Je was zelfs tot een soort van gesprek in staatquote:
Poging tot he Ik werd helemaalquote:Op zaterdag 4 september 2010 23:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Je was zelfs tot een soort van gesprek in staat!
Hoezo?quote:
En en en?quote:Op zaterdag 4 september 2010 14:30 schreef whosvegas het volgende:
Na de mislukte Arnhem en Lowlands meet, gaat dit waarschijnlijk mijn eerste geslaagde Fokmeet van de afgelopen paar jaar worden, ben benieuwd!
Ik heb geen 15 jarige gezienquote:Op zaterdag 4 september 2010 23:38 schreef nattermann het volgende:
Was de echte AP er ook? Is hij veel gepest?
quote:Op zaterdag 4 september 2010 23:38 schreef nattermann het volgende:
Was de echte AP er ook? Is hij veel gepest?
quote:Op zondag 5 september 2010 00:03 schreef DaMart het volgende:
Zou Myraela nog allebei haar schoenen hebben?
Jammer dat er geen foto's van zijnquote:
Staat hem goedquote:Op zondag 5 september 2010 00:15 schreef Sinceria het volgende:
Oke, ik ben thuis (had nog een ander feest)
Foto van Q. met mijn haar:
[ afbeelding ]
Beetje groot misschien, weet even niet zo snel hoe je hem kleiner kunt maken. Wellicht volgen meer foto's, eerst even toestemming vragen aan de betrokkenen.
Dan klopt het dus dat ik je niet heb gezienquote:
zo erg vind ik dat niet.quote:Op zondag 5 september 2010 00:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jammer dat er geen foto's van zijn.
En nog snap je niet waarom je schoenen worden afgepaktquote:Op zondag 5 september 2010 00:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
zo erg vind ik dat niet.![]()
oh, en sorry remlof dat ik op je voet ging staan
quote:Op zondag 5 september 2010 00:15 schreef Sinceria het volgende:
Oke, ik ben thuis (had nog een ander feest)
Foto van Q. met mijn haar:
[ afbeelding ]
Beetje groot misschien, weet even niet zo snel hoe je hem kleiner kunt maken. Wellicht volgen meer foto's, eerst even toestemming vragen aan de betrokkenen.
Zit daar een goede reden achter dan?quote:Op zondag 5 september 2010 00:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
En nog snap je niet waarom je schoenen worden afgepakt.
Bescherming van remlofs voeten dus, blijkbaar.quote:Op zondag 5 september 2010 00:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zit daar een goede reden achter dan?
Ik zit nu in treinstel 9422 socios, was leuk je gezien te hebbenquote:Op zondag 5 september 2010 02:09 schreef Socios het volgende:
Ik ben weer in Leeuwarden. Leuk om gemerkt te hebben dat het gros van de bezoekers per trein gekomen is en ook IRL graag over treinen praat.
Hou je sandwich in de gatenquote:Op zondag 5 september 2010 03:12 schreef HeatWave het volgende:
Zit in de trein met liesje en sp3c. need sleep!
ik heb alleen dropjes en cola deze keerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |