Ik heb voor Niels het andere leuke jasje gekocht, dat jasje waar jij en Oeke vorig jaar al weg van waren. Die leek me toch wat warmerquote:Op woensdag 8 september 2010 19:14 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Dankje! en volgens mij heb ik precies hetzelfde poppetje op dat donkere (het is bruin,lijkt zwart op foto) broekje zitten als dat Niels op dat leuke jasje heeft!
Ben nou al benieuwd naar komende winter als Niels het jasje aankan
Oh deze dus! gaaaaaf!quote:Op woensdag 8 september 2010 19:18 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Ik heb voor Niels het andere leuke jasje gekocht, dat jasje waar jij en Oeke vorig jaar al weg van waren. Die leek me toch wat warmerEn daarbij vrolijk gekleurde gestreepte staal, wantjes en muts van de Hema.
euh hoe wie wat waar?quote:Op woensdag 8 september 2010 19:46 schreef Claudia_x het volgende:
Huup, ga jij toevallig nog iets bestellen bij de H&M of zelf bij de H&M langs? Ik ben namelijk vergeten een sjaal te kopen voor bij Ivans muts en wanten.
Uhmm eens even zoeken.. of ik misschien iets vergelijkbaars kan vinden.quote:Op woensdag 8 september 2010 20:16 schreef huuphuup het volgende:
SC ik denk dat ik de schoentjes oversla, als ze gaat lopen met maat 22 tegen die tijd dan heeft ze denk ik wel andere schoentjes nodig dan enkellaarsjes. Of ze moeten anders zijn dan ik me in gedachten voorstel. Heb j n plaatje anders?
lief jaquote:Op woensdag 8 september 2010 20:45 schreef Sonnetje85 het volgende:
ja vond ik ookdus toen k m tegen kwam gelijk meegenomen
en even onder een linkje de trui. en idd duur mag af en toe best, compenseert de goedkope spullen
http://nameit.bestsellers(...)o-knit/190376/190377
Ja, d'r zaten ook nog 2 spijkerbroeken en een vestje van Benetton bijquote:Op woensdag 8 september 2010 21:16 schreef huuphuup het volgende:
Wat een geweldig spul kim<3
volgens mij wil k niet weten wat t gekost heeftzeker gezien je PI
hahaha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |