Te makkelijk...quote:
babyquote:Op zaterdag 4 september 2010 18:58 schreef stbabylon het volgende:
Stomme twitter. Ik was nog zo onwetend....
Ben er rond 2015
Het is ook lastig, alleen maar rechtdoor lopenquote:Op zaterdag 4 september 2010 18:56 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik ben er ook ooit wel n paar keer geweest, maar ben n navigatierampdus als ik nog later kom ben ik weer eens verdwaald.
Met alleen rechtdoor lopen vanaf Utrecht CS wens ik je veel succes.quote:Op zaterdag 4 september 2010 20:01 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Het is ook lastig, alleen maar rechtdoor lopen
Mja, je moet ff rechts-links om de Catharijnebaan heen, of je moet heel ver kunnen springen, maar verder is het alleen maar rechtdoor.quote:Op zaterdag 4 september 2010 20:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Met alleen rechtdoor lopen vanaf Utrecht CS wens ik je veel succes.
Je moet ook nog een keer rechts/links/rechts om over het spoor van de sneltram te gaan he!quote:Op zaterdag 4 september 2010 20:14 schreef stbabylon het volgende:
Ik reken: rechts richting bussen, links, oversteken. Dan links om de hoek, dan pas rechtdoor. Ik ken genoeg vrouwen mensen die op dat stuk wel 6x verkeerd kunnen lopen.
Achterin.quote:Op zaterdag 4 september 2010 20:38 schreef baggerbart het volgende:
waar zitten jullie ongeveer in de stairway?
Ja, laten we massaal naar Limburg afreizen met z'n allenquote:
Dat hoeft toch nietquote:Op zaterdag 4 september 2010 21:53 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ja, laten we massaal naar Limburg afreizen met z'n allen
Daar woon ik dus zou goed uitkomen.quote:Op zaterdag 4 september 2010 21:53 schreef nattermann het volgende:
[..]
Dat hoeft toch niet? Den Bosch ofzo komt al dichterbij
Maargoed.
quote:Op zaterdag 4 september 2010 21:53 schreef nattermann het volgende:
[..]
Dat hoeft toch niet? Den Bosch ofzo komt al dichterbij
Maargoed.
Maakt ook allemaal niks uit. Ik wacht met smart op de verslagen en foto'squote:Op zaterdag 4 september 2010 21:56 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Alsnog, dan moeten mensen uit Groningen 3/4 uur reizen
Utrecht is prima. Voor iedereen in Nederland binnen 2 uur rijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |