Nouja, die bewuste meeting was op 1 november 2000, maar ik zit hier al sinds '99.quote:Op zaterdag 4 september 2010 14:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb pas over een maand mijn 10-jarig FOK!-jubileum.
*noteert* opmerkingen maken over het haar van Myraela.quote:Op zaterdag 4 september 2010 14:17 schreef Myraela het volgende:
Ik ga nu ook, Mijn haar is mislukt. negeren graag.Totzo.
Ik maak maandag wel weer ff een wandeling over de Oude Gracht.quote:
We zijn nog lang niet weg hoor.quote:Op zaterdag 4 september 2010 14:14 schreef littledrummergirl het volgende:
damn ik ga echt laat komen, ben nog uren bezig hier denk ik
OMG! JE HAAR! WHAT HAPPENED!!!11quote:Op zaterdag 4 september 2010 14:18 schreef Q. het volgende:
[..]
*noteert* opmerkingen maken over het haar van Myraela.
quote:Op zaterdag 4 september 2010 13:13 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee ik zelf ben incognito......
Dan ben je zeker te herkennen want dat had je inderdaad toen ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Of heel erg naar haar hoofd gaan staren.quote:Op zaterdag 4 september 2010 14:21 schreef Breuls het volgende:
[..]
OMG! JE HAAR! WHAT HAPPENED!!!11
Zoiets?
Die zijn ook mislukt hoor. Zegmaar alles ging fout. Maar ik zit wel al in de goede bus. Denk ik.quote:Op zaterdag 4 september 2010 14:21 schreef liesje1979 het volgende:
Dan maak ik wel een complimentje over haar wel gelukte nagels.
Op de oranje banken?quote:Op zaterdag 4 september 2010 15:00 schreef Myraela het volgende:
Ik zit ik de trein. Voor de liefhebbers (socios en flash.) het is een nog niet verbouwde koploper.
Ik ben er om kwart voor vier ofzo.
Schrijf het nummer maar vast in dat nieuwe bloknootje wat je voor Socios gekocht hebtquote:Op zaterdag 4 september 2010 15:00 schreef Myraela het volgende:
Ik zit ik de trein. Voor de liefhebbers (socios en flash.) het is een nog niet verbouwde koploper.
Ik ben er om kwart voor vier ofzo.
Tijdens de meet zal het wel weer drukker worden danquote:Op zaterdag 4 september 2010 14:50 schreef Breuls het volgende:
Het wordt rustiger in dit topic. Dat kan maar 1 ding betekenen: de meeting is aanstaande.
Ik ga straks ook maar eens die kant op.
4444 Dat kan ik onthouden.quote:Op zaterdag 4 september 2010 15:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Schrijf het nummer maar vast in dat nieuwe bloknootje wat je voor Socios gekocht hebt
Dat is nog een bijzondere ookquote:
Niet tegen mij maar tegen haar! Hihi, haar.quote:Op zaterdag 4 september 2010 14:21 schreef Breuls het volgende:
[..]
OMG! JE HAAR! WHAT HAPPENED!!!11
Zoiets?
De voormalige 4231 met de gedeklasseerde en toen weer gerehabiliteerde extra eerste-klas bakquote:
euh... Tof.quote:Op zaterdag 4 september 2010 15:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De voormalige 4231 met de gedeklasseerde en toen weer gerehabiliteerde extra eerste-klas bak![]()
Alsof zo'n opmerking tegen jou misstaat... Hihi.quote:Op zaterdag 4 september 2010 15:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Niet tegen mij maar tegen haar! Hihi, haar..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |