abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86214342
quote:
Op woensdag 8 september 2010 19:14 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Dankje! en volgens mij heb ik precies hetzelfde poppetje op dat donkere (het is bruin,lijkt zwart op foto) broekje zitten als dat Niels op dat leuke jasje heeft!
Ben nou al benieuwd naar komende winter als Niels het jasje aankan O+
Ik heb voor Niels het andere leuke jasje gekocht, dat jasje waar jij en Oeke vorig jaar al weg van waren. Die leek me toch wat warmer :D En daarbij vrolijk gekleurde gestreepte staal, wantjes en muts van de Hema.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_86214745
quote:
Op woensdag 8 september 2010 19:18 schreef Twinkly het volgende:

[..]

Ik heb voor Niels het andere leuke jasje gekocht, dat jasje waar jij en Oeke vorig jaar al weg van waren. Die leek me toch wat warmer :D En daarbij vrolijk gekleurde gestreepte staal, wantjes en muts van de Hema.
Oh deze dus! gaaaaaf!

Ik moet nog een effen rode muts ergens vinden voor bij de wolfsjaal en wantjes. Ik wil proberen datzelfde model als de H&M heeft te vinden, die met flapjes,touwtjes en pompom
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_86214749
Leuke foto's Poppejans! Wolf is er blij mee zo te zien! O+
Leuke print, stoer en lief.

Hey Twink, dan hebben Niels en Ko deze winter hetzelfde jasje, want ik heb hem vorig jaar veel te groot gekocht. O+
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_86215569
Huup, ga jij toevallig nog iets bestellen bij de H&M of zelf bij de H&M langs? Ik ben namelijk vergeten een sjaal te kopen voor bij Ivans muts en wanten.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_86215667
quote:
Op woensdag 8 september 2010 19:46 schreef Claudia_x het volgende:
Huup, ga jij toevallig nog iets bestellen bij de H&M of zelf bij de H&M langs? Ik ben namelijk vergeten een sjaal te kopen voor bij Ivans muts en wanten.
euh hoe wie wat waar?
plaatje?

Ik zou iets voor B. bestellen namelijk maar ik kom niet aan het minimale bestelbedrag :') wil best voor je meebestellen dan als k alsnog bestel hoor!
Denk dat k ook nog wel tzt bij een H&M kom.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86215768
Het gaat om deze sjaal, maar ik controleer morgen nog even of ik er echt geen gekocht heb.

Ik kom echt nooit in de buurt van een H&M. -O-
pi_86216871
oh okay, laat maar weten. Ik bestel altijd 's morgens heel vroeg ivm de aanvullingen in de sale :+
Laat het maar weten of je hem echt niet hebt en dan gooi ik hem wel in t mandje, B. blij krijgt ie toch zn shirt _O-
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86217049
oh en ik heb de voetjes gemeten, ik geloof dat we aan maat 20 zitten :o
Amélie's voetjes zijn precies 12 centimeter. Weet ik ook gelijk dat de aapies inderdaad te klein beginnen te worden. Ik dacht al dat ze met haar teen tegen de rand zat maar ik wist het niet helemaal zeker, maar ik zie op een site staan dat maat M 12 cm is dus 1 + 1=... :')
Misschien maar eens kijken voor een maat L dan, op dit moment zijn dat de enige schoentjes die ze aanlaat.

deze hebben we nu. Ik vind die rode ook ontzettend leuk O+

SC ik denk dat ik de schoentjes oversla, als ze gaat lopen met maat 22 tegen die tijd dan heeft ze denk ik wel andere schoentjes nodig dan enkellaarsjes. Of ze moeten anders zijn dan ik me in gedachten voorstel. Heb j n plaatje anders?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86217456
Ik heb ook zwaar de behoefte om te kopen, maar heb eigenlijk niets nodig :(
  woensdag 8 september 2010 @ 20:35:46 #260
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_86217982
quote:
Op woensdag 8 september 2010 20:16 schreef huuphuup het volgende:

SC ik denk dat ik de schoentjes oversla, als ze gaat lopen met maat 22 tegen die tijd dan heeft ze denk ik wel andere schoentjes nodig dan enkellaarsjes. Of ze moeten anders zijn dan ik me in gedachten voorstel. Heb j n plaatje anders?
Uhmm eens even zoeken.. of ik misschien iets vergelijkbaars kan vinden. :P
pi_86218063
ik moet slofjes hebben voor mijn zoonvoor.warme voeten buiten :P

ik heb gisteren weer lkleertjes gekocht :')
dat vliegtuigshirt van name-it dat huup een tijd terug postte, vond m toen al zo leuk en zag m gisteren in een winkel dus gekocht. een joggingbroekje. kwam erachter dat ik in 68 vooral spijkerbroeken heb dus zo'n broekje is wel fijn. en ook heb k een veel te dure trui gekocht (althans hij was 22.95, niet echt goedkoop voor een 68 maar goed)
pi_86218132
oh dat shirt is leuk son! O+ en ach, een beejte duur mag best af en toe :+

SC ik ben benieuwd!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 8 september 2010 @ 20:40:19 #263
298315 SacreCoeur
pi_86218184
Ze lijken een beetje op deze alleen ipv touwtjes, 2 sier knoopjes aan de zijkant & een ritsje aan de binnenkant.
Maar 'k vond ze zo bij Amélie passen :P (ze zijn über tuttig, haha)
Anders gaan ze gewoon op MP.

pi_86218391
ja vond ik ook :) dus toen k m tegen kwam gelijk meegenomen
en even onder een linkje de trui. en idd duur mag af en toe best, compenseert de goedkope spullen :P
http://nameit.bestsellers(...)o-knit/190376/190377
pi_86218469
haha ze passen wel bij haar :P maar ik denk dat k em voorbij laat gaan, ze ogen me niet stevig genoeg. Ik zag die andere met die twee gespjes ook op de site die oogt wat steviger, vandaar datk het vroeg.

Ik snap even geen klap van die schoenmaten...Ik kom op verschillende websites, ook van serieuze schoenenzaken, deze tabel tegen. Daar staat heel duidelijk bij dat er al rekening is gehouden met groeiruimte. Dus voor een voetje van precies 12 cm zit je dan in maat 20 volgens hen. Maar de site van H&M, Hema of V&D bijvoorbeeld, daar staat niets bij over groeiruimte of niet. Moet ik daar nou nog iets bij optellen? Of kan je daar dan ook van grofweg maat 20 op aan?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86218508
quote:
Op woensdag 8 september 2010 20:45 schreef Sonnetje85 het volgende:
ja vond ik ook :) dus toen k m tegen kwam gelijk meegenomen
en even onder een linkje de trui. en idd duur mag af en toe best, compenseert de goedkope spullen :P
http://nameit.bestsellers(...)o-knit/190376/190377
lief ja :Y
daar ga je vast een hoop plezier van hebben met zulk weer!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 8 september 2010 @ 20:50:39 #267
298315 SacreCoeur
pi_86218683
Ja ze zijn ook niet heel stevig, ze zijn ook bv niet strak van boven.
Isa liep vroeg & had kleine schoenmaat dus die was natuurlijk al ouder, maar de kleur stond weereens niet. :P

Maar ik zou gewoon even naar een kinderschoenen iets gaan.
En de voetjes digitaal laten opmeten, dat is ook makkelijker als ze de tenen krommen etc.
pi_86219569
haha ja dat meten met gekromde tenen :')
Het eerste paar laat ik wel aanmeten maar daarna als ze 2 is ofzo hoeven het van mij niet per se schoenen van de schoenenwinkel te zijn, stevigheid en materiaal enzo vind ik belangrijk maar duurder is dan niet per se beter.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 8 september 2010 @ 21:15:07 #269
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_86219818
Wij kwamen een O+. Bijenkorf O+. tegen...

Dat Z8 jasje is echt geweldig, met heeeeel zacht bont gevoerd O+.
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_86219881
Wat een geweldig spul kim :D <3
volgens mij wil k niet weten wat t gekost heeft :') zeker gezien je PI _O- hahaha
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86219916
haha Kim, failliet nu?
Leuke dingen hoor! O+
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_86220025
oooooo Kim wat moooooi O+
dat vestje van Z8 had ik ook al op het oog... alleen heeft Evie al 2 jasjes, bodywarmer en een cape..
(zou het als jasje gebruiken).
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_86220245
[quote]Op woensdag 8 september 2010 20:47 schreef huuphuup het volgende:

[..]

lief ja :Y
daar ga je vast een hoop plezier van hebben met zulk weer!
[/quote.]

dat denk ik ook. tis echt een lekker herfsttruitje
  woensdag 8 september 2010 @ 21:25:48 #274
14746 k_i_m
pi_86220378
quote:
Op woensdag 8 september 2010 21:16 schreef huuphuup het volgende:
Wat een geweldig spul kim :D <3
volgens mij wil k niet weten wat t gekost heeft :') zeker gezien je PI _O- hahaha
Ja, d'r zaten ook nog 2 spijkerbroeken en een vestje van Benetton bij :'). Maar daar kon ik geen plaatjes van vinden.

achteraf gezien was het maar goed dat we wat gekocht hadden, want Beppie katapulteerde haar chocomel -na consumptie- over zichzelf, mij, en het halve restaurant van de Bijenkorf. Tip; niet rennen met een kotsend kind :').
In my life
Why do I smile
  woensdag 8 september 2010 @ 21:37:51 #275
298315 SacreCoeur
pi_86221037
Oh dat z8 ding :9

En nog even om terug te komen op 't roze jurkje van H&M kerst vorig jaar..
Dit vestje lijkt mij leuk erbij & dan een zwarte tregging.

pi_86222842
Mooie dingen Kim! Was je in Amsterdam in de Bijenkorf? Dan had ik dat chocomel-spektakel kunnen aanschouwen. ;(

Ik weet het even niet, zal ik al regenlaarsjes voor Ko bestellen? Ik bedoel, een regenbroek heeft ook weinig zin als er geen laarsjes onder zitten. Maar hij loopt net.
En moet ik dan een maat groter nemen? Is dat slim, ik weet niet hoe snel voetjes groeien, maar laarzen zitten niet lekker als ze te klein zijn.

En Twink, ik krijg wel verzendkosten bij babywalz. Mis ik iets? :?
  woensdag 8 september 2010 @ 22:43:56 #277
14746 k_i_m
pi_86224102
Nee, we waren in Arnhem ;).
In my life
Why do I smile
pi_86229829
SC die is mooi, waar komt ie vandaan?
morgen is mijn laatste kans om nog iets te kopen hehe.
pi_86231352
Oeke, ik dacht dat dat automatisch ging, maar je moet een actiecode invullen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar nu twijfel ik of het voor alle bestellingen geldt of alleen specifiek op een babygym (stond in het kortingsboekje in de WIJ, is dat blad toch nog ergens nuttig voor :P)

Welke laarsjes wil je bestellen O+ ? Ik denk dat je die best wat groot kunt kopen, een cm ofzo (?), kan hij er met dikke wollen sokken in.
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_86231367
quote:
Op donderdag 9 september 2010 07:45 schreef Twinkly het volgende:
Oeke, ik dacht dat dat automatisch ging, maar je moet een actiecode invullen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar nu twijfel ik of het voor alle bestellingen geldt of alleen specifiek op een babygym (stond in het kortingsboekje in de WIJ, is dat blad toch nog ergens nuttig voor :P)
Is voor alles daar tot en met januari ofzo. In dat vorige WIJ boekje stond het ook

Erg leuke spulletjes gescoord Kim! Alles vind ik erg leuk

Die bruine Aapie slofjes van Amelie O+ ik vind ze bruin leuker dan rood.
Wolf heeft Aapie laarsjes, ook maat M maar of hij er nog lang mee gaat doen weet ik niet, misschien had ik beter L kunnen bestellen. Nouja, voorlopig passen ze nog wel
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_86231487
Kim super geslaagd O+ En dat kotsincident, blergh!

Hele cute schoentjes voor Amélie O+ Die zijn zeker te meisjesachtig voor Niels he? O-)
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  donderdag 9 september 2010 @ 10:35:56 #282
298315 SacreCoeur
pi_86234283
quote:
Op donderdag 9 september 2010 02:02 schreef Sandous het volgende:
SC die is mooi, waar komt ie vandaan?
morgen is mijn laatste kans om nog iets te kopen hehe.
Van de Shoeby Fashion.
'k Vind 'm ook leuk & bij onze Shoeby is binnenkort 20% korting op alles.
Ze zijn jarig ofzo. (is alleen filiaal in Cap a/d IJssel)
pi_86245797
Ik heb een sjaal met pompoms!! :D :+
met het mutsje dat ik vorig jaar ook had maar die nu te klein is en waar het blommetje vanaf valt.

ik vind het zo poepig O+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 9 september 2010 @ 16:27:10 #284
298315 SacreCoeur
pi_86245935
quote:
Op donderdag 9 september 2010 16:24 schreef huuphuup het volgende:

ik vind het zo poepig O+
Is 't ook! O+ :9~
pi_86246039
Is het voor de baby dan? Of pers je Amelie's hoofd er in? :P
Zat ik deze week nog te klagen over het weer (zaterdag wordt het nog weer even lekker trouwens!) heb ik nu eigenlijk ook wel weer zin in de winter nu ik al jullie leuke winteraankopen zie.
Ik hoop weer op sneeuw, kunnen de 2009 baby's het dit jaar bewuster meemaken *O*
pi_86246167
Gewoon proppen natuurlijk! Die schedelnaden kunnen nog over elkaar toch? oO<

T is een gokje, in de winkel pastte het mutsje nog wel, maar wellicht is ie over een maand te klein, maar het is een vrij standaard kleur crèmewit dus anders koop ik tegen die tijd wel een mutsje bij Hema of H&M ofzo, die hebben vast wel zoiets in een simpel model, en anders Zeeman of Wibra wel. Dan gaat het mutsje gewoon in de doos voor de baby volgend jaar najaar/winter. ^O^

De sjaal is wel echt voor Amélie, die is te groot voor de baby nog. Er zit zo'n ding op ook dat je ze over elkaar heen kunt doen zonder dat je hoeft te knopen. Zo'n soort lus. (hoe leg je dat uit? :') )
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86247619
Wat een enorm cute sjaal en muts Huup O+ O+

Jaaa Poppejans! Dan kunnen ze op de slee O+ O+ O+
  donderdag 9 september 2010 @ 17:12:37 #288
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_86247750
Een sjaalinstopstrook :P
Lief setje O+
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_86308822
Speciaal voor Sandous! :Y)

t is alvast vakkundig ondergekliedert met kiwi :')

Hij is nog een pietsje te lang maar met t aantrekkoord kom ik een heel eind. T is nu al mn favoriet :D samen met t groene ballonrokje van B.'s nichtje en een zwart rokje dat van KD komt. O+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86312899
wat staat ie haar lief, veel plezier ermee! Heb hier nog drie wollen rokjes, die ze dit jaar vast 1 of 2 keer gaat aantrekken. dus wie weet ;)

echt een poppetje!
pi_86326652
Naar aanleiding van dit truitje van Ivan:

Het komt van de H&M, maar is niet zo lichtblauw als op deze foto:

Ik vind het een fijn truitje, een beetje Kidscase-achtig, alleen de prijs is leuker (4,95 euro!). De H&M heeft het truitje in het grijs, blauw, paars en roze. Ik had nog graag een paars exemplaar voor Ivan willen kopen, maar dat mocht niet van zijn vader.
pi_86326705
Wat een ontzettend lief rokje, Huup!
pi_86327476
Wat een snoepig rokje Huup! Ik vind hem fantastisch!

Claudia, ik zie op de site sowieso bijna geen rompers staan. Misschien moet je morgenochtend even kijken.
Ik vervolg hier ook even het gesprek uit het fototopic, dat is inderdaad gepaster. ;)
pi_86327557
Ik ben heel erg geïnteresseerd in zo'n romper! Die hebben ze zeker ook in niet-gecombineerde maten? Ik heb namelijk maat 80 nodig.
pi_86327641
Ko heeft hem in maat 80. Hij is er ook in grijs, en in paars. Hetzelfde als die truitjes dus eigenlijk.
Hm, ik ga misschien nog even naar de H&M volgende week, maar ik weet niet precies wanneer. :')
pi_86327948
Oh dat is een mooie trui Claudia. Toch maar weer eens naar de H&M.
Ik denk alleen dat vriendlief dat niet goed vindt... In Frankrijk ben ik mezelf te buiten gegaan in de DPAM :@ . Ik zal morgen even fotootjes maken.

En een tantje van me heeft een brei-verslaving. Daar ben ik heel blij mee want ik heb er het geduld niet voor. Nou heeft ze de meest geweldige mutsjes gebreid voor Mette. Ook deze foto's volgen

Nou is mevrouw ineens begonnen met kruipen, staan en dat soort zaken. Dus ben ik op zoek naar passend schoeisel voor haar. Ze heeft nu of Zootjes of Baby paws schoentjes. Maar is dat wel goed genoeg voor buiten? (ze is bijna 1 maar heeft nog steeds maatje S)
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
  zondag 12 september 2010 @ 09:15:31 #297
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_86335219
quote:
Op woensdag 8 september 2010 21:15 schreef k_i_m het volgende:
Wij kwamen een O+. Bijenkorf O+. tegen...

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Dat Z8 jasje is echt geweldig, met heeeeel zacht bont gevoerd O+.
Kim, wat doe je!! :o Kende het merk Z8 niet en nu ik heb gezocht wil ik alleen maar dingen daarvan hebben hebben hebben..... is vriend het vast niet mee eens.
Dat jasje O+ Is het echt als winterjas te gebruiken??
  zondag 12 september 2010 @ 09:30:48 #298
14746 k_i_m
pi_86335348
Nee, dat zou ik niet doen. Het is een gevoerd sweatvest, dus ook niet water/sneeuw/winddicht. We gebruiken hem nu wel als jasje, maar ik denk dat dat al heel snel niet warm genoeg meer is.
In my life
Why do I smile
  zondag 12 september 2010 @ 09:42:19 #299
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_86335443
Kim, dank je, ik vind het wel lastig een jasje te vinden, ze is nu 65 cm en bij de Prenatal raadde ze ons maatje 74 aan, maar dat vond ik nogal groot dus hebben we voor de time being een gevoerd vestje gekocht.
pi_86335456
wickie wat geweldig zo'n tante met een breiverslaving! Die van mij kan heel mooi breien maar heeft er wel ruim een jaar over gedaan :D Ik hou zo van gebreide truitjes O+ Ik moet nodig leren breien, ik kan wel recht breien maar nog niet meerderen en minderen.

Niels heeft dat truitje ook in het blauw en grijs O+ Ik vind ze zo fijn omdat ze door de manier van breien heel rekbaar zijn!

Serieuze Niels met grijs en blauw truitje

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')