dat niet.![]()
oh, en sorry remlof dat ik op je voet ging staan
quote:Op zondag 5 september 2010 00:15 schreef Sinceria het volgende:
[ afbeelding ]
Beetje groot misschien, weet even niet zo snel hoe je hem kleiner kunt maken. Wellicht volgen meer foto's, eerst even toestemming vragen aan de betrokkenen.
Zit daar een goede reden achter dan?quote:Op zondag 5 september 2010 00:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
En nog snap je niet waarom je schoenen worden afgepakt.
Bescherming van remlofs voeten dus, blijkbaar.quote:Op zondag 5 september 2010 00:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zit daar een goede reden achter dan?
Ik zit nu in treinstel 9422 socios, was leuk je gezien te hebbenquote:Op zondag 5 september 2010 02:09 schreef Socios het volgende:
Ik ben weer in Leeuwarden. Leuk om gemerkt te hebben dat het gros van de bezoekers per trein gekomen is en ook IRL graag over treinen praat.
Hou je sandwich in de gatenquote:Op zondag 5 september 2010 03:12 schreef HeatWave het volgende:
Zit in de trein met liesje en sp3c. need sleep!
ik heb alleen dropjes en cola deze keerquote:
Heel verstandigquote:Op zondag 5 september 2010 03:17 schreef HeatWave het volgende:
Ik
[..]
ik heb alleen dropjes en cola deze keer
Awwquote:
exbuufquote:Op zondag 5 september 2010 08:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Aww.
Ik ben alweer op weg, richting A'dam. Moet naar een evenement voor m'n werk... Lang leve de ibuprofen.
Your lossquote:Op zondag 5 september 2010 09:37 schreef P.F. het volgende:
Ik was gister voor het eerst in de stairway maar ik wist niets van een meet.
aantal posts: 99 (gemiddeld 1 per dag)quote:Op zondag 5 september 2010 01:39 schreef Watertornado het volgende:
Ik heb me ook wel vermaakt. Vervolgens weet ik nog van 90% niet wie ze zijn maar dat deert niet.
Ik heb Socios mogen aanraken.![]()
We waren niet echt te missen hoor.quote:Op zondag 5 september 2010 09:37 schreef P.F. het volgende:
Ik was gister voor het eerst in de stairway maar ik wist niets van een meet.
Staat daar links het shirt van Mike?quote:Op zondag 5 september 2010 00:15 schreef Sinceria het volgende:
[ afbeelding ]
Vast wel.quote:Op zondag 5 september 2010 10:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Staat daar links het shirt van Mike?
Damn ... ik ben helemaal vergeten te kijken in welk nummer ik op de terugweg zat.... sorry Sociosquote:Op zondag 5 september 2010 02:09 schreef Socios het volgende:
Ik ben weer in Leeuwarden. Leuk om gemerkt te hebben dat het gros van de bezoekers per trein gekomen is en ook IRL graag over treinen praat.
Ik kom wel eens vaker op meets.quote:Op zondag 5 september 2010 02:21 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ow, jammer dat ik dit nu pas zie. Had remlof en Q. wel een keer in het echt willen zien.
Er was bier. Ja dus. Weer veel te veel gezopen.quote:
Misschien moeten we de volgende keer gewoon een broodje mario zien te scoren....quote:Op zondag 5 september 2010 11:02 schreef Watertornado het volgende:
Bij -Engel- en ik was het eten té snel. Pakte 'ie zo'n kroket uit de muur. Ik verwacht eigenlijk wel dat als je het los bestelt dat de meneer achter de toonbank nog wel de moeite neemt om dat ding in het hete vet te lepelen maar helaas. We kregen snel dat stuk opgewarmde toelie in ons mik geschoven, tezamen met patat (ja!) die Mickey D's-style al "klaarlagen". Meh.![]()
Maar toch weer calorieën naarbinnen geschoven.
Edit: wie verandert de topictitel van "vandaag" naar "gister"?
Hey, je post!quote:Op zondag 5 september 2010 01:39 schreef Watertornado het volgende:
Ik heb me ook wel vermaakt. Vervolgens weet ik nog van 90% niet wie ze zijn maar dat deert niet.
Ik heb Socios mogen aanraken.![]()
Ik kwam met Watertornado in de voormalige eersteklascoupé van stam 7402 terechtquote:Op zondag 5 september 2010 02:09 schreef Socios het volgende:
Goed ideequote:Op zondag 5 september 2010 11:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hey, je post!.
[..]
Ik kwam met Watertornado in de voormalige eersteklascoupé van stam 7402 terecht.
En volgende keer moet ik wat meer buiten komen, denk ik, want ik zie dat er mensen geweest waarvan ik me niet kan herinneren dat ik ze ontmoet heb.
En jij was ook cool! Ik heb je nog geknuffeld! Respect!quote:
Ja maar als ik "cool" opzoek in het woordenboek, dan staat jouw foto bij de beschrijvingquote:
Goeie dagquote:
Ohjaquote:Op zondag 5 september 2010 12:08 schreef Lotusss het volgende:
[..]
En jij was ook cool! Ik heb je nog geknuffeld! Respect!
Als je net zo cool bent de volgende meet, dan knuffelen we weer!quote:
Was goed je weer te zien en te knuffelen!quote:
quote:Op zondag 5 september 2010 12:19 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Was goed je weer te zien en te knuffelen!
Zie je? Het was een konijntje!quote:Op zondag 5 september 2010 09:18 schreef cvboer het volgende:
[ afbeelding ]
Poll: Is dit een konijntje?
• Ja
• Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
quote:Op zondag 5 september 2010 12:31 schreef skippy22 het volgende:
Ik heb me ook redelijk gedragenErger dan de 1ste keer kon ook niet
Nee.quote:Op zondag 5 september 2010 12:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoi
Ik heb me best redelijk gedragenWelles
Waar was je?quote:Op zondag 5 september 2010 10:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Staat daar links het shirt van Mike?
quote:Op zondag 5 september 2010 13:04 schreef tijnbrein het volgende:
Liesje1979 hoe zij de foto's geworden?
Die reactie spotte ik in [RLS SC #890] Flying high versus falling downquote:Op zondag 5 september 2010 12:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Vooralsnog krijg ik de foto's niet van mijn toestel
quote:Op zondag 5 september 2010 13:08 schreef liesje1979 het volgende:
Ze staan op mijn pc. Ergens vandaag zal ik ze wel in Photobucket zetten en dan verstuur ik de linkjes.
[ afbeelding ]
Trouwenquote:Op zondag 5 september 2010 13:12 schreef liesje1979 het volgende:
Neuh, dat was een konijn die binnenkort gaat trouwen.
Ahaquote:Op zondag 5 september 2010 13:12 schreef liesje1979 het volgende:
Neuh, dat was een konijn die binnenkort gaat trouwen.
Je kan ook gewoon samenwonenquote:Op zondag 5 september 2010 13:19 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Dan kun je nog beter de eeuwig vrijgezel zijn
Meraquote:Op zondag 5 september 2010 13:30 schreef Breach het volgende:
Wie was die chick met die Zeeman-boxer?
De muziek was (vooral later op de avond) juist het enige dat niet cool was.quote:Op zondag 5 september 2010 13:51 schreef littledrummergirl het volgende:
gisteren helemaal genoten van de muziek daar was cool!
Dat kon wel wat zachter jaquote:Op zondag 5 september 2010 13:54 schreef Socios het volgende:
[..]
De muziek was (vooral later op de avond) juist het enige dat niet cool was.
En dat terwijl je met Skippy had kunnen trouwenquote:Op zondag 5 september 2010 13:59 schreef fraubitch het volgende:
waarom krijg ik sms'jes dat ik er ook was?? ik was er heul niet!
Hiquote:Op zondag 5 september 2010 12:09 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb jullie gemist
maar was ook nog 's ziekig en zat op een bbq met kinderenbleuh..
Volgende meet heb ik wél geld...
Doe maar nietquote:Op zondag 5 september 2010 13:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb wel een buitengewoon flatteus portret van -Engel- gevonden trouwensLijkt me niet dat ze die op inet wil
Hij is helemaal niet zo cool in mijn ogen. Hij heeft me dezelfde nacht en de volgende dag nog lopen stalken via PM.quote:Op zondag 5 september 2010 12:08 schreef Lotusss het volgende:
[..]
En jij was ook cool! Ik heb je nog geknuffeld! Respect!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |