Heel verstandigquote:Op zondag 5 september 2010 03:17 schreef HeatWave het volgende:
Ik
[..]
ik heb alleen dropjes en cola deze keer
Awwquote:
exbuufquote:Op zondag 5 september 2010 08:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Aww.
Ik ben alweer op weg, richting A'dam. Moet naar een evenement voor m'n werk... Lang leve de ibuprofen.
Your lossquote:Op zondag 5 september 2010 09:37 schreef P.F. het volgende:
Ik was gister voor het eerst in de stairway maar ik wist niets van een meet.
aantal posts: 99 (gemiddeld 1 per dag)quote:Op zondag 5 september 2010 01:39 schreef Watertornado het volgende:
Ik heb me ook wel vermaakt. Vervolgens weet ik nog van 90% niet wie ze zijn maar dat deert niet.
Ik heb Socios mogen aanraken.![]()
We waren niet echt te missen hoor.quote:Op zondag 5 september 2010 09:37 schreef P.F. het volgende:
Ik was gister voor het eerst in de stairway maar ik wist niets van een meet.
Staat daar links het shirt van Mike?quote:Op zondag 5 september 2010 00:15 schreef Sinceria het volgende:
Oke, ik ben thuis (had nog een ander feest)
Foto van Q. met mijn haar:
[ afbeelding ]
Beetje groot misschien, weet even niet zo snel hoe je hem kleiner kunt maken. Wellicht volgen meer foto's, eerst even toestemming vragen aan de betrokkenen.
Vast wel.quote:Op zondag 5 september 2010 10:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Staat daar links het shirt van Mike?
Damn ... ik ben helemaal vergeten te kijken in welk nummer ik op de terugweg zat.... sorry Sociosquote:Op zondag 5 september 2010 02:09 schreef Socios het volgende:
Ik ben weer in Leeuwarden. Leuk om gemerkt te hebben dat het gros van de bezoekers per trein gekomen is en ook IRL graag over treinen praat.
Ik kom wel eens vaker op meets.quote:Op zondag 5 september 2010 02:21 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ow, jammer dat ik dit nu pas zie. Had remlof en Q. wel een keer in het echt willen zien.
Er was bier. Ja dus. Weer veel te veel gezopen.quote:
Misschien moeten we de volgende keer gewoon een broodje mario zien te scoren....quote:Op zondag 5 september 2010 11:02 schreef Watertornado het volgende:
Bij -Engel- en ik was het eten té snel. Pakte 'ie zo'n kroket uit de muur. Ik verwacht eigenlijk wel dat als je het los bestelt dat de meneer achter de toonbank nog wel de moeite neemt om dat ding in het hete vet te lepelen maar helaas. We kregen snel dat stuk opgewarmde toelie in ons mik geschoven, tezamen met patat (ja!) die Mickey D's-style al "klaarlagen". Meh.![]()
Maar toch weer calorieën naarbinnen geschoven.
Edit: wie verandert de topictitel van "vandaag" naar "gister"?
Hey, je post!quote:Op zondag 5 september 2010 01:39 schreef Watertornado het volgende:
Ik heb me ook wel vermaakt. Vervolgens weet ik nog van 90% niet wie ze zijn maar dat deert niet.
Ik heb Socios mogen aanraken.![]()
Ik kwam met Watertornado in de voormalige eersteklascoupé van stam 7402 terechtquote:Op zondag 5 september 2010 02:09 schreef Socios het volgende:
Ik ben weer in Leeuwarden. Leuk om gemerkt te hebben dat het gros van de bezoekers per trein gekomen is en ook IRL graag over treinen praat.
Goed ideequote:Op zondag 5 september 2010 11:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hey, je post!.
[..]
Ik kwam met Watertornado in de voormalige eersteklascoupé van stam 7402 terecht.
En volgende keer moet ik wat meer buiten komen, denk ik, want ik zie dat er mensen geweest waarvan ik me niet kan herinneren dat ik ze ontmoet heb.
En jij was ook cool! Ik heb je nog geknuffeld! Respect!quote:
Ja maar als ik "cool" opzoek in het woordenboek, dan staat jouw foto bij de beschrijvingquote:
Goeie dagquote:
Ohjaquote:Op zondag 5 september 2010 12:08 schreef Lotusss het volgende:
[..]
En jij was ook cool! Ik heb je nog geknuffeld! Respect!
Als je net zo cool bent de volgende meet, dan knuffelen we weer!quote:
Was goed je weer te zien en te knuffelen!quote:
quote:Op zondag 5 september 2010 12:19 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Was goed je weer te zien en te knuffelen!
Zie je? Het was een konijntje!quote:Op zondag 5 september 2010 09:18 schreef cvboer het volgende:
[ afbeelding ]
Poll: Is dit een konijntje?
• Ja
• Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
quote:Op zondag 5 september 2010 12:31 schreef skippy22 het volgende:
Ik heb me ook redelijk gedragenErger dan de 1ste keer kon ook niet
Nee.quote:Op zondag 5 september 2010 12:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoi
Ik heb me best redelijk gedragenWelles
Waar was je?quote:Op zondag 5 september 2010 10:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Staat daar links het shirt van Mike?
quote:Op zondag 5 september 2010 13:04 schreef tijnbrein het volgende:
Liesje1979 hoe zij de foto's geworden?
Die reactie spotte ik in [RLS SC #890] Flying high versus falling downquote:Op zondag 5 september 2010 12:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Vooralsnog krijg ik de foto's niet van mijn toestel
quote:Op zondag 5 september 2010 13:08 schreef liesje1979 het volgende:
Ze staan op mijn pc. Ergens vandaag zal ik ze wel in Photobucket zetten en dan verstuur ik de linkjes.
[ afbeelding ]
Trouwenquote:Op zondag 5 september 2010 13:12 schreef liesje1979 het volgende:
Neuh, dat was een konijn die binnenkort gaat trouwen.
Ahaquote:Op zondag 5 september 2010 13:12 schreef liesje1979 het volgende:
Neuh, dat was een konijn die binnenkort gaat trouwen.
Je kan ook gewoon samenwonenquote:Op zondag 5 september 2010 13:19 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Dan kun je nog beter de eeuwig vrijgezel zijn
Meraquote:Op zondag 5 september 2010 13:30 schreef Breach het volgende:
Wie was die chick met die Zeeman-boxer?
De muziek was (vooral later op de avond) juist het enige dat niet cool was.quote:Op zondag 5 september 2010 13:51 schreef littledrummergirl het volgende:
gisteren helemaal genoten van de muziek daar was cool!
Dat kon wel wat zachter jaquote:Op zondag 5 september 2010 13:54 schreef Socios het volgende:
[..]
De muziek was (vooral later op de avond) juist het enige dat niet cool was.
En dat terwijl je met Skippy had kunnen trouwenquote:Op zondag 5 september 2010 13:59 schreef fraubitch het volgende:
waarom krijg ik sms'jes dat ik er ook was?? ik was er heul niet!
Hiquote:Op zondag 5 september 2010 12:09 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb jullie gemist
maar was ook nog 's ziekig en zat op een bbq met kinderenbleuh..
Volgende meet heb ik wél geld...
Doe maar nietquote:Op zondag 5 september 2010 13:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb wel een buitengewoon flatteus portret van -Engel- gevonden trouwensLijkt me niet dat ze die op inet wil
Hij is helemaal niet zo cool in mijn ogen. Hij heeft me dezelfde nacht en de volgende dag nog lopen stalken via PM.quote:Op zondag 5 september 2010 12:08 schreef Lotusss het volgende:
[..]
En jij was ook cool! Ik heb je nog geknuffeld! Respect!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |