quote:Op woensdag 1 september 2010 17:20 schreef caroline88 het volgende:
Maandag a.s. 16.00 afspraak om samen met MW huurwoning te gaan bekijken met als het goed is direct contract ondertekenen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anitra, leuke foto's!![]()
Mijn pakketje heeft er ook vier dagen over gedaan, zes inclusief weekend!quote:Op woensdag 1 september 2010 18:17 schreef mmascha het volgende:
Van tracktrace.nl:
Let op!
■Door een technische storing in één van onze sorteercentra heeft een groot deel van de zendingen vertraging opgelopen. Wij vragen u om uw begrip en we stellen alles in het werk om de vertraging tot een minimum te beperken.
Bij voorbaat dank.
* mmascha wist zweet van voorhoofd
quote:Op woensdag 1 september 2010 18:51 schreef B.ertha het volgende:
Wonen in het bos
Ik zie dan meteen boswandelingen voor me met manlief en twee zoontjes en een labrador en daarna warme chocomel bij de open haard
Ik wil liever dochtertjes en een border collie maar dat past natuurlijk niet in de fantasie
GRRmmppfquote:Op woensdag 1 september 2010 19:01 schreef -Marjo- het volgende:
Ik heb mijn swap pakketje eindelijk open gemaakt!
De voorkant van de kaart:
[ afbeelding ]
En een hele toffe slinger:
[ afbeelding ]
Wat mooi!!
Onwijs bedankt!
Ik heb alleen nog geen idee wie het gemaakt heeft
quote:Op woensdag 1 september 2010 19:04 schreef Spiegelei het volgende:
[..]
GRRmmppf![]()
weer iets wat ik ook MOET maken
![]()
![]()
![]()
Echt een super leuk idee, een gehaakte slinger!
*vinger op steekt*quote:Op woensdag 1 september 2010 19:06 schreef B.ertha het volgende:
Zitten er meer mensen in spanning te F5'en? Ik ben nieuwsgierig!
Nee ik denk het niet. Ik ben ook niet nieuwsgierig trouwens.quote:Op woensdag 1 september 2010 19:06 schreef B.ertha het volgende:
Zitten er meer mensen in spanning te F5'en? Ik ben nieuwsgierig!
Inu, prachtig! en wat mooi regelmatig gehaakt. Enquote:Op woensdag 1 september 2010 19:09 schreef Inu het volgende:
Ik heb fotoooooos![]()
![]()
![]()
Oh en Caroline, wat geweldig voor je
Mooi!!!quote:Op woensdag 1 september 2010 19:09 schreef Inu het volgende:
Ik heb fotoooooos
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Oh en Caroline, wat geweldig voor je
Een teenslipperquote:En de andere swapsMaar wat is dat ding voorop de kaart?
Ik heb geen ideequote:Op woensdag 1 september 2010 19:20 schreef Lyssa het volgende:
Dames! Van wie denken jullie dat jullie swapsels zijn dan?Veel dames die al wat ontvangen hebben, hebben nog niet geraden
Klopt! Dank voor de mededeling. Buurvrouw kwam net het pakketje brengen. Ik had geen briefje in de bus. Ik ben de foto's al aan het uploaden.quote:Op woensdag 1 september 2010 19:00 schreef caroline88 het volgende:
Belangrijk bericht voor mmascha: Jouw geheime Swapstertje heeft me zojuist ingefluisterd dat track & trace aangeeft dat het pakketje bezorgd is.
Uiteraard ben ik voor alle Swap geheimen via PM beschikbaar
Dank, Ladyblack en Spiegelei. Ik ben zelf ook heel blij dat het nu in een vlot tempo afgewerkt kan worden.
Hoera! Al weer een pakje goed aangekomen.quote:Op woensdag 1 september 2010 19:22 schreef mmascha het volgende:
Klopt! Dank voor de mededeling. Buurvrouw kwam net het pakketje brengen. Ik had geen briefje in de bus. Ik ben de foto's al aan het uploaden.Swapstertje
heel erg haar best gedaan!
Heb jij de gave deken voor Inu gemaakt?quote:Op woensdag 1 september 2010 19:28 schreef AnitraX het volgende:
Ik word er verlegen van![]()
Heel raar trouwens om iets wat je gemaakt heb, bij een ander op de foto te zien![]()
Marjo wat een gave slinger!
quote:Op woensdag 1 september 2010 19:39 schreef B.ertha het volgende:
Ik weet het wel
Update:
Lijnloos kreeg van ?
lyssa kreeg van ?
bubbles kreeg van ?
anitraX kreeg van -Marjo-
trui kreeg van m@x
mijsje kreeg van YPPY
troel kreeg van -sabine-
inu kreeg van AnitraX