Heel verstandigquote:Op zondag 5 september 2010 03:17 schreef HeatWave het volgende:
Ik
[..]
ik heb alleen dropjes en cola deze keer
Awwquote:
exbuufquote:Op zondag 5 september 2010 08:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Aww.
Ik ben alweer op weg, richting A'dam. Moet naar een evenement voor m'n werk... Lang leve de ibuprofen.
Your lossquote:Op zondag 5 september 2010 09:37 schreef P.F. het volgende:
Ik was gister voor het eerst in de stairway maar ik wist niets van een meet.
aantal posts: 99 (gemiddeld 1 per dag)quote:Op zondag 5 september 2010 01:39 schreef Watertornado het volgende:
Ik heb me ook wel vermaakt. Vervolgens weet ik nog van 90% niet wie ze zijn maar dat deert niet.
Ik heb Socios mogen aanraken.![]()
We waren niet echt te missen hoor.quote:Op zondag 5 september 2010 09:37 schreef P.F. het volgende:
Ik was gister voor het eerst in de stairway maar ik wist niets van een meet.
Staat daar links het shirt van Mike?quote:Op zondag 5 september 2010 00:15 schreef Sinceria het volgende:
Oke, ik ben thuis (had nog een ander feest)
Foto van Q. met mijn haar:
[ afbeelding ]
Beetje groot misschien, weet even niet zo snel hoe je hem kleiner kunt maken. Wellicht volgen meer foto's, eerst even toestemming vragen aan de betrokkenen.
Vast wel.quote:Op zondag 5 september 2010 10:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Staat daar links het shirt van Mike?
Damn ... ik ben helemaal vergeten te kijken in welk nummer ik op de terugweg zat.... sorry Sociosquote:Op zondag 5 september 2010 02:09 schreef Socios het volgende:
Ik ben weer in Leeuwarden. Leuk om gemerkt te hebben dat het gros van de bezoekers per trein gekomen is en ook IRL graag over treinen praat.
Ik kom wel eens vaker op meets.quote:Op zondag 5 september 2010 02:21 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ow, jammer dat ik dit nu pas zie. Had remlof en Q. wel een keer in het echt willen zien.
Er was bier. Ja dus. Weer veel te veel gezopen.quote:
Misschien moeten we de volgende keer gewoon een broodje mario zien te scoren....quote:Op zondag 5 september 2010 11:02 schreef Watertornado het volgende:
Bij -Engel- en ik was het eten té snel. Pakte 'ie zo'n kroket uit de muur. Ik verwacht eigenlijk wel dat als je het los bestelt dat de meneer achter de toonbank nog wel de moeite neemt om dat ding in het hete vet te lepelen maar helaas. We kregen snel dat stuk opgewarmde toelie in ons mik geschoven, tezamen met patat (ja!) die Mickey D's-style al "klaarlagen". Meh.![]()
Maar toch weer calorieën naarbinnen geschoven.
Edit: wie verandert de topictitel van "vandaag" naar "gister"?
Hey, je post!quote:Op zondag 5 september 2010 01:39 schreef Watertornado het volgende:
Ik heb me ook wel vermaakt. Vervolgens weet ik nog van 90% niet wie ze zijn maar dat deert niet.
Ik heb Socios mogen aanraken.![]()
Ik kwam met Watertornado in de voormalige eersteklascoupé van stam 7402 terechtquote:Op zondag 5 september 2010 02:09 schreef Socios het volgende:
Ik ben weer in Leeuwarden. Leuk om gemerkt te hebben dat het gros van de bezoekers per trein gekomen is en ook IRL graag over treinen praat.
Goed ideequote:Op zondag 5 september 2010 11:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hey, je post!.
[..]
Ik kwam met Watertornado in de voormalige eersteklascoupé van stam 7402 terecht.
En volgende keer moet ik wat meer buiten komen, denk ik, want ik zie dat er mensen geweest waarvan ik me niet kan herinneren dat ik ze ontmoet heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |