Ja ik vind dat juist onwijs leuk, dat is denk ik mijn smaak.quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:08 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind die kleren heel gaaf, maar als ik de geposeerde plaatjes zie dan vind ik toch dat het meisje iets te 'volwassen' gekleed is.
Ik vind de laatste foto in de rij bijvoorbeeld (met opgestoken haar) net iets te ver gaan door de schoenen en het opgestoken haar. Als ze brutale staartjes had en wat stoere laarsjes dan was het een outfit geweest waarin je een kindje nog wel door de modder ziet stappen. Nu zie ik meteen Suri voor me die rondgesjouwd wordt door haar moeder.quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:09 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ja ik vind dat juist onwijs leuk, dat is denk ik mijn smaak.
Ik vind ook echt alles leuk.
Van schoenen t/m tas.
quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:15 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik vind de laatste foto in de rij bijvoorbeeld (met opgestoken haar) net iets te ver gaan door de schoenen en het opgestoken haar. Als ze brutale staartjes had en wat stoere laarsjes dan was het een outfit geweest waarin je een kindje nog wel door de modder ziet stappen. Nu zie ik meteen Suri voor me die rondgesjouwd wordt door haar moeder.
Ja ik snap wat je bedoelt.quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:15 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik vind de laatste foto in de rij bijvoorbeeld (met opgestoken haar) net iets te ver gaan door de schoenen en het opgestoken haar. Als ze brutale staartjes had en wat stoere laarsjes dan was het een outfit geweest waarin je een kindje nog wel door de modder ziet stappen. Nu zie ik meteen Suri voor me die rondgesjouwd wordt door haar moeder.
Haha, ik heb daar standaard L of XL.quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:24 schreef huuphuup het volgende:
Ik vind Zara voor mezelf ook erg leuk![]()
maar ik word altijd zo depri van die maten![]()
Sowieso die spaanse maatjes, dat je een 42 moet pakken als je een 38 moet hebben zeg maar. En dan bij jezelf denken 'jeumig! wat gigantisch!' en het dan niet eens over je bovenbeen heen krijgen.
/faal
Kwestie van smaakquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:28 schreef -sabine- het volgende:
Wat ook leuk is, is het lelijkste kledingstuk in de winkel zoeken.
Word je vaak niet in dank afgenomen door het personeel, moet je ff met zorg brengen.
Wat ik grappig vind om aan mezelf te merken is dat ik veel kledingstukken niet meteen heel leuk zou vinden, er de potentie niet van in zou zien, maar als ik dan zo'n samengestelde outfit zie dan sta ik daar echt van te kijken! Ik vind het heel knap als mensen daar zo zicht op hebben. Voor mezelf kan ik dat nu wel, maar voor Ivan vind ik het nog wel moeilijk en ik heb nog véél te leren voor wat betreft het aankleden van een meisje.quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:22 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ja ik snap wat je bedoelt.
Ik val daar denk ik wel een beetje voor, juis de volwassen look vind ik lief.
Ik heb dat eigenlijk beetje meegekregen van m'n moeder.quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:31 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Wat ik grappig vind om aan mezelf te merken is dat ik veel kledingstukken niet meteen heel leuk zou vinden, er de potentie niet van in zou zien, maar als ik dan zo'n samengestelde outfit zie dan sta ik daar echt van te kijken! Ik vind het heel knap als mensen daar zo zicht op hebben. Voor mezelf kan ik dat nu wel, maar voor Ivan vind ik het nog wel moeilijk en ik heb nog véél te leren voor wat betreft het aankleden van een meisje.
Daarom maken ze die imagefotos ook, das meer om je een idee te geven in welke stijl je het kunt plaatsen. Goed veel plaatjes kijken en je haalt zo je stijl (of kind laten zoeken en plakken en knippen) eruit.quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:34 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ik heb dat eigenlijk beetje meegekregen van m'n moeder.
Ga ik ook weleens mee winkelen en dan komt ze ook met dingen waarvan ik eerst denkt huh?!
Maar dan staat 't zo schattig & zo leer ik het ook
Ja dat is mijn grootste hobby ook.quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:36 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Daarom maken ze die imagefotos ook, das meer om je een idee te geven in welke stijl je het kunt plaatsen. Goed veel plaatjes kijken en je haalt zo je stijl (of kind laten zoeken en plakken en knippen) eruit.
Andere kinderen/volwassenen bekijken.............mijn grootste hobby
Klopt, dat is nu bij de Zara met een chinees kindje.quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:39 schreef Claudia_x het volgende:
Die imagefoto's vind ik ook héél slim. Voor de nieuwe collectie van H&M hebben ze een donkerharig kindje genomen met donkere ogen en ik merk dat ik kledingstukken heb gekocht die bij een blond jongetje met blauwe ogen misschien niet nét zo leuk staan. Da's dan weer stom van mezelf, dat ik me zo mee laat slepen door zo'n imagefoto. Maar goed, het blijft slim van de H&M.
He fuck...in DLD leveren ze welquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:02 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oh my
als ze gaan leveren binnen NL dan vermoed ik dat ik een nieuwe fav webshop heb
das mooi want k was toch wel wat uitgekeken op h&m inmiddelsna de hele collectie al 30 keer gezien te hebben...
quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:48 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
He fuck...in DLD leveren ze wel
Dat was juist de foto die ik aan mijn lief liet zien! Zijn reactie:quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:54 schreef huuphuup het volgende:
oh!
Ik vind dit echt geweldig leuk voor in de herfst en voor vanaf een jaar of eh 4 denk ik ofzo.
hahahaquote:Op zaterdag 4 september 2010 09:03 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat was juist de foto die ik aan mijn lief liet zien! Zijn reactie:![]()
Ik zou alleen zelf die sjaal weglaten of vervangen en er andere laarsjes onder doen. Maar dat jurkje, jasje en tasje vind ik geweldig! Ach, wat zeg ik, dat jasje zou ik waarschijnlijk door iets kleurrijkers vervangen.
Dat is net zoiets als accepteren dat Isabeau rondloopt met een vlek in haar geweldige jurkje. Meteen een nieuwe kopen!quote:Op zaterdag 4 september 2010 10:09 schreef Sorbootje het volgende:
Oh ja, dat herken ik ook. MAar sinds mijn katten de bank gesloopt hebben, ik zelf de tafel en Isabeau de lamp begint dat wel wat af te zwakken. We hebben besloten dat we dit interieur langzaam laten versterven en pas weer vernieuwen als Isabeau op een leeftijd is dat ze wat minder sloopt en de katten oud en ingekakt zijn.
Behalve dat een jurkje nét iets minder kost dan een nieuwe tafel, een nieuwe bank en een nieuwe lamp.quote:Op zaterdag 4 september 2010 10:12 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat is net zoiets als accepteren dat Isabeau rondloopt met een vlek in haar geweldige jurkje. Meteen een nieuwe kopen!
quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:16 schreef octopussy het volgende:
Ik was laatst bij de Zara hier (Almere), maar ik moet eerlijk zeggen dat de kinderkleertjes daar juist helemaal niet mijn stijl waren.
Dat herken ik echt heel erg! Ik vergeet gewoon mezelf wel eens en heb dus nu dan ook echt behoorlijk wat kleding nodig en nieuwe schoenen. Niet dat ik er nu ik een kind heb als een slons bij loop, maar het shoppen wat ik doe is echt voor 80% voor Wolfquote:Op zaterdag 4 september 2010 13:26 schreef Beessie-Jen het volgende:
haha nou valt mee hoor Sorboo
en ik vind het ook heeeeerlijk om kleertjes te kopen voor Evie en leuke combinaties te bedenken enzo. Maja ik was al een shopaholic voordat Evie er kwam; maar toen meer voor mezelf.
Merk wel dat ik nu minder aan mezelf uitgeef en meer aan Evie dr kleertjes.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |