Hij is door z'n vering gezakt?quote:Op zaterdag 4 september 2010 15:24 schreef Juicyhil het volgende:
Nou, ik kom niet meer. M'n auto moest naar de garage, probleem lijkt erger dan ik dacht, plus dat het heel veel kost en ik dus geen geld meer heb
Ja doe! Anders is er niemand om de chicks te hosselen!quote:
komen er minderjarige pubermeisjes dan/quote:Op zaterdag 4 september 2010 17:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja doe! Anders is er niemand om de chicks te hosselen!
Is Piovan er dan niet?quote:Op zaterdag 4 september 2010 17:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja doe! Anders is er niemand om de chicks te hosselen!
Tuurlijk!quote:Op zaterdag 4 september 2010 17:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
komen er minderjarige pubermeisjes dan/
Moet ik de trein pakken?quote:Op zaterdag 4 september 2010 17:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
komen er minderjarige pubermeisjes dan/
Je pakt liever een trein dan een minderjarig meisje?quote:
Jaquote:Op zaterdag 4 september 2010 18:15 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Je pakt liever een trein dan een minderjarig meisje?
Ik ben nog onderwegquote:Op zaterdag 4 september 2010 18:31 schreef Godshand het volgende:
Gaan jullie lang door? Of zijn jullie al moe en bezopen?
(vast iemand met een iPhone die nog dit topique checkt)
Ik mis je!quote:Op zaterdag 4 september 2010 18:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Bestel over een half uur maar vast een biertje voor me
vroeg ik me ook afquote:Op zaterdag 4 september 2010 18:31 schreef Godshand het volgende:
Gaan jullie lang door? Of zijn jullie al moe en bezopen?
(vast iemand met een iPhone die nog dit topique checkt)
Check de website, www.stairway.nl geloof ik.quote:Op zaterdag 4 september 2010 18:49 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
vroeg ik me ook afben er echt pas over twee uur ofzo
of is er dan al niemand meer aanspreekbaar?
Oh trwsik weet niet eens meer waar de stairway precies is
*checkt fobo*quote:Op zaterdag 4 september 2010 18:49 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
vroeg ik me ook afben er echt pas over twee uur ofzo
of is er dan al niemand meer aanspreekbaar?
Oh trwsik weet niet eens meer waar de stairway precies is
ik ben er ook ooit wel n paar keer geweest, maar ben n navigatierampquote:Op zaterdag 4 september 2010 18:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Check de website, www.stairway.nl geloof ik.
Te makkelijk...quote:
babyquote:Op zaterdag 4 september 2010 18:58 schreef stbabylon het volgende:
Stomme twitter. Ik was nog zo onwetend....
Ben er rond 2015
Het is ook lastig, alleen maar rechtdoor lopenquote:Op zaterdag 4 september 2010 18:56 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik ben er ook ooit wel n paar keer geweest, maar ben n navigatierampdus als ik nog later kom ben ik weer eens verdwaald.
Met alleen rechtdoor lopen vanaf Utrecht CS wens ik je veel succes.quote:Op zaterdag 4 september 2010 20:01 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Het is ook lastig, alleen maar rechtdoor lopen
Mja, je moet ff rechts-links om de Catharijnebaan heen, of je moet heel ver kunnen springen, maar verder is het alleen maar rechtdoor.quote:Op zaterdag 4 september 2010 20:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Met alleen rechtdoor lopen vanaf Utrecht CS wens ik je veel succes.
Je moet ook nog een keer rechts/links/rechts om over het spoor van de sneltram te gaan he!quote:Op zaterdag 4 september 2010 20:14 schreef stbabylon het volgende:
Ik reken: rechts richting bussen, links, oversteken. Dan links om de hoek, dan pas rechtdoor. Ik ken genoeg vrouwen mensen die op dat stuk wel 6x verkeerd kunnen lopen.
Achterin.quote:Op zaterdag 4 september 2010 20:38 schreef baggerbart het volgende:
waar zitten jullie ongeveer in de stairway?
Ja, laten we massaal naar Limburg afreizen met z'n allenquote:
Dat hoeft toch nietquote:Op zaterdag 4 september 2010 21:53 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ja, laten we massaal naar Limburg afreizen met z'n allen
Daar woon ik dus zou goed uitkomen.quote:Op zaterdag 4 september 2010 21:53 schreef nattermann het volgende:
[..]
Dat hoeft toch niet? Den Bosch ofzo komt al dichterbij
Maargoed.
quote:Op zaterdag 4 september 2010 21:53 schreef nattermann het volgende:
[..]
Dat hoeft toch niet? Den Bosch ofzo komt al dichterbij
Maargoed.
Maakt ook allemaal niks uit. Ik wacht met smart op de verslagen en foto'squote:Op zaterdag 4 september 2010 21:56 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Alsnog, dan moeten mensen uit Groningen 3/4 uur reizen
Utrecht is prima. Voor iedereen in Nederland binnen 2 uur rijden.
Je was zelfs tot een soort van gesprek in staatquote:
Poging tot he Ik werd helemaalquote:Op zaterdag 4 september 2010 23:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Je was zelfs tot een soort van gesprek in staat!
Hoezo?quote:
En en en?quote:Op zaterdag 4 september 2010 14:30 schreef whosvegas het volgende:
Na de mislukte Arnhem en Lowlands meet, gaat dit waarschijnlijk mijn eerste geslaagde Fokmeet van de afgelopen paar jaar worden, ben benieuwd!
Ik heb geen 15 jarige gezienquote:Op zaterdag 4 september 2010 23:38 schreef nattermann het volgende:
Was de echte AP er ook? Is hij veel gepest?
quote:Op zaterdag 4 september 2010 23:38 schreef nattermann het volgende:
Was de echte AP er ook? Is hij veel gepest?
quote:Op zondag 5 september 2010 00:03 schreef DaMart het volgende:
Zou Myraela nog allebei haar schoenen hebben?
Jammer dat er geen foto's van zijnquote:
Staat hem goedquote:Op zondag 5 september 2010 00:15 schreef Sinceria het volgende:
Oke, ik ben thuis (had nog een ander feest)
Foto van Q. met mijn haar:
[ afbeelding ]
Beetje groot misschien, weet even niet zo snel hoe je hem kleiner kunt maken. Wellicht volgen meer foto's, eerst even toestemming vragen aan de betrokkenen.
Dan klopt het dus dat ik je niet heb gezienquote:
zo erg vind ik dat niet.quote:Op zondag 5 september 2010 00:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jammer dat er geen foto's van zijn.
En nog snap je niet waarom je schoenen worden afgepaktquote:Op zondag 5 september 2010 00:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
zo erg vind ik dat niet.![]()
oh, en sorry remlof dat ik op je voet ging staan
quote:Op zondag 5 september 2010 00:15 schreef Sinceria het volgende:
Oke, ik ben thuis (had nog een ander feest)
Foto van Q. met mijn haar:
[ afbeelding ]
Beetje groot misschien, weet even niet zo snel hoe je hem kleiner kunt maken. Wellicht volgen meer foto's, eerst even toestemming vragen aan de betrokkenen.
Zit daar een goede reden achter dan?quote:Op zondag 5 september 2010 00:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
En nog snap je niet waarom je schoenen worden afgepakt.
Bescherming van remlofs voeten dus, blijkbaar.quote:Op zondag 5 september 2010 00:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zit daar een goede reden achter dan?
Ik zit nu in treinstel 9422 socios, was leuk je gezien te hebbenquote:Op zondag 5 september 2010 02:09 schreef Socios het volgende:
Ik ben weer in Leeuwarden. Leuk om gemerkt te hebben dat het gros van de bezoekers per trein gekomen is en ook IRL graag over treinen praat.
Hou je sandwich in de gatenquote:Op zondag 5 september 2010 03:12 schreef HeatWave het volgende:
Zit in de trein met liesje en sp3c. need sleep!
ik heb alleen dropjes en cola deze keerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |