quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:53 schreef De_Taartjesfee het volgende:
pakket
Zullen ook wel dingen bijzitten die ik niet de moeite vind, maar daar kan madam dan mooi in buitenspelen
Ook in andere kleuren misschien??quote:Op vrijdag 3 september 2010 16:21 schreef Claudia_x het volgende:
Leuk.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En deze is nu ook online verkrijgbaar:
[ afbeelding ]
Nee, de Hema varieert maar weinig in kleur, is me opgevallen. Da's vaak wel jammer. Je moet het net leuk vinden.quote:Op vrijdag 3 september 2010 16:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ook in andere kleuren misschien??
Hm, dat weet ik eigenlijk niet meer. Ik geloof dat al die pakjes vrij krap vielen, maar Ivan had in die tijd ook relatief lange benen. Het is vantevoren heel lastig in te schatten hoe je baby proportioneel is gebouwd.quote:Op vrijdag 3 september 2010 16:23 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Claudia, ik heb van jou een pakje van wooden buttons overgenomen. Nu wilde ik er nog een paar bestellen waaronder het eerste pakje denk ik maar hoe valt het? Gewoon zoals het hoort of groter of kleiner?
Ik heb het liever in roze of paarsquote:Op vrijdag 3 september 2010 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nee, de Hema varieert maar weinig in kleur, is me opgevallen. Da's vaak wel jammer. Je moet het net leuk vinden.
Oh.quote:Op vrijdag 3 september 2010 16:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb het liever in roze of paars
oh maar dat hebben ze wel, voor meisjes, maar dan andere printjesquote:Op vrijdag 3 september 2010 16:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb het liever in roze of paars
quote:Op vrijdag 3 september 2010 16:32 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Oh.
[ afbeelding ]
Deze is er alleen nog in 86/92.
[ afbeelding ]
Deze is er niet in 50/65.
[ afbeelding ]
De rest van de meisjescollectie is niet echt mijn smaak.
[ afbeelding ]
Geen idee maar ze zijn wel leukquote:Op vrijdag 3 september 2010 16:34 schreef Claudia_x het volgende:
Iemand enig idee of deze lekker zacht zijn?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hmm ja dat lijkt er al meer opquote:Op vrijdag 3 september 2010 16:33 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oh maar dat hebben ze wel, voor meisjes, maar dan andere printjes
Die onderste is trouwens antraciet met bloemetjes, die s wel meisjesachtig.
[ afbeelding ]
pakketje voor 10,- nu in de reclame,
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wolf heeft dat nou ALTIJD, dat ie een tussenmaat nodig heeft van rompers, dat hij nooit van 74/80 snel al in een 86/92 past.quote:Op vrijdag 3 september 2010 16:36 schreef Claudia_x het volgende:
Ivan heeft alleen rompers nodig ter overbrugging naar maat 86/92.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |