Shit, niet opgelet, gebruik nieuwe layout en klikte op nieuw deel, kan nu niet meer aanpassenquote:
Dankjewelquote:
Laat je even wat horen als je d'r bent?quote:Op zaterdag 4 september 2010 13:40 schreef liesje1979 het volgende:
Wij zijn er ergens tussen 5 en 6.
Overhypede toeiquote:Op zaterdag 4 september 2010 13:41 schreef Ian_Nick het volgende:
Meer wil ook nog even een starbucks koffie scoren
Yup, ik doe wel even smsen.quote:Op zaterdag 4 september 2010 13:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Laat je even wat horen als je d'r bent?Ik gok zo dat wij er iets eerder zijn maar Meer wil ook nog even een starbucks koffie scoren
Given. Maar ik vind het als boerentrien gewoon leuk om met zo'n hippe Starbucks beker door de stad te lopen, laat me nou ffquote:
Beter argument dan "ik vind het zulke heerlijke koffie" inderdaadquote:Op zaterdag 4 september 2010 13:45 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Given. Maar ik vind het als boerentrien gewoon leuk om met zo'n hippe Starbucks beker door de stad te lopen, laat me nou ff
Heerlijke koffie zal t toch zijn, want ik werd vanmorgen met de deurbel uit mijn rem-slaap getorpedeerd, met een knallende koppijn tot gevolg.quote:Op zaterdag 4 september 2010 13:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Beter argument dan "ik vind het zulke heerlijke koffie" inderdaad
Hoe is het met de zenuwen?quote:Op zaterdag 4 september 2010 13:48 schreef Myraela het volgende:
Ik moet ook starbucks hebben.Behalve als het heel druk is.
Ik ook wel, eigenlijk. Ik was een onwetend mannetje die niemand kende. Gelukkig was die meeting (de 1-jaar meet) in Rotterdam en dus redelijk dichtbij. Dat hielp wel.quote:Op zaterdag 4 september 2010 13:51 schreef liesje1979 het volgende:
Man! Wat was ik zenuwachtig voor mijn eerste grote meet.
Ik ga dood.quote:Op zaterdag 4 september 2010 13:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hoe is het met de zenuwen?
quote:Op zaterdag 4 september 2010 13:52 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ik ook wel, eigenlijk. Ik was een onwetend mannetje die niemand kende. Gelukkig was die meeting (de 1-jaar meet) in Rotterdam en dus redelijk dichtbij. Dat hielp wel.
En ik heb nog steeds foto's van die meeting op mijn computer. Tien jaar geleden.
Aww.quote:Op zaterdag 4 september 2010 13:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ga dood.Ik heb nu ruzie met mijn nagels en dan moet ik mijn haar nog doen. en ik moet al over 20 minuutjes weg.
Waarschuw dat arme meiske dan even dat het risico op nat worden meteen met 150% verhoogd wordt als ze náást jou gaat zittenquote:Op zaterdag 4 september 2010 13:55 schreef liesje1979 het volgende:
Aww.
kom maar bij mij zitten hoor, ik klungel zoveel dat wat je ook doet, het valt niet op.
Helaas woon ik te ver weg van Utrecht, anders had ik mss ook even langsgekomen, maar om eerlijk te zijn is zo'n massale meet toch iets te eng voor mijquote:Op zaterdag 4 september 2010 13:52 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ik ook wel, eigenlijk. Ik was een onwetend mannetje die niemand kende. Gelukkig was die meeting (de 1-jaar meet) in Rotterdam en dus redelijk dichtbij. Dat hielp wel.
En ik heb nog steeds foto's van die meeting op mijn computer. Tien jaar geleden.
quote:Op zaterdag 4 september 2010 13:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Waarschuw dat arme meiske dan even dat het risico op nat worden meteen met 150% verhoogd wordt als ze náást jou gaat zitten
De overkant is gevaarlijkerquote:Op zaterdag 4 september 2010 13:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Waarschuw dat arme meiske dan even dat het risico op nat worden meteen met 150% verhoogd wordt als ze náást jou gaat zitten
Jij en Liesje gaan een gouden duo worden.quote:Op zaterdag 4 september 2010 13:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik laat sowieso altijd drank vallen of ik stoot het om. Ik ben een beetje onhandig.
Precies, dan moeten wij onze super special powers bundelen.quote:Op zaterdag 4 september 2010 13:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik laat sowieso altijd drank vallen of ik stoot het om. Ik ben een beetje onhandig.
Dan lopen we tenminste niet het risico dat er iemand straalbezopen raaktquote:Op zaterdag 4 september 2010 13:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Precies, dan moeten wij onze super special powers bundelen.
Have fun Ian (en Mera natuurlijk)quote:
Dat was ik zelfs! Een CUB-meet in 2001. Mooie tijden waren dat.quote:Op zaterdag 4 september 2010 13:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kom gewoon, het wordt toch niet laat want de nachttrein rijdt nietquote:Op zaterdag 4 september 2010 14:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
Duvel en ik zijn nog steeds in dubio.
Gewoon gaanquote:Op zaterdag 4 september 2010 14:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
Jullie komen gewoon. Punt.quote:Op zaterdag 4 september 2010 14:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nouja, die bewuste meeting was op 1 november 2000, maar ik zit hier al sinds '99.quote:Op zaterdag 4 september 2010 14:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb pas over een maand mijn 10-jarig FOK!-jubileum.
*noteert* opmerkingen maken over het haar van Myraela.quote:Op zaterdag 4 september 2010 14:17 schreef Myraela het volgende:
Ik ga nu ook, Mijn haar is mislukt. negeren graag.Totzo.
Ik maak maandag wel weer ff een wandeling over de Oude Gracht.quote:
We zijn nog lang niet weg hoor.quote:Op zaterdag 4 september 2010 14:14 schreef littledrummergirl het volgende:
damn ik ga echt laat komen, ben nog uren bezig hier denk ik
OMG! JE HAAR! WHAT HAPPENED!!!11quote:Op zaterdag 4 september 2010 14:18 schreef Q. het volgende:
[..]
*noteert* opmerkingen maken over het haar van Myraela.
quote:Op zaterdag 4 september 2010 13:13 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee ik zelf ben incognito......
Dan ben je zeker te herkennen want dat had je inderdaad toen ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Of heel erg naar haar hoofd gaan staren.quote:Op zaterdag 4 september 2010 14:21 schreef Breuls het volgende:
[..]
OMG! JE HAAR! WHAT HAPPENED!!!11
Zoiets?
Die zijn ook mislukt hoor. Zegmaar alles ging fout. Maar ik zit wel al in de goede bus. Denk ik.quote:Op zaterdag 4 september 2010 14:21 schreef liesje1979 het volgende:
Dan maak ik wel een complimentje over haar wel gelukte nagels.
Op de oranje banken?quote:Op zaterdag 4 september 2010 15:00 schreef Myraela het volgende:
Ik zit ik de trein. Voor de liefhebbers (socios en flash.) het is een nog niet verbouwde koploper.
Ik ben er om kwart voor vier ofzo.
Schrijf het nummer maar vast in dat nieuwe bloknootje wat je voor Socios gekocht hebtquote:Op zaterdag 4 september 2010 15:00 schreef Myraela het volgende:
Ik zit ik de trein. Voor de liefhebbers (socios en flash.) het is een nog niet verbouwde koploper.
Ik ben er om kwart voor vier ofzo.
Tijdens de meet zal het wel weer drukker worden danquote:Op zaterdag 4 september 2010 14:50 schreef Breuls het volgende:
Het wordt rustiger in dit topic. Dat kan maar 1 ding betekenen: de meeting is aanstaande.
Ik ga straks ook maar eens die kant op.
4444 Dat kan ik onthouden.quote:Op zaterdag 4 september 2010 15:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Schrijf het nummer maar vast in dat nieuwe bloknootje wat je voor Socios gekocht hebt
Dat is nog een bijzondere ookquote:
Niet tegen mij maar tegen haar! Hihi, haar.quote:Op zaterdag 4 september 2010 14:21 schreef Breuls het volgende:
[..]
OMG! JE HAAR! WHAT HAPPENED!!!11
Zoiets?
De voormalige 4231 met de gedeklasseerde en toen weer gerehabiliteerde extra eerste-klas bakquote:
euh... Tof.quote:Op zaterdag 4 september 2010 15:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De voormalige 4231 met de gedeklasseerde en toen weer gerehabiliteerde extra eerste-klas bak![]()
Alsof zo'n opmerking tegen jou misstaat... Hihi.quote:Op zaterdag 4 september 2010 15:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Niet tegen mij maar tegen haar! Hihi, haar..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |