Zover was ik de laatste keer niet eens geweest! Ik zou de man niet kunnen herkennen!quote:Op zondag 5 september 2010 12:30 schreef Laysa het volgende:
ik hoef liever ook niet mijn ex schoonvader tegen te komen hoor!!! is toch ietwat pijnlijk!!
Nee daar doelde ik niet op, maar ik leest net dat ik dus dubbel beet heb.quote:Op zondag 5 september 2010 12:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik vermoed meer dat Dementor doelt op de anti-christelijke boodschap van de film, maar Dementor komt dat zo wel even uitleggen.
Ik stond de deur en het kozijn wederom koraalrood te verven.quote:Op zondag 5 september 2010 12:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Heeft Dementor zo diep zijn hand in je reet trouwens dat je zijn praatpop bent of kan ie niet voor zichzelf spreken?
Ja dat dus, hoezo waren ze daar? En dan ook nog daar eten, terwijl ik altijd mee moest naar hele dure restaurantsquote:Op zondag 5 september 2010 12:31 schreef Copycat het volgende:
Hoezo waren die daar? En met het hoeveelste zintuig voorvoelde Noek dat?
Broodje carpaccio.
Ok.quote:Op zondag 5 september 2010 12:32 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nee daar doelde ik niet op, maar ik leest net dat ik dus dubbel beet heb.
Mijn echte ex-schoonvader? Zo dat was een lul eerste klas! Als ik niet christelijk opgevoed zou zijn zou ik hem stompen!quote:Op zondag 5 september 2010 12:30 schreef Laysa het volgende:
ik hoef liever ook niet mijn ex schoonvader tegen te komen hoor!!! is toch ietwat pijnlijk!!
Houden zo.quote:Op zondag 5 september 2010 12:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja dat dus, hoezo waren ze daar? En dan ook nog daar eten, terwijl ik altijd mee moest naar hele dure restaurantsNiet meer gesproken sinds de scheiding, en ook 0 behoefte aan.
Of je zorgt dat die ander ophoepelt.quote:Op zondag 5 september 2010 12:37 schreef hondjes het volgende:
Als ik iemand niet wil zien of ermee wil praten, zou ik ook weggaan.
quote:Op zondag 5 september 2010 12:39 schreef Dementor het volgende:
Dat zou nog vrij komisch zijn geweest, als je er voor had kunnen zorgen dat ze waren vertrokken zonder jezelf te laten zien in het restaurant.
Had je weer teveel pintjes gepukt piet?quote:Op zondag 5 september 2010 12:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
mogguh, ik ga ff koffie zetten of zo. Damn wat ben ik brak
Grote FOK! meet gister in Utrecht, komt allen #5quote:Op zondag 5 september 2010 12:49 schreef Toverheks het volgende:
normaal werken jullie met afkortingen pppffttt geef eens de link van dat meettopic asjeblieft
Vooralsnog krijg ik de foto's niet van mijn toestelquote:Op zondag 5 september 2010 12:46 schreef BobdeStreamer het volgende:
We hadden het over jouw konijntje en 5 minuten later kwam er dus een echt Konijn langs.
(de man van een vrijgezellenfeestje was verkleedt als megakonijn).
Liesje heeft geobsedeerd vliegensvlug nog wat op zijn buik geschreven![]()
pics Liesje or it didn't happen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |