quote:Op zaterdag 4 september 2010 23:21 schreef Sandous het volgende:
Huup ik ging vandaag voor mezelf, maar heb niks gehaald (een vest) oja heb ook nog een kookset voor dr gehaald en een tekenbord (dat magnetending).. dus tjah
Leuk! Waar ben je geweest?quote:Op zaterdag 4 september 2010 10:09 schreef Nijna het volgende:
Gisteren leuk vestje met korte mouwen van tumble en dry gescored en een zomerjurkje van Esprit, samen voor 14 eurohilarisch. 75% korting
![]()
dat is leuk shoppen, jammer dat ze niet nog meer leuks hadden hangen
foto zal ik straks even maken als ik eraan denk
zit daar ook weer een kinderkledingwinkel in dan?? moet ook maar weer eens naar Emmenquote:Op zondag 5 september 2010 10:06 schreef Nijna het volgende:
Winkeltje in Hattem, Junior Boetiek (helaasch niet in Emmen). Al heb ik laatst bij weggemans ook een leuk vest voor Mirte gescored met flinke korting, maar ik zag dat ze alweer veel wintercollectie hadden hangen dus de uitverkoop zal zo zoetjes aan wel aflopen...
Dat nieuwe winkeltje waar Villa Happ zat is trouwens ook best leuk, ben je daar al geweest Mrien?
*proest*quote:Op zondag 5 september 2010 13:26 schreef huuphuup het volgende:
Damnit Sandous ik scroll iedere keer langs die zara broek en nou wil ik het hebben![]()
![]()
Hahaha kijk deze marktplaats advertentie...
http://link.marktplaats.nl/374517898
het klonk allemaal sneuiig en oprecht enzo.
Maar check die allerlaatste regel![]()
heus...
haha dat zijn precies de dingen waar ik ook enthousiast van werdquote:Op zondag 5 september 2010 22:52 schreef Sandous het volgende:
huup leuk pakketje, vooral dat spijkerjurkje, spijkerrokje en witte veste onderaan.
danku danku!quote:Op maandag 6 september 2010 23:10 schreef SacreCoeur het volgende:
Ja ik vond de collectie bij de Pri wel gaan.
Leuke items zaten erbij.. met name bij de baby afdeling (tot 2 jaar)
Bij de peuters viel 't zwaar tegen.
Heb helaas geen foto's kunnen nemen.
Je moet er nu vooral heen gaan als je een tuttige smaak hebt.
Voor stoere dingen moet je nu niet bij de Pri zijn.
'k Heb wel weer wat gescored bij de Zara.
Dit jurkje, very simple maar very leuk.
[ afbeelding ]
Weetje nog dat setje wat je gekocht heb daar met een shirtje met bloemetjes?quote:Op maandag 6 september 2010 23:16 schreef huuphuup het volgende:
[..]
danku danku!komt u maarrrr met die kinderbijslag
![]()
![]()
ik ga ns even kijken dan over een paar weekjes, als ik B. zover krijg.
Oh! dat setje heb ik alvast in de kast gelegd voor de volgende babyquote:Op maandag 6 september 2010 23:18 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Weetje nog dat setje wat je gekocht heb daar met een shirtje met bloemetjes?
Roze shirtje & spijkerbroekje.
Zoiets hadden ze nu met lange mouw.
'k Heb alleen een jasje gezien & die was ZO over de top.
Rood met een hele grote strik & dan ballon model van onder.
Is dit niets?quote:Op maandag 6 september 2010 23:27 schreef Sandous het volgende:
SC thnx!! ik heb eentje die zeker nog lang kan in 86. Haar jasjes van vorig jaar past ze nog (groeistop ofzo)
dit is de kleur die ik zoek(wat een zoektocht)
Als ik nou kon naaien had ik zo met een bestaanstofje hier thuis een bolero kunnen maken, maar ach ik ben goed in inetshoppen en kopen
[ afbeelding ]
die s liefquote:Op maandag 6 september 2010 23:36 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Is dit niets?
Of is 'ie toch te verschillend?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |