quote:Op dinsdag 7 september 2010 12:19 schreef Pvoesss het volgende:
Ik ben ook nog flink aan het babyshoppen![]()
Ik wil geen 14 lusjes 19 knopen en 4 ritsen in 1 broeken dat maakt het wel moeilijker vind ik.
Nee B. had het uitgezocht!quote:Op dinsdag 7 september 2010 13:13 schreef Stiemie het volgende:
Leuk huup! Je had het pakket toch ook juist voor het broekje gekocht? Balen zeg!
hahaha het doet mij altijd een beetje denken aan zo'n afghaanse jas uit de jaren '70.quote:Op dinsdag 7 september 2010 13:37 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik vind 't echt zo'n hippie jasje.. onwijs leuk.
Ze hebben op 't moment ook zo'n jasje bij H&M in Isa's maat.. maar donkerbruin
Die is inderdaad van Zeeman. Daar hingen ze vorig jaar / twee jaar geleden.quote:Op dinsdag 7 september 2010 13:35 schreef huuphuup het volgende:
Die beige jas komt aan het labeltje te zien van de zeeman, gok ik, maar t zou ook wat anders kunnen zijn hoor. Het staat haar best leuk![]()
ha!quote:Op dinsdag 7 september 2010 13:47 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Die is inderdaad van Zeeman. Daar hingen ze vorig jaar / twee jaar geleden.
haha preciesquote:Op dinsdag 7 september 2010 16:57 schreef Poppedein het volgende:
Wat lief Twinkly!en in dat geval, leve de tuinbroekjes inderdaad
![]()
trousers+legging=tregging. Al sla je me dood, ik vind het een non-woord.quote:
Trouser-leggingquote:
Elastiek Claudia!quote:Op woensdag 8 september 2010 10:48 schreef Claudia_x het volgende:
Ik begrijp alleen nog steeds niet het verschil tussen een tregging en een skinny. Zullen we de term 'tregging' voortaan achterwege laten, dames? Wat een jeukterm!
Ik heb zelf trouwens in mijn oneindige wijsheid ook zo'n zwangerschapsbroek gekocht. What was I thinking?
quote:Op woensdag 8 september 2010 10:52 schreef oeke het volgende:
Hihi Huup, we zitten er weer lekker bovenop!
met dikke pamperbillen erinquote:Op woensdag 8 september 2010 10:56 schreef Claudia_x het volgende:
Oh, dan heb ik geen tregging maar een skinny. Het is hoe dan ook een volslagen belachelijke keuze geweest. Maar goed, misschien staat 'ie na de bevalling wel aardig, als ik geen vocht meer vasthoud.
Hmf, het gaat hier over kinderkleertjes. Ik vind leggings altijd zo leuk staan bij baby's, ook bij jongetjes.
Ik heb wat joggingbroekjes van de Hema die te klein strak zitten en eruit zien als een legging. Zelfs maat 80 zit strak.quote:Op woensdag 8 september 2010 11:00 schreef oeke het volgende:
Welke legging doe je dan voor jongetjes, Clau? Want ik heb Ko nog geen legging aangetrokken, omdat ik dacht dat dat te meisjesachtig zou zijn...
Oh, die heb ik ook. Zelfs wat iets te kleine pyjamabroekjes. Die zitten inderdaad lekker.quote:Op woensdag 8 september 2010 11:05 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb wat joggingbroekjes van de Hema die te klein strak zitten en eruit zien als een legging. Zelfs maat 80 zit strak.
Ik vind het zulke lekkere broekjes voor hem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |