abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85959657
Dat zal toch heus wel meevallen? En het gaat om het gebaar en de liefde erin :)
Anders kan ik ook nog wel enkele maanden aan de slag :@
pi_85959705
Ik weet het niet B.ertha, ik hoop dat mijn swapster het mooi vindt maar als k vergelijk (wat ik heb gemaakt, staat hier ook al tussen) dan is er echt een groot verschil..
pi_85959794
quote:
Op woensdag 1 september 2010 19:43 schreef StefanieV het volgende:
Ik weet het niet B.ertha, ik hoop dat mijn swapster het mooi vindt maar als k vergelijk (wat ik heb gemaakt, staat hier ook al tussen) dan is er echt een groot verschil..
Ik vind de tot nu toe swaps allemaal heel erg gaaf hoor *O* En het is gewoon altijd een verrassing en dat maakt het spannend en extra leuk :D
pi_85959857
En zo zal er altijd verschil blijven, in de tijdspanne waarin het iemand gelukt is, verschil in de hoeveelheid die iemand kan maken of die iemand gemaakt heeft.
Neem je die tien euro met of of zonder de verzendkosten?
Heb je garen op voorraad en kun je daaruit putten of moet je alles kopen voor de swap?
Heb je de haaknaald die je nodig hebt?

En om alles hierboven ging en gaat het niet.
Tis een gebaar, een gevoel, niets minder maar ook vooral niets meer.

Geniet van wat je krijg en tis aan jezelf geweest er nog meer van genoten te hebben tijdens het maken.
pi_85959893
Dat het mooi gehaakt is, zal wel zeker maar het is gewoon minder wat ik heb gehaakt, ik heb maar 1 ding gehaakt, terwijl bijna iedereen hier meerdere dingen heeft gekregen.

Oh bah, ik had gewoon een baaldag vandaag vrees ik en dan trek ik me alles aan.
pi_85959904
Ik ga niet terugkijken maar ik vind ook dat alle swaps tot nu toe prima zijn, hoor!
Er zitten wat extra toffe/mooie tussen, maar dat is een eigen keuze en de rest is ook allemaal leuk!
pi_85959930
quote:
Op woensdag 1 september 2010 19:47 schreef -sabine- het volgende:
Neem je die tien euro met of of zonder de verzendkosten?
Als het met was, dan zou ik nog geld moeten terug krijgen :D
pi_85959939
Het gaat er toch om dat iemand iets helemaal speciaal voor jou maakt? En we haken nu eenmaal niet allemaal even lang en snel. En dan heeft de een meer tijd dan de ander...
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_85959954
quote:
Op woensdag 1 september 2010 19:47 schreef StefanieV het volgende:
Dat het mooi gehaakt is, zal wel zeker maar het is gewoon minder wat ik heb gehaakt, ik heb maar 1 ding gehaakt, terwijl bijna iedereen hier meerdere dingen heeft gekregen.

Oh bah, ik had gewoon een baaldag vandaag vrees ik en dan trek ik me alles aan.
Nergens voor nodig :*
pi_85959959
quote:
Op woensdag 1 september 2010 19:48 schreef StefanieV het volgende:

[..]

Zonder, want dan moest ik geld terug krijgen :D
Pcies.
Maak je niet zo druk, geniet mee van alles hieroh :*
  woensdag 1 september 2010 @ 19:49:29 #61
277759 caroline88
The Unstoppable
pi_85959975
mmascha, die hint komt me toch bekend voor... gelukkig heb ik een geheugen als een zeef dus kan ik je niet helpen :P
pi_85960009
Wat een mooie swapsels allemaal!!! De volgende keer doe ik ook mee, lijkt me zo leuk!

Ik heb het hele vorige topic gemist, was een weekendje weg en daarna nog geen tijd gehad om te komen kijken :@ Ik heb intussen 6 lapjes voor de RE-BAG binnen, gelijk maar even op de vloer gelegd:

Wil de eigenaar van het bovenste lapje zich nog even bekend maken ;) dat was een anonieme...

Ik wilde zelf een verticale grannystripe maken, maar dat ging tot drie keer toe niet goed (te kort, te lang, te slordig...), dus ik heb besloten vier squares te maken. Geïnspireerd op nr 197 uit het 200 blocks-boek, niet helemaal hetzelfde want ik begreep de omschrijving ineens niet meer, maar een beetje eigen inspiratie erbij gegooid en dan krijg je dit resultaat: (ze moeten nog gestreken worden)

pi_85960013
quote:
Op woensdag 1 september 2010 19:49 schreef -sabine- het volgende:

[..]

Pcies.
Maak je niet zo druk, geniet mee van alles hieroh :*
Hihi ik ga mijn best doen. Dank je wel voor de lieve woorden dames! En nu hoop ik dat mijn swapster zich gauw meld en zegt hoe ze het vond haha
pi_85960025
quote:
Op woensdag 1 september 2010 19:49 schreef caroline88 het volgende:
mmascha, die hint komt me toch bekend voor... gelukkig heb ik een geheugen als een zeef dus kan ik je niet helpen :P
En ook een PM box als een zeef, zeker? ;)
pi_85960070
quote:
Op woensdag 1 september 2010 19:50 schreef Hoothoot het volgende:
Wat een mooie swapsels allemaal!!! De volgende keer doe ik ook mee, lijkt me zo leuk!

Ik heb het hele vorige topic gemist, was een weekendje weg en daarna nog geen tijd gehad om te komen kijken :@ Ik heb intussen 6 lapjes voor de RE-BAG binnen, gelijk maar even op de vloer gelegd:

Wil de eigenaar van het bovenste lapje zich nog even bekend maken ;) dat was een anonieme...
[ afbeelding ]

Ik wilde zelf een verticale grannystripe maken, maar dat ging tot drie keer toe niet goed (te kort, te lang, te slordig...), dus ik heb besloten vier squares te maken. Geïnspireerd op nr 197 uit het 200 blocks-boek, niet helemaal hetzelfde want ik begreep de omschrijving ineens niet meer, maar een beetje eigen inspiratie erbij gegooid en dan krijg je dit resultaat: (ze moeten nog gestreken worden)

[ afbeelding ]
De mijne moet morgen bij je binnen zijn :s)
pi_85960103
Hoothoot dat ziet er echt al mooi uit!! Kunnen we ergens het ganse eindresultaat zien of niet?
  woensdag 1 september 2010 @ 19:53:08 #67
73348 mmascha
Restaurant Odell
pi_85960165
Bij deze dan nog even officieel:
Dankjewel lieve Lijnloos voor mijn mooie pakket. Het krijgt zeker een mooi plekje!
Bij Hoevelaken rechtsaf.
pi_85960289
quote:
Op woensdag 1 september 2010 19:52 schreef StefanieV het volgende:
Hoothoot dat ziet er echt al mooi uit!! Kunnen we ergens het ganse eindresultaat zien of niet?
Als ik volgende week alle lapjes binnen heb, ga ik ze aan elkaar zetten en voeren. Dan maak ik nog een eindresultaatfoto en gaat 'ie in de envelop naar Tilburg. Ik maak er nog een label aan dat 'ie van het FOKhaaktopic komt en dan is het maar hopen dat de nieuwe eigenaar van de tas zich na de Textielwee(kend) komt melden ;)
pi_85960453
Update:

anitraX kreeg van -Marjo-
trui kreeg van m@x
-sabine- kreeg van Yachiru

mijsje kreeg van YPPY
troel kreeg van -sabine-
inu kreeg van AnitraX
Vicky kreeg van Trui

Lijnloos kreeg van ?
YPPY kreeg van ?
marjo kreeg van ?

mmascha kreeg van ?
b.ertha kreeg van ?
yachiru kreeg van ?
spiegelei kreeg van ?
m@x kreeg van ?
lyssa kreeg van ?
bubbles kreeg van ?
stefanieV kreeg van ?
ophelia kreeg van ?
Ilske kreeg van ?
Ynske kreeg van ?

vet: pakketje is binnen
onderstreept: ontmaskerd als gever
Even wat orde geschept :s)

[ Bericht 2% gewijzigd door B.ertha op 01-09-2010 20:18:08 ]
pi_85960481
Wel dat we het resultaat van ons kunnen zien wist ik al :D Maar kunnen we ook ergens het resultaat van alle lapjes zien?
pi_85960594
quote:
Op woensdag 1 september 2010 20:00 schreef StefanieV het volgende:
Wel dat we het resultaat van ons kunnen zien wist ik al :D Maar kunnen we ook ergens het resultaat van alle lapjes zien?
Uhm nee, ik heb net nog even de site van het project bekeken, en daar staat ook geen tussenresultaat oid. Maar als je googled op RE-BAG dan vind je her en der wel blogberichten (met foto) van mensen die al een lap gemaakt hebben. Misschien dat er vanaf oktober wel meer foto's verschijnen, geen idee.
pi_85960625
Best ga je het eerste weekend van oktober gewoon naar Tilburg, dan kun je ze allemaal zien ;)
Jammer dat ik dit jaar niet kan...
pi_85960678
Haha nee ga niet naar tilburg hoor, zit het 2de weekend al in NL ;-)
  woensdag 1 september 2010 @ 20:07:07 #74
277759 caroline88
The Unstoppable
pi_85960744
quote:
Op woensdag 1 september 2010 19:53 schreef mmascha het volgende:
Bij deze dan nog even officieel:
Dankjewel lieve Lijnloos voor mijn mooie pakket. Het krijgt zeker een mooi plekje!
Het doorgeefluikje komt weer even corrigeren. Lijnloos is wel lief maar ze is niet de maakster van jouw mooie pakket.
pi_85960747
Met het ordescheppen ben je Yachiru vergeten te onderstrepen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')