abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86197520
Wacht, ik plaats de baby er ook even bij. O+

Wat een kereltje. O+
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_86197586
Oh, en ik moet dit hebben!

Tip: de H&M heeft beenwarmers voor 2,95 euro online.

woensdag 8 september 2010 @ 11:20:44 #203
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_86197731
Die beenwarmertjes van H&M gaan ook 312313 jaar mee.
Ik heb toen ik zwanger was een paar gekocht & ze kan ze nog steeds aan.
pi_86197908
quote:
Op woensdag 8 september 2010 11:20 schreef SacreCoeur het volgende:
Die beenwarmertjes van H&M gaan ook 312313 jaar mee.
Ik heb toen ik zwanger was een paar gekocht & ze kan ze nog steeds aan.
hey je pikt mijn post :D

Amélie heeft die beenwarmers ook, ze zijn echt geniaal! Ze kunnen in de draagdoek als leghuggers als ze nog heel erg klein zijn en ik denk dat ze die dingen met 3 jaar ofzo nog steeds wel aankan, maar dan zoals ze bedoelt zijn :P

Dat jurkje heb ik echt al 58 keer in en uit mn mandje gehad :') :X ik vind hem zó leuk maar we hebben al zoveel en ik kan geen reden bedenken om hem tóch te kopen. Misschien gewoon maar hopen dat ie er volgend jaar in de sale nog is.
Dat broekje voor Ivan is leuk zeg! Lijkt me inderdaad een lekker broekje.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86198043
Ja, ik heb ook geen reden om het jurkje te kopen. Eerst maar eens een lijstje maken van hetgeen we al hebben. Ik krijg van m'n werk binnenkort wat VVV-bonnen, maar ik kan die dingen geloof ik niet bij de H&M inleveren.
pi_86198470
quote:
Op woensdag 8 september 2010 11:30 schreef Claudia_x het volgende:
Ja, ik heb ook geen reden om het jurkje te kopen. Eerst maar eens een lijstje maken van hetgeen we al hebben. Ik krijg van m'n werk binnenkort wat VVV-bonnen, maar ik kan die dingen geloof ik niet bij de H&M inleveren.
nee niet bij H&M, wel bij Hema en V&D onder andere :7
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86199040
Misschien helpt dit, ik heb dat jurkje besteld maar weer teruggestuurd, vond m zooooo schetig op het plaatje maar in het echt vond ik het een beetje hobbezakkerig/vormloos. Zo jammer!
pi_86199556
quote:
Op woensdag 8 september 2010 11:59 schreef Grunsfan het volgende:
Misschien helpt dit, ik heb dat jurkje besteld maar weer teruggestuurd, vond m zooooo schetig op het plaatje maar in het echt vond ik het een beetje hobbezakkerig/vormloos. Zo jammer!
:D
thnx :+ hahaha spaart weer geld uit ;)
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86200675
Huup ik heb dat jurkje ook al zovaak bij hennes in mijn handen gehad... Maar toch maar steeds niet gekocht.

Vanmorgen maar even naar zeeman geweest want het wordt weer echt maillot-weer :P
pi_86200860
oooh die beenwarmers. Ik zag ook gebreide jurkjes bijd e zeeman, ook wel oke.

Ik kan geen kinderkleding meer zien, pff.

Ik ga deze week haar commode & kast opruimen, kan heel wat 74 en 80 weg. maak ik weer ruimte :D
pi_86201039
Ik vind de gebreide trui van Niels erg leuk, doe mij zo'n tante!
Jammer alleen dat de verhoudingen wat raar zijn geworden van de trui hihi

Sandous, dat roze H&M jurkje wat je liet zien is leeuuuk! Die poste ik hier ooit ook eens van ''als ik een meisje had dan had ik dit gekocht!"

Leuk dat pakket Huup, die winterspulletjes zijn leuk.Vooral dat paarse setje

Legging bij jongen: Wolf heeft momenteel een harembroekje dat vrij strak valt en dan dus in kruis ietsje wijder.Komt van de meisjesafdeling van de Hema maar staat echt lief O+

Claudia, dat broekje heb ik ook nog in mn H&M mandje gehad maar toch weer eruit gedaan.MIsschien koop ik hem nog wel in mt80, daar heet Wolf nog maar 1 of 2 broekjes in in die maat.
Skibroek heb ik trouwens wel in 80 besteld.
Dat jongetje op de foto vind ik stom

Jullie de Dpam bestelling al binnen? Hier nog niks.Zal dan vandaag of morgen wel komen denk ik, dan kom ik hier showen hoor! Al zal het Wolf nog ietsje te groot zijn misschien.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_86201167
quote:
Op woensdag 8 september 2010 12:56 schreef Sandous het volgende:
oooh die beenwarmers. Ik zag ook gebreide jurkjes bijd e zeeman, ook wel oke.

Ik kan geen kinderkleding meer zien, pff.

Ik ga deze week haar commode & kast opruimen, kan heel wat 74 en 80 weg. maak ik weer ruimte :D
oeh! :9 :+

Stiemie stom hè dat weer ineens? -O-
ik heb een aantal zomerdingetjes maar gewoon weggelegd, ondanks dat het qua maat nog past maar het weer werkt gewoon niet mee. Sommige dingen kunnen nog wel met een vestje erover maar er zijn ook hemdjes en jurkjes die echt niet meer kunnen nu. Ik had gelukkig wel al best goed ingeslagen qua maillots in 80/86 en ook best veel in 86/92. Met het oog op komende winter inderdaad. Ik heb alleen niet zoveel 74/80 of enkel maat 80, dus we wisselen af en het wordt een hoop gewassen, die 3 maillotjes die k wel heb in die maat.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86201256
Ik ben al geheel overgestapt naar de wintergarderobe voor Wolf. Man, het ljkt wel herfst. 's avonds ook ineens heel vroeg donker tot 's ochtends. Jammer hoor, had zo graag nog willen nazomeren.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_86201333
Oeh Poppejans! Ik ben helemaal vergeten jou en Tessie de track en trace te sturen. Het pakketje is maandag op de bus gegaan. Sorry, sorry, sorry!
pi_86201365
Nou, ik geef de moed nog niet op. Het is begin september en twee dagen geleden was het nog goed warm. O+
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_86201400
quote:
Op woensdag 8 september 2010 13:07 schreef Poppejans het volgende:
Ik ben al geheel overgestapt naar de wintergarderobe voor Wolf. Man, het ljkt wel herfst. 's avonds ook ineens heel vroeg donker tot 's ochtends. Jammer hoor, had zo graag nog willen nazomeren.
haha ja nou inderdaad. Hoewel ik alle seizoenen wel wat vind hebben hoor dus ik vind dit ook wel weer heerlijk kneuterig :D O+ maar ik moet wel weer wennen aan het pyjama aan 's avonds, de lange mouwen rompers/shirts en de dikke vesten enzo. Maar goed, nu ligt er weer wat "nieuws" in de kast. De kleding is welliswaar niet net gekocht nieuw maar natuurlijk wel nog niet door Amélie gedragen dus ik ben weer helemaal blij iets uit de laatjes aan het trekken 's morgens :P
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86201497
quote:
Op woensdag 8 september 2010 13:10 schreef bodpa09 het volgende:
Oeh Poppejans! Ik ben helemaal vergeten jou en Tessie de track en trace te sturen. Het pakketje is maandag op de bus gegaan. Sorry, sorry, sorry!
Oh die heb ik toch ook niet nodig lijkt me, zal vandaag of morgen wel aan de deur komen.
Ben zo benieuwd! Heerlijk nieuwe kleertjes kijken haha erg he
pi_86201576
quote:
Op woensdag 8 september 2010 13:11 schreef huuphuup het volgende:

[..]

haha ja nou inderdaad. Hoewel ik alle seizoenen wel wat vind hebben hoor dus ik vind dit ook wel weer heerlijk kneuterig :D O+ maar ik moet wel weer wennen aan het pyjama aan 's avonds, de lange mouwen rompers/shirts en de dikke vesten enzo. Maar goed, nu ligt er weer wat "nieuws" in de kast. De kleding is welliswaar niet net gekocht nieuw maar natuurlijk wel nog niet door Amélie gedragen dus ik ben weer helemaal blij iets uit de laatjes aan het trekken 's morgens :P
Ja, zo leuk lijkt me dat om een pakket te vinden via marktplaats. Ik kijk vrijwel dagelijks of ik ook zoiets leuks tegenkom, maar ben denk ik te kritisch.Tuurlijk zit er vaak 1 of meerdere dingetjes bij die wat minder leuk zijn, maar zie tot nu toe alleen pakketjes waarin mij toch te weinig leuks zit.
Maar ik speur door! Zal vast wel lukken
pi_86201812
oh ja nouja het is vaak ook een gok hoor. Wat stiemie al eens zei, je moet het ook maar treffen want soms lijkt het op de foto heel wat maar is de kleding in t echt best afgedragen. Das altijd wel een domper, maarja, kan gebeuren.

Ik ben ook best kritisch :P maar er zijn wel meer meisjespakketten te vinden in mijn smaak dan jongenspakketten dus ik denk dat ik dan ook moeilijker zou slagen. Ik heb wel voor mezelf bepaald dat er 2 dingen (of 3 als t een groot pakket is) bij mogen zitten waarvan ik denk meh die hoef ik niet zo nodig. Die gooi ik dan wel in een doos voor een ander, of ik verkoop het weer verder als het wel mooi spul is maar gewoon mijn smaak niet.

Ik moet wel zeggen, hoe groter ze wordt, en dus hoe langer kindjes in een maat blijven zitten, hoe minder ik de pakketjes vaak vindt. Er zit toch wel veel tussen dat echt al best afgedragen is, zeker als het al tweedehands was bijvoorbeeld. Dus in dat opzicht koop ik nu in bijvoorbeeld maat 86/92 wel meer nieuw verhoudingsgewijs.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 8 september 2010 @ 14:26:13 #220
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_86204002
Nou ik heb m`n pakketje binnen hoor..tis allemaal spul wat ik ergens gratis bij zeg zou geven..of iig voor weinig. Jammer hoor -O-
Naja, ze kan het naar de psz aan zonder dat ik bang hoef te zijn dat ze het lelijk maakt zeg maar _O-
I`m not weird. I`m limited edition.
  woensdag 8 september 2010 @ 14:26:58 #221
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_86204034
En zo maak ik meteen huup d`r post bewezen :P
pi_86205044
ha taartjesfee wat jammer. Je moet het net treffen met een pakket.

Dames dank voor de legging, tregging, en nog een andere ging-vorm. oja jegging was het :')

Ik ben net hier ind e buurt de h&m in geweest hadden ze niks, om daarvoor naar de stad te gaan in dit weer naah.

Klopt huup, zie dat mn dochtertje al maanden in 80 hangt en nu naar 86 qua lengte maar breedte kan ze nog de 80 aan. Oja dat vestje bij dat jurkje is maat 68 van de H&m (gister gekocht) die dingen zijn zooo wijd. Dus een 86 beneden en een 68 boven :o hahah.
pi_86205434
Oh wat jammer Taartjesfee.Best wel balen hoor -O-
Is het best wel verwassen enzo? Want op de foto zag het er wel leuk uit
  woensdag 8 september 2010 @ 15:10:35 #224
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_86205580
Het is duidelijk gedragen. Verwassen, prints afgebladderd en ook een paar vlekken er in.
Mehh -O-
pi_86206659
Oh, wat balen TF. -O-
Dat je je niet schaamt als je zoiets op de bus doet zeg. :N

Bleh, ik ging dus wel helemaal naar de stad in dit weer. Ik wilde een regenbroek met bretels bij de H&M halen. 2 filialen gehad en er hing er 1! In maat 98, dus veel te groot.
Nog even de C&A, Hema en Bijenkorf gecheckt maar niks. Het is natuurlijk ook nog geen herfst, maar zoiets moet toch wel te vinden zijn? }:|

Het liefst zou ik zo'n gele hebben, als die bij het regenjasje hoort dat Sserpente hier laatst postte. Zo'n precies zoals het hoort ouderwets zeilpak. O+

Nu moet ik wel via internet bestellen en ik ben deze maand zo weinig thuis. Dubio. :')
pi_86206716
Aardige buurmeisjes?
pi_86206762
Maakt niks uit. Hier gooit de postbode het gewoon over het hek. Althans, dat heeft hij geprobeerd :')

Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_86206795
quote:
Op woensdag 8 september 2010 15:37 schreef oeke het volgende:

Het liefst zou ik zo'n gele hebben, als die bij het regenjasje hoort dat Sserpente hier laatst postte. Zo'n precies zoals het hoort ouderwets zeilpak. O+

Oh das lief, en dan met zo'n los regenhoedje O+ is het allerleukst
Regenpakken in kleine maatjes verkopen ze inderdaad erg weinig, ik zie ze nooit bedenk ik me nu
pi_86206859
Haha, die waren laatst al jaloers op mijn gestage pakjesaanwas.
Toen ik vertelde dat het voornamelijk tweedehands babykleding was, waren ze alweer een stuk minder jaloers. :P
pi_86206883
quote:
Op woensdag 8 september 2010 15:40 schreef snoopy het volgende:
Maakt niks uit. Hier gooit de postbode het gewoon over het hek. Althans, dat heeft hij geprobeerd :')

[ afbeelding ]
Bij mij is 't ooit aan de deur gehangen toen ik harde muziek op had staan :')
En normaal leveren ze 't bij de buurvrouw, dat is een kluizenaar O+

En per ongeluk zit ik zomaar op de naam van m'n zusje te posten.
pi_86206909
Bij BabyWalz! Ze hebben nu een actie: geen verzendkosten
Ik kan niet linken en er zaten ook leuke regenlaarsjes voor Amélie bij ;)

[ Bericht 34% gewijzigd door Twinkly op 08-09-2010 15:48:53 ]
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_86206934
quote:
Op woensdag 8 september 2010 15:40 schreef snoopy het volgende:

[ afbeelding ]
:o Wat een aso postbode. Zo had ik een keer een pakje voor mn voordeur staan op de gallerij (woon in flat) toen ik thuiskwam. Er had wel ikweetnietwat in kunnen zitten, ik was echt kwaad.
Of wat meer dan 1x voor is gekomen dat ik beneden een briefje in de bus heb met dat ik niet thuis was en het op moet halen op postkantoor, terwijl ik geen seconde de deur uitgeweest ben...
pi_86206935
He? Zien jullie de plaatjes wel? :? De linkjes staan er echt!
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_86206943
Snoopy! Wat erg! Was het beschadigd?

Stom he Poppejans? Ik wil vooral zo'n broek, een jas heb ik al. Het is nog best warm buiten dus zo'n broek over je gewone broek en een shirt, lijken me ideale speelkleding. O+
pi_86206965
quote:
Op woensdag 8 september 2010 15:44 schreef Poppejans het volgende:

[..]

:o Wat een aso postbode. Zo had ik een keer een pakje voor mn voordeur staan op de gallerij (woon in flat) toen ik thuiskwam. Er had wel ikweetnietwat in kunnen zitten, ik was echt kwaad.
Of wat meer dan 1x voor is gekomen dat ik beneden een briefje in de bus heb met dat ik niet thuis was en het op moet halen op postkantoor, terwijl ik geen seconde de deur uitgeweest ben...
Bij ons heeft de postbode het een keer door een open bovenraampje zo de keuken in gegooid :o Ik was thuis maar was me aan het afdrogen en ik dacht echt dat er een inbreker binnenkwam ofzo :X
pi_86207004
Nou dan haal ik de [img] dingetjes wel weg, kun je zelf op de linkjes klikken 8)7 vreemd hoor.
Edit: je kunt schijnbaar niet linken naar de plaatjes.
Nou iig bij de babyregenkleding dus :P
pi_86207041
quote:
Op woensdag 8 september 2010 15:44 schreef Twinkly het volgende:
He? Zien jullie de plaatjes wel? :? De linkjes staan er echt!
nee, ik zie niks :N

Gelukkig niet beschadigd maar dit was al de 2e keer dat het gebeurde.
Laatst een boek van BOL. En bij de buurman een harde schijf :X
Reden van de postbode: mensen worden kwaad als ik dat niet doe omdat ze geen zin hebben hun pakje op te halen bij het postkantoor. Mafkees 8)7
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  woensdag 8 september 2010 @ 15:47:28 #238
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_86207049
Oja, wat stom Snoop.
Wij kwamen in het voorjaar terug van 10 dagen vakantie, lag er van de 1e dag een breifje in de bus. "Pakketje ligt onder de stoel." Gewqon voor het huis, een kartonnen doos. Gelukkig was 'ie niet weg, alleen wel kliedernat aan de onderkant en er zaten kartonnen doosjes in. :( Ik over de pis, zegt mn man doodleuk: "Ach, normaal zou je het fijn vinden, hoef je tenminste niet te wachten."
Is ook zo, maar de slordigheid. En het gedoe. Bah

TF, schandalig zo'n pakket. Ook stom. Bah..
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_86207147
Nou, wat een stomme slordige pakjes verhalen. Hier nemen mijn aardige buurmeisjes het dus vaak aan. O+

Twink, ik kan ze nog steeds niet zien. :? Ook niet als ik ze aanklik.
pi_86207495
Eens zien of het via google wel lukt.. deze is van BabyWalz Oeke, daar hebben ze nog meer keuze

pi_86207752
Oh, dankje Poppejans. Ik zat net te kijken op de site van Babywalz. Die laarsjes! O+
Ik ga straks maar eens bestellen dan.
Dankjewel Twinkly!
pi_86211765
oh snoop get ja ik had het al gezien die foto maar het blijft schandalig :{
Hier is bijna altijd wel iemand thuis van de buren en die nemen het dan gewoon aan, maar ik heb ook wel eens een pakje aangetroffen in de serre, gewoon op mn wasmachine :X dan heeft die postbode dus gewoon de brutaliteit gehad om de deur open te trekken en naar binnen te gaan :N

TF wat stom! -O-
bah vervelend zeg :{ je weet dat het kan gebeuren maar t is toch altijd wel een domper eigenlijk, vooral als je zelf echt nooit zoiets op zou sturen.

En ja die maten, ik merk gewoon dat Amélie nu ook dingen meer afdraagt. Ze eet natuurlijk echt nu waardoor er meer vlekken in zitten, die zie je op het eerste oog niet zo maar ik zou ze toch niet aan een ander verkopen. Zelfde met broeken met slijtplekken van het kruipen enzo... dus dat soort kleding gaat allemaal op de buitenspeelstapel straks voor de tweede.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86212336
He, een pakket voor mij aan de deur!

*graai* dat is interessant!

Jeeej Dpam kleertjes! Ik vind alles wederom erg leuk *O* . En Bodpa super bedankt weer voor alle moeite ^O^
pi_86212403
Oooh! toch je pakketje poppejans :D
Tof. Die wolf-shirtjes zijn leuk zeg O+ en wel een must voor jullie ;)
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 8 september 2010 @ 18:34:23 #245
298315 SacreCoeur
pi_86212677
Huup wat voor schoenmaatje heeft Amélie?
pi_86213313
quote:
Op woensdag 8 september 2010 18:34 schreef SacreCoeur het volgende:
Huup wat voor schoenmaatje heeft Amélie?
euh goh.
daar zeg je wat :o
geen idee :{ ik denk 19 ofzo? Ik ga eens zoeken naar een tabelletje.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 8 september 2010 @ 18:53:29 #247
298315 SacreCoeur
pi_86213405
Ohhh dus nog geen 22?
Ik heb namelijk nog nieuwe enkellaarsje van de Zara baby staan.
Donkerbruin, misschien vind jij ze leuk?
En zo niet, dan blijven ze staan. :+

[ik weet 't is eigenlijk niet voor in dit topic maar m'n PM zooi ding loopt steeds vast]
pi_86213650
Oh misschien vind ik ze wel nog leuk hoor, ondanks de maat :+
ik heb echt geen flauw idee van de maat, het zou ook zomaar een 20 kunnen zijn, ik denk nog geen 22. Ik ga ns even meten en kijken. Je moet iets van een cm bij de voet optellen toch? T zou wel beter zijn als t nog niet past omdat ze nog niet loopt :P
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86214120
Wat enorm leuk al die Wolf-kleertjes Poppejans!! <3
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_86214203
quote:
Op woensdag 8 september 2010 19:12 schreef Twinkly het volgende:
Wat enorm leuk al die Wolf-kleertjes Poppejans!! <3
Dankje! en volgens mij heb ik precies hetzelfde poppetje op dat donkere (het is bruin,lijkt zwart op foto) broekje zitten als dat Niels op dat leuke jasje heeft!
Ben nou al benieuwd naar komende winter als Niels het jasje aankan O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')