quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:53 schreef De_Taartjesfee het volgende:
pakket
Zullen ook wel dingen bijzitten die ik niet de moeite vind, maar daar kan madam dan mooi in buitenspelen
Ook in andere kleuren misschien??quote:Op vrijdag 3 september 2010 16:21 schreef Claudia_x het volgende:
Leuk.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En deze is nu ook online verkrijgbaar:
[ afbeelding ]
Nee, de Hema varieert maar weinig in kleur, is me opgevallen. Da's vaak wel jammer. Je moet het net leuk vinden.quote:Op vrijdag 3 september 2010 16:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ook in andere kleuren misschien??
Hm, dat weet ik eigenlijk niet meer. Ik geloof dat al die pakjes vrij krap vielen, maar Ivan had in die tijd ook relatief lange benen. Het is vantevoren heel lastig in te schatten hoe je baby proportioneel is gebouwd.quote:Op vrijdag 3 september 2010 16:23 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Claudia, ik heb van jou een pakje van wooden buttons overgenomen. Nu wilde ik er nog een paar bestellen waaronder het eerste pakje denk ik maar hoe valt het? Gewoon zoals het hoort of groter of kleiner?
Ik heb het liever in roze of paarsquote:Op vrijdag 3 september 2010 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nee, de Hema varieert maar weinig in kleur, is me opgevallen. Da's vaak wel jammer. Je moet het net leuk vinden.
Oh.quote:Op vrijdag 3 september 2010 16:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb het liever in roze of paars
oh maar dat hebben ze wel, voor meisjes, maar dan andere printjesquote:Op vrijdag 3 september 2010 16:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb het liever in roze of paars
quote:Op vrijdag 3 september 2010 16:32 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Oh.
[ afbeelding ]
Deze is er alleen nog in 86/92.
[ afbeelding ]
Deze is er niet in 50/65.
[ afbeelding ]
De rest van de meisjescollectie is niet echt mijn smaak.
[ afbeelding ]
Geen idee maar ze zijn wel leukquote:Op vrijdag 3 september 2010 16:34 schreef Claudia_x het volgende:
Iemand enig idee of deze lekker zacht zijn?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hmm ja dat lijkt er al meer opquote:Op vrijdag 3 september 2010 16:33 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oh maar dat hebben ze wel, voor meisjes, maar dan andere printjes
Die onderste is trouwens antraciet met bloemetjes, die s wel meisjesachtig.
[ afbeelding ]
pakketje voor 10,- nu in de reclame,
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wolf heeft dat nou ALTIJD, dat ie een tussenmaat nodig heeft van rompers, dat hij nooit van 74/80 snel al in een 86/92 past.quote:Op vrijdag 3 september 2010 16:36 schreef Claudia_x het volgende:
Ivan heeft alleen rompers nodig ter overbrugging naar maat 86/92.
Is die ook in het paars?quote:Op vrijdag 3 september 2010 16:37 schreef Claudia_x het volgende:
Deze is ook te schattig.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 3 september 2010 16:44 schreef Poppedein het volgende:
Claudia, die zijn beide heel zacht! Prima te doen voor een heerlijk ruikend lief mooi klein baby meisje
hoe heb ik zonder gekund?quote:86, Chinese Red
quote:Op vrijdag 3 september 2010 16:44 schreef Poppedein het volgende:
Claudia, die zijn beide heel zacht! Prima te doen voor een heerlijk ruikend lief mooi klein baby meisje
quote:Op vrijdag 3 september 2010 16:53 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik kan het zeker niet maken om die kleertjes voor de verjaardag van mijn lief te kopen?
Deze keer is het erger, want hij groeit niet meer zo hard.quote:Op vrijdag 3 september 2010 16:44 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Wolf heeft dat nou ALTIJD, dat ie een tussenmaat nodig heeft van rompers, dat hij nooit van 74/80 snel al in een 86/92 past.
Zouden andere baby's dat nou ook altijd hebben vroeg ik me al af.
Straks dus weer mt80, Wibra en H&M hebben gelukkig losse maten
Die heb ik liever in het paarsquote:
Kom volgend jaar nog maar een keertje neuzenquote:Op vrijdag 3 september 2010 16:44 schreef Poppedein het volgende:
TF, wat een tof pakket, wanneer gaat t weer de deur uit?![]()
Mijn ervaring is dat het klein viel. Maat 74-80 kon M. met maat 68 aan. Mede daardoor heeft BE een grotere maat voor Oscar gekocht.quote:Op vrijdag 3 september 2010 16:27 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Hm, dat weet ik eigenlijk niet meer. Ik geloof dat al die pakjes vrij krap vielen, maar Ivan had in die tijd ook relatief lange benen. Het is vantevoren heel lastig in te schatten hoe je baby proportioneel is gebouwd.Mijn ervaring is in ieder geval dat pakjes moeilijker worden naarmate de baby ouder wordt. Voor een eerste pakje zou ik toch op maat 56 gokken; 62 zou ik niet aandurven.
De Beau ook!quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:10 schreef Linda2205 het volgende:
Lotte heeft het pyjaamtje dat past bij die antraciet-romper met bloemmies
oh myquote:Op vrijdag 3 september 2010 20:59 schreef SacreCoeur het volgende:
http://www.zara.com/webap(...)ara-sales/11052/Kids
Nu nog geen leveringen in NL.
Maar dat komt heel snel, ze hebben precies hetzelfde aanbod als in de winkels.
doe mij eens een url van jouw hebshop?quote:Op vrijdag 3 september 2010 20:49 schreef -sabine- het volgende:
Gaaf SC (raar die SC zijn mijn initialen)
En tevens een tvp
Ik heb wel wat aan/met jullie commentaar op kinderkleding
Een paar topics geleden postte ik een linkje van tshirts van Ietje. Ik heb ze binnen, kwaliteit is goed. Mooie dikkere fijneribbelshirts. Vooral de flockopdruk is mooi.
Ja ik vind dat juist onwijs leuk, dat is denk ik mijn smaak.quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:08 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind die kleren heel gaaf, maar als ik de geposeerde plaatjes zie dan vind ik toch dat het meisje iets te 'volwassen' gekleed is.
Ik vind de laatste foto in de rij bijvoorbeeld (met opgestoken haar) net iets te ver gaan door de schoenen en het opgestoken haar. Als ze brutale staartjes had en wat stoere laarsjes dan was het een outfit geweest waarin je een kindje nog wel door de modder ziet stappen. Nu zie ik meteen Suri voor me die rondgesjouwd wordt door haar moeder.quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:09 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ja ik vind dat juist onwijs leuk, dat is denk ik mijn smaak.
Ik vind ook echt alles leuk.
Van schoenen t/m tas.
quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:15 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik vind de laatste foto in de rij bijvoorbeeld (met opgestoken haar) net iets te ver gaan door de schoenen en het opgestoken haar. Als ze brutale staartjes had en wat stoere laarsjes dan was het een outfit geweest waarin je een kindje nog wel door de modder ziet stappen. Nu zie ik meteen Suri voor me die rondgesjouwd wordt door haar moeder.
Ja ik snap wat je bedoelt.quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:15 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik vind de laatste foto in de rij bijvoorbeeld (met opgestoken haar) net iets te ver gaan door de schoenen en het opgestoken haar. Als ze brutale staartjes had en wat stoere laarsjes dan was het een outfit geweest waarin je een kindje nog wel door de modder ziet stappen. Nu zie ik meteen Suri voor me die rondgesjouwd wordt door haar moeder.
Haha, ik heb daar standaard L of XL.quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:24 schreef huuphuup het volgende:
Ik vind Zara voor mezelf ook erg leuk![]()
maar ik word altijd zo depri van die maten![]()
Sowieso die spaanse maatjes, dat je een 42 moet pakken als je een 38 moet hebben zeg maar. En dan bij jezelf denken 'jeumig! wat gigantisch!' en het dan niet eens over je bovenbeen heen krijgen.
/faal
Kwestie van smaakquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:28 schreef -sabine- het volgende:
Wat ook leuk is, is het lelijkste kledingstuk in de winkel zoeken.
Word je vaak niet in dank afgenomen door het personeel, moet je ff met zorg brengen.
Wat ik grappig vind om aan mezelf te merken is dat ik veel kledingstukken niet meteen heel leuk zou vinden, er de potentie niet van in zou zien, maar als ik dan zo'n samengestelde outfit zie dan sta ik daar echt van te kijken! Ik vind het heel knap als mensen daar zo zicht op hebben. Voor mezelf kan ik dat nu wel, maar voor Ivan vind ik het nog wel moeilijk en ik heb nog véél te leren voor wat betreft het aankleden van een meisje.quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:22 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ja ik snap wat je bedoelt.
Ik val daar denk ik wel een beetje voor, juis de volwassen look vind ik lief.
Ik heb dat eigenlijk beetje meegekregen van m'n moeder.quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:31 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Wat ik grappig vind om aan mezelf te merken is dat ik veel kledingstukken niet meteen heel leuk zou vinden, er de potentie niet van in zou zien, maar als ik dan zo'n samengestelde outfit zie dan sta ik daar echt van te kijken! Ik vind het heel knap als mensen daar zo zicht op hebben. Voor mezelf kan ik dat nu wel, maar voor Ivan vind ik het nog wel moeilijk en ik heb nog véél te leren voor wat betreft het aankleden van een meisje.
Daarom maken ze die imagefotos ook, das meer om je een idee te geven in welke stijl je het kunt plaatsen. Goed veel plaatjes kijken en je haalt zo je stijl (of kind laten zoeken en plakken en knippen) eruit.quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:34 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ik heb dat eigenlijk beetje meegekregen van m'n moeder.
Ga ik ook weleens mee winkelen en dan komt ze ook met dingen waarvan ik eerst denkt huh?!
Maar dan staat 't zo schattig & zo leer ik het ook
Ja dat is mijn grootste hobby ook.quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:36 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Daarom maken ze die imagefotos ook, das meer om je een idee te geven in welke stijl je het kunt plaatsen. Goed veel plaatjes kijken en je haalt zo je stijl (of kind laten zoeken en plakken en knippen) eruit.
Andere kinderen/volwassenen bekijken.............mijn grootste hobby
Klopt, dat is nu bij de Zara met een chinees kindje.quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:39 schreef Claudia_x het volgende:
Die imagefoto's vind ik ook héél slim. Voor de nieuwe collectie van H&M hebben ze een donkerharig kindje genomen met donkere ogen en ik merk dat ik kledingstukken heb gekocht die bij een blond jongetje met blauwe ogen misschien niet nét zo leuk staan. Da's dan weer stom van mezelf, dat ik me zo mee laat slepen door zo'n imagefoto. Maar goed, het blijft slim van de H&M.
He fuck...in DLD leveren ze welquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:02 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oh my
als ze gaan leveren binnen NL dan vermoed ik dat ik een nieuwe fav webshop heb
das mooi want k was toch wel wat uitgekeken op h&m inmiddelsna de hele collectie al 30 keer gezien te hebben...
quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:48 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
He fuck...in DLD leveren ze wel
Dat was juist de foto die ik aan mijn lief liet zien! Zijn reactie:quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:54 schreef huuphuup het volgende:
oh!
Ik vind dit echt geweldig leuk voor in de herfst en voor vanaf een jaar of eh 4 denk ik ofzo.
hahahaquote:Op zaterdag 4 september 2010 09:03 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat was juist de foto die ik aan mijn lief liet zien! Zijn reactie:![]()
Ik zou alleen zelf die sjaal weglaten of vervangen en er andere laarsjes onder doen. Maar dat jurkje, jasje en tasje vind ik geweldig! Ach, wat zeg ik, dat jasje zou ik waarschijnlijk door iets kleurrijkers vervangen.
Dat is net zoiets als accepteren dat Isabeau rondloopt met een vlek in haar geweldige jurkje. Meteen een nieuwe kopen!quote:Op zaterdag 4 september 2010 10:09 schreef Sorbootje het volgende:
Oh ja, dat herken ik ook. MAar sinds mijn katten de bank gesloopt hebben, ik zelf de tafel en Isabeau de lamp begint dat wel wat af te zwakken. We hebben besloten dat we dit interieur langzaam laten versterven en pas weer vernieuwen als Isabeau op een leeftijd is dat ze wat minder sloopt en de katten oud en ingekakt zijn.
Behalve dat een jurkje nét iets minder kost dan een nieuwe tafel, een nieuwe bank en een nieuwe lamp.quote:Op zaterdag 4 september 2010 10:12 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat is net zoiets als accepteren dat Isabeau rondloopt met een vlek in haar geweldige jurkje. Meteen een nieuwe kopen!
quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:16 schreef octopussy het volgende:
Ik was laatst bij de Zara hier (Almere), maar ik moet eerlijk zeggen dat de kinderkleertjes daar juist helemaal niet mijn stijl waren.
Dat herken ik echt heel erg! Ik vergeet gewoon mezelf wel eens en heb dus nu dan ook echt behoorlijk wat kleding nodig en nieuwe schoenen. Niet dat ik er nu ik een kind heb als een slons bij loop, maar het shoppen wat ik doe is echt voor 80% voor Wolfquote:Op zaterdag 4 september 2010 13:26 schreef Beessie-Jen het volgende:
haha nou valt mee hoor Sorboo
en ik vind het ook heeeeerlijk om kleertjes te kopen voor Evie en leuke combinaties te bedenken enzo. Maja ik was al een shopaholic voordat Evie er kwam; maar toen meer voor mezelf.
Merk wel dat ik nu minder aan mezelf uitgeef en meer aan Evie dr kleertjes.![]()
quote:Op zaterdag 4 september 2010 23:21 schreef Sandous het volgende:
Huup ik ging vandaag voor mezelf, maar heb niks gehaald (een vest) oja heb ook nog een kookset voor dr gehaald en een tekenbord (dat magnetending).. dus tjah
Leuk! Waar ben je geweest?quote:Op zaterdag 4 september 2010 10:09 schreef Nijna het volgende:
Gisteren leuk vestje met korte mouwen van tumble en dry gescored en een zomerjurkje van Esprit, samen voor 14 eurohilarisch. 75% korting
![]()
dat is leuk shoppen, jammer dat ze niet nog meer leuks hadden hangen
foto zal ik straks even maken als ik eraan denk
zit daar ook weer een kinderkledingwinkel in dan?? moet ook maar weer eens naar Emmenquote:Op zondag 5 september 2010 10:06 schreef Nijna het volgende:
Winkeltje in Hattem, Junior Boetiek (helaasch niet in Emmen). Al heb ik laatst bij weggemans ook een leuk vest voor Mirte gescored met flinke korting, maar ik zag dat ze alweer veel wintercollectie hadden hangen dus de uitverkoop zal zo zoetjes aan wel aflopen...
Dat nieuwe winkeltje waar Villa Happ zat is trouwens ook best leuk, ben je daar al geweest Mrien?
*proest*quote:Op zondag 5 september 2010 13:26 schreef huuphuup het volgende:
Damnit Sandous ik scroll iedere keer langs die zara broek en nou wil ik het hebben![]()
![]()
Hahaha kijk deze marktplaats advertentie...
http://link.marktplaats.nl/374517898
het klonk allemaal sneuiig en oprecht enzo.
Maar check die allerlaatste regel![]()
heus...
haha dat zijn precies de dingen waar ik ook enthousiast van werdquote:Op zondag 5 september 2010 22:52 schreef Sandous het volgende:
huup leuk pakketje, vooral dat spijkerjurkje, spijkerrokje en witte veste onderaan.
danku danku!quote:Op maandag 6 september 2010 23:10 schreef SacreCoeur het volgende:
Ja ik vond de collectie bij de Pri wel gaan.
Leuke items zaten erbij.. met name bij de baby afdeling (tot 2 jaar)
Bij de peuters viel 't zwaar tegen.
Heb helaas geen foto's kunnen nemen.
Je moet er nu vooral heen gaan als je een tuttige smaak hebt.
Voor stoere dingen moet je nu niet bij de Pri zijn.
'k Heb wel weer wat gescored bij de Zara.
Dit jurkje, very simple maar very leuk.
[ afbeelding ]
Weetje nog dat setje wat je gekocht heb daar met een shirtje met bloemetjes?quote:Op maandag 6 september 2010 23:16 schreef huuphuup het volgende:
[..]
danku danku!komt u maarrrr met die kinderbijslag
![]()
![]()
ik ga ns even kijken dan over een paar weekjes, als ik B. zover krijg.
Oh! dat setje heb ik alvast in de kast gelegd voor de volgende babyquote:Op maandag 6 september 2010 23:18 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Weetje nog dat setje wat je gekocht heb daar met een shirtje met bloemetjes?
Roze shirtje & spijkerbroekje.
Zoiets hadden ze nu met lange mouw.
'k Heb alleen een jasje gezien & die was ZO over de top.
Rood met een hele grote strik & dan ballon model van onder.
Is dit niets?quote:Op maandag 6 september 2010 23:27 schreef Sandous het volgende:
SC thnx!! ik heb eentje die zeker nog lang kan in 86. Haar jasjes van vorig jaar past ze nog (groeistop ofzo)
dit is de kleur die ik zoek(wat een zoektocht)
Als ik nou kon naaien had ik zo met een bestaanstofje hier thuis een bolero kunnen maken, maar ach ik ben goed in inetshoppen en kopen
[ afbeelding ]
die s liefquote:Op maandag 6 september 2010 23:36 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Is dit niets?
Of is 'ie toch te verschillend?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 7 september 2010 12:19 schreef Pvoesss het volgende:
Ik ben ook nog flink aan het babyshoppen![]()
Ik wil geen 14 lusjes 19 knopen en 4 ritsen in 1 broeken dat maakt het wel moeilijker vind ik.
Nee B. had het uitgezocht!quote:Op dinsdag 7 september 2010 13:13 schreef Stiemie het volgende:
Leuk huup! Je had het pakket toch ook juist voor het broekje gekocht? Balen zeg!
hahaha het doet mij altijd een beetje denken aan zo'n afghaanse jas uit de jaren '70.quote:Op dinsdag 7 september 2010 13:37 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik vind 't echt zo'n hippie jasje.. onwijs leuk.
Ze hebben op 't moment ook zo'n jasje bij H&M in Isa's maat.. maar donkerbruin
Die is inderdaad van Zeeman. Daar hingen ze vorig jaar / twee jaar geleden.quote:Op dinsdag 7 september 2010 13:35 schreef huuphuup het volgende:
Die beige jas komt aan het labeltje te zien van de zeeman, gok ik, maar t zou ook wat anders kunnen zijn hoor. Het staat haar best leuk![]()
ha!quote:Op dinsdag 7 september 2010 13:47 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Die is inderdaad van Zeeman. Daar hingen ze vorig jaar / twee jaar geleden.
haha preciesquote:Op dinsdag 7 september 2010 16:57 schreef Poppedein het volgende:
Wat lief Twinkly!en in dat geval, leve de tuinbroekjes inderdaad
![]()
trousers+legging=tregging. Al sla je me dood, ik vind het een non-woord.quote:
Trouser-leggingquote:
Elastiek Claudia!quote:Op woensdag 8 september 2010 10:48 schreef Claudia_x het volgende:
Ik begrijp alleen nog steeds niet het verschil tussen een tregging en een skinny. Zullen we de term 'tregging' voortaan achterwege laten, dames? Wat een jeukterm!
Ik heb zelf trouwens in mijn oneindige wijsheid ook zo'n zwangerschapsbroek gekocht. What was I thinking?
quote:Op woensdag 8 september 2010 10:52 schreef oeke het volgende:
Hihi Huup, we zitten er weer lekker bovenop!
met dikke pamperbillen erinquote:Op woensdag 8 september 2010 10:56 schreef Claudia_x het volgende:
Oh, dan heb ik geen tregging maar een skinny. Het is hoe dan ook een volslagen belachelijke keuze geweest. Maar goed, misschien staat 'ie na de bevalling wel aardig, als ik geen vocht meer vasthoud.
Hmf, het gaat hier over kinderkleertjes. Ik vind leggings altijd zo leuk staan bij baby's, ook bij jongetjes.
Ik heb wat joggingbroekjes van de Hema die te klein strak zitten en eruit zien als een legging. Zelfs maat 80 zit strak.quote:Op woensdag 8 september 2010 11:00 schreef oeke het volgende:
Welke legging doe je dan voor jongetjes, Clau? Want ik heb Ko nog geen legging aangetrokken, omdat ik dacht dat dat te meisjesachtig zou zijn...
Oh, die heb ik ook. Zelfs wat iets te kleine pyjamabroekjes. Die zitten inderdaad lekker.quote:Op woensdag 8 september 2010 11:05 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb wat joggingbroekjes van de Hema die te klein strak zitten en eruit zien als een legging. Zelfs maat 80 zit strak.
Ik vind het zulke lekkere broekjes voor hem.
hey je pikt mijn postquote:Op woensdag 8 september 2010 11:20 schreef SacreCoeur het volgende:
Die beenwarmertjes van H&M gaan ook 312313 jaar mee.
Ik heb toen ik zwanger was een paar gekocht & ze kan ze nog steeds aan.
nee niet bij H&M, wel bij Hema en V&D onder anderequote:Op woensdag 8 september 2010 11:30 schreef Claudia_x het volgende:
Ja, ik heb ook geen reden om het jurkje te kopen. Eerst maar eens een lijstje maken van hetgeen we al hebben. Ik krijg van m'n werk binnenkort wat VVV-bonnen, maar ik kan die dingen geloof ik niet bij de H&M inleveren.
quote:Op woensdag 8 september 2010 11:59 schreef Grunsfan het volgende:
Misschien helpt dit, ik heb dat jurkje besteld maar weer teruggestuurd, vond m zooooo schetig op het plaatje maar in het echt vond ik het een beetje hobbezakkerig/vormloos. Zo jammer!
oeh!quote:Op woensdag 8 september 2010 12:56 schreef Sandous het volgende:
oooh die beenwarmers. Ik zag ook gebreide jurkjes bijd e zeeman, ook wel oke.
Ik kan geen kinderkleding meer zien, pff.
Ik ga deze week haar commode & kast opruimen, kan heel wat 74 en 80 weg. maak ik weer ruimte
haha ja nou inderdaad. Hoewel ik alle seizoenen wel wat vind hebben hoor dus ik vind dit ook wel weer heerlijk kneuterigquote:Op woensdag 8 september 2010 13:07 schreef Poppejans het volgende:
Ik ben al geheel overgestapt naar de wintergarderobe voor Wolf. Man, het ljkt wel herfst. 's avonds ook ineens heel vroeg donker tot 's ochtends. Jammer hoor, had zo graag nog willen nazomeren.
Oh die heb ik toch ook niet nodig lijkt me, zal vandaag of morgen wel aan de deur komen.quote:Op woensdag 8 september 2010 13:10 schreef bodpa09 het volgende:
Oeh Poppejans! Ik ben helemaal vergeten jou en Tessie de track en trace te sturen. Het pakketje is maandag op de bus gegaan. Sorry, sorry, sorry!
Ja, zo leuk lijkt me dat om een pakket te vinden via marktplaats. Ik kijk vrijwel dagelijks of ik ook zoiets leuks tegenkom, maar ben denk ik te kritisch.Tuurlijk zit er vaak 1 of meerdere dingetjes bij die wat minder leuk zijn, maar zie tot nu toe alleen pakketjes waarin mij toch te weinig leuks zit.quote:Op woensdag 8 september 2010 13:11 schreef huuphuup het volgende:
[..]
haha ja nou inderdaad. Hoewel ik alle seizoenen wel wat vind hebben hoor dus ik vind dit ook wel weer heerlijk kneuterig![]()
maar ik moet wel weer wennen aan het pyjama aan 's avonds, de lange mouwen rompers/shirts en de dikke vesten enzo. Maar goed, nu ligt er weer wat "nieuws" in de kast. De kleding is welliswaar niet net gekocht nieuw maar natuurlijk wel nog niet door Amélie gedragen dus ik ben weer helemaal blij iets uit de laatjes aan het trekken 's morgens
Oh das lief, en dan met zo'n los regenhoedjequote:Op woensdag 8 september 2010 15:37 schreef oeke het volgende:
Het liefst zou ik zo'n gele hebben, als die bij het regenjasje hoort dat Sserpente hier laatst postte. Zo'n precies zoals het hoort ouderwets zeilpak.![]()
Bij mij is 't ooit aan de deur gehangen toen ik harde muziek op had staanquote:Op woensdag 8 september 2010 15:40 schreef snoopy het volgende:
Maakt niks uit. Hier gooit de postbode het gewoon over het hek. Althans, dat heeft hij geprobeerd
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 september 2010 15:40 schreef snoopy het volgende:
Maakt niks uit. Hier gooit de postbode het gewoon over het hek. Althans, dat heeft hij geprobeerd
[ afbeelding ]
Bij ons heeft de postbode het een keer door een open bovenraampje zo de keuken in gegooidquote:Op woensdag 8 september 2010 15:44 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Wat een aso postbode. Zo had ik een keer een pakje voor mn voordeur staan op de gallerij (woon in flat) toen ik thuiskwam. Er had wel ikweetnietwat in kunnen zitten, ik was echt kwaad.
Of wat meer dan 1x voor is gekomen dat ik beneden een briefje in de bus heb met dat ik niet thuis was en het op moet halen op postkantoor, terwijl ik geen seconde de deur uitgeweest ben...
nee, ik zie niksquote:Op woensdag 8 september 2010 15:44 schreef Twinkly het volgende:
He? Zien jullie de plaatjes wel?De linkjes staan er echt!
euh goh.quote:Op woensdag 8 september 2010 18:34 schreef SacreCoeur het volgende:
Huup wat voor schoenmaatje heeft Amélie?
Dankje! en volgens mij heb ik precies hetzelfde poppetje op dat donkere (het is bruin,lijkt zwart op foto) broekje zitten als dat Niels op dat leuke jasje heeft!quote:Op woensdag 8 september 2010 19:12 schreef Twinkly het volgende:
Wat enorm leuk al die Wolf-kleertjes Poppejans!! <3
Ik heb voor Niels het andere leuke jasje gekocht, dat jasje waar jij en Oeke vorig jaar al weg van waren. Die leek me toch wat warmerquote:Op woensdag 8 september 2010 19:14 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Dankje! en volgens mij heb ik precies hetzelfde poppetje op dat donkere (het is bruin,lijkt zwart op foto) broekje zitten als dat Niels op dat leuke jasje heeft!
Ben nou al benieuwd naar komende winter als Niels het jasje aankan
Oh deze dus! gaaaaaf!quote:Op woensdag 8 september 2010 19:18 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Ik heb voor Niels het andere leuke jasje gekocht, dat jasje waar jij en Oeke vorig jaar al weg van waren. Die leek me toch wat warmerEn daarbij vrolijk gekleurde gestreepte staal, wantjes en muts van de Hema.
euh hoe wie wat waar?quote:Op woensdag 8 september 2010 19:46 schreef Claudia_x het volgende:
Huup, ga jij toevallig nog iets bestellen bij de H&M of zelf bij de H&M langs? Ik ben namelijk vergeten een sjaal te kopen voor bij Ivans muts en wanten.
Uhmm eens even zoeken.. of ik misschien iets vergelijkbaars kan vinden.quote:Op woensdag 8 september 2010 20:16 schreef huuphuup het volgende:
SC ik denk dat ik de schoentjes oversla, als ze gaat lopen met maat 22 tegen die tijd dan heeft ze denk ik wel andere schoentjes nodig dan enkellaarsjes. Of ze moeten anders zijn dan ik me in gedachten voorstel. Heb j n plaatje anders?
lief jaquote:Op woensdag 8 september 2010 20:45 schreef Sonnetje85 het volgende:
ja vond ik ookdus toen k m tegen kwam gelijk meegenomen
en even onder een linkje de trui. en idd duur mag af en toe best, compenseert de goedkope spullen
http://nameit.bestsellers(...)o-knit/190376/190377
Ja, d'r zaten ook nog 2 spijkerbroeken en een vestje van Benetton bijquote:Op woensdag 8 september 2010 21:16 schreef huuphuup het volgende:
Wat een geweldig spul kim<3
volgens mij wil k niet weten wat t gekost heeftzeker gezien je PI
hahaha
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar nu twijfel ik of het voor alle bestellingen geldt of alleen specifiek op een babygym (stond in het kortingsboekje in de WIJ, is dat blad toch nog ergens nuttig voor)
Welke laarsjes wil je bestellen? Ik denk dat je die best wat groot kunt kopen, een cm ofzo (?), kan hij er met dikke wollen sokken in.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
quote:Op donderdag 9 september 2010 07:45 schreef Twinkly het volgende:
Oeke, ik dacht dat dat automatisch ging, maar je moet een actiecode invullen:Is voor alles daar tot en met januari ofzo. In dat vorige WIJ boekje stond het ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar nu twijfel ik of het voor alle bestellingen geldt of alleen specifiek op een babygym (stond in het kortingsboekje in de WIJ, is dat blad toch nog ergens nuttig voor)
Erg leuke spulletjes gescoord Kim! Alles vind ik erg leuk
Die bruine Aapie slofjes van Amelieik vind ze bruin leuker dan rood.
Wolf heeft Aapie laarsjes, ook maat M maar of hij er nog lang mee gaat doen weet ik niet, misschien had ik beter L kunnen bestellen. Nouja, voorlopig passen ze nog wel“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
Van de Shoeby Fashion.quote:Op donderdag 9 september 2010 02:02 schreef Sandous het volgende:
SC die is mooi, waar komt ie vandaan?
morgen is mijn laatste kans om nog iets te kopen hehe.
Kim, wat doe je!!quote:Op woensdag 8 september 2010 21:15 schreef k_i_m het volgende:
Wij kwamen een. Bijenkorf
. tegen...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat Z8 jasje is echt geweldig, met heeeeel zacht bont gevoerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |