abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85959657
Dat zal toch heus wel meevallen? En het gaat om het gebaar en de liefde erin :)
Anders kan ik ook nog wel enkele maanden aan de slag :@
pi_85959705
Ik weet het niet B.ertha, ik hoop dat mijn swapster het mooi vindt maar als k vergelijk (wat ik heb gemaakt, staat hier ook al tussen) dan is er echt een groot verschil..
pi_85959794
quote:
Op woensdag 1 september 2010 19:43 schreef StefanieV het volgende:
Ik weet het niet B.ertha, ik hoop dat mijn swapster het mooi vindt maar als k vergelijk (wat ik heb gemaakt, staat hier ook al tussen) dan is er echt een groot verschil..
Ik vind de tot nu toe swaps allemaal heel erg gaaf hoor *O* En het is gewoon altijd een verrassing en dat maakt het spannend en extra leuk :D
pi_85959857
En zo zal er altijd verschil blijven, in de tijdspanne waarin het iemand gelukt is, verschil in de hoeveelheid die iemand kan maken of die iemand gemaakt heeft.
Neem je die tien euro met of of zonder de verzendkosten?
Heb je garen op voorraad en kun je daaruit putten of moet je alles kopen voor de swap?
Heb je de haaknaald die je nodig hebt?

En om alles hierboven ging en gaat het niet.
Tis een gebaar, een gevoel, niets minder maar ook vooral niets meer.

Geniet van wat je krijg en tis aan jezelf geweest er nog meer van genoten te hebben tijdens het maken.
pi_85959893
Dat het mooi gehaakt is, zal wel zeker maar het is gewoon minder wat ik heb gehaakt, ik heb maar 1 ding gehaakt, terwijl bijna iedereen hier meerdere dingen heeft gekregen.

Oh bah, ik had gewoon een baaldag vandaag vrees ik en dan trek ik me alles aan.
pi_85959904
Ik ga niet terugkijken maar ik vind ook dat alle swaps tot nu toe prima zijn, hoor!
Er zitten wat extra toffe/mooie tussen, maar dat is een eigen keuze en de rest is ook allemaal leuk!
pi_85959930
quote:
Op woensdag 1 september 2010 19:47 schreef -sabine- het volgende:
Neem je die tien euro met of of zonder de verzendkosten?
Als het met was, dan zou ik nog geld moeten terug krijgen :D
pi_85959939
Het gaat er toch om dat iemand iets helemaal speciaal voor jou maakt? En we haken nu eenmaal niet allemaal even lang en snel. En dan heeft de een meer tijd dan de ander...
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_85959954
quote:
Op woensdag 1 september 2010 19:47 schreef StefanieV het volgende:
Dat het mooi gehaakt is, zal wel zeker maar het is gewoon minder wat ik heb gehaakt, ik heb maar 1 ding gehaakt, terwijl bijna iedereen hier meerdere dingen heeft gekregen.

Oh bah, ik had gewoon een baaldag vandaag vrees ik en dan trek ik me alles aan.
Nergens voor nodig :*
pi_85959959
quote:
Op woensdag 1 september 2010 19:48 schreef StefanieV het volgende:

[..]

Zonder, want dan moest ik geld terug krijgen :D
Pcies.
Maak je niet zo druk, geniet mee van alles hieroh :*
  woensdag 1 september 2010 @ 19:49:29 #61
277759 caroline88
The Unstoppable
pi_85959975
mmascha, die hint komt me toch bekend voor... gelukkig heb ik een geheugen als een zeef dus kan ik je niet helpen :P
pi_85960009
Wat een mooie swapsels allemaal!!! De volgende keer doe ik ook mee, lijkt me zo leuk!

Ik heb het hele vorige topic gemist, was een weekendje weg en daarna nog geen tijd gehad om te komen kijken :@ Ik heb intussen 6 lapjes voor de RE-BAG binnen, gelijk maar even op de vloer gelegd:

Wil de eigenaar van het bovenste lapje zich nog even bekend maken ;) dat was een anonieme...

Ik wilde zelf een verticale grannystripe maken, maar dat ging tot drie keer toe niet goed (te kort, te lang, te slordig...), dus ik heb besloten vier squares te maken. Geïnspireerd op nr 197 uit het 200 blocks-boek, niet helemaal hetzelfde want ik begreep de omschrijving ineens niet meer, maar een beetje eigen inspiratie erbij gegooid en dan krijg je dit resultaat: (ze moeten nog gestreken worden)

pi_85960013
quote:
Op woensdag 1 september 2010 19:49 schreef -sabine- het volgende:

[..]

Pcies.
Maak je niet zo druk, geniet mee van alles hieroh :*
Hihi ik ga mijn best doen. Dank je wel voor de lieve woorden dames! En nu hoop ik dat mijn swapster zich gauw meld en zegt hoe ze het vond haha
pi_85960025
quote:
Op woensdag 1 september 2010 19:49 schreef caroline88 het volgende:
mmascha, die hint komt me toch bekend voor... gelukkig heb ik een geheugen als een zeef dus kan ik je niet helpen :P
En ook een PM box als een zeef, zeker? ;)
pi_85960070
quote:
Op woensdag 1 september 2010 19:50 schreef Hoothoot het volgende:
Wat een mooie swapsels allemaal!!! De volgende keer doe ik ook mee, lijkt me zo leuk!

Ik heb het hele vorige topic gemist, was een weekendje weg en daarna nog geen tijd gehad om te komen kijken :@ Ik heb intussen 6 lapjes voor de RE-BAG binnen, gelijk maar even op de vloer gelegd:

Wil de eigenaar van het bovenste lapje zich nog even bekend maken ;) dat was een anonieme...
[ afbeelding ]

Ik wilde zelf een verticale grannystripe maken, maar dat ging tot drie keer toe niet goed (te kort, te lang, te slordig...), dus ik heb besloten vier squares te maken. Geïnspireerd op nr 197 uit het 200 blocks-boek, niet helemaal hetzelfde want ik begreep de omschrijving ineens niet meer, maar een beetje eigen inspiratie erbij gegooid en dan krijg je dit resultaat: (ze moeten nog gestreken worden)

[ afbeelding ]
De mijne moet morgen bij je binnen zijn :s)
pi_85960103
Hoothoot dat ziet er echt al mooi uit!! Kunnen we ergens het ganse eindresultaat zien of niet?
  woensdag 1 september 2010 @ 19:53:08 #67
73348 mmascha
Restaurant Odell
pi_85960165
Bij deze dan nog even officieel:
Dankjewel lieve Lijnloos voor mijn mooie pakket. Het krijgt zeker een mooi plekje!
Bij Hoevelaken rechtsaf.
pi_85960289
quote:
Op woensdag 1 september 2010 19:52 schreef StefanieV het volgende:
Hoothoot dat ziet er echt al mooi uit!! Kunnen we ergens het ganse eindresultaat zien of niet?
Als ik volgende week alle lapjes binnen heb, ga ik ze aan elkaar zetten en voeren. Dan maak ik nog een eindresultaatfoto en gaat 'ie in de envelop naar Tilburg. Ik maak er nog een label aan dat 'ie van het FOKhaaktopic komt en dan is het maar hopen dat de nieuwe eigenaar van de tas zich na de Textielwee(kend) komt melden ;)
pi_85960453
Update:

anitraX kreeg van -Marjo-
trui kreeg van m@x
-sabine- kreeg van Yachiru

mijsje kreeg van YPPY
troel kreeg van -sabine-
inu kreeg van AnitraX
Vicky kreeg van Trui

Lijnloos kreeg van ?
YPPY kreeg van ?
marjo kreeg van ?

mmascha kreeg van ?
b.ertha kreeg van ?
yachiru kreeg van ?
spiegelei kreeg van ?
m@x kreeg van ?
lyssa kreeg van ?
bubbles kreeg van ?
stefanieV kreeg van ?
ophelia kreeg van ?
Ilske kreeg van ?
Ynske kreeg van ?

vet: pakketje is binnen
onderstreept: ontmaskerd als gever
Even wat orde geschept :s)

[ Bericht 2% gewijzigd door B.ertha op 01-09-2010 20:18:08 ]
pi_85960481
Wel dat we het resultaat van ons kunnen zien wist ik al :D Maar kunnen we ook ergens het resultaat van alle lapjes zien?
pi_85960594
quote:
Op woensdag 1 september 2010 20:00 schreef StefanieV het volgende:
Wel dat we het resultaat van ons kunnen zien wist ik al :D Maar kunnen we ook ergens het resultaat van alle lapjes zien?
Uhm nee, ik heb net nog even de site van het project bekeken, en daar staat ook geen tussenresultaat oid. Maar als je googled op RE-BAG dan vind je her en der wel blogberichten (met foto) van mensen die al een lap gemaakt hebben. Misschien dat er vanaf oktober wel meer foto's verschijnen, geen idee.
pi_85960625
Best ga je het eerste weekend van oktober gewoon naar Tilburg, dan kun je ze allemaal zien ;)
Jammer dat ik dit jaar niet kan...
pi_85960678
Haha nee ga niet naar tilburg hoor, zit het 2de weekend al in NL ;-)
  woensdag 1 september 2010 @ 20:07:07 #74
277759 caroline88
The Unstoppable
pi_85960744
quote:
Op woensdag 1 september 2010 19:53 schreef mmascha het volgende:
Bij deze dan nog even officieel:
Dankjewel lieve Lijnloos voor mijn mooie pakket. Het krijgt zeker een mooi plekje!
Het doorgeefluikje komt weer even corrigeren. Lijnloos is wel lief maar ze is niet de maakster van jouw mooie pakket.
pi_85960747
Met het ordescheppen ben je Yachiru vergeten te onderstrepen.
pi_85960822
De tijd moet je niet naar kijken, want jullie werken of rennen achter kinderen/huizen/banen aan en ik lig de hele dag op mijn luie ass :P ik had er dus idd een slaapzak van moeten maken trui :P
Ik heb gekeken naar wie ik had, wat haar kleuren waren, wat ze zelf eerder gemaakt heeft (waardoor ik weer meer kleuren kon gebruiken) sterker nog ik heb haar via pm om het patroon van haar granny gevraagd :D
  woensdag 1 september 2010 @ 20:12:18 #77
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_85961001
quote:
Op woensdag 1 september 2010 19:41 schreef StefanieV het volgende:
Sh*t allemaal zo mooi zeg!! Ik ben echt aan het denken om nog iets te haken en erachteraan te sturen, ik schaam me nu voor mijn pakketje :@
Jij ook al :D

Eervolle vermelding voor de ripple schelpjes van Anitra. Ik vind hem echt prachtig _O_

[ Bericht 1% gewijzigd door m@x op 01-09-2010 20:27:16 ]
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_85961094
quote:
Op woensdag 1 september 2010 20:12 schreef m@x het volgende:

[..]

Nochtans heb ik jouw swap aan J getoond om te tonen hoeveel anderen hebben gekregen haha

Maar ik ben er al wat rustiger onder, het is al 3 weken weg, ik kan er toch niets meer aan veranderen :P
pi_85961118
quote:
Op woensdag 1 september 2010 20:08 schreef AnitraX het volgende:
De tijd moet je niet naar kijken, want jullie werken of rennen achter kinderen/huizen/banen aan en ik lig de hele dag op mijn luie ass :P ik had er dus idd een slaapzak van moeten maken trui :P
Ik heb gekeken naar wie ik had, wat haar kleuren waren, wat ze zelf eerder gemaakt heeft (waardoor ik weer meer kleuren kon gebruiken) sterker nog ik heb haar via pm om het patroon van haar granny gevraagd :D
Sneakiert :D

Hij staat ook leuk op de rode stoel he O+ Maar mn auto is ook rood :Y
  woensdag 1 september 2010 @ 20:17:22 #80
3142 m@x
pi_85961202
quote:
Op woensdag 1 september 2010 20:14 schreef StefanieV het volgende:

[..]

Nochtans heb ik jouw swap aan J getoond om te tonen hoeveel anderen hebben gekregen haha

Maar ik ben er al wat rustiger onder, het is al 3 weken weg, ik kan er toch niets meer aan veranderen :P
:D Het is echt maatje mini hoor. Met jouw swap komt het vast ook wel goed!
  woensdag 1 september 2010 @ 20:20:16 #81
277759 caroline88
The Unstoppable
pi_85961329
Ik blijf het maar heel prachtige dingetjes vinden. En ik heb er lekker al meer gezien dan jullie!
Het doorgeefluikje is eventjes een uurtje weg ;)
pi_85961556
quote:
Op woensdag 1 september 2010 20:12 schreef m@x het volgende:

[..]

Eervolle vermelding voor de ripple van Anitra. Ik vind hem echt prachtig _O_
:@ dank je! Maar het is een schelpje ipv ripple ;)

Inu hij staat goed! En gehaakte deken in een auto is helemaal O+ O+
  woensdag 1 september 2010 @ 20:26:43 #83
3142 m@x
pi_85961620
quote:
Op woensdag 1 september 2010 20:25 schreef AnitraX het volgende:

[..]

:@ dank je! Maar het is een schelpje ipv ripple ;)
Golfje, schelpje, 1 pot nat 8)7 ;) :6
pi_85961792
Wat gaat het topic keihard vandaag zeg. Ook niet raar met al die prachtige dingen die gemaakt zijn! Hulde dames! Mag ik me bij deze vast aanmelden voor de volgende keer? :P
pi_85961825
haha, ik was het niet hoor mmmascha, het lijkt een moooie hint, maar niet ikke ;)
Ik ga zo mijn pakketje uitpakken... helaas gaat man er zo met foto-maak-ding ervandoor (en iets met stress en frustratie en werk, dus als ik hem nu vraag om even foto's te mogen maken kan ik denk ik ook mijn trouwring inleveren...). Maar ik probeer het wel effe met de gewone camera.
  woensdag 1 september 2010 @ 20:31:23 #86
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_85961862
wow, wat een prachtige dingen allemaal weer! _O_ dat voor mmascha moet wel van Lijnloos zijn :o [edit]oh, nee toch niet lees ik! :D [/edit] en voor de maker van de slinger gok ik op mijsje?

anitra, wat een prachtige deken heb je gehaakt voor inu! O+ en de pannelappen zijn ook leuk!

[ Bericht 10% gewijzigd door trui op 01-09-2010 20:36:26 ]
in de haak.
  woensdag 1 september 2010 @ 20:34:25 #87
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_85961987
en ik zie nu pas pagina 2. :D hoothoot, dat is een leuke verzameling stroken bij elkaar zeg!
in de haak.
  woensdag 1 september 2010 @ 20:37:42 #88
73348 mmascha
Restaurant Odell
pi_85962123
quote:
Op woensdag 1 september 2010 20:30 schreef Lijnloos het volgende:
haha, ik was het niet hoor mmmascha, het lijkt een moooie hint, maar niet ikke ;)
Ik ga zo mijn pakketje uitpakken... helaas gaat man er zo met foto-maak-ding ervandoor (en iets met stress en frustratie en werk, dus als ik hem nu vraag om even foto's te mogen maken kan ik denk ik ook mijn trouwring inleveren...). Maar ik probeer het wel effe met de gewone camera.
Ik kon me ook al niet herinneren dat jij het was die een iphone had. Ik heb op mijn verlanglijstje aangegeven dat ik van Nintendo-en hou. Dan komt het daar vandaan. Nu eens op zoek naar wie-o-wie het dan is.
Bij Hoevelaken rechtsaf.
pi_85962537
Pfoe, wat hebben jullie je uitgesloofd. Wat een prachtige dingen!
Ben zo blij dat ik niet heb meegedaan, want ik zou waarschijnlijk net zoals Stefanie maar 1 ding hebben gehaakt. Nu heb ik me er natuurlijk verder niet in verdiept, maar ik dacht ook dat het maar om iets kleins ging zoals 1 granny square of zo. Als ik dit zie snap ik dat een swap 2 keer per jaar meer dan zat is.

Stefanie, ik snap heel goed dat je je kut voelt na een vervelende dag, maar ik weet zeker dat je ontvanger heel blij zal zijn met iets wat jij speciaal voor haar hebt gehaakt. :)

Nogmaals voor Hoothoot: het anonieme lapje is dus van mij!
pi_85962733
quote:
Op woensdag 1 september 2010 20:37 schreef mmascha het volgende:

[..]

Ik kon me ook al niet herinneren dat jij het was die een iphone had. Ik heb op mijn verlanglijstje aangegeven dat ik van Nintendo-en hou. Dan komt het daar vandaan. Nu eens op zoek naar wie-o-wie het dan is.
Haha, ik heb/had/krijg wel een iphone, maar die heb ik laatst laten stuiteren, dus die ligt bij het reparatiecentrum.

Wow, mijn swapster heeft ook super mooi werk geleverd zeg _O_ helemaal tof!. Zal al vast even zeggen wat:
- Een grote pannenlap met UP en genaaid aan de achterkant.
- Een UP-sleutelhanger
- Zomerse slofjes voor Minke met vlindertjes...
*O* helemaal leuk...

Als ik zo kijk, twijfel ik of de pannenlap is ge-tunisch-haakt... want in dat geval kan ik al wel wat mensen afstrepen geloof ik.
Mijn eerste (wilde) gok is Mijsje... :@
pi_85962800
quote:
Op woensdag 1 september 2010 20:52 schreef Lijnloos het volgende:

[..]

Haha, ik heb/had/krijg wel een iphone, maar die heb ik laatst laten stuiteren, dus die ligt bij het reparatiecentrum.

Wow, mijn swapster heeft ook super mooi werk geleverd zeg _O_ helemaal tof!. Zal al vast even zeggen wat:
- Een grote pannenlap met UP en genaaid aan de achterkant.
- Een UP-sleutelhanger
- Zomerse slofjes voor Minke met vlindertjes...
*O* helemaal leuk...

Als ik zo kijk, twijfel ik of de pannenlap is ge-tunisch-haakt... want in dat geval kan ik al wel wat mensen afstrepen geloof ik.
Mijn eerste (wilde) gok is Mijsje... :@
Had Inu niet een pannelap gemaakt? :D
pi_85962827
Oh en even apart, een hele dikke _O_ voor alle mooie dingen die al voorbij zijn gekomen. Ik vind het zo tof, het hele idee al dat je iets moois maakt voor een (vreemde) ander. En dat het dan zo goed ontvangen wordt (met zelfs al bestellingen)... te gek!
pi_85962842
Ik dacht "Hee, UPjes....die heeft lijnloos in haar avatar, dat zal zij wel gehaakt hebben", tot ik keek wie het bericht postte. :')

Ik zit steeds te F5'en en ik doe niet eens mee. :D
pi_85962897
Hmm... ik moet wel zeggen dat die sleutelhanger ook wel lijkt op iets wat ik hier eerder heb gezien, maar goed... es even teruglezen in wat topics.

Inderdaad Stefanie, die zag ik dus net ook al, maar die is anders dan deze, dus ik heb er helaas niks aan... Ben benieuwd.

Oh en er zat uiteraard een heel lief kaartje bij.
*gaat camera zoeken!
pi_85962965
Lijnloos, EsseEi heeft ook UP'jes gemaakt maar zij deed niet mee :D

wyccie, dank je wel voor je lieve woorden :*
pi_85963148
Is het kadootje van B.ertha niet toevallig van Mijsje? :D
pi_85963263
Lyssa haakt toch ook tunisch?!
pi_85963401
Hmm, geen camera te vinden uiteraard :( Zo nog es boven kijken...
Maar Mijsje is het toch niet denk ik, gezien de post-stempel uit Rotterdam... moet ik het toch zuid-westen denken...
  woensdag 1 september 2010 @ 21:13:16 #99
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_85963573
quote:
Op woensdag 1 september 2010 20:48 schreef wyccie het volgende:
Pfoe, wat hebben jullie je uitgesloofd. Wat een prachtige dingen!
Ben zo blij dat ik niet heb meegedaan, want ik zou waarschijnlijk net zoals Stefanie maar 1 ding hebben gehaakt. Nu heb ik me er natuurlijk verder niet in verdiept, maar ik dacht ook dat het maar om iets kleins ging zoals 1 granny square of zo. Als ik dit zie snap ik dat een swap 2 keer per jaar meer dan zat is.

Stefanie, ik snap heel goed dat je je kut voelt na een vervelende dag, maar ik weet zeker dat je ontvanger heel blij zal zijn met iets wat jij speciaal voor haar hebt gehaakt. :)

Nogmaals voor Hoothoot: het anonieme lapje is dus van mij!
1 granny square is wel erg klein wyccie, maar we hadden eigenlijk wel afgesproken dat 't wat kleins zou zijn inderdaad, voor zo'n 10 euro dacht ik. en daar zit je al snel aan hoor. als mensen daarover heen gaan is dat hun vrije keus, maar de keus om er NIET overheen te gaan moet natuurlijk evengoed een vrije zijn. het was bedoeld als leuke actie, meer niet!
in de haak.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 1 september 2010 @ 21:14:28 #100
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_85963632
Wie woont er in Nijmegen? >:)

Pakje van de buuf ontvangen. een echt heus pakje op een dag die me ietwat zwaar viel vandaag. een pakje met ontzettend toffe cadeautjes.

n knuffelfant O+ mooie onderzetters, en twee ontzettend gave mandjes, waarvan een gestijfd is. en nog stof om iets zelf te voeren.

ik vind t zo lief, de moeite die iedereen erin gestopt heeft.

ontzettend irriteert is dat mn toon de foto's niet wil uploaden. grbl. moet morgen op t werk lukken.

ie lieve swapster, denken lukt me op t moment niet, maar weet dat ik het heel erg waardeer, de moeite die je hebt gedaan. k weet alleen niet wie. je bent...
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')