quote:Op woensdag 1 september 2010 17:20 schreef caroline88 het volgende:
Maandag a.s. 16.00 afspraak om samen met MW huurwoning te gaan bekijken met als het goed is direct contract ondertekenen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anitra, leuke foto's!![]()
Mijn pakketje heeft er ook vier dagen over gedaan, zes inclusief weekend!quote:Op woensdag 1 september 2010 18:17 schreef mmascha het volgende:
Van tracktrace.nl:
Let op!
■Door een technische storing in één van onze sorteercentra heeft een groot deel van de zendingen vertraging opgelopen. Wij vragen u om uw begrip en we stellen alles in het werk om de vertraging tot een minimum te beperken.
Bij voorbaat dank.
* mmascha wist zweet van voorhoofd
quote:Op woensdag 1 september 2010 18:51 schreef B.ertha het volgende:
Wonen in het bos
Ik zie dan meteen boswandelingen voor me met manlief en twee zoontjes en een labrador en daarna warme chocomel bij de open haard
Ik wil liever dochtertjes en een border collie maar dat past natuurlijk niet in de fantasie
GRRmmppfquote:Op woensdag 1 september 2010 19:01 schreef -Marjo- het volgende:
Ik heb mijn swap pakketje eindelijk open gemaakt!
De voorkant van de kaart:
[ afbeelding ]
En een hele toffe slinger:
[ afbeelding ]
Wat mooi!!
Onwijs bedankt!
Ik heb alleen nog geen idee wie het gemaakt heeft
quote:Op woensdag 1 september 2010 19:04 schreef Spiegelei het volgende:
[..]
GRRmmppf![]()
weer iets wat ik ook MOET maken
![]()
![]()
![]()
Echt een super leuk idee, een gehaakte slinger!
*vinger op steekt*quote:Op woensdag 1 september 2010 19:06 schreef B.ertha het volgende:
Zitten er meer mensen in spanning te F5'en? Ik ben nieuwsgierig!
Nee ik denk het niet. Ik ben ook niet nieuwsgierig trouwens.quote:Op woensdag 1 september 2010 19:06 schreef B.ertha het volgende:
Zitten er meer mensen in spanning te F5'en? Ik ben nieuwsgierig!
Inu, prachtig! en wat mooi regelmatig gehaakt. Enquote:Op woensdag 1 september 2010 19:09 schreef Inu het volgende:
Ik heb fotoooooos![]()
![]()
![]()
Oh en Caroline, wat geweldig voor je
Mooi!!!quote:Op woensdag 1 september 2010 19:09 schreef Inu het volgende:
Ik heb fotoooooos
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Oh en Caroline, wat geweldig voor je
Een teenslipperquote:En de andere swapsMaar wat is dat ding voorop de kaart?
Ik heb geen ideequote:Op woensdag 1 september 2010 19:20 schreef Lyssa het volgende:
Dames! Van wie denken jullie dat jullie swapsels zijn dan?Veel dames die al wat ontvangen hebben, hebben nog niet geraden
Klopt! Dank voor de mededeling. Buurvrouw kwam net het pakketje brengen. Ik had geen briefje in de bus. Ik ben de foto's al aan het uploaden.quote:Op woensdag 1 september 2010 19:00 schreef caroline88 het volgende:
Belangrijk bericht voor mmascha: Jouw geheime Swapstertje heeft me zojuist ingefluisterd dat track & trace aangeeft dat het pakketje bezorgd is.
Uiteraard ben ik voor alle Swap geheimen via PM beschikbaar
Dank, Ladyblack en Spiegelei. Ik ben zelf ook heel blij dat het nu in een vlot tempo afgewerkt kan worden.
Hoera! Al weer een pakje goed aangekomen.quote:Op woensdag 1 september 2010 19:22 schreef mmascha het volgende:
Klopt! Dank voor de mededeling. Buurvrouw kwam net het pakketje brengen. Ik had geen briefje in de bus. Ik ben de foto's al aan het uploaden.Swapstertje
heel erg haar best gedaan!
Heb jij de gave deken voor Inu gemaakt?quote:Op woensdag 1 september 2010 19:28 schreef AnitraX het volgende:
Ik word er verlegen van![]()
Heel raar trouwens om iets wat je gemaakt heb, bij een ander op de foto te zien![]()
Marjo wat een gave slinger!
quote:Op woensdag 1 september 2010 19:39 schreef B.ertha het volgende:
Ik weet het wel
Update:
Lijnloos kreeg van ?
lyssa kreeg van ?
bubbles kreeg van ?
anitraX kreeg van -Marjo-
trui kreeg van m@x
mijsje kreeg van YPPY
troel kreeg van -sabine-
inu kreeg van AnitraX
stefanieV kreeg van ?
ophelia kreeg van ?
b.ertha kreeg van ?
YPPY kreeg van ?
yachiru kreeg van ?
mmascha kreeg van ?
spiegelei kreeg van ?
marjo kreeg van ?
-sabine- kreeg van Yachiru
Ilske kreeg van ?
Ynske kreeg van ?
m@x kreeg van ?
Vicky kreeg van Trui
Vetgedrukt = Heeft pakketje binnen
onderstreept = is ontmaskerd als gever
Ik vind de tot nu toe swaps allemaal heel erg gaaf hoorquote:Op woensdag 1 september 2010 19:43 schreef StefanieV het volgende:
Ik weet het niet B.ertha, ik hoop dat mijn swapster het mooi vindt maar als k vergelijk (wat ik heb gemaakt, staat hier ook al tussen) dan is er echt een groot verschil..
Als het met was, dan zou ik nog geld moeten terug krijgenquote:Op woensdag 1 september 2010 19:47 schreef -sabine- het volgende:
Neem je die tien euro met of of zonder de verzendkosten?
Nergens voor nodigquote:Op woensdag 1 september 2010 19:47 schreef StefanieV het volgende:
Dat het mooi gehaakt is, zal wel zeker maar het is gewoon minder wat ik heb gehaakt, ik heb maar 1 ding gehaakt, terwijl bijna iedereen hier meerdere dingen heeft gekregen.
Oh bah, ik had gewoon een baaldag vandaag vrees ik en dan trek ik me alles aan.
Pcies.quote:Op woensdag 1 september 2010 19:48 schreef StefanieV het volgende:
[..]
Zonder, want dan moest ik geld terug krijgen
Hihi ik ga mijn best doen. Dank je wel voor de lieve woorden dames! En nu hoop ik dat mijn swapster zich gauw meld en zegt hoe ze het vond hahaquote:Op woensdag 1 september 2010 19:49 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Pcies.
Maak je niet zo druk, geniet mee van alles hieroh
En ook een PM box als een zeef, zeker?quote:Op woensdag 1 september 2010 19:49 schreef caroline88 het volgende:
mmascha, die hint komt me toch bekend voor... gelukkig heb ik een geheugen als een zeef dus kan ik je niet helpen
De mijne moet morgen bij je binnen zijnquote:Op woensdag 1 september 2010 19:50 schreef Hoothoot het volgende:
Wat een mooie swapsels allemaal!!! De volgende keer doe ik ook mee, lijkt me zo leuk!
Ik heb het hele vorige topic gemist, was een weekendje weg en daarna nog geen tijd gehad om te komen kijkenIk heb intussen 6 lapjes voor de RE-BAG binnen, gelijk maar even op de vloer gelegd:
Wil de eigenaar van het bovenste lapje zich nog even bekend makendat was een anonieme...
[ afbeelding ]
Ik wilde zelf een verticale grannystripe maken, maar dat ging tot drie keer toe niet goed (te kort, te lang, te slordig...), dus ik heb besloten vier squares te maken. Geïnspireerd op nr 197 uit het 200 blocks-boek, niet helemaal hetzelfde want ik begreep de omschrijving ineens niet meer, maar een beetje eigen inspiratie erbij gegooid en dan krijg je dit resultaat: (ze moeten nog gestreken worden)
[ afbeelding ]
Als ik volgende week alle lapjes binnen heb, ga ik ze aan elkaar zetten en voeren. Dan maak ik nog een eindresultaatfoto en gaat 'ie in de envelop naar Tilburg. Ik maak er nog een label aan dat 'ie van het FOKhaaktopic komt en dan is het maar hopen dat de nieuwe eigenaar van de tas zich na de Textielwee(kend) komt meldenquote:Op woensdag 1 september 2010 19:52 schreef StefanieV het volgende:
Hoothoot dat ziet er echt al mooi uit!! Kunnen we ergens het ganse eindresultaat zien of niet?
Uhm nee, ik heb net nog even de site van het project bekeken, en daar staat ook geen tussenresultaat oid. Maar als je googled op RE-BAG dan vind je her en der wel blogberichten (met foto) van mensen die al een lap gemaakt hebben. Misschien dat er vanaf oktober wel meer foto's verschijnen, geen idee.quote:Op woensdag 1 september 2010 20:00 schreef StefanieV het volgende:
Wel dat we het resultaat van ons kunnen zien wist ik alMaar kunnen we ook ergens het resultaat van alle lapjes zien?
Het doorgeefluikje komt weer even corrigeren. Lijnloos is wel lief maar ze is niet de maakster van jouw mooie pakket.quote:Op woensdag 1 september 2010 19:53 schreef mmascha het volgende:
Bij deze dan nog even officieel:
Dankjewel lieve Lijnloos voor mijn mooie pakket. Het krijgt zeker een mooi plekje!
Jij ook alquote:Op woensdag 1 september 2010 19:41 schreef StefanieV het volgende:
Sh*t allemaal zo mooi zeg!! Ik ben echt aan het denken om nog iets te haken en erachteraan te sturen, ik schaam me nu voor mijn pakketje
Nochtans heb ik jouw swap aan J getoond om te tonen hoeveel anderen hebben gekregen hahaquote:
Sneakiertquote:Op woensdag 1 september 2010 20:08 schreef AnitraX het volgende:
De tijd moet je niet naar kijken, want jullie werken of rennen achter kinderen/huizen/banen aan en ik lig de hele dag op mijn luie assik had er dus idd een slaapzak van moeten maken trui
![]()
Ik heb gekeken naar wie ik had, wat haar kleuren waren, wat ze zelf eerder gemaakt heeft (waardoor ik weer meer kleuren kon gebruiken) sterker nog ik heb haar via pm om het patroon van haar granny gevraagd
quote:Op woensdag 1 september 2010 20:14 schreef StefanieV het volgende:
[..]
Nochtans heb ik jouw swap aan J getoond om te tonen hoeveel anderen hebben gekregen haha
Maar ik ben er al wat rustiger onder, het is al 3 weken weg, ik kan er toch niets meer aan veranderen
quote:Op woensdag 1 september 2010 20:12 schreef m@x het volgende:
[..]
Jij ook al
Eervolle vermelding voor de ripple van Anitra. Ik vind hem echt prachtig
Golfje, schelpje, 1 pot natquote:Op woensdag 1 september 2010 20:25 schreef AnitraX het volgende:
[..]dank je! Maar het is een schelpje ipv ripple
Ik kon me ook al niet herinneren dat jij het was die een iphone had. Ik heb op mijn verlanglijstje aangegeven dat ik van Nintendo-en hou. Dan komt het daar vandaan. Nu eens op zoek naar wie-o-wie het dan is.quote:Op woensdag 1 september 2010 20:30 schreef Lijnloos het volgende:
haha, ik was het niet hoor mmmascha, het lijkt een moooie hint, maar niet ikke
Ik ga zo mijn pakketje uitpakken... helaas gaat man er zo met foto-maak-ding ervandoor (en iets met stress en frustratie en werk, dus als ik hem nu vraag om even foto's te mogen maken kan ik denk ik ook mijn trouwring inleveren...). Maar ik probeer het wel effe met de gewone camera.
Haha, ik heb/had/krijg wel een iphone, maar die heb ik laatst laten stuiteren, dus die ligt bij het reparatiecentrum.quote:Op woensdag 1 september 2010 20:37 schreef mmascha het volgende:
[..]
Ik kon me ook al niet herinneren dat jij het was die een iphone had. Ik heb op mijn verlanglijstje aangegeven dat ik van Nintendo-en hou. Dan komt het daar vandaan. Nu eens op zoek naar wie-o-wie het dan is.
Had Inu niet een pannelap gemaakt?quote:Op woensdag 1 september 2010 20:52 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Haha, ik heb/had/krijg wel een iphone, maar die heb ik laatst laten stuiteren, dus die ligt bij het reparatiecentrum.
Wow, mijn swapster heeft ook super mooi werk geleverd zeghelemaal tof!. Zal al vast even zeggen wat:
- Een grote pannenlap met UP en genaaid aan de achterkant.
- Een UP-sleutelhanger
- Zomerse slofjes voor Minke met vlindertjes...helemaal leuk...
Als ik zo kijk, twijfel ik of de pannenlap is ge-tunisch-haakt... want in dat geval kan ik al wel wat mensen afstrepen geloof ik.
Mijn eerste (wilde) gok is Mijsje...
1 granny square is wel erg klein wyccie, maar we hadden eigenlijk wel afgesproken dat 't wat kleins zou zijn inderdaad, voor zo'n 10 euro dacht ik. en daar zit je al snel aan hoor. als mensen daarover heen gaan is dat hun vrije keus, maar de keus om er NIET overheen te gaan moet natuurlijk evengoed een vrije zijn. het was bedoeld als leuke actie, meer niet!quote:Op woensdag 1 september 2010 20:48 schreef wyccie het volgende:
Pfoe, wat hebben jullie je uitgesloofd. Wat een prachtige dingen!
Ben zo blij dat ik niet heb meegedaan, want ik zou waarschijnlijk net zoals Stefanie maar 1 ding hebben gehaakt. Nu heb ik me er natuurlijk verder niet in verdiept, maar ik dacht ook dat het maar om iets kleins ging zoals 1 granny square of zo. Als ik dit zie snap ik dat een swap 2 keer per jaar meer dan zat is.
Stefanie, ik snap heel goed dat je je kut voelt na een vervelende dag, maar ik weet zeker dat je ontvanger heel blij zal zijn met iets wat jij speciaal voor haar hebt gehaakt.![]()
Nogmaals voor Hoothoot: het anonieme lapje is dus van mij!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |