abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86074650
Mennn wat gaat deze topic snelll. Vandaag ook maar wezen shoppen:

Wilde zo graag laarzen kopen, maar wist wel dat ze grotere schoentjes nodig had, 22 was proppen (ze werkte ook niet mee, ze bewoog haar tenen steeds en vouwde (zo toch :? ) naar binnen. 23 met moeite aangehad, maar nog niet datgene gezien wat ik wow vond. Was bij een outlet van leemans, maar alsnog laarjes voor 50/60 tjah dan wil ik wel mooie.

Dit is de winst:

mexx jasje 50% korting :Y (twijfel nog, ik vin m haar zo breed staan (zal nog een pict. plaatsen voor goedkeuring)

BFC vestje, staat zo leuk (60 % korting :) )

H&m blousje en truitje

En een zeeman jurkje

Nu nog een leuke spijkerbroek en laarsjes, (en dan is t goed zo (voor ff :X )
pi_86074886
haha Sandous :D ik moest lachen om je :X
goed geslaagd ^O^

En shoppen voor jezelf, tsja, ik koop véél meer voor Amélie dan voor mezelf maar goed. Ik heb ook wel genoeg kleding in mn eigen kast om voorlopig nog wel een seizoen of wat vooruit te kunnen :P
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86074904
Zara online shop :( dahaag belofte) ga weer shoppen!!
Al is het maar plaatjes kijken en in de winkel zoeken :')

Ik ben gek op zara spullen, hun jasjes, broekjes, rokjes (SC die 1e twee rokjes zijn tof!!)
pi_86075036
Huup ik ging vandaag voor mezelf, maar heb niks gehaald (een vest) oja heb ook nog een kookset voor dr gehaald en een tekenbord (dat magnetending).. dus tjah :(
pi_86075173
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 23:21 schreef Sandous het volgende:
Huup ik ging vandaag voor mezelf, maar heb niks gehaald (een vest) oja heb ook nog een kookset voor dr gehaald en een tekenbord (dat magnetending).. dus tjah :(
_O-
en laat me raden, nu is je budget op en denk je ach boeiend, ik had zelf toch nog wel genoeg enzo :P

Zo gaat het hier nu in elk geval :')
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86075215
sandous spam vandaaag

kiek dan :o

deze voor maar 12.90 (ook in grijs en camel)

Paar kleertjestopic terug had ik het over deze: te leuk
pi_86075392
dat broekje heb k ook gezien O+ ik was blij dat de webshop hier nog niet open is :P scheelt me weer geld hahaha
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86076163
Dames hebben jullie ergens een boleo 80 gezien in de kleur oud roze, die ene vage kleur die nu in is. Die heb ik wel echt nodig. Heb volgende week een trouwfeest en die gaat over een jurkje
pi_86082262
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 10:09 schreef Nijna het volgende:
Gisteren leuk vestje met korte mouwen van tumble en dry gescored en een zomerjurkje van Esprit, samen voor 14 euro *O* hilarisch. 75% korting *O* *O* dat is leuk shoppen, jammer dat ze niet nog meer leuks hadden hangen ;) foto zal ik straks even maken als ik eraan denk
Leuk! Waar ben je geweest?

Dat jasje is erg lief Huup! Heeft iets weg van het jasje dat ik voor baby gekocht heb, ook in 62 ;)
pi_86082325
Winkeltje in Hattem, Junior Boetiek (helaasch niet in Emmen ;)). Al heb ik laatst bij weggemans ook een leuk vest voor Mirte gescored met flinke korting, maar ik zag dat ze alweer veel wintercollectie hadden hangen dus de uitverkoop zal zo zoetjes aan wel aflopen...
Dat nieuwe winkeltje waar Villa Happ zat is trouwens ook best leuk, ben je daar al geweest Mrien?
Fake it till you make it...
  zondag 5 september 2010 @ 12:30:37 #111
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_86085238
quote:
Op zondag 5 september 2010 10:06 schreef Nijna het volgende:
Winkeltje in Hattem, Junior Boetiek (helaasch niet in Emmen ;)). Al heb ik laatst bij weggemans ook een leuk vest voor Mirte gescored met flinke korting, maar ik zag dat ze alweer veel wintercollectie hadden hangen dus de uitverkoop zal zo zoetjes aan wel aflopen...
Dat nieuwe winkeltje waar Villa Happ zat is trouwens ook best leuk, ben je daar al geweest Mrien?
zit daar ook weer een kinderkledingwinkel in dan?? moet ook maar weer eens naar Emmen :Y
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_86086087
Sandous, lastig! Moet het met lange mouwen zijn?
En die kleur, bedoel je echt oud-roze of van dat koraalrood? Ik zie veel in die laatste kleur namelijk.
Ik heb even gezocht maar kom zo snel niet specifiek tegen wat jij omschrijft, ja eentje, maar ik weet neit of dat je smaak is haha

deze is echt oud-roze, maat 80, lange mouw. (wel aan de prijs...)

Hier.

Verder kom ik dit tegen, een bolero in koraal van Name-it. Hij is bij Wehkamp uitverkocht maar wellicht zou je met het artikelnummer naar name-it winkels kunnen bellen ofzo?

Deze is ook van Name-it, van hun eigen webshop, alleen nog in 86

hier.

Kijk nog wel of k nog wat anders tegen kom.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86086891
Damnit Sandous ik scroll iedere keer langs die zara broek en nou wil ik het hebben :') o|O

Hahaha kijk deze marktplaats advertentie...
http://link.marktplaats.nl/374517898

het klonk allemaal sneuiig en oprecht enzo.
Maar check die allerlaatste regel :')
heus...
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86087094
Oh en ik vond dit pakket wel leuk, maar waar slaat die bieding-geschiedenis op? :o
zomaar van 15 naar 31 euro :?

http://link.marktplaats.nl/374856639
laat maar dan I guess.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86087105
Kwartet >:O
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86088325
huup wij zijn de verslaafden hier haha.
Heb je een zara in de buurt, ga er morgen langs wil dus best het broekje halen (jaja niet goed voor ons).

Ik had nog een jurkje van de H&m in de kast staan, oud roze jurkje met van die roezels 9vorig jaar kerst) en die wil ik haar dan aandoen met een bolero erop. Ze heeft hier een roze en een rode bolero en zo een kleur als die boven, maar het vloekt.

Ga zara oud roze ballerinas halen (zag ze daar voor 16 euro) dan een spijkerbroekje of legging en het jurkje. Misschien dat ze daar nog leuke boleros hebben.

:o Ze wil kleding voor al haar kleinkinderen, en dan uiteindelijk voor haar dochter pfff.
dat pakketje had ik gister ook gezien, zag er interessant uit, maar nu alweer 33
pi_86088431
quote:
Op zondag 5 september 2010 13:26 schreef huuphuup het volgende:
Damnit Sandous ik scroll iedere keer langs die zara broek en nou wil ik het hebben :') o|O

Hahaha kijk deze marktplaats advertentie...
http://link.marktplaats.nl/374517898

het klonk allemaal sneuiig en oprecht enzo.
Maar check die allerlaatste regel :')
heus...
*proest*
en dat taalgebruik ook ''me tienerdochter'' :')
Ik geloof er helemaal geen hout van, dan geef ik het nog liever aan de kringloop.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  zondag 5 september 2010 @ 14:17:35 #118
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_86088487
Zara schoenen vallen smal joh!
'k Wist dat Isa smalle voetjes heeft, maar zo erg. :D
Ik had zelf tijd terug een paar gekocht in maatje 39.
Gister hele dag opgelopen & ik dacht dat ik dood ging :')

Ik denk dat ik morgen weer even langs de Zara ga.
Moet toch langs de Pri.
(nou ja, moet... gewoon omdat ik 't wil :'))
pi_86088706
hahaha SC ik zeg ook altijd moet :P ik móet langs... :+

Sandous lief van je, maar ik ga denk ik binnenkort gewoon een keer uitgebreid neuzen bij Zara, ik weet wel zeker dat ik nog meer wil :9 :')

En ja lastig is dat hè? Een kleur bij een ander kledingstuk kiezen pfff.. dan valt het ineens op hoeveel tinten en nuances er van 1 kleur kunnen zijn. Stom.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 5 september 2010 @ 14:29:56 #120
298315 SacreCoeur
pi_86088873

Die vind 'k toch ook wel heel lief.
  zondag 5 september 2010 @ 14:31:17 #121
298315 SacreCoeur
pi_86088903
Wat ik ook handig vind is de 'wear it with' onderaan bij de Zara online.
pi_86089009
SC wil je niet stiekem wat fotos van de meisjes/babykleding (maat 86 heheh) maken in primarkt. :o

Ik wil er heen, maar voor mij is het toch 60/70 min rijden. Daar wil ik het wel voor over hebben.

Huup: al die smoezen om toch te gaan shoppen he.hehe
  zondag 5 september 2010 @ 14:46:12 #123
298315 SacreCoeur
pi_86089312
Als 't een beetje rustig is dan wil ik dat best wel doen.
Maar in 86 heb je veel keus hoor :D
Want dan kom je ook bij 't begin van de peutermaten.
pi_86090485
Ik vind het echt wel jammer dat je niet online de collecties van Primark kan bekijken. Voor mij is het ook best wel een eind, ik ga er niet zomaar heen als ik niet weet of ze wel veel leuks hebben...

Ik had trouwens hele leuke schoentjes voor Graeme, al een hele tijd geleden gekocht, maar nu was de maat eindelijk goed, krijg ik ze gewoon niet aan bij hem -O- Hij doet zn tenen echt helemaal krom zodra je met een schoentje in de buurt komt, en het schoentje heeft vetertjes dus kan niet wijd genoeg open zeg maar. Echt zo jammer -O-
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_86090589
oh ja Tessie jammer is dat hè?
Ik had wat schoentjes die ik superleuk vond voor Amélie, gekocht tijdens de zwangerschap en nu doet ze ook haar voetjes zo krommen en krijg ik ze niet eens aan :') heb ik het hele afgelopen jaar ernaar geloerd... ze heeft ze gister aangehad en nu schuiven ze door naar de volgende. Misschien heeft die kleinere voetjes of loopt zij eerder ofzo, we gaan t zien :+

En wij gaan wellicht ook in oktober ofzo een keertje naar Primark dus ik zal tzt eens kijken of ik misschien een beetje foto's kan maken. Jammer alleen dat er best veel bewaking rondloopt en die kunnen dat niet waarderen ondanks dat het hun sales ten goede komt :P
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86093987
Tessie ik had het laatst ook (mn frustraties heb ik al weggeschreven). Kreeg zelf maat 23 er niet in door het krommen van de tenen. Wat doen jullie dan 24 kopen (dat is echt veels te groot) of gewoon kopen en proppen.

Ze heeft nu denk ik 22.
pi_86097459
Iris doet ook vaak haar tenen krommen als ik haar schoenen aan doe...
Voor schoenen ga ik eigenlijk altijd naar een schoenenwinkel waar ze me goed kunnen helpen met uitzoeken of het goed zit. Als het niet past, dan valt het af.
Mirte heeft vrij smalle voeten en vaak valt er al heel wat af en blijven er 1 of 2 paar over die goed zitten. Scheelt weer kiezen ;).

Sandous, ik zou het op laten meten wat de maat is en als die schoenen niet aan kunnen, zou ik niet een maat groter kopen die echt veel te groot is, maar kijken voor andere schoenen die wel passen en niet gaan proppen. Het moet gewoon goed zitten!
Fake it till you make it...
pi_86100086
ik heb besloten dat ik ook morgen naar primark moet :)
en ook naar Zara, online hadden ze iig leuke jongensdingen :)
ben erachter gekomen dat t best meevalt wat ik in 68 heb :D (heb de maat 56 er zo goed als alles uit de kast gehaald ;()
dus goede reden om even te kijken :)
pi_86100469
Ja ik zou ook niet een maat groter kopen hoor. Als wij straks echte loopschoentjes moeten gaan kopen, dacht ik gewoon om op te letten dat de veters bijvoorbeeld tot best wel vooraan de neus doorlopen zeg maar, zodat je de flap heel ver naar voren kan trekken, zodat het makkelijker is om zn voetje erin te krijgen... En dat gewoon dan dus eerst proberen in de schoenenwinkel. Tot we een paar vinden wat makkelijk genoge aangaat.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_86100677
Sandous lastig zoiets. Ik zou denk ik schoenen zoeken die ver open kunnen ofzo zodat ze makkelijk aan te doen zijn.
En mja het moet wel goed passen dat is wel zo natuurlijk maar als een kindje zn tenen kromt bij het aantrekken dan maakt het niet zoveel uit of de maat goed is of niet, dan krijg je ze gewoon niet aan. Amélie doet dat ook. Sowieso zit ze vaak met haar tenen gekromd (ik doe dat ook dus ik snap best dat dat lekker zit :P) maar het is onwijs onhandig met aantrekken.

Oeh B. heeft een marktplaats pakketje uitgezocht :D <3
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86100796
Lotte doet dat inderdaad ook. Dan krijg je schoentjes gewoon niet goed aan. Heb ik d'r eindelijk een voetje ingefrommelt, schoen dicht, anders schoen. Jasje pakken. Kom terug, schoenen uit }:| Omdat ze dus haar voetje zo raar doet, zitten ze ook niet zoals ze moeten en kan ze ze zo van haar voetjes trekken -O-
Lotte!
Noah!
pi_86103774

door B. uitgezocht en gekocht enzo :D
Ik ben benieuwd!

@Linda oh ja hahaha dat heb ik vaak in de auto, dan kijk ik achterom en dan heeft ze ineens haar sok in dr mond. Echt heuh :? whut? Heeft ze dr schoen op een of andere manier uitgewriemeld...
Ik heb nu slofjes van Aapie die ze past, van TF overgenomen en die zijn echt geniaal, die krijgt ze niet uit en ze gaan makkelijk aan omdat het zo'n mary-jane model is, dus grote opening zeg maar.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86104614
Bij Olliewood hebben ze een maillotactie, ik heb me er nog niet zo in verdiept maar het is wellicht interssant voor de meisjesmama's!
pi_86107184
@ Huup, wij waren vandaag bij de v&d en manlief kwam met dat super leuke vestje aanzetten wat jullie ook hebben voor de buikbeeb. Hij is echt leuk! tot zover deze nuttige info ;)

Bij de Zara in Eindhoven was het trouwens een grote bende op de kinderafdeling, was moeilijk zoeken dus maar ff zo gelaten.
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_86107240
Goede keuze van B, Huup, alleen dat bruine jasje vindt ik niet zo leuk.
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_86108989
Herkenbaar dat voetjes probleem, ik krijg hier dus ook niet/nauwelijks schoentjes aan.Heb ik ze ein-de-lijk aan gepropt, gooit meneer ze doodleuk een seconde later weer uit }:|
Heb hele leuke soepel leren winterlaarsjes van Aapie die wel makkelijk aangaan, maar helaas toch ook redelijk makkelijk uit te trappen zijn.

Ik ben nog nooit in een Primark geweest maar wel rete nieuwsgierig, dus inderdaad zou een website/shop best handig zijn ja. Ik kom echt nooit in Rotterdam omdat ik het winkelen daar niks aan vind

Oh nog even van de Zara site, deze vind ik zo leuk O+ ik hou van kabel truien bij jongetjes, zo lief en lekker warm ziet dat eruit
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_86109031
huup leuk pakketje, vooral dat spijkerjurkje, spijkerrokje en witte veste onderaan.
pi_86109126
Ja, leuk pakket Huup! spijker overgooiertje vind ik erg leuk, het leukst de zwart/wit gestreepte trui denk ik.
Ik hou van zwart/witte strepen.
Het aubergine/wit gestreepte shirt wat ik van je over heb gekocht heeft Wolf erg veel plezier van
pi_86109498
quote:
Op zondag 5 september 2010 22:52 schreef Sandous het volgende:
huup leuk pakketje, vooral dat spijkerjurkje, spijkerrokje en witte veste onderaan.
haha dat zijn precies de dingen waar ik ook enthousiast van werd :D
en ik zag dat er ook een spijkerbroekje bij zit, komt goed uit want ze is finaal uit alle 74's gegroeid maar ik heb alleen maar maat 86 in de kast, geen 80, dan krijg je dus van die omgeslagen pijpen. Het kan prima hoor, maar toch, een extra broekje in de goeie maat kan geen kwaad.

waaaay te groot hahaha de pijpen zijn een heel eind omgeslagen hier :')
let ook op de charmante pose, dit is nieuw, niet willen zitten maar ook niet willen staan _O-

Dat bruine jasje ben ik ook niet zo heel zeker van, het is een of wel leuk of niet leuk geval denk ik, of het staat erg schattig ofwel vind ik het helemaal niets voor Amélie, moet het even aan zien denk ik.
En ik ben blij met het winterspul! Wantjes, mutsjes! O+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86110585
Huup wat een poppetje is het ook!!! Gave broek & vest!

haha die pose!!
pi_86147717
SC heb je nog een rondje Primarkt gedaan? als het aan te raden is ga ik woensdag.

Vandaag toch maar niks gehaald bij de zara, ze hadden een leuke bolero voor 27 euro, vind ik net teveel voor zo een ding toch?? Verder de broekjes voor 12/13 gezien. net niet de maat die ik zocht.

Voor vrouwen ook superdingen... moet ff sparen eerst :o
  maandag 6 september 2010 @ 23:10:32 #142
298315 SacreCoeur
pi_86148762
Ja ik vond de collectie bij de Pri wel gaan.
Leuke items zaten erbij.. met name bij de baby afdeling (tot 2 jaar)
Bij de peuters viel 't zwaar tegen.
Heb helaas geen foto's kunnen nemen.

Je moet er nu vooral heen gaan als je een tuttige smaak hebt.
Voor stoere dingen moet je nu niet bij de Pri zijn.

'k Heb wel weer wat gescored bij de Zara.
Dit jurkje, very simple maar very leuk.

pi_86149019
quote:
Op maandag 6 september 2010 23:10 schreef SacreCoeur het volgende:
Ja ik vond de collectie bij de Pri wel gaan.
Leuke items zaten erbij.. met name bij de baby afdeling (tot 2 jaar)
Bij de peuters viel 't zwaar tegen.
Heb helaas geen foto's kunnen nemen.

Je moet er nu vooral heen gaan als je een tuttige smaak hebt.
Voor stoere dingen moet je nu niet bij de Pri zijn.

'k Heb wel weer wat gescored bij de Zara.
Dit jurkje, very simple maar very leuk.

[ afbeelding ]
danku danku! _O_ komt u maarrrr met die kinderbijslag c_/ :7
ik ga ns even kijken dan over een paar weekjes, als ik B. zover krijg.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 6 september 2010 @ 23:18:54 #144
298315 SacreCoeur
pi_86149133
quote:
Op maandag 6 september 2010 23:16 schreef huuphuup het volgende:

[..]

danku danku! _O_ komt u maarrrr met die kinderbijslag c_/ :7
ik ga ns even kijken dan over een paar weekjes, als ik B. zover krijg.
Weetje nog dat setje wat je gekocht heb daar met een shirtje met bloemetjes?
Roze shirtje & spijkerbroekje.
Zoiets hadden ze nu met lange mouw.

'k Heb alleen een jasje gezien & die was ZO over de top.
Rood met een hele grote strik & dan ballon model van onder.
  maandag 6 september 2010 @ 23:22:21 #145
298315 SacreCoeur
pi_86149277
Ik vind 'm lelijk!

pi_86149474
SC thnx!! ik heb eentje die zeker nog lang kan in 86. Haar jasjes van vorig jaar past ze nog (groeistop ofzo)

dit is de kleur die ik zoek :D (wat een zoektocht) :') Als ik nou kon naaien had ik zo met een bestaanstofje hier thuis een bolero kunnen maken, maar ach ik ben goed in inetshoppen en kopen :(
pi_86149559
SC vind m ook niet leuk. Zoiets zou mijn dochtertje ook nooit staan. t is een smalle dametje, en van die pofmouwtjes en wijde jas lijkt t alsof er een klerenhanger in de jas is vergeten :')
pi_86149596
quote:
Op maandag 6 september 2010 23:18 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Weetje nog dat setje wat je gekocht heb daar met een shirtje met bloemetjes?
Roze shirtje & spijkerbroekje.
Zoiets hadden ze nu met lange mouw.

'k Heb alleen een jasje gezien & die was ZO over de top.
Rood met een hele grote strik & dan ballon model van onder.
Oh! dat setje heb ik alvast in de kast gelegd voor de volgende baby :D die kan hem wsl wel aan in de zomer <3
tof. Ik ben benieuwd.

Die jas is niet zo mijn smaak. Op zich is het idee leuk maar there's too much going on om het zo te zeggen. Die strik vind k sowieso niks.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 6 september 2010 @ 23:36:28 #149
298315 SacreCoeur
pi_86149811
quote:
Op maandag 6 september 2010 23:27 schreef Sandous het volgende:
SC thnx!! ik heb eentje die zeker nog lang kan in 86. Haar jasjes van vorig jaar past ze nog (groeistop ofzo)

dit is de kleur die ik zoek :D (wat een zoektocht) :') Als ik nou kon naaien had ik zo met een bestaanstofje hier thuis een bolero kunnen maken, maar ach ik ben goed in inetshoppen en kopen :(
[ afbeelding ]
Is dit niets?
Of is 'ie toch te verschillend?

pi_86155025
quote:
Op maandag 6 september 2010 23:36 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Is dit niets?
Of is 'ie toch te verschillend?

[ afbeelding ]
die s lief O+
en das dus weer net zo'n kleurtje dat Amélie echt heel slecht staat -O- zo jammer!

En wat ik nog vragen wilde, hoe vallen de broekjes van Zara?
Amélie zit nu net in 80, als ze relatief kort vallen haal ik liever een 86 namelijk. Dan wil k ook dat ene broekje halen als k naar R'dam ga O+ oO<
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')