abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85970198
nou alles hing er al, maar geen bijpassende sjaals. laatst bij een andere h&m ook niet
  woensdag 1 september 2010 @ 23:33:30 #252
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_85970273
Oh raar, misschien krijgen ze 't nog.
pi_85970451
laatst zeiden ze van niet...
  woensdag 1 september 2010 @ 23:41:36 #254
298315 SacreCoeur
pi_85970619
Too bad! lastig om nog iets te vinden wat er bij past.
Had ik ook vorig jaar, uiteindelijk leuke sjaal bij de Claires gevonden.

Ik hoop dat de Hema weer muts-sjaals krijgt.
Die waren leuk!!! en ik was te laat vorig jaar.
pi_85970826
ach tis op zich geen ramp, geen sjaal. zit waarschijnlijk niet eens lekker in de wagen :') jas kan ook wel hoog dicht dus komt wel goed maar vond t wel apart dat ze dus geen sjaals hadden voor die kleintjes.
misschien dat ik toch maar bij prenatal of hema een effen sjaal koop.

hema heeft altijd leuke mutsen en sjaals idd :Ygaan altijd heel hard en zijn moeilijk bij te bestellen.na de eerste levering is de helft al niet meer beschikbaar...buh vorig jaar echt tot treurenstoe geprobeerd met die kou...(werkte er toe. nog)
  woensdag 1 september 2010 @ 23:53:20 #256
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_85971116
quote:
Op woensdag 1 september 2010 23:17 schreef huuphuup het volgende:
Ik dacht dat ik erg was maar jij houdt ook in je eentje de economie draaiend hè SC? :D

pics?
Nou euhm Jolie en ik hebben ook een bijdrage geleverd vandaag. Vrije woensdagmiddag samen maar eens nuttig gevuld. In de gang thuis staat een wasmand met te klein goed en vandaag hebben we flink ingeslagen voor haar......laarzen, regenlaarzen, vesten, leggings, balletkleding, nieuwe gymspullen, veeeeeel. We waren alletwee gesloopt......En een vriendin van mij gaat een winterjas voor Jolie maken en Jolie mag zelf bedenken hoe de jas eruit komt te zien, dat is ook leuk. Ze heeft vanmiddag al driftig zitten te kleuren.
pi_85975574
Klinkt goed geslaagd Luchtbel! en je eigen jas mogen ontwerpen is natuurlijk wel het allerleukste! Gaat vast een favoriet kledingstuk worden.
En jij was het volgens mij ook ooit die ons hier aan het Dpammen heeft gezet O+

Wat balen van de laarsjes Groofsken -O- bij de AH hier was trouwens niks meer van de Gouden Boekjes te krijgen, alleen doorzichtige bekers en etui, maar geen kleding helaas.

SacreCoeur de Zara heeft zoveel leuks he?!! Vooral de meisjes wintercollectie zou ik vrijwel alles van kunnen kopen ge-wel-dig rokjes en jasjes in deftige modellen echt te leuk!
Heb er voor Wolf een leuk shirt vandaan en zag ook nog wel leuk vest en een leuke broek maar had ik niet gedaan.

Ik had trouwens paar dagen geleden letterlijk sinds maanden weer eens wat leuks bij de Zeeman gevonden v Wolf, een shirt wat er best wel Dpammerig uitziet vond ik zelf. Met egeltjes erop die een gitaartje vast hebben.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_85975919
quote:
Op woensdag 1 september 2010 23:53 schreef Luchtbel het volgende:

[..]

Nou euhm Jolie en ik hebben ook een bijdrage geleverd vandaag. Vrije woensdagmiddag samen maar eens nuttig gevuld. In de gang thuis staat een wasmand met te klein goed en vandaag hebben we flink ingeslagen voor haar......laarzen, regenlaarzen, vesten, leggings, balletkleding, nieuwe gymspullen, veeeeeel. We waren alletwee gesloopt......En een vriendin van mij gaat een winterjas voor Jolie maken en Jolie mag zelf bedenken hoe de jas eruit komt te zien, dat is ook leuk. Ze heeft vanmiddag al driftig zitten te kleuren.
oh tof! O+ heeft ze alles zelf uitgezocht? :D dan snap ik wel dat je gesloopt bent haha
Superleuk ook van dat jasje, ben benieuwd waar ze uiteindelijk mee op de proppen komt.

En ja dat DPAM-en, door jou houden wij met zn allen ook de Franse economie bezig }:| :D
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85976140
Luchtbel, kom je het jasje hier wel showen als het klaar is? O+
pi_85976306
Oh luchtbel wat bijzonder zeg zo'n jasje O+

Ik weet Zara hier nog steeds gelukkig te ontlopen O-)

Oh en ik had vorige week mooie witte en roze liongsleeves van Zeeman. Geen idee meer voor hoeveel, maar zal vast niet veel zijn geweest
pi_85976787
Luchtbel wat gaaf zeg zelf een jas ontwerpen! En goed geslaagd zo te lezen! Gezellig samen met je dochter op stap :)
Fake it till you make it...
  donderdag 2 september 2010 @ 09:35:26 #262
313287 Groofsken3
1,2,3, wat maakt het uit...
pi_85976835
Oh wat jammer Poppejans. Hier ook geen kleertjes hoor. maar wel hele toffe bordjes, grotere bakjes (diepe bordjes?) en broodtrommels met beker enzo.
pi_85979726
hallo moeders met veel shop ervaring :P

mijn neefje van net 5 heeft bijna een bruiloft en hij wilde graag échte bruiloftskleren. Namelijk: een pak met van die witte streppjes én een stropdas.. maar waar in vredesnaam vind je een krijtstreep pak voor een jochie van 5?
Online is goed, maar nog beter is om 'echte' winkels te hebben waar ze te vinden zijn want morgen gaan we op pakken-jacht :) Ik hoop dat jullie kunnen helpen!
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_85980014
Ik weet dat ze in eindhoven een winkeltje hebben met duurdere kindermerkkleren en daar hebben ze ook een soort van communie afdeling met veel! keus

Online even zoeken naar communie kleertjes of bruidskleding voor kindjes. ze hebben best veel :Y
Zal zo ook even voor je zoeken
  donderdag 2 september 2010 @ 13:14:07 #266
298315 SacreCoeur
pi_85982757
quote:
Op donderdag 2 september 2010 08:19 schreef Poppejans het volgende:
Klinkt goed geslaagd Luchtbel! en je eigen jas mogen ontwerpen is natuurlijk wel het allerleukste! Gaat vast een favoriet kledingstuk worden.
En jij was het volgens mij ook ooit die ons hier aan het Dpammen heeft gezet O+

SacreCoeur de Zara heeft zoveel leuks he?!! Vooral de meisjes wintercollectie zou ik vrijwel alles van kunnen kopen ge-wel-dig rokjes en jasjes in deftige modellen echt te leuk!
Heb er voor Wolf een leuk shirt vandaan en zag ook nog wel leuk vest en een leuke broek maar had ik niet gedaan.

Ja heel leuk allemaal, ze hebben altijd (bij de meisjes iig) een tuttige kant & stoere kant.
En ik hou van allebei, dus eigenlijk kan 'k gewoon de winkel leeg gaan kopen :')

+ je moet de dingen maar net weten te combineren, ze hadden een heel fout luipaarden rokje.
Eigenlijk een beetje ordi, maar doordat 'r een tuttig randje aan zit & heel tof stoer gecombineerd was is 'ie zo gaaf!
pi_85984811
Ik zal nog even laten zien wat ik gekocht heb voor Floris :P

Dit vest/jasje ding

Dit mutsje met bijpassende wantjes, en zie op de site dat er wel sjaals van zijn, alleen dus niet in de winkel 8)7 (Dus bestel k t maar online, beetje stom alleen dat ik er van alles bij moet bestellen ivm minimaal bestelbedrag..heb t zelfde pyama'tje als Ivan heeft besteld)

En deze pyama had ik ook nog gekocht bij de hema
pi_85984819
Kverkoop ook luipaardleggings, niet iedereen snapt dat :D

Kun je doe laarsjes niet iets laten oprekken bij de schoenmaker Groofkens?
pi_85985213
leuk Son :Y <3
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85985918
quote:
Op donderdag 2 september 2010 11:30 schreef Lot_1 het volgende:
hallo moeders met veel shop ervaring :P

mijn neefje van net 5 heeft bijna een bruiloft en hij wilde graag échte bruiloftskleren. Namelijk: een pak met van die witte streppjes én een stropdas.. maar waar in vredesnaam vind je een krijtstreep pak voor een jochie van 5?
Online is goed, maar nog beter is om 'echte' winkels te hebben waar ze te vinden zijn want morgen gaan we op pakken-jacht :) Ik hoop dat jullie kunnen helpen!
Hier komen ze vanuit het hele land naar toe. Zelfs uit België en Duitsland, het is echt altijd megadruk daar.
pi_85986931
Lekker geshopt voor Bob. Alleen maat inschatten is zo moeilijk 62/68 lijkt is te groot terwijl 50/56 al krapjes wordt.

Maar hier ben ik echt blij mee O+

Maat 56
pi_85989514
Son, wat een leuke kleertjes O+
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_85995443
DPAM is binnen. Ik maak vanavond pakketjes, maar het wordt pas zaterdag eer ik kan versturen dames!
pi_85996020
quote:
Op donderdag 2 september 2010 19:39 schreef bodpa09 het volgende:
DPAM is binnen. Ik maak vanavond pakketjes, maar het wordt pas zaterdag eer ik kan versturen dames!
Woehoeee *O* *O* *O* heb je nog tijd om een fotootje te maken van de stapeltjes straks? Ben zo benieuwd!
Je bent echt geweldig,alweer vast hartelijk dank :*
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_85996470
quote:
Op donderdag 2 september 2010 16:37 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Son, wat een leuke kleertjes O+
ben dr ook blij mee :P
pi_85996531
Ik zat trouwens verkeerd met dat pyjamaatje: de drukknopen lopen wel schuin over het pakje naar boven!

Sonnetje, Ivan heeft dat mutsje ook, maar dan in een andere kleur. Ik ben alleen vergeten of ik er een sjaal bij heb besteld (beetje dom). Hij heeft er in ieder geval wel bijpassende wanten bij.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_85996633
quote:
Op donderdag 2 september 2010 19:39 schreef bodpa09 het volgende:
*O*
pi_85997101
hmmpf, vandaag een paar pyjama's gehaald bij de Hema. Alle verpakte pyjamaatjes zijn 5,50, en ik had er nu net 1 zonder code of plaatje (de laatste in die kleur). Blijkt het een korte mouwen/pijpen pyjama te zijn 8)7
pi_85999478
quote:
Op donderdag 2 september 2010 19:54 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Woehoeee *O* *O* *O* heb je nog tijd om een fotootje te maken van de stapeltjes straks? Ben zo benieuwd!
Je bent echt geweldig,alweer vast hartelijk dank :*
Astu. :s)
Het valt mee he. :Y
pi_85999927
Ik zie sterren, ik zie strepen, ik zie mijn pakketje.
pi_86000116
Ik zie een wolf, ik zie mijn pakketje *O*
Wat lijkt het een mini pakketje zo, de tuinbroek en broek en andere shirt liggen er mooi verborgen onder dan haha

Zie ik nou goed dat iemand hetzelfde lekkere dikke deken wikkelding als Huup heeft besteld?
pi_86000295
quote:
Op donderdag 2 september 2010 21:32 schreef Poppejans het volgende:
Zie ik nou goed dat iemand hetzelfde lekkere dikke deken wikkelding als Huup heeft besteld?
Ik, bijvoorbeeld, maar dat ziet er op de foto helemaal niet zo dik uit! Rechtsonder is het pakketje van Tessie, denk ik. Zij had geloof ik ook de bunting bag besteld.
pi_86000401
dank julie wel voor het zoeken van een kostuum voor kinderen ^O^

Stom wellicht maar ik had er niet aan gedacht om op bruidsjonker-kleding en communiekleding te zoeken.. ik hoopte dat er ergens een hippe winkel á la h&m was die zoiets had :') We gaan in ieder geval morgen een aantal telefoontjes plegen en dan hopen we dat de dichtsbijzijnste winkel een leuke heeft!

Ik moet echt zo lachen om het jochie: 'ik wil echt precíes dezelfde als pappa..neehee, die heeft veel te dikke strepen.. en er moet ook een stropdas bij toch?' O+ Ik zou een kind niet snel een pak aan doen maar als hij er zelf om vraagt is het wel grappig :D

ik duik nu weer in lurkstand maar wil nog wel even kwijt dat het erg leuk is om dit topic af en toe te volgen! Weer een reden om kinderen uit te stellen totdat het kledingbudget groter is ;)
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_86000471
quote:
Op donderdag 2 september 2010 21:36 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik, bijvoorbeeld, maar dat ziet er op de foto helemaal niet zo dik uit! Rechtsonder is het pakketje van Tessie, denk ik. Zij had geloof ik ook de bunting bag besteld.
Ja bij die rechtsonder zie je het heel goed en lijkt het dik! Das gek, bij jouw pakket zie je het niet.
Ooh ik vond dat ding zo enorm geweldig he, wie weet als mijn tweede een winterbaby zal zijn en jij hem niet meer gebruiken kunt dan.. ..O-) :D
pi_86000664
*O* ik zie mijn pakketje *O*
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_86001367
Mijn pakketje is helemaal door Huup uitgezocht. *;

Ik ben zo benieuwd naar het jurkje!
pi_86001903
quote:
Op donderdag 2 september 2010 21:39 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Ja bij die rechtsonder zie je het heel goed en lijkt het dik! Das gek, bij jouw pakket zie je het niet.
Ooh ik vond dat ding zo enorm geweldig he, wie weet als mijn tweede een winterbaby zal zijn en jij hem niet meer gebruiken kunt dan.. ..O-) :D
Bij Tessie ligt er minder op...
pi_86002061
quote:
Op donderdag 2 september 2010 22:04 schreef bodpa09 het volgende:

[..]

Bij Tessie ligt er minder op...
Noem je me hier eigenlijk gewoon koopziek?
pi_86014067
quote:
Op donderdag 2 september 2010 21:57 schreef Claudia_x het volgende:
Mijn pakketje is helemaal door Huup uitgezocht. *;

Ik ben zo benieuwd naar het jurkje!
:o echt?! :D

haha ik herkende de bunting bags gelijk! :D t is zo'n tof ding O+ hij ligt hier in het bedje momenteel omdat ik het zonde vind om hem dicht opgevouwen in de kast te leggen hahaha
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86014345
Ja, Huup, echt!

Ik heb die bunting bag nog niet eens gezien en ik ben er nu al dolblij mee. Ik fantaseer erover dat de kleine meid hem straks gebruikt om haar pop overal mee naartoe te zeulen. O+ Sorry, Poppejans. :P

Ivan had vannacht zijn Barbapapa-pyjama aan en die stond hem geweldig!

[ Bericht 10% gewijzigd door Claudia_x op 03-09-2010 11:26:41 ]
  vrijdag 3 september 2010 @ 12:34:17 #291
298315 SacreCoeur
pi_86017695
Ik heb nog geen foto's van de Zara kleding.
Ben nog niet langs geweest om de rest te ruilen/kopen.

Isa heeft barbapapa ondergoed.. 123123123x gewassen en nog steeds mooi.
pi_86022921
Mijn DPAM bestelling is binnen *O*

Het rode jasje en jurkje zijn nog wel te groot voor Hannah, maar ze zijn echt supermooi. Tuinbroekje moet ik haar even aanproberen en het roze vestje en het joggingpakje zijn denk ik wel ready to wear.
Jammer dat ik het mijn baby niet aan kan doen om haar 4 setjes kleding te laten passen achter elkaar -O- :P
pi_86023141
Ik had een broekje van MP binnen en dat stinkt naar rook :X Ik ga maar gelijk een was draaien waar die in mee kan geloof ik. Leuk issie wel. Pofbroekje met bretels.
The way you rock'n'roll
pi_86023238
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 14:47 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik had een broekje van MP binnen en dat stinkt naar rook :X Ik ga maar gelijk een was draaien waar die in mee kan geloof ik.
oh bah ;( stom is dat hè?
Ik heb dat ook wel ns gehad, ook wel ns iets gehad waar de spuugvlekken enzo nog inzaten toen k het binnenkreeg :')

Een hoop mensen zetten het erbij dat iets uit een rookvrije of huisdiervrije omgeving komt. Dat laatste vind ik zelf altijd wel fijn, een pakket dat de kat nog fijn even als mandje heeft gebruikt daar heb ik nog 3 weken last van :')

Octo yay! *O* mooi spul is het hè? O+ Ben benieuwd naar hoe alles staat <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86023359
Ik wil binnenkort allemaal foto's zien van alle kinders met die leuke DPAM kleertjes.

Ik heb gesproken :7
The way you rock'n'roll
  vrijdag 3 september 2010 @ 14:53:43 #296
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_86023369
I O+ marktplaats O+

Een pakket met 9! leggings en diverse andere dingen, voor 15 euro O+
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_86023453
nice TF!
foto van de buit? :9

mijn meiske trok net eigenhandig de strikjes van haar legging :D kwaliteitsspul dat Hema :')
en ik dacht niet oh zonde ofzo, nee ik moest gelijk aan Claudia denken }:| :')
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86023550
Haha Huup :')

MP is zeker O+ maar foto's zijn vooral met flits toch nog wel eens misleidend. Zo was het mexx vestje toch wat meer verwassen dan ze deed voorkomen terwijl het volgens haar echt mexx was e.d.
Merken kan me dus zo niet bommen gewoon.
The way you rock'n'roll
pi_86023748
Ik heb gewoon het esprit-jurkje binnen dat ik via mp voor 7,50 heb gekocht. Ziet er uit als nieuw O+

Verwassen dingen zijn inderdaad minder als je via mp koopt. Heb het ook wel eens gehad. Dat ik me afvroeg hoe iemand zoiets nog durfde te verkopen...
  vrijdag 3 september 2010 @ 15:53:49 #300
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_86026076

pakket :9
Zullen ook wel dingen bijzitten die ik niet de moeite vind, maar daar kan madam dan mooi in buitenspelen :)
I`m not weird. I`m limited edition.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')