abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 3 september 2010 @ 21:09:48 #51
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_86039382
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 21:08 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind die kleren heel gaaf, maar als ik de geposeerde plaatjes zie dan vind ik toch dat het meisje iets te 'volwassen' gekleed is.
Ja ik vind dat juist onwijs leuk, dat is denk ik mijn smaak.
Ik vind ook echt alles leuk.
Van schoenen t/m tas.
pi_86039490
Oh, en dit tasje vind ik heel gaaf.

I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  vrijdag 3 september 2010 @ 21:13:57 #53
298315 SacreCoeur
pi_86039577
Ja die is stoer! Isa heeft nog een nieuwe schooltas nodig. :D
En nu ik zo eens kijk bij 't jongetjes spul wordt ik ook vrolijk.
pi_86039632
Hier (in Groningen, of all places) zit tegenwoordig ook een Zara *O*

Ik ben druk bezig om voor Lieuwe een beetje een fatsoenlijke wintergarderobe bij elkaar te shoppen maar hij zit precies tussen 80 en 86 in qua broekjes. Heel irritant: ik vind te korte broekjes vreselijk armoedig en te lange broekjes omslaan vind ik eigenlijk ook heel stom, net alsof ik ze op de groei koop ofzo. Maar ik heb niet echt keus geloof ik. Hij past nu twee lange broekjes goed, een grote maat 80 en een kleine maat 86 :') .
Shirtjes is ook niet echt een doorslaand succes nog, ik vind de kleurtjes vaak zo donker voor jongetjes. Het mag van mij allemaal wel wat fleuriger, hij is nog maar 1!

Op de Zarasite staat Lieuwes nieuwe winterjas:

pi_86039634
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 21:09 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Ja ik vind dat juist onwijs leuk, dat is denk ik mijn smaak.
Ik vind ook echt alles leuk.
Van schoenen t/m tas.
Ik vind de laatste foto in de rij bijvoorbeeld (met opgestoken haar) net iets te ver gaan door de schoenen en het opgestoken haar. Als ze brutale staartjes had en wat stoere laarsjes dan was het een outfit geweest waarin je een kindje nog wel door de modder ziet stappen. Nu zie ik meteen Suri voor me die rondgesjouwd wordt door haar moeder.
pi_86039691
Wat een gave jas, Jore!!!
pi_86039964
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 21:15 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik vind de laatste foto in de rij bijvoorbeeld (met opgestoken haar) net iets te ver gaan door de schoenen en het opgestoken haar. Als ze brutale staartjes had en wat stoere laarsjes dan was het een outfit geweest waarin je een kindje nog wel door de modder ziet stappen. Nu zie ik meteen Suri voor me die rondgesjouwd wordt door haar moeder.
_O-

ik hou ervan, Zara O+
maar dat komt vooral door de kleuren en stijlen die gebruikt worden :P
T is uiteindelijk maar net hoe je t zelf combineert inderdaad, ik zou inderdaad eerder voor stoere laarsjes erbij gaan, gewoon omdat ik uiteindelijk voor comfort en 'speelbaarheid' kies.

Jore dat jasje is echt ontzettend leuk! O+ O+
en kun je broekjes niet tijdelijk naar binnen toe omslaan? Of vind je dat er ook niet uitzien? Ik vind dat altijd net wat minder opvallen dan naar buiten toe omgeslagen.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 3 september 2010 @ 21:22:02 #58
298315 SacreCoeur
pi_86039998
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 21:15 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ja ik snap wat je bedoelt.
Ik val daar denk ik wel een beetje voor, juis de volwassen look vind ik lief.
pi_86040124
Ik vind Zara voor mezelf ook erg leuk O+
maar ik word altijd zo depri van die maten :')
Sowieso die spaanse maatjes, dat je een 42 moet pakken als je een 38 moet hebben zeg maar. En dan bij jezelf denken 'jeumig! wat gigantisch! :o ' en het dan niet eens over je bovenbeen heen krijgen.
/faal :')
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 3 september 2010 @ 21:26:21 #60
298315 SacreCoeur
pi_86040190
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 21:24 schreef huuphuup het volgende:
Ik vind Zara voor mezelf ook erg leuk O+
maar ik word altijd zo depri van die maten :')
Sowieso die spaanse maatjes, dat je een 42 moet pakken als je een 38 moet hebben zeg maar. En dan bij jezelf denken 'jeumig! wat gigantisch! :o ' en het dan niet eens over je bovenbeen heen krijgen.
/faal :')
Haha, ik heb daar standaard L of XL. :')
H&M valt dan weer gigantisch.

Ik vind alleen de mouwtjes altijd vrij lang vallen, maar dat is niet meteen een nadeel ofzo.
Gewoon wat oprollen.
pi_86040281
Wat ook leuk is, is het lelijkste kledingstuk in de winkel zoeken.
Word je vaak niet in dank afgenomen door het personeel, moet je ff met zorg brengen.
  vrijdag 3 september 2010 @ 21:29:24 #62
298315 SacreCoeur
pi_86040338
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 21:28 schreef -sabine- het volgende:
Wat ook leuk is, is het lelijkste kledingstuk in de winkel zoeken.
Word je vaak niet in dank afgenomen door het personeel, moet je ff met zorg brengen.
Kwestie van smaak :P
Vind ook weleens dingen uit kinderkleertjes topic afgrijselijk. :D
pi_86040434
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 21:22 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Ja ik snap wat je bedoelt.
Ik val daar denk ik wel een beetje voor, juis de volwassen look vind ik lief.
Wat ik grappig vind om aan mezelf te merken is dat ik veel kledingstukken niet meteen heel leuk zou vinden, er de potentie niet van in zou zien, maar als ik dan zo'n samengestelde outfit zie dan sta ik daar echt van te kijken! Ik vind het heel knap als mensen daar zo zicht op hebben. Voor mezelf kan ik dat nu wel, maar voor Ivan vind ik het nog wel moeilijk en ik heb nog véél te leren voor wat betreft het aankleden van een meisje. :+
  vrijdag 3 september 2010 @ 21:34:38 #64
298315 SacreCoeur
pi_86040582
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 21:31 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Wat ik grappig vind om aan mezelf te merken is dat ik veel kledingstukken niet meteen heel leuk zou vinden, er de potentie niet van in zou zien, maar als ik dan zo'n samengestelde outfit zie dan sta ik daar echt van te kijken! Ik vind het heel knap als mensen daar zo zicht op hebben. Voor mezelf kan ik dat nu wel, maar voor Ivan vind ik het nog wel moeilijk en ik heb nog véél te leren voor wat betreft het aankleden van een meisje. :+
Ik heb dat eigenlijk beetje meegekregen van m'n moeder.
Ga ik ook weleens mee winkelen en dan komt ze ook met dingen waarvan ik eerst denkt huh?!
Maar dan staat 't zo schattig & zo leer ik het ook :P
pi_86040665
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 21:34 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Ik heb dat eigenlijk beetje meegekregen van m'n moeder.
Ga ik ook weleens mee winkelen en dan komt ze ook met dingen waarvan ik eerst denkt huh?!
Maar dan staat 't zo schattig & zo leer ik het ook :P
Daarom maken ze die imagefotos ook, das meer om je een idee te geven in welke stijl je het kunt plaatsen. Goed veel plaatjes kijken en je haalt zo je stijl (of kind laten zoeken en plakken en knippen) eruit.
Andere kinderen/volwassenen bekijken.............mijn grootste hobby
pi_86040748
Ik vind eerder een geisoleerd gefotografeerd kledingstuk lastiger in te schatten, kwa maat en kwa stylo.

Zondag krijg ik mijn toypoedelpup, ga ik daar lekker alle kleding voor maken.
Moet ik eerst ff tijd maken *O* *O*
pi_86040825
Die imagefoto's vind ik ook héél slim. Voor de nieuwe collectie van H&M hebben ze een donkerharig kindje genomen met donkere ogen en ik merk dat ik kledingstukken heb gekocht die bij een blond jongetje met blauwe ogen misschien niet nét zo leuk staan. Da's dan weer stom van mezelf, dat ik me zo mee laat slepen door zo'n imagefoto. Maar goed, het blijft slim van de H&M.
  vrijdag 3 september 2010 @ 21:40:52 #68
298315 SacreCoeur
pi_86040858
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 21:36 schreef -sabine- het volgende:

[..]

Daarom maken ze die imagefotos ook, das meer om je een idee te geven in welke stijl je het kunt plaatsen. Goed veel plaatjes kijken en je haalt zo je stijl (of kind laten zoeken en plakken en knippen) eruit.
Andere kinderen/volwassenen bekijken.............mijn grootste hobby
Ja dat is mijn grootste hobby ook.
En ik heb nog een hobby voor interieur, ook van mams overgenomen. :P
  vrijdag 3 september 2010 @ 21:42:10 #69
298315 SacreCoeur
pi_86040914
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 21:39 schreef Claudia_x het volgende:
Die imagefoto's vind ik ook héél slim. Voor de nieuwe collectie van H&M hebben ze een donkerharig kindje genomen met donkere ogen en ik merk dat ik kledingstukken heb gekocht die bij een blond jongetje met blauwe ogen misschien niet nét zo leuk staan. Da's dan weer stom van mezelf, dat ik me zo mee laat slepen door zo'n imagefoto. Maar goed, het blijft slim van de H&M.
Klopt, dat is nu bij de Zara met een chinees kindje.
Klinkt heel raar.. maar is wel zo.
Bij H&M nemen ze bij de meisjes veel verschillende.
Vooral zweedse look achtige meisjes (vind ik zelf)
pi_86041011
Laatste post voorlopig:

In de MuyMalofolder staan alleen Mongoolse kinderen, daar heeft niemand wat mee, das wel jammer.
Vroeger in de Oililyfolder hadden ze ook altijd kinderen van buiten staan, maar niet zo xtreem als dit.
Soms is dat feest der herkenning wel nodig :Y
pi_86041194
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 21:02 schreef huuphuup het volgende:

[..]

oh my :o

als ze gaan leveren binnen NL dan vermoed ik dat ik een nieuwe fav webshop heb :')
das mooi want k was toch wel wat uitgekeken op h&m inmiddels :D na de hele collectie al 30 keer gezien te hebben...
He fuck...in DLD leveren ze wel :X
Lotte!
Noah!
pi_86042345
Ik was laatst bij de Zara hier (Almere), maar ik moet eerlijk zeggen dat de kinderkleertjes daar juist helemaal niet mijn stijl waren. Het zijn trouwens ook niet de kleuren die Hannah mooi staan. Bij Mexx daarentegen heb ik zo ongeveer staan kwijlen :9~
pi_86043743
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 21:48 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

He fuck...in DLD leveren ze wel :X
:D

jij ging toch veel verdienen enzo? :7

Ik vind Zara gewoon leuk juist omdat er een hoop is waarvan ik gelijk oh! O+ denk.
En combineren vind ik erg leuk maar ik ben er niet zo goed in. Voor mezelf niet en voor mn kind(eren) ook niet zo :') Ik ben dan wel weer niet zo erg dat ik van een paspop af koop om het zo te zeggen :D maar ik eindig toch vaak met hele simpele combinaties die elk tosti-ijzer wel kan bedenken. Echt origineel gekleed is Amélie niet (en ik zelf nog veel minder :') ) maar t is wel een soort van coherent.
Denk ik.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86044272
Oh een Zara webshop :9~ O+ O+ O+ poep van dat niet leveren in NL zeg -O-

Wolf heeft deze

Die houtje touwtje jas zou ik ook hebben gekocht als hij niet al twee jassen had. Echt enorm leuk Jore! Zal je vast veel plezier van hebben

al die meisjes jasjes en jurkjes en jongetjes broekjes met bretels daar :9~ _O_ O+
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_86044334
oh!

Ik vind dit echt geweldig leuk voor in de herfst en voor vanaf een jaar of eh 4 denk ik ofzo.

O+
ik kan me Amélie wel in zoiets voorstellen

oh help die foto is gaar. Wacht. zo.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 4 september 2010 @ 00:59:29 #76
246584 Ensaf
IK DACHT HET NIET.
pi_86049312
Enigjes!
¿sɐʍ puǝǝ uǝǝ ʞı sןɐ uǝzǝן ʞoo ʇɥɔıɹǝq ʇıp ǝɾ noZ
pi_86052908
jore die jas O+
zo'n jas wil k volgend jaar :Y
is leuker als ie kan lopen enzo
pi_86053253
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 22:54 schreef huuphuup het volgende:
oh!

Ik vind dit echt geweldig leuk voor in de herfst en voor vanaf een jaar of eh 4 denk ik ofzo.
Dat was juist de foto die ik aan mijn lief liet zien! Zijn reactie: :?

Ik zou alleen zelf die sjaal weglaten of vervangen en er andere laarsjes onder doen. Maar dat jurkje, jasje en tasje vind ik geweldig! Ach, wat zeg ik, dat jasje zou ik waarschijnlijk door iets kleurrijkers vervangen.
pi_86053604
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 09:03 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Dat was juist de foto die ik aan mijn lief liet zien! Zijn reactie: :?

Ik zou alleen zelf die sjaal weglaten of vervangen en er andere laarsjes onder doen. Maar dat jurkje, jasje en tasje vind ik geweldig! Ach, wat zeg ik, dat jasje zou ik waarschijnlijk door iets kleurrijkers vervangen.
hahaha :D

ik vind die sjaal er juist wel leuk bij staan, hoewel hij op zich wel wat gekleurder mag maar ik vind het juist leuk speels zo. En ik zag andere laarsjes die ik superleuk vond, ik zie hiernaast nu ook weer een advertentie staan met hetzelfde soort hahaha.
Ik zal ns plaatje opzoeken, mn zusje heeft zulke laarzen voor zichzelf en ik vind ze erg leuk, casual en stoer maar toch netjes genoeg nog.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86053640
Ik vind die sjaal ook leuk, hoor! Maar die sjaal maakt voor mij net het verschil tussen de cataloguslook en de straatlook.
pi_86053818
Weet je wat nou het grappige is. We zwetsen in dit topic maar oeverloos door over kinderkleertjes, terwijl het onze kinderen gewoon echt helemaal niets kan schelen wat ze dragen...zolang het maar niet kriebelt of knelt :D
Ik had nooit verwacht dat het me zo bovenmatig bezig zou houden. Maar ik kan -serieus- gewoon 's avonds in bed liggen piekeren over combinaties en outfits voor Isabeau.

En dan als B. al half slaapt ineens: "OH weet je wat ook leuk zou staan? Dat róde truitje onder dat overgooiertje! Jeweetwel die ene...blablabla"

Arme B.
pi_86053844
Haha, daar heb ik geen last van, Sorbo. Ik heb dat wel met de inrichting van het huis en ben er op zulke momenten toe in staat om ´s nachts nog te gaan verschuiven of ´s ochtends meteen naar de Praxis te gaan voor een pot verf.
pi_86053874
Oh ja, dat herken ik ook. MAar sinds mijn katten de bank gesloopt hebben, ik zelf de tafel en Isabeau de lamp begint dat wel wat af te zwakken. We hebben besloten dat we dit interieur langzaam laten versterven en pas weer vernieuwen als Isabeau op een leeftijd is dat ze wat minder sloopt en de katten oud en ingekakt zijn.
pi_86053880
Gisteren leuk vestje met korte mouwen van tumble en dry gescored en een zomerjurkje van Esprit, samen voor 14 euro *O* hilarisch. 75% korting *O* *O* dat is leuk shoppen, jammer dat ze niet nog meer leuks hadden hangen ;) foto zal ik straks even maken als ik eraan denk
Fake it till you make it...
pi_86053913
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 10:09 schreef Sorbootje het volgende:
Oh ja, dat herken ik ook. MAar sinds mijn katten de bank gesloopt hebben, ik zelf de tafel en Isabeau de lamp begint dat wel wat af te zwakken. We hebben besloten dat we dit interieur langzaam laten versterven en pas weer vernieuwen als Isabeau op een leeftijd is dat ze wat minder sloopt en de katten oud en ingekakt zijn.
Dat is net zoiets als accepteren dat Isabeau rondloopt met een vlek in haar geweldige jurkje. Meteen een nieuwe kopen! O-)
pi_86053992
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 10:12 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Dat is net zoiets als accepteren dat Isabeau rondloopt met een vlek in haar geweldige jurkje. Meteen een nieuwe kopen! O-)
Behalve dat een jurkje nét iets minder kost dan een nieuwe tafel, een nieuwe bank en een nieuwe lamp. ;) Typisch gevalletje pick your battles

Morgen familiefeest en ik weet dan gewoon dagen van tevoren al wat ik Isabeau aan ga trekken. Hoe ziek is dat? ;)
pi_86054514
hahahaha Sorbo :D

ik moet eerlijk zeggen dat het niet zo is hier, ik vind het gewoon leuk om spul voor Amélie te kopen. Leuker dan voor mezelf in elk geval :P En er is zoveel in winkels enzo waarvan ik denk oh O+
maar toch sta ik 's morgens wel voor haar kast met een hoog euh... wat moet ze aan vandaag gehalte :')

Ik heb gister alle kleertjes maat 62 in de kast gelegd voor de buikbaby, beetje geinventariseerd wat we nog nodig hebben enzo. K hoef gelukkig niet zo gek veel bij te kopen.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86054600
En ik vind deze schoenen zo leuk, als herfst/winterschoenen zeg maar. Ze lijken me erg practisch, redelijk watervast enzo, makkelijk af te nemen (allebei handig bij t modderstampen :Y) ) en ik vind ze toch leuk genoeg voor onder een jurkje of gewoon onder een spijkerbroek.
Zoiets zou ik wel kopen voor Amélie als ze 4 is ofzo.
Of zoiets als die Red Rags laarsjes met die bloemen ergens in het vorige topic O+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86054882
Kortom, ik ben raar.

Dank jullie wel dames :6 :Y)
pi_86055711
Komt t wel op neer ja :+ :D
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86058597
haha nou valt mee hoor Sorboo :)

en ik vind het ook heeeeerlijk om kleertjes te kopen voor Evie en leuke combinaties te bedenken enzo. Maja ik was al een shopaholic voordat Evie er kwam; maar toen meer voor mezelf.
Merk wel dat ik nu minder aan mezelf uitgeef en meer aan Evie dr kleertjes. :Y
en oeeee dr staan hele mooie laarsjes met bloemen op de DPAM-site... maar ik ga me inhouden... maar ze zijn zoooooo ontzettend leuk O+ O+ O+

o ja voor Evie heb ik het gestreepte vestje van de Hema gekocht (zelfde model als die gestipte) en die is errrg leuk! O+
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_86061001
Haha, ik herken het gevoel heel erg. Heb net een uur gedaan over het samenstellen van outfits voor de 6 dagen dat we op vakantie zijn. Heb voor de zekerheid maar voor elke dag een outfit en nog wat extra als het echt warm wordt ineens. :')
pi_86061404

Dit heb ik gescored gister :)
pi_86061589
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 22:16 schreef octopussy het volgende:
Ik was laatst bij de Zara hier (Almere), maar ik moet eerlijk zeggen dat de kinderkleertjes daar juist helemaal niet mijn stijl waren.
:o :o :o Hebben ze wél kinderkleertjes bij de Zara hier??? Op de site staat van niet! :o Ik ben er gewoon nog nooit geweest :o
Ik zou er eigenlijk het liefst nú heen gaan, maar dat is misschien ook een beetje ziekelijk :')
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_86061984
:Y , 1e verdieping
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_86064158
Tessie :D _O-

leuk Nijna!

Ik heb net met B. een eerste jasje/vestje uitgezocht voor buikbaby!! *O* ik ben er zo blij mee <3

deze is het, van V&D, gevoerd met zo'n dood schaap aan de binnenkant, lijkt me heerlijk zacht en warm voor in de auto enzo (met voetenzak en dekentje ofcourse ;) ik ben van de laagjes)

De kleurtjes zijn in het echt wat meer rood-achtig en wat minder paars-rozig, ik moet mn witbalans opnieuw instellen volgens mij want kleuren komen steeds beroerder uit mn camera :')

De maat was een twijfelgeval, ze hadden geen 56, alleen een 50-56, Amélie was 51 cm al, als deze baby 1 cm langer is dan is 50-56 al aan de krappe kant given dat er nog een laagje of 3 aan kleertjes onder moeten.
We hebben voor 62 gekozen en gaan voor de optie wasmachine (+ misschien droger). Hopen dat ie t overleefd :P
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86064537
Wat een lief vestje Huup O+
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_86064887
Ohh Huup wat een leuk jasje! O+

Ennuhm :@ Ik ben net gewoon nog ff naar Zara gegaan dus he... :') Een heel lief tuttifrutti shirtje voor Anna gekocht, en een stoer shirt en een muts (met touwtjes! *O* ) voor Graeme.
En toen gelijk ook nog ff naar de Hema geweest, helaas waren die rompertjes met lange mouwen uit de aanbieding al weer op (natuurlijk) maar wel 2 leuke shirts voor Graeme en een pakje+mutsje en slaapzakje voor Anna. Dus ik ben weer even bevredigd ;) :+
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_86065330
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 13:26 schreef Beessie-Jen het volgende:
haha nou valt mee hoor Sorboo :)

en ik vind het ook heeeeerlijk om kleertjes te kopen voor Evie en leuke combinaties te bedenken enzo. Maja ik was al een shopaholic voordat Evie er kwam; maar toen meer voor mezelf.
Merk wel dat ik nu minder aan mezelf uitgeef en meer aan Evie dr kleertjes. :Y

Dat herken ik echt heel erg! Ik vergeet gewoon mezelf wel eens en heb dus nu dan ook echt behoorlijk wat kleding nodig en nieuwe schoenen. Niet dat ik er nu ik een kind heb als een slons bij loop, maar het shoppen wat ik doe is echt voor 80% voor Wolf :@ :D

Lieffff dat meisjessetje van het plaatje Huup! Enige wat ik aan die outfit niet leuk vind, dat zijn de laarsjes.Ik hou erg van laarsjes maar dan niet met franje
Dat lekker warme vestje voor de baby O+

Leuk dat bovenste jurkje Nijna!

Tessie jij bent echt erg hahaha
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_86069386
Oh Huup schetig vestje!!!

Tessie, hahaha je kon de verleiding niet weerstaan? ;)

Shoppen voor de meiden doe ik veel meer dan voor mezelf. Al ben ik laatst wonderbaarlijk genoeg aardig geslaagd voor mezelf en daar moet ik dan maar weer ff mee doen ;) maar voor de meiden shoppen vind ik veel leuker!
Gister nog even kinderschoenen gekeken, maar ik hoop dat Iris het nog een maandje op haar huidige schoentjes kan doen, dan zullen ze redelijk versleten zijn gezien het aantal km's wat ze aflegt en dan loopt ze zo'n 3 mnd, dan kan ik toch wel een iets stevigere/stuggere zool voor de winter?
Want om nou weer van die eerste schoentjes van shoesme te gaan kopen... dat lijkt me eigenlijk als het echt koud is nog best wel koud als je zelf loopt...? Maar genoeg leuks gezien hoor, wel duur weer. Maar ja.
Ik ga nog maar ff sparen en voor Mirte weet ik niet wat wijsheid is, maar dat meten we tegen die tijd wel op... en kijken wat het weer doet enzo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')