hey je pikt mijn postquote:Op woensdag 8 september 2010 11:20 schreef SacreCoeur het volgende:
Die beenwarmertjes van H&M gaan ook 312313 jaar mee.
Ik heb toen ik zwanger was een paar gekocht & ze kan ze nog steeds aan.
nee niet bij H&M, wel bij Hema en V&D onder anderequote:Op woensdag 8 september 2010 11:30 schreef Claudia_x het volgende:
Ja, ik heb ook geen reden om het jurkje te kopen. Eerst maar eens een lijstje maken van hetgeen we al hebben. Ik krijg van m'n werk binnenkort wat VVV-bonnen, maar ik kan die dingen geloof ik niet bij de H&M inleveren.
quote:Op woensdag 8 september 2010 11:59 schreef Grunsfan het volgende:
Misschien helpt dit, ik heb dat jurkje besteld maar weer teruggestuurd, vond m zooooo schetig op het plaatje maar in het echt vond ik het een beetje hobbezakkerig/vormloos. Zo jammer!
oeh!quote:Op woensdag 8 september 2010 12:56 schreef Sandous het volgende:
oooh die beenwarmers. Ik zag ook gebreide jurkjes bijd e zeeman, ook wel oke.
Ik kan geen kinderkleding meer zien, pff.
Ik ga deze week haar commode & kast opruimen, kan heel wat 74 en 80 weg. maak ik weer ruimte
haha ja nou inderdaad. Hoewel ik alle seizoenen wel wat vind hebben hoor dus ik vind dit ook wel weer heerlijk kneuterigquote:Op woensdag 8 september 2010 13:07 schreef Poppejans het volgende:
Ik ben al geheel overgestapt naar de wintergarderobe voor Wolf. Man, het ljkt wel herfst. 's avonds ook ineens heel vroeg donker tot 's ochtends. Jammer hoor, had zo graag nog willen nazomeren.
Oh die heb ik toch ook niet nodig lijkt me, zal vandaag of morgen wel aan de deur komen.quote:Op woensdag 8 september 2010 13:10 schreef bodpa09 het volgende:
Oeh Poppejans! Ik ben helemaal vergeten jou en Tessie de track en trace te sturen. Het pakketje is maandag op de bus gegaan. Sorry, sorry, sorry!
Ja, zo leuk lijkt me dat om een pakket te vinden via marktplaats. Ik kijk vrijwel dagelijks of ik ook zoiets leuks tegenkom, maar ben denk ik te kritisch.Tuurlijk zit er vaak 1 of meerdere dingetjes bij die wat minder leuk zijn, maar zie tot nu toe alleen pakketjes waarin mij toch te weinig leuks zit.quote:Op woensdag 8 september 2010 13:11 schreef huuphuup het volgende:
[..]
haha ja nou inderdaad. Hoewel ik alle seizoenen wel wat vind hebben hoor dus ik vind dit ook wel weer heerlijk kneuterig![]()
maar ik moet wel weer wennen aan het pyjama aan 's avonds, de lange mouwen rompers/shirts en de dikke vesten enzo. Maar goed, nu ligt er weer wat "nieuws" in de kast. De kleding is welliswaar niet net gekocht nieuw maar natuurlijk wel nog niet door Amélie gedragen dus ik ben weer helemaal blij iets uit de laatjes aan het trekken 's morgens
Oh das lief, en dan met zo'n los regenhoedjequote:Op woensdag 8 september 2010 15:37 schreef oeke het volgende:
Het liefst zou ik zo'n gele hebben, als die bij het regenjasje hoort dat Sserpente hier laatst postte. Zo'n precies zoals het hoort ouderwets zeilpak.![]()
Bij mij is 't ooit aan de deur gehangen toen ik harde muziek op had staanquote:Op woensdag 8 september 2010 15:40 schreef snoopy het volgende:
Maakt niks uit. Hier gooit de postbode het gewoon over het hek. Althans, dat heeft hij geprobeerd
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 september 2010 15:40 schreef snoopy het volgende:
Maakt niks uit. Hier gooit de postbode het gewoon over het hek. Althans, dat heeft hij geprobeerd
[ afbeelding ]
Bij ons heeft de postbode het een keer door een open bovenraampje zo de keuken in gegooidquote:Op woensdag 8 september 2010 15:44 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Wat een aso postbode. Zo had ik een keer een pakje voor mn voordeur staan op de gallerij (woon in flat) toen ik thuiskwam. Er had wel ikweetnietwat in kunnen zitten, ik was echt kwaad.
Of wat meer dan 1x voor is gekomen dat ik beneden een briefje in de bus heb met dat ik niet thuis was en het op moet halen op postkantoor, terwijl ik geen seconde de deur uitgeweest ben...
nee, ik zie niksquote:Op woensdag 8 september 2010 15:44 schreef Twinkly het volgende:
He? Zien jullie de plaatjes wel?De linkjes staan er echt!
euh goh.quote:Op woensdag 8 september 2010 18:34 schreef SacreCoeur het volgende:
Huup wat voor schoenmaatje heeft Amélie?
Dankje! en volgens mij heb ik precies hetzelfde poppetje op dat donkere (het is bruin,lijkt zwart op foto) broekje zitten als dat Niels op dat leuke jasje heeft!quote:Op woensdag 8 september 2010 19:12 schreef Twinkly het volgende:
Wat enorm leuk al die Wolf-kleertjes Poppejans!! <3
Ik heb voor Niels het andere leuke jasje gekocht, dat jasje waar jij en Oeke vorig jaar al weg van waren. Die leek me toch wat warmerquote:Op woensdag 8 september 2010 19:14 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Dankje! en volgens mij heb ik precies hetzelfde poppetje op dat donkere (het is bruin,lijkt zwart op foto) broekje zitten als dat Niels op dat leuke jasje heeft!
Ben nou al benieuwd naar komende winter als Niels het jasje aankan
Oh deze dus! gaaaaaf!quote:Op woensdag 8 september 2010 19:18 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Ik heb voor Niels het andere leuke jasje gekocht, dat jasje waar jij en Oeke vorig jaar al weg van waren. Die leek me toch wat warmerEn daarbij vrolijk gekleurde gestreepte staal, wantjes en muts van de Hema.
euh hoe wie wat waar?quote:Op woensdag 8 september 2010 19:46 schreef Claudia_x het volgende:
Huup, ga jij toevallig nog iets bestellen bij de H&M of zelf bij de H&M langs? Ik ben namelijk vergeten een sjaal te kopen voor bij Ivans muts en wanten.
Uhmm eens even zoeken.. of ik misschien iets vergelijkbaars kan vinden.quote:Op woensdag 8 september 2010 20:16 schreef huuphuup het volgende:
SC ik denk dat ik de schoentjes oversla, als ze gaat lopen met maat 22 tegen die tijd dan heeft ze denk ik wel andere schoentjes nodig dan enkellaarsjes. Of ze moeten anders zijn dan ik me in gedachten voorstel. Heb j n plaatje anders?
lief jaquote:Op woensdag 8 september 2010 20:45 schreef Sonnetje85 het volgende:
ja vond ik ookdus toen k m tegen kwam gelijk meegenomen
en even onder een linkje de trui. en idd duur mag af en toe best, compenseert de goedkope spullen
http://nameit.bestsellers(...)o-knit/190376/190377
Ja, d'r zaten ook nog 2 spijkerbroeken en een vestje van Benetton bijquote:Op woensdag 8 september 2010 21:16 schreef huuphuup het volgende:
Wat een geweldig spul kim<3
volgens mij wil k niet weten wat t gekost heeftzeker gezien je PI
hahaha
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar nu twijfel ik of het voor alle bestellingen geldt of alleen specifiek op een babygym (stond in het kortingsboekje in de WIJ, is dat blad toch nog ergens nuttig voor)
Welke laarsjes wil je bestellen? Ik denk dat je die best wat groot kunt kopen, een cm ofzo (?), kan hij er met dikke wollen sokken in.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
quote:Op donderdag 9 september 2010 07:45 schreef Twinkly het volgende:
Oeke, ik dacht dat dat automatisch ging, maar je moet een actiecode invullen:Is voor alles daar tot en met januari ofzo. In dat vorige WIJ boekje stond het ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar nu twijfel ik of het voor alle bestellingen geldt of alleen specifiek op een babygym (stond in het kortingsboekje in de WIJ, is dat blad toch nog ergens nuttig voor)
Erg leuke spulletjes gescoord Kim! Alles vind ik erg leuk
Die bruine Aapie slofjes van Amelieik vind ze bruin leuker dan rood.
Wolf heeft Aapie laarsjes, ook maat M maar of hij er nog lang mee gaat doen weet ik niet, misschien had ik beter L kunnen bestellen. Nouja, voorlopig passen ze nog wel“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
Van de Shoeby Fashion.quote:Op donderdag 9 september 2010 02:02 schreef Sandous het volgende:
SC die is mooi, waar komt ie vandaan?
morgen is mijn laatste kans om nog iets te kopen hehe.
Kim, wat doe je!!quote:Op woensdag 8 september 2010 21:15 schreef k_i_m het volgende:
Wij kwamen een. Bijenkorf
. tegen...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat Z8 jasje is echt geweldig, met heeeeel zacht bont gevoerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |