Nou euhm Jolie en ik hebben ook een bijdrage geleverd vandaag. Vrije woensdagmiddag samen maar eens nuttig gevuld. In de gang thuis staat een wasmand met te klein goed en vandaag hebben we flink ingeslagen voor haar......laarzen, regenlaarzen, vesten, leggings, balletkleding, nieuwe gymspullen, veeeeeel. We waren alletwee gesloopt......En een vriendin van mij gaat een winterjas voor Jolie maken en Jolie mag zelf bedenken hoe de jas eruit komt te zien, dat is ook leuk. Ze heeft vanmiddag al driftig zitten te kleuren.quote:Op woensdag 1 september 2010 23:17 schreef huuphuup het volgende:
Ik dacht dat ik erg was maar jij houdt ook in je eentje de economie draaiend hè SC?
pics?
oh tof!quote:Op woensdag 1 september 2010 23:53 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Nou euhm Jolie en ik hebben ook een bijdrage geleverd vandaag. Vrije woensdagmiddag samen maar eens nuttig gevuld. In de gang thuis staat een wasmand met te klein goed en vandaag hebben we flink ingeslagen voor haar......laarzen, regenlaarzen, vesten, leggings, balletkleding, nieuwe gymspullen, veeeeeel. We waren alletwee gesloopt......En een vriendin van mij gaat een winterjas voor Jolie maken en Jolie mag zelf bedenken hoe de jas eruit komt te zien, dat is ook leuk. Ze heeft vanmiddag al driftig zitten te kleuren.
Ja heel leuk allemaal, ze hebben altijd (bij de meisjes iig) een tuttige kant & stoere kant.quote:Op donderdag 2 september 2010 08:19 schreef Poppejans het volgende:
Klinkt goed geslaagd Luchtbel! en je eigen jas mogen ontwerpen is natuurlijk wel het allerleukste! Gaat vast een favoriet kledingstuk worden.
En jij was het volgens mij ook ooit die ons hier aan het Dpammen heeft gezet![]()
SacreCoeur de Zara heeft zoveel leuks he?!! Vooral de meisjes wintercollectie zou ik vrijwel alles van kunnen kopen ge-wel-dig rokjes en jasjes in deftige modellen echt te leuk!
Heb er voor Wolf een leuk shirt vandaan en zag ook nog wel leuk vest en een leuke broek maar had ik niet gedaan.
Hier komen ze vanuit het hele land naar toe. Zelfs uit België en Duitsland, het is echt altijd megadruk daar.quote:Op donderdag 2 september 2010 11:30 schreef Lot_1 het volgende:
hallo moeders met veel shop ervaring![]()
mijn neefje van net 5 heeft bijna een bruiloft en hij wilde graag échte bruiloftskleren. Namelijk: een pak met van die witte streppjes én een stropdas.. maar waar in vredesnaam vind je een krijtstreep pak voor een jochie van 5?
Online is goed, maar nog beter is om 'echte' winkels te hebben waar ze te vinden zijn want morgen gaan we op pakken-jachtIk hoop dat jullie kunnen helpen!
Woehoeeequote:Op donderdag 2 september 2010 19:39 schreef bodpa09 het volgende:
DPAM is binnen. Ik maak vanavond pakketjes, maar het wordt pas zaterdag eer ik kan versturen dames!
thanksquote:Op donderdag 2 september 2010 16:37 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Son, wat een leuke kleertjes
quote:Op donderdag 2 september 2010 19:39 schreef bodpa09 het volgende:
DPAM is binnen. Ik maak vanavond pakketjes, maar het wordt pas zaterdag eer ik kan versturen dames!
Astu.quote:Op donderdag 2 september 2010 19:54 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Woehoeee![]()
![]()
heb je nog tijd om een fotootje te maken van de stapeltjes straks? Ben zo benieuwd!
Je bent echt geweldig,alweer vast hartelijk dank
Ik, bijvoorbeeld, maar dat ziet er op de foto helemaal niet zo dik uit! Rechtsonder is het pakketje van Tessie, denk ik. Zij had geloof ik ook de bunting bag besteld.quote:Op donderdag 2 september 2010 21:32 schreef Poppejans het volgende:
Zie ik nou goed dat iemand hetzelfde lekkere dikke deken wikkelding als Huup heeft besteld?
Ja bij die rechtsonder zie je het heel goed en lijkt het dik! Das gek, bij jouw pakket zie je het niet.quote:Op donderdag 2 september 2010 21:36 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik, bijvoorbeeld, maar dat ziet er op de foto helemaal niet zo dik uit! Rechtsonder is het pakketje van Tessie, denk ik. Zij had geloof ik ook de bunting bag besteld.
Bij Tessie ligt er minder op...quote:Op donderdag 2 september 2010 21:39 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ja bij die rechtsonder zie je het heel goed en lijkt het dik! Das gek, bij jouw pakket zie je het niet.
Ooh ik vond dat ding zo enorm geweldig he, wie weet als mijn tweede een winterbaby zal zijn en jij hem niet meer gebruiken kunt dan.. ..O-)
Noem je me hier eigenlijk gewoon koopziek?quote:Op donderdag 2 september 2010 22:04 schreef bodpa09 het volgende:
[..]
Bij Tessie ligt er minder op...
quote:Op donderdag 2 september 2010 21:57 schreef Claudia_x het volgende:
Mijn pakketje is helemaal door Huup uitgezocht.![]()
Ik ben zo benieuwd naar het jurkje!
oh bahquote:Op vrijdag 3 september 2010 14:47 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik had een broekje van MP binnen en dat stinkt naar rookIk ga maar gelijk een was draaien waar die in mee kan geloof ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |