Dat was juist de foto die ik aan mijn lief liet zien! Zijn reactie:quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:54 schreef huuphuup het volgende:
oh!
Ik vind dit echt geweldig leuk voor in de herfst en voor vanaf een jaar of eh 4 denk ik ofzo.
hahahaquote:Op zaterdag 4 september 2010 09:03 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat was juist de foto die ik aan mijn lief liet zien! Zijn reactie:![]()
Ik zou alleen zelf die sjaal weglaten of vervangen en er andere laarsjes onder doen. Maar dat jurkje, jasje en tasje vind ik geweldig! Ach, wat zeg ik, dat jasje zou ik waarschijnlijk door iets kleurrijkers vervangen.
Dat is net zoiets als accepteren dat Isabeau rondloopt met een vlek in haar geweldige jurkje. Meteen een nieuwe kopen!quote:Op zaterdag 4 september 2010 10:09 schreef Sorbootje het volgende:
Oh ja, dat herken ik ook. MAar sinds mijn katten de bank gesloopt hebben, ik zelf de tafel en Isabeau de lamp begint dat wel wat af te zwakken. We hebben besloten dat we dit interieur langzaam laten versterven en pas weer vernieuwen als Isabeau op een leeftijd is dat ze wat minder sloopt en de katten oud en ingekakt zijn.
Behalve dat een jurkje nét iets minder kost dan een nieuwe tafel, een nieuwe bank en een nieuwe lamp.quote:Op zaterdag 4 september 2010 10:12 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat is net zoiets als accepteren dat Isabeau rondloopt met een vlek in haar geweldige jurkje. Meteen een nieuwe kopen!
quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:16 schreef octopussy het volgende:
Ik was laatst bij de Zara hier (Almere), maar ik moet eerlijk zeggen dat de kinderkleertjes daar juist helemaal niet mijn stijl waren.
Dat herken ik echt heel erg! Ik vergeet gewoon mezelf wel eens en heb dus nu dan ook echt behoorlijk wat kleding nodig en nieuwe schoenen. Niet dat ik er nu ik een kind heb als een slons bij loop, maar het shoppen wat ik doe is echt voor 80% voor Wolfquote:Op zaterdag 4 september 2010 13:26 schreef Beessie-Jen het volgende:
haha nou valt mee hoor Sorboo
en ik vind het ook heeeeerlijk om kleertjes te kopen voor Evie en leuke combinaties te bedenken enzo. Maja ik was al een shopaholic voordat Evie er kwam; maar toen meer voor mezelf.
Merk wel dat ik nu minder aan mezelf uitgeef en meer aan Evie dr kleertjes.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |