quote:Op woensdag 1 september 2010 14:08 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Zaterdag hoorde ik 2 mensen uit de Randstad praten. "Ik moet morgen naar Zwolle" "Joh daar helemaal heen" "Ja dan moet ik haast wel met het vliegtuig he"
Aanstellers daaro
quote:Op woensdag 1 september 2010 14:13 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
![]()
Weten we nu wel dat als iemand die in het westen woont reizen als hobby heeft ingevuld, gewoon liegt!
Ben wel benieuwd wat hier de gedachtegang achter is?quote:Op woensdag 1 september 2010 15:07 schreef Silenus het volgende:
Vrouwen die in dorpjes woonden klikte ik trouwens ook standaard weg. Het zegt ook wel wat als je op je 25e in een dorp woont.
Die zijn voor mijn idee toch vaak een beetje achtergebleven. Als ik de vrouwen zie die in mijn thuisdorp zijn achtergebleven, daar is toch vaak iets mis mee.quote:Op woensdag 1 september 2010 15:10 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd wat hier de gedachtegang achter is?
En nee ik woon niet in een dorp :p
De gedachtegang hierachter is, gechargeerd gezegd uiteraard, dat vrouwen (en mannen) die in een dorp wonen nogal suffe figuren zijn, die liever op twee straten bij papa en mama willen wonen en niet houden van alle leuke dingen die een stad te bieden heeft. Het maakt ze niet uit dat het er totaal uitgestorven is na 23u 's avonds (daarvoor ook trouwensquote:Op woensdag 1 september 2010 15:10 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Ik zou ook ineens een huismus zijn denk ik, als de ander zegt dat ik elke dag naar fucking Wageningen mag reizen.quote:Op woensdag 1 september 2010 15:29 schreef Thornado het volgende:
Helaas vielen alle dames toen opeens door de mand als zijnde echte huismussen
Alle praktische nadelen van deze dorpse jongens en meisjes zijn wel te weerleggen. Zo zijn ze met de bus soms sneller in het stadscentrum dan sommige stedelingen zelf.quote:Op woensdag 1 september 2010 15:24 schreef Silenus het volgende:
[..]
De gedachtegang hierachter is, gechargeerd gezegd uiteraard, dat vrouwen (en mannen) die in een dorp wonen nogal suffe figuren zijn, die liever op twee straten bij papa en mama willen wonen en niet houden van alle leuke dingen die een stad te bieden heeft. Het maakt ze niet uit dat het er totaal uitgestorven is na 23u 's avonds (daarvoor ook trouwens), het interesseert ze niet dat er nooit wat gebeurt en ze snappen al helemaal niet waarom er geen leuke mensen in een dorp wonen.
NEE DIE WONEN ALLEMAAL IN DE STAD, DÔOHHHH!!!
* Of ze wonen nog thuis ("Lekker makkelijk", "Ik ben aan het sparen voor een huisje", "Ik kan toch geen woonruimte vinden")
* Of ze houden van het dorpsleven ("Het is hier zo lekker rustig", "Hier ken ik tenminste iedereen", "Mijn familie woont tenminste nog lekker dichtbij")
* Of ze hebben naïeve waanbeelden over 'de grote stad' ("Een stad is mij veel te druk", "al die criminaliteit in de stad", "je kunt daar 's avonds niet over straat")
Uiteraard kun je gewoon zo zijn. Lekker van het dorp houden, thuiswonend zijn, denken dat een stad gevaarlijk is. Vind ik prima. Maar dan ga ik niet met je daten.
Tssk..ik geef de dame EN de mogelijkheid om met een geweldige vent op stap te gaan EN dat ze hun hobby iedere dag kunnen uitoefenen...quote:Op woensdag 1 september 2010 15:31 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik zou ook ineens een huismus zijn denk ik, als de ander zegt dat ik elke dag naar fucking Wageningen mag reizen.
En iemand die zijn hele leven nooit buiten de randstad komt/woont? Die zit toch ook in een beperkt wereldje johquote:Op woensdag 1 september 2010 15:36 schreef macondo het volgende:
[..]
Alle praktische nadelen van deze dorpse jongens en meisjes zijn wel te weerleggen. Zo zijn ze met de bus soms sneller in het stadscentrum dan sommige stedelingen zelf.
Mijn punt, ook gechargeerd ; ze hebben nooit het lef gehad om hun leven zelf in te richten los van hun ouders - en blijven rondjes draaien in hun eigen kleine krimpende wereldje. Nee, daar ga ik ook niet mee daten
Wat een mooi beroep heb jij trouwensquote:Op woensdag 1 september 2010 15:37 schreef Thornado het volgende:
[..]
Tssk..ik geef de dame EN de mogelijkheid om met een geweldige vent op stap te gaan EN dat ze hun hobby iedere dag kunnen uitoefenen...
...dat is toch een droomsituatie voor iedere vrouw die van reizen houdt?
Facilitair? Ja, geweldigquote:Op woensdag 1 september 2010 15:45 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Wat een mooi beroep heb jij trouwens
Ja, maar in dat beperkte wereldje heb je in ieder geval nog kroegen, schouwburgen, parken, universiteiten, etc.quote:Op woensdag 1 september 2010 15:44 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
En iemand die zijn hele leven nooit buiten de randstad komt/woont? Die zit toch ook in een beperkt wereldje joh
Ik vind Nederlandse steden (amsterdam licht uitgezonderd) nou ook niet echt bruisend, ik vind het maar een dooie boel hier na 6 uur en op zondagen... Ik mis Berlijnquote:Op woensdag 1 september 2010 15:59 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja, maar in dat beperkte wereldje heb je in ieder geval nog kroegen, schouwburgen, parken, universiteiten, etc.
Overigens heb ik de eerste 18 jaar van m'n leven 3km buiten een klein dorpje gewoond waar we geen riolering hadden, dus ik weet waar ik over praat.
Laat mij raden, je zit graag met een wijntje op de bank een DVD-tje te kijken?quote:Op woensdag 1 september 2010 16:13 schreef Provinciaaltje het volgende:
Shit, mijn tekst op RP is weg. Ben nu weer een gewone man uit Noord-Brabant op zoek naar contact met een leuke vrouw
Nou ja, wij hadden dan weer wel stromend water en riolering - maar verder : same here. En bovendien afgestudeerd buiten de randstad.quote:Op woensdag 1 september 2010 15:59 schreef Silenus het volgende:
Overigens heb ik de eerste 18 jaar van m'n leven 3km buiten een klein dorpje gewoond waar we geen riolering hadden, dus ik weet waar ik over praat.
Post faalquote:
ow, da's balen. Want net als het oosten en noorden van nederland is brabant een verzameling boerendorpjes met af en toe een 'stad', die dan eigenlijk meer een knooppunt van dorpjes is. (En ik kan het weten, ik woon in Eindhoven, ook zo'n knooppunt )quote:Op woensdag 1 september 2010 16:13 schreef Provinciaaltje het volgende:
Shit, mijn tekst op RP is weg. Ben nu weer een gewone man uit Noord-Brabant op zoek naar contact met een leuke vrouw
Alsof we die niet hebbenquote:Op woensdag 1 september 2010 15:59 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja, maar in dat beperkte wereldje heb je in ieder geval nog kroegen, schouwburgen, parken, universiteiten, etc.
En daarna naar schouwburg Hengeloo met mij?quote:Op woensdag 1 september 2010 16:38 schreef Silenus het volgende:
Oh, wel? Dan kom ik een keertje op donderdagavond hard stappen in Meppel.
Graag wel een beetje in het dynamische en bruisende stadscentrum van Meppel, als het even kan.
Dat zijn geen echte mensen, die tellen voor een derde.quote:Op woensdag 1 september 2010 15:49 schreef Hardrebel het volgende:
2/3de van de bevolking woont buiten de randstad.
Pas na 18 september, dan hebben Arnax en LilDutchprincess een date.quote:
Hebben we dan ook al beelden?quote:Op woensdag 1 september 2010 16:52 schreef Silenus het volgende:
[..]
Pas na 18 september, dan hebben Arnax en LilDutchprincess een date.
Schuift nog een beetje die baan van jou, meneer de treinmachinist?quote:Op woensdag 1 september 2010 15:49 schreef Hardrebel het volgende:
Wat hebben westerlingen een vooroordelen zeg over het "noorden" en het " oosten" . Gelukkig heb ik niet zo'n beperking. Ik kom overal noorden, oosten , westen en zuiden. Alsof er alleen maar boerderijen staan buiten de randstad. 2/3de van de bevolking woont buiten de randstad.
quote:Hei hei man, kan ik nie is bij oe op visite dan
Ik zij het zat, verveel me te pletter in di boeregat
Moar begrep me goed, ik zij trots da mijn wieg hier h⤨ gestoan
Krek wak wou, ik zij hier nooit meer weg te sloan
Maar af en toe dan wil ik wel is effe lekker noar de stad kunne goan
Koeien in de wei, en dufkes op de Dam
Het moak nie ut, as ge moar happy ben man!
Hou KPD in de gaten zou ik zeggen.quote:Op woensdag 1 september 2010 16:53 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Hebben we dan ook al beelden?
Vrouwen stellen van die eisen waar de gemiddelde man niets mee kan.quote:Op woensdag 1 september 2010 15:10 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
En nee ik woon niet in een dorp :p
En meer in het algemeen.
Valt me wel op dat de mannen hier vaak klagen over de vrouwen met hun eisenlijstjes, maar jullie kunnen er ook wat van hoor
Tsssk..dat zeg je nu wel maar als ik een vrouw zou zijn, zou je met mij willen daten. Ik woon namelijk wel in een stadquote:Op woensdag 1 september 2010 15:31 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik zou ook ineens een huismus zijn denk ik, als de ander zegt dat ik elke dag naar fucking Wageningen mag reizen.
Begin maar vast met mental imagingquote:Op woensdag 1 september 2010 16:53 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Hebben we dan ook al beelden?
Ik vind je er nog vrij mannelijk uit zien voor een vrouw dus ik sla toch een over.quote:Op woensdag 1 september 2010 18:28 schreef Thornado het volgende:
[..]
Tsssk..dat zeg je nu wel maar als ik een vrouw zou zijn, zou je met mij willen daten. Ik woon namelijk wel in een stad
Ik zeg ook: als ik een vrouw zou zijn...want dan ben ik natuurlijk meteen een heel erg leuke vrouw...die in een stad woontquote:Op woensdag 1 september 2010 18:50 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik vind je er nog vrij mannelijk uit zien voor een vrouw dus ik sla toch een over.
Nou.... volgens mij is jouw gedachtewereld nou niet bepaald verruimd toen je je geboortedorpje verlietquote:Op woensdag 1 september 2010 15:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Die zijn voor mijn idee toch vaak een beetje achtergebleven. Als ik de vrouwen zie die in mijn thuisdorp zijn achtergebleven, daar is toch vaak iets mis mee.
En dat soort mensen wonen er dus niet in de stadquote:Op woensdag 1 september 2010 15:36 schreef macondo het volgende:
Mijn punt, ook gechargeerd ; ze hebben nooit het lef gehad om hun leven zelf in te richten los van hun ouders - en blijven rondjes draaien in hun eigen kleine krimpende wereldje. Nee, daar ga ik ook niet mee daten
quote:Op woensdag 1 september 2010 16:53 schreef macondo het volgende:
[..]
Schuift nog een beetje die baan van jou, meneer de treinmachinist?
Moest ik aan denken:
[..]
Als je de gehele randstad samenvoegt is het een flinke stad. Alles toch al bijna aan elkaar vastgebouwd, dus waarom niet.quote:Op woensdag 1 september 2010 19:05 schreef xenobinol het volgende:
Randstedelingen die zichzelf 'stads' vinden.... wat zullen de inwoners van de grote metropolen daar hard om lachen
Ik heb geen problemen met huismussen, echter wel met mensen die constant sociale activiteiten afslaan en niets nieuws durven te proberen maar nooit zelf met iets komen. En die vond ik in overvloed in mijn dorp. Overal beren op de weg zien en nooit spontaan uit zichzelf iets ondernemen.quote:Op woensdag 1 september 2010 19:39 schreef PastorRichards het volgende:
Ach, het is allemaal zo subjectief; ik zou op mijn beurt weer niet zo'n "stads" iemand willen... ik heb geen problemen met 'saaie huismussen', ik zal er zelf ook een zijn - lekker in alle rust thuis een boekje lezen of een dvd'tje kijken, daar word ik gelukkiger van dan in "de stad" (voor zover er in nederland uberhaupt steden zijn) het gebral te moeten aanhoren van mensen die zichzelf toch oh zo belangrijk vinden... ieder zijn ding, toch?
Af en toe genieten kunnen van rust vind ik geen onderscheid tussen dorp en stad, dat versta ik er in ieder geval niet onder. Ook in de stad kun je de rust opzoeken. Niet voor niets zitten bijvoorbeeld de Amsterdamse stadsparken bij een beetje droog weer vol. Stad staat niet voor 'altijd herrie'. De stad staat voor mij wel voor 'altijd bedrijvigheid'. Er is altijd beweging in de stad, de stad leeft. Kroegen en restaurants komen en gaan, er is keuze en wat vandaag hot is, is morgen weer oud nieuws. De stad is er in overvloed en je kunt kiezen om er aan deel te nemen, maar je kunt er ook buiten blijven.quote:Op woensdag 1 september 2010 19:39 schreef PastorRichards het volgende:
Ach, het is allemaal zo subjectief; ik zou op mijn beurt weer niet zo'n "stads" iemand willen... ik heb geen problemen met 'saaie huismussen', ik zal er zelf ook een zijn - lekker in alle rust thuis een boekje lezen of een dvd'tje kijken, daar word ik gelukkiger van dan in "de stad" (voor zover er in nederland uberhaupt steden zijn) het gebral te moeten aanhoren van mensen die zichzelf toch oh zo belangrijk vinden... ieder zijn ding, toch?
Vooroordelen? Ik bedank in ieder geval vriendelijk voor een date met een meisje uit een dorpje á la Lutjebroek. Die zoekt ook maar een jongen uit Lutjebroek. En dan zit daar vast een fijne huwelijksfeest in aan lange tafels in het Wapen van Lutjebroek - waarvan de uitbater dan weer familie is van zowel de bruid als bruidegom.quote:Op woensdag 1 september 2010 19:03 schreef xenobinol het volgende:
[..]
En dat soort mensen wonen er dus niet in de stad![]()
Maar goed.... je gaf al aan dat je chargeert. Hopelijk zit je IRL minder vol met vooroordelen?
Ik weet niet of je het weet, maar dorpen lopen leeg. De meeste jongeren trekken naar de Randstad...quote:Op woensdag 1 september 2010 19:55 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Af en toe genieten kunnen van rust vind ik geen onderscheid tussen dorp en stad, dat versta ik er in ieder geval niet onder. Ook in de stad kun je de rust opzoeken. Niet voor niets zitten bijvoorbeeld de Amsterdamse stadsparken bij een beetje droog weer vol. Stad staat niet voor 'altijd herrie'. De stad staat voor mij wel voor 'altijd bedrijvigheid'. Er is altijd beweging in de stad, de stad leeft. Kroegen en restaurants komen en gaan, er is keuze en wat vandaag hot is, is morgen weer oud nieuws. De stad is er in overvloed en je kunt kiezen om er aan deel te nemen, maar je kunt er ook buiten blijven.
Dorpen staan veel meer stil, daar trekt iedereen zich na etenstijd terug in zijn twee onder 1 kap, gaat de snackbar om 8 uuur dicht, is de bioscoop 10 km verderop en is er alleen in het weekend 'wat te doen'. meestal van het niveau braderie, vlooienmarkt of kermis.Jeugd verveelt zich en hangt rond bij lokale friettent, chinees, bowllingbaan of buiten in een bushokje met een saffie of een blowtje. En dat is het dan..
Mensen uit dorpen zijn in mijn ervaring meer gericht op buren en met name op de familie. Ze hebben daarnaast vaak idealen van trouwen, kinderen werpen en dat het liefst jong. Dat betekent in dorpen dat je het gemaakt hebt en je in het dorp kan wonen zonder scheef aangekeken wordt. Die ene kermis in het jaar waar je je te buiten gaat aan alcohol en de buurvrouw van 2 huizen verderop daargelaten![]()
"Net Parijs"? Dat mochten ze willen, die Fransozen. Het is mooier dan Parijs!quote:Op woensdag 1 september 2010 20:10 schreef Godshand het volgende:
Wat erger is zijn die Amsterdammers, die vinden dat hun "stad" net Parijs is, en nooit hun stad uit komen... Bekrompen
Natuurlijk komen we nooit onze stad uit. Alleen een weekje in de zomer, gaan Silenus en ik samen met de buren naar de camping ik Bakkum. Maar dan krijgen we wel heimwee, en zijn we blij als we de Westertoren weer zien bij terugkomstquote:Geef mij maar Amsterdam
Dat is mooier dan Parijs
Geef mij maar Amsterdam
Mijn Mokums paradijs
Dat lijkt me gezien mijn verhaal geen vreemde zaak. Die mensen trekken inderdaad naar de stad, maar hebben nog een dorpshart. Dat blijkt ook als ze bij het studeren net zo'n type tegen het lijf lopen en voor je aboutaleb kunt zeggen in een 'voordorp' van de stad wonen met een 2 kiddo's en een grote tuin. Die dorpse inslag komt er onherroepelijk weer uit.quote:Op woensdag 1 september 2010 20:13 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het weet, maar dorpen lopen leeg. De meeste jongeren trekken naar de Randstad...
Een deel trekt wel naar het platteland, maar dat is binnen de Randstad en verstedelijkt weer (zoals eh Leidscheveen)
Ik kan niet wachten op de volgende hongerwinterquote:Op woensdag 1 september 2010 19:06 schreef Silenus het volgende:
Dan lachen wij in de tussentijd om boertjes die zich aangesproken voelen.
Jouw definitie van ALLES vind ik anders behoorlijk engquote:Op woensdag 1 september 2010 20:26 schreef DenWauwelaar het volgende:
Amsterdam is mondiaal geen stad, meer een dorp, maar ken geen betere plek in Nederland om te wonen. Je hebt er ALLES wat Nederland te bieden heeft. :-)
Ik ben een luie typer, wat kan ik zeggen?quote:Op woensdag 1 september 2010 20:44 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Jouw definitie van ALLES vind ik anders behoorlijk eng
Het is wel degelijk van belang.quote:Op woensdag 1 september 2010 20:54 schreef Charles.Darwin het volgende:
En mag het over datingsites gaan ipv over de randstad? Nobody cares, really ....
Lol, krijg je dat echt zo binnen, per email ofzo?quote:Op woensdag 1 september 2010 21:22 schreef Thornado het volgende:
OKC heeft de status van mijn profiel gewaardeerd:
Your personality: really great
How bad OkCupid girls want you: so bad
Laat de dates maar binnenstromen
Ik wil je niet uit je droom halen, maar volgens mij krijgt iedereen dat...quote:Op woensdag 1 september 2010 21:22 schreef Thornado het volgende:
quote:We are very pleased to report that you are in the top half of OkCupid's most attractive users. The scales recently tipped in your favor, and we thought you'd like to know.
Misschien dat het OKC profiel van een vrouw standaard al 'approved' is :pquote:Op woensdag 1 september 2010 21:30 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Lol, krijg je dat echt zo binnen, per email ofzo?
Ik ben wel benieuwd naar je profiel nu.
Je bedoelt dat dit een automatisch bericht is????quote:Op woensdag 1 september 2010 21:39 schreef PastorRichards het volgende:
[..]
Ik wil je niet uit je droom halen, maar volgens mij krijgt iedereen dat...
Hey een leuke vrouw van mijn leeftijd...quote:Op woensdag 1 september 2010 21:30 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Lol, krijg je dat echt zo binnen, per email ofzo?
Ik ben wel benieuwd naar je profiel nu.
quote:Ik ben op deze site want ik wil de man met wie ik een gezin te stichten te vinden! Mijn kinderen en ik niet gebeuren wanneer de echtgenoot.
Heeft sporten, ik drink geen alcohol of roken, Ik leid een gezonde levensstijl!
Ik hou van muziek luisteren, heel graag koken!
Tja, wat kan ik schrijven over mezelf!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Words are, of course, the most powerful drug used by mankind.
- Rudyard Kipling
Geautomatiseerd standaardberichtje of niet, toch leuk om te krijgen lijkt mijquote:Op woensdag 1 september 2010 21:22 schreef Thornado het volgende:
Prima toch? Haar LBO niveau komt overeen met haar schrijfstijl.:)quote:Op woensdag 1 september 2010 21:55 schreef DestroyerPiet het volgende:
als dit is wat er in de stad woont dan blijf ik gewoon in mijn "dorp" wonen. daar heb ik het prima naar mijn zin
wat vinden jullie van dit profiel
Leuke meid om te zien. Maakt dan weer een hoop goed qua niveau, denk ik.quote:Op woensdag 1 september 2010 21:55 schreef DestroyerPiet het volgende:
wat vinden jullie van dit profiel
[..]
Dank, maarrem, je bent niet single? Wat doe je dan in een datingsite topic?quote:Op woensdag 1 september 2010 21:45 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Hey een leuke vrouw van mijn leeftijd...
Ow shit, ik ben niet single...
Klotedetails ook altijd.
MIsschien is hij ervaringsdeskundige?quote:Op woensdag 1 september 2010 22:06 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Dank, maarrem, je bent niet single? Wat doe je dan in een datingsite topic?
Fris mijn geheugen even op, weet het niet zeker namelijk. Gewoon, even lurken.quote:Op woensdag 1 september 2010 21:39 schreef Thornado het volgende:
[..]
Misschien dat het OKC profiel van een vrouw standaard al 'approved' is :p
Maar, volgens mij heb je mijn profiel al bezocht. Het is in ieder geval nog niet echt veel veranderd
Daar is de spelling te goed voor.. Ik vermoed dat Google Translate deze prachtige goedlopende volzinnen heeft geproduceerd.quote:Op woensdag 1 september 2010 21:59 schreef Thornado het volgende:
[..]
Prima toch? Haar LBO niveau komt overeen met haar schrijfstijl.:)
In mijn fok!fobo staat dezelfde profielfoto, dus als je een paar keer op de 'You might like…' knop drukt, kom ik vast weer eens langsquote:Op woensdag 1 september 2010 22:08 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Fris mijn geheugen even op, weet het niet zeker namelijk. Gewoon, even lurken.
Bij OKCupid hebben ze onderzoek gedaan naar wat de meest succesvolle foto's zijn, doe er je voordeel meequote:Op woensdag 1 september 2010 22:17 schreef Goldmund het volgende:
Even vraagje tussen alle oost-west tegenstellingen door. Hier was laatst iemand die vertelde dat hij een 10 score bij zijn foto op Paiq had. En dat hij die foto op een speciale manier genomen had. Hoe was dat nog maar?
Wil ik ook wel eens uitproberen of dat mijn scores omhoog tilt.
Ja zou goed kunnen idd. Net als deze, die nu tussen mijn matches staat. Relatie Planeet verklapt het wel een beetje, he?quote:Op woensdag 1 september 2010 22:10 schreef PastorRichards het volgende:
[..]
Daar is de spelling te goed voor.. Ik vermoed dat Google Translate deze prachtige goedlopende volzinnen heeft geproduceerd.
quote:Op woensdag 1 september 2010 22:31 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Ja zou goed kunnen idd. Net als deze, die nu tussen mijn matches staat. Relatie Planeet verklapt het wel een beetje, he?![]()
Hallo dames,
Geen interesse!!!
Ik zoek op bruine haar "blond" en bruin ogen. Ik wens relatie dat alleen blanke vrouw met mij praten.
Geen ervaring!!!
Ik ben geduld.
Geen contact!!!
Dank je wel
Vertelt over mijzelf. Ik denk het niet. Hier zijn geen perfect mensen dan denk je erover hoe eigen leven in relatie maakt.
Open relatie!!!
Contact is belangrijk punt!
Foto!!!
Geen interesse!
Luistert naar zijn hart en voel je zelf vertrouwen en smaakt naar nieuwe relatie maken dan advies contact dan krijg je een grote kans op open relatie dan interesse mee.
Volle liefde!!!
Geduld!
Kennis maken!!!
Hallo Dames, wat willen jullie voor perfect man? Kunnen jullie vertellen wat precies is. Voorbeeld, foto of profiel....
Wens de verbeteren voor mannen....
Waarom de redens interesse ik aan vrouw?
Liefde of niet?
Dank je wel mee werkers en tip contact met mail in relatie planeet.
Die tactieken zeggen niet zoveel denk ik, je ziet er leuk uit of niet.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:17 schreef Goldmund het volgende:
Even vraagje tussen alle oost-west tegenstellingen door. Hier was laatst iemand die vertelde dat hij een 10 score bij zijn foto op Paiq had. En dat hij die foto op een speciale manier genomen had. Hoe was dat nog maar?
Wil ik ook wel eens uitproberen of dat mijn scores omhoog tilt.
Ik heb ook een kameel foto!!!!!!quote:Op woensdag 1 september 2010 22:35 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik sta voor twee foto's een tien, eentje is m'n fobo-foto (maar dan in kleur) en op een ander zit ik op een kameel en kijk ik tegen de zon in.
Ik ben ervaringsdeskundige.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:06 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Dank, maarrem, je bent niet single? Wat doe je dan in een datingsite topic?
Idd, ik ben nu al een aantal avonden leuke berichtjes met een OKC dame aan het uitwisselen. En dat bevalt mij tot nu toe prima. Het is net of de grens om berichtjes naar elkaar te sturen op OKC lager is dan bij RP.quote:Op woensdag 1 september 2010 23:11 schreef xenobinol het volgende:
Twee weken een beetje gelurkt op RP..... echt een waardeloze site imho. Heb nu ook een profiel aangemaakt op OKC. Meteen al een leuke dame gespot en even gemailed, wie weet![]()
Ik ieder geval is het een stuk vermakelijker... beetje vragen beantwoorden... test doen etc. Daarna je antwoorden vergelijken met die van interessante vrouwen, prima vermaak tot dusver
quote:distance i can manage and maybe you love to visit dubai tooits 7 hours by plane
Dubainezen zijn echt ontzettend rijk, weet je het zeker?quote:Op woensdag 1 september 2010 23:49 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Bwahaha, ik denk ik geef dat OKC nog een kans. Gelijk iemand die tegen me begint te chatten: 39 en uit Dubai. En hij houdt van "leuke europese meisjes ontmoeten".
[..]
Leuke Europese meisjes. Voor zichzelf of voor ondergrondse export-activiteiten ?quote:Op woensdag 1 september 2010 23:49 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Bwahaha, ik denk ik geef dat OKC nog een kans. Gelijk iemand die tegen me begint te chatten: 39 en uit Dubai. En hij houdt van "leuke europese meisjes ontmoeten".
[..]
Wat wel een voordeel van RP is, is dat er zoveel mensen opzitten.quote:Op woensdag 1 september 2010 23:11 schreef xenobinol het volgende:
Twee weken een beetje gelurkt op RP..... echt een waardeloze site imho. Heb nu ook een profiel aangemaakt op OKC. Meteen al een leuke dame gespot en even gemailed, wie weet![]()
Ik ieder geval is het een stuk vermakelijker... beetje vragen beantwoorden... test doen etc. Daarna je antwoorden vergelijken met die van interessante vrouwen, prima vermaak tot dusver
wil je niet bij zijn harem? je hoeft alleen een sluier omquote:Op woensdag 1 september 2010 23:49 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
er staat : Gelokt door de goede verhalen.quote:Op donderdag 2 september 2010 01:04 schreef Godshand het volgende:
RP82457469
Wat een tekst. Ik vind het eigenlijk niet bij haar passen, want ik heb haar in het verleden gekend, dus ik weet wie het is
edit; nee tis geen ex
ik vind wat eronder staat erger:quote:Op donderdag 2 september 2010 01:06 schreef Maanvis het volgende:
[..]
er staat : Gelokt door de goede verhalen.
dat staat er helemaal niet ;Dquote:Op donderdag 2 september 2010 01:13 schreef Godshand het volgende:
[..]
ik vind wat eronder staat erger:
onrust door de babies en huwelijken om mij heen
Sjies, daar zit een computer gestuurde robot achter, dat kan niet anders!quote:Op donderdag 2 september 2010 01:14 schreef palawan het volgende:
Aiaiai ik heb een nieuw record van geen interesse berichten ontvangen.
Bericht gelezen: Donderdag 02 september 2010 01:09:41
Afwijzing ontvangen: Donderdag 02 september 2010 01:09:44
De wereld is hard
Ze kan wel snel lezen moet ik zeggen
nu niet meer nee...quote:
Als ik een rijke vent wou was ik wel bij mijn ex gebleven, daar heb ik helaas teveel zelfrespect voorquote:Op woensdag 1 september 2010 23:50 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dubainezen zijn echt ontzettend rijk, weet je het zeker?
Dan maar naar de Randstad komen he?quote:Op donderdag 2 september 2010 01:58 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Als ik een rijke vent wou was ik wel bij mijn ex gebleven, daar heb ik helaas teveel zelfrespect voor
Voor de andere opties die hier genoemd worden ook eigenlijk.
quote:Op donderdag 2 september 2010 09:49 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik had ooit op Paiq een 'match'volgens hun geweldige matchingsysteem.
Dus ik ouwehoeren tegen die dame, mijn beste beentje voor. Best een leuk gesprek. En toen kwam de foto.
Een dikke, negroide vrouw met een kind verscheen op de foto.![]()
Dat was de dag dat ik afscheid nam van Paiq's matchingsysteem.
Ik probeerde dat speeddate gebeuren ook wel eens, maar hij vond zelden wat. En als hij dan al wat vond, moest je tegen een andere vent en ik doe niet aan concurrentie.quote:Op donderdag 2 september 2010 09:57 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik date/lul ook zelden met de matches, speeddates zijn veel leuker...
In mijn geval had ik altijd matches die niks te vertellen hadden. Laatst had ik een match die wel iets te vertellen had.quote:Op donderdag 2 september 2010 09:57 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik date/lul ook zelden met de matches, speeddates zijn veel leuker...
Dat komt gewoon omdat de leuke dames niet in Amsterdam wonen hequote:Op donderdag 2 september 2010 12:07 schreef macondo het volgende:
Speeddates via Paiq? Vrij kansloos gebeuren. Meestal tien jaar jonger (valt mee te leven) en 150 kilometer verwijderd (ja doei).
(En de atlast van Paiq kennende is die 150 kilometer ongeveer Paramaribo)
QFT, mijn ex komt er vandaanquote:Op donderdag 2 september 2010 12:50 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Dat komt gewoon omdat de leuke dames niet in Amsterdam wonen he![]()
Jij, niet serieus?!quote:Op donderdag 2 september 2010 14:06 schreef Silenus het volgende:
Ik beantwoordde die gare dingen nooit hoor.![]()
Althans, nooit serieus. Of niet, of een bijdehand antwoord.
Ik vind die dingen wel leuk eigenlijkquote:Op donderdag 2 september 2010 14:06 schreef Silenus het volgende:
Ik beantwoordde die gare dingen nooit hoor.![]()
Althans, nooit serieus. Of niet, of een bijdehand antwoord.
Sorry, maar het is geen spelletje waar je geen foute antwoorden mag geven. Ze vond je gewoon niet leuk genoeg. Da's alles.quote:Op donderdag 2 september 2010 14:02 schreef Maanvis het volgende:
PaiQ is een leuke site, maar 1 ding is toch zwaar kut.
Als je icebreakers of Q&A's aan het beantwoorden bent kan het zijn dat de tegenpartij het antwoord niet bevalt en je meteen blokkeert. Maar dan staat dus het antwoord van diegene als 'verwijder reden' aangegeven.
Ik heb 2 katten, dus gaf dat als antwoord op de vraag "Huisdieren?". Zij antwoordde een week later "Nee bedankt". dus ik dacht huh? toen ze me verwijderde en er stond als blokkadereden "Nee bedankt"
Daarnaast nog een vraag welke taal ik eens zou willen leren. Ik zei catalaans, en zij zei "Eerst maar eens engels leren", blijkbaar had zij geen zin meer in mij dus ik kreeg "Eerst maar eens engels leren" als quitreden. Dus ik moest terugkijken in de berichtgeschiedenis of ik een foutje had gemaakt in het engels
.
Je kunt het natuurlijk wel altijd fout doen. Toen een meisje vroeg of ik van katten hield zei ik "alleen als ze héél goed doorbakken zijn ".quote:Op donderdag 2 september 2010 14:12 schreef macondo het volgende:
[..]
Sorry, maar het is geen spelletje waar je geen foute antwoorden mag geven. Ze vond je gewoon niet leuk genoeg. Da's alles.
ot:
die icebreakers, tja.. alleen in baldadige bui geef ik daar antwoorden op. Word mij gelukkig altijd wel vergeven.
ja dat snap ik, en ze houdt niet van huisdieren dus we waren sowieso geen match. maar paiq doet het gewoon fout door haar antwoord als verwijderreden te gevenquote:Op donderdag 2 september 2010 14:12 schreef macondo het volgende:
[..]
Sorry, maar het is geen spelletje waar je geen foute antwoorden mag geven. Ze vond je gewoon niet leuk genoeg. Da's alles.
quote:Op donderdag 2 september 2010 14:15 schreef Silenus het volgende:
[..]
Je kunt het natuurlijk wel altijd fout doen. Toen een meisje vroeg of ik van katten hield zei ik "alleen als ze héél goed doorbakken zijn ".
Dat vond ze echt een heel dier-onvriendelijke opmerking.
Ik kreeg ook een lach op mijn gezichtquote:
Komt waarschijnlijk omdat er op Fok! andere standaarden zijn dan in de rest van de wereld.quote:Op donderdag 2 september 2010 14:25 schreef Kattenkop het volgende:
[..]
Ik kreeg ook een lach op mijn gezicht![]()
Maar ik word dan ook vaak genoeg zelf geblokkeerd en meer van die dingen om mijn antwoorden die blijkbaar 'niet kunnen'
Pff.. alsof ze allemaal altijd van die serieuze pieten zijn
quote:Op donderdag 2 september 2010 14:32 schreef DestroyerPiet het volgende:
kijk maar naar die voorbeeld berichtjes die ik geschreven had (in de vorige reeks) als ik dat in een kroeg tegen mijn vrienden zeg dan moet iedereen lachen maar als je ze zo leest dan is dat opeens een stuk minder.
quote:Op donderdag 2 september 2010 14:32 schreef DestroyerPiet het volgende:
Geschreven grappen komen meestal heel anders over dan dat je wilt. daarom krijg je misverstanden.
kijk maar naar die voorbeeld berichtjes die ik geschreven had (in de vorige reeks) als ik dat in een kroeg tegen mijn vrienden zeg dan moet iedereen lachen maar als je ze zo leest dan is dat opeens een stuk minder.
(en vrouwen hebben natuurlijk geen humor)
Ga nou niet doen alsof Destroyerpiet geen humor heeft hey. Je moest ook altijd heel hard lachen om Picardmike!!quote:
quote:Op donderdag 2 september 2010 14:57 schreef DenWauwelaar het volgende:
vrouwen hebben inderdaad geen humor
Eerste date: anonieme plek, vaak drinken ( niet eens eten), gaat om het gesprekquote:Op donderdag 2 september 2010 15:43 schreef Arnax het volgende:
Wat doen jullie eigenlijk tijdens de eerste paar dates?
Tijdens de eerste date ben ik uit eten geweest, vrij standaard, maar met de tweede date gaan we schilderen (in de zin van een schilderij en op mijn verzoek) en daarna samen wat koken
Ik vind het zelf wel origineel en lijkt mij ook erg leuk, maar volgens mij wordt er nogal suf tegenaan gekeken..
Heb ik een paar jaar geleden naar iemand verstuurd.quote:1e jaargang, editie 1
UITNODIGING VOOR EEN SOORT VAN DATE
Lieve Tam,
middels deze romantische en bijzonder smaakvolle wijze wil ik je graag uitnodigen om binnenkort eens een keer iets leuks met mij te doen.
Ik heb een programma van drie punten bedacht waar jij er eentje uit kunt kiezen.
1) Ik maak in huize *Silenus* een heerlijk gerecht voor je klaar, waarna we dat samen verorberen en op de bank gaan kijken naar Love Actually of een andere natte film.
2) We gaan wat drinken in een gezellig etablissement in Utrecht of in een hippe club in Breukelen.
3) We gaan in Amsterdam naar de comedyclub waar we onder het genot van een hapje en drankje kunnen lachen om andermans grappen en dan daarna zelf ook net doen alsof we grappig zijn.
In afwachting van een reactie verblijf ik in spanning,
en hoop snel wat van je te horen op paiq, hyves of sms/bel naar 06**********,
Kus, 'Silenus'.
Dude! What were you thinking?quote:Op donderdag 2 september 2010 15:48 schreef Silenus het volgende:
Oh god, zit even m'n overbodige word-bestandjes te deleten, stuit ik ineens op dit.
[..]
Heb ik een paar jaar geleden naar iemand verstuurd.
Ik heb eens een word-bestand aangemaakt na een avond van observeren.quote:Op donderdag 2 september 2010 15:48 schreef Silenus het volgende:
Oh god, zit even m'n overbodige word-bestandjes te deleten, stuit ik ineens op dit.
[..]
Dan vond ik de topteksten van DestroyerPiet geslaagderquote:Op donderdag 2 september 2010 15:48 schreef Silenus het volgende:
[..]
Zie hier het bewijs dat het de foto is die de keuze beïnvloedquote:Op donderdag 2 september 2010 15:48 schreef Silenus het volgende:
[..]
Vegetarisch.. Is dat slang voor ze wilde niet pijpen?quote:Op donderdag 2 september 2010 16:02 schreef Silenus het volgende:
Ik heb nog 10 dates met haar gehad ook, geloof ik.Maar ze was vegetarisch, dan houdt het uiteindelijk toch op natuurlijk.
Ze zouden een splitsing moeten maken: "Waarvan 415 keer door mede-fokkers"quote:Op donderdag 2 september 2010 16:21 schreef Maanvis het volgende:
Op RP: Je profiel is in totaal 447 keer bekeken.
Ze staan voor me in de rij!.
.
.
http://www.knuz.nl/fotos-prs/82/250282/1.jpg?599780quote:Hallo, ik ben Nynke. Een friezin van 24 jaar. Ik zit in een rolstoel en werk op een school voor speciaal onderwijs.
Ik houd erg van paarden en muziek.
Ik vind je een beetje een kansloze rukker. Stel je voor dat jij met een dwarsleasie in een rolstoel zat, kijken of jij nog zou kunnen lachen.quote:Op donderdag 2 september 2010 16:49 schreef Silenus het volgende:
http://www.knuz.nl/fotos-prs/82/250282/1.jpg?599780
Ik word op de één of andere manier wel heel vrolijk van de foto.
quote:Op donderdag 2 september 2010 16:49 schreef Silenus het volgende:
[..]
http://www.knuz.nl/fotos-prs/82/250282/1.jpg?599780
Ik word op de één of andere manier wel heel vrolijk van de foto.
Doe eens niet zo zuur, Catbertquote:Op donderdag 2 september 2010 16:53 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik vind je een beetje een kansloze rukker. Stel je voor dat jij met een dwarsleasie in een rolstoel zat, kijken of jij nog zou kunnen lachen.
Niks zuur aan. Je bent een rukker als je lekker goedkoop gaat scoren met een gehandicapte op een datingsite. Die meid heeft al meer ballen dan Schenkstroop heeft. Ze probeert 't tenminste.quote:
God ik word toch zo moe van reacties als deze he. Gaan we dat voortaan altijd zeggen bij de profielen die hier langskomen?quote:Op donderdag 2 september 2010 16:53 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik vind je een beetje een kansloze rukker. Stel je voor dat jij met een dwarsleasie in een rolstoel zat, kijken of jij nog zou kunnen lachen.
quote:Op donderdag 2 september 2010 17:03 schreef Catbert het volgende:
Niks zuur aan. Je bent een rukker als je lekker goedkoop gaat scoren met een gehandicapte op een datingsite. Die meid heeft al meer ballen dan Schenkstroop heeft. Ze probeert 't tenminste.
Een vrouw met humor?quote:Op donderdag 2 september 2010 17:06 schreef Silenus het volgende:
[..]
God ik word toch zo moe van reacties als deze he. Gaan we dat voortaan altijd zeggen bij de profielen die hier langskomen?
"Stel je voor dat jij een dyslectische gast van 50 bent met een grafkop, kijken of jij nog zou kunnen lachen"
"Stel je voor dat jij fan bent van BZN en een IQ hebt van 80, kijken of jij nog zou kunnen lachen"
"Stel je voor dat jij op het fucking FOK!-forum zit en daar wanhopig een date probeert te regelen, kijken of jij nog zou kunnen lachen".
Ja, ik denk dat ik dan wel zou kunnen lachen ja. Boeiend. Ze staat toch gewoon grappig op de foto?
Mannetjes die ranzige verhalen naar vrouwen schrijven verdienen het aan de schandpaal genageld te worden. Verder vind ik die "huhu kijk deze eens lelijk" zijn posts hier ook kansloos, maar als ik daar op zou gaan reageren dan krijg ik het wel erg druk. Die post van jou daarentegen ging nogal hard die grens over. Dat je uberhaupt dat grappig vindt zegt een hoop over jou.quote:Op donderdag 2 september 2010 17:06 schreef Silenus het volgende:
God ik word toch zo moe van reacties als deze he. Gaan we dat voortaan altijd zeggen bij de profielen die hier langskomen?
Vermoedelijk hebben die lelijke dames die hoge eisen om de "Hey psst, neuken?" types een beetje af te schrikken...quote:Op donderdag 2 september 2010 17:23 schreef DenWauwelaar het volgende:
ik ben het wel met je eens Catbert, maar er zitten wel echt hele lelijke dames tussen. En dan heb ik niet over mensen met een dwarslaesie die er nix aan kunnen doen.
Grappig genoeg zijn het deze lelijke of middelmatige dames die nog de hoogste eisenpakketten hebben. En daar lachte ik toen om en nu extra. En dat mag gewoon.
Dus een dame die naar jouw mening onaantrekkelijk is mag geen eisen stellen? Tenzij het is om rare mannetjes af te schrikken?quote:Op donderdag 2 september 2010 17:25 schreef Catbert het volgende:
[..]
Vermoedelijk hebben die lelijke dames die hoge eisen om de "Hey psst, neuken?" types een beetje af te schrikken...
Ik weet niet of je een dame kent die op RP staat, maar je moet eens vragen of je d'r inbox mag zien. Da's te triest voor woorden.
Ik weet wat voor soort berichtjes ik stuur, en ik denk dat het prima berichten zijn zonder ranzigheid.quote:Op donderdag 2 september 2010 17:25 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik weet niet of je een dame kent die op RP staat, maar je moet eens vragen of je d'r inbox mag zien. Da's te triest voor woorden.
Als zij niet in een rolstoel had gezeten had ik dit plaatje ook wel gepost hoor.quote:Op donderdag 2 september 2010 17:18 schreef Catbert het volgende:
[..]
Mannetjes die ranzige verhalen naar vrouwen schrijven verdienen het aan de schandpaal genageld te worden. Verder vind ik die "huhu kijk deze eens lelijk" zijn posts hier ook kansloos, maar als ik daar op zou gaan reageren dan krijg ik het wel erg druk. Die post van jou daarentegen ging nogal hard die grens over. Dat je uberhaupt dat grappig vindt zegt een hoop over jou.
Catbert overdrijft schromelijk. De meeste berichtjes die een vrouw krijgt zijn eerder schokkend door het gebrek aan zelfkennis, kennis van de Nederlandse taal of kennissen op zich, wat al voldoende over een dergelijk persoon zegtquote:Op donderdag 2 september 2010 17:37 schreef Thornado het volgende:
[..]
Ik weet wat voor soort berichtjes ik stuur, en ik denk dat het prima berichten zijn zonder ranzigheid.
Misschien dat het daarom mij niet lukt om een RP dame te scoren....
Zegt een rukker dat kotst op andere rukkers als het em uitkomtquote:Op donderdag 2 september 2010 17:03 schreef Catbert het volgende:
[..]
Niks zuur aan. Je bent een rukker als je lekker goedkoop gaat scoren met een gehandicapte op een datingsite. Die meid heeft al meer ballen dan Schenkstroop heeft. Ze probeert 't tenminste.
Als je lelijk bent en kansloos heb je een stuk minder van een partner te eisen, dat is wel mijn overtuiging ja.quote:Op donderdag 2 september 2010 17:30 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dus een dame die naar jouw mening onaantrekkelijk is mag geen eisen stellen? Tenzij het is om rare mannetjes af te schrikken?
Dus dan moet je maar makkelijk worden? Want je bent toch lelijk?quote:Op donderdag 2 september 2010 18:33 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Als je lelijk bent en kansloos heb je een stuk minder van een partner te eisen, dat is wel mijn overtuiging ja.
Juist, dan heb je niet zoveel te wensen. Zoek iets van je eigen soort.quote:Op donderdag 2 september 2010 18:35 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dus dan moet je maar makkelijk worden? Want je bent toch lelijk?
We kunnen er een heel politiek correct verantwoord verhaal omheen leuteren maar je hebt natuurlijk wel gelijk.quote:Op donderdag 2 september 2010 18:36 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Juist, dan heb je niet zoveel te wensen. Zoek iets van je eigen soort.![]()
is erg ongenuanceerd vandaag
Nou dan weet ik dus op welk niveau ik zitquote:Op donderdag 2 september 2010 18:39 schreef Silenus het volgende:
[..]
We kunnen er een heel politiek correct verantwoord verhaal omheen leuteren maar je hebt natuurlijk wel gelijk.
Tssskk.. Veeleisend sujetquote:Op donderdag 2 september 2010 19:35 schreef CherryLips het volgende:
Maar ik val niet op lellukuh kerels
Zoals de volgende zin uit het R.E.M. liedje Tongue?quote:Op donderdag 2 september 2010 18:36 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Juist, dan heb je niet zoveel te wensen. Zoek iets van je eigen soort.![]()
is erg ongenuanceerd vandaag
quote:Op donderdag 2 september 2010 14:02 schreef Maanvis het volgende:
PaiQ is een leuke site, maar 1 ding is toch zwaar kut.
Als je icebreakers of Q&A's aan het beantwoorden bent kan het zijn dat de tegenpartij het antwoord niet bevalt en je meteen blokkeert. Maar dan staat dus het antwoord van diegene als 'verwijder reden' aangegeven.
Ik heb 2 katten, dus gaf dat als antwoord op de vraag "Huisdieren?". Zij antwoordde een week later "Nee bedankt". dus ik dacht huh? toen ze me verwijderde en er stond als blokkadereden "Nee bedankt"
Daarnaast nog een vraag welke taal ik eens zou willen leren. Ik zei catalaans, en zij zei "Eerst maar eens engels leren", blijkbaar had zij geen zin meer in mij dus ik kreeg "Eerst maar eens engels leren" als quitreden. Dus ik moest terugkijken in de berichtgeschiedenis of ik een foutje had gemaakt in het engels
.
Wat huilen jullie nou? Vrouwen die de humor er niet van in kunnen zien, wil je toch sowieso niet als matches hebben? Of hoopten jullie op een avond porno?quote:Op donderdag 2 september 2010 14:15 schreef Silenus het volgende:
[..]
Je kunt het natuurlijk wel altijd fout doen. Toen een meisje vroeg of ik van katten hield zei ik "alleen als ze héél goed doorbakken zijn ".
Dat vond ze echt een heel dier-onvriendelijke opmerking.
De droom van elke man: "Beroep wasserij".quote:Op donderdag 2 september 2010 21:18 schreef Thornado het volgende:
NL84538719 is ook weer zo'n lekker lopend profiel...is er iemand die hier serieus op in zou gaan?
Omdat er steeds meer 40 + vrouwen zijn die niet willen weten dat ze de 40 al gepasseerd zijn.quote:Op donderdag 2 september 2010 20:51 schreef Godshand het volgende:
Waarom ontvang ik steeds "interesse" berichtjes van 40+ vrouwen?
quote:
Doe eens ophouden met het posten met alleen een smiley. Voor je het weet heb je een topic waar iedereen gaatquote:
inderdaadquote:Op donderdag 2 september 2010 21:55 schreef macondo het volgende:
[..]
[..]
Doe eens ophouden met het posten met alleen een smiley. Voor je het weet heb je een topic waar iedereen gaatzwaaien naar elkaar.
(ja, het is verleidelijk om hier met een smiley op te reageren... )
quote:Op donderdag 2 september 2010 21:55 schreef macondo het volgende:
Doe eens ophouden met het posten met alleen een smiley. Voor je het weet heb je een topic waar iedereen gaatzwaaien naar elkaar.
(ja, het is verleidelijk om hier met een smiley op te reageren... )
Er is voor iedereen hoop, maar voor jou zie ik het somber in.quote:Op donderdag 2 september 2010 19:35 schreef CherryLips het volgende:
Maar ik val niet op lellukuh kerels
Ik had dezelfde tekst..!! Maar dan dat vrouwen mij 'so bad' willenquote:Op donderdag 2 september 2010 22:16 schreef kieskleurig het volgende:
How bad OkCupid guys want you: so bad
Your profile, as of 8 milliseconds ago: approved!
Ik sta geloof ik net 48 uur op die site![]()
Daar gaat de geloofwaardigheid.
Same herequote:Op donderdag 2 september 2010 22:38 schreef Thornado het volgende:
[..]
Ik had dezelfde tekst..!! Maar dan dat vrouwen mij 'so bad' willen
/morality boost
quote:Op donderdag 2 september 2010 22:38 schreef Thornado het volgende:
[..]
Ik had dezelfde tekst..!! Maar dan dat vrouwen mij 'so bad' willen
/morality boost
Werkt dus zeer goed want ik heb het berichtje niet gehadquote:
Ondanks dat vrouwen mij 'so bad' wanten krijg ik ook redelijk wat monsters op het scherm te zien. Er zat ook 1 heel leuk meisje bij maar die reageert niet op mijn berichtjequote:Op donderdag 2 september 2010 23:24 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
[..]
Werkt dus zeer goed want ik heb het berichtje niet gehad![]()
Ik krijg dan ook alleen maar lelijke vrouwen te zien.
http://www.huffingtonpost(...)ies-fr_n_614149.html
Dat is nog niets vergeleken bij RTL5quote:Op donderdag 2 september 2010 23:25 schreef Silenus het volgende:
Wat een trieste rukkers bij OKCupid!
Jup. Krijg ik een berichtje:quote:Op donderdag 2 september 2010 23:25 schreef Silenus het volgende:
Wat een trieste rukkers bij OKCupid!
Knuppel.quote:You should message me if
pleeaazzzeeee, message me, even if you find me ugly, boring and disgusting
Zitten er ook nog shock mails tussenquote:Op donderdag 2 september 2010 23:29 schreef Merel het volgende:
Ik dacht dat het misschien wel een leuk idee zou zijn om m'n hoofd eens op Relatieplanet te zetten, experimentje. Heb nu na een dag 100 reacties. En wel één waarvan ik denk "kan er misschien mee door"
Neuh, hooguit heel veel d/t-fouten en een tekort aan leestekens. Nog geen oneerbare voorstellen, dat valt dan weer mee!quote:Op donderdag 2 september 2010 23:31 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Zitten er ook nog shock mails tussen
Als je d/t fouten storend vind, zou ik snel rechtsomkeer maken. Dit topic is soms dramatisch namelijkquote:Op donderdag 2 september 2010 23:33 schreef Merel het volgende:
[..]
Neuh, hooguit heel veel d/t-fouten en een tekort aan leestekens. Nog geen oneerbare voorstellen, dat valt dan weer mee!
quote:Op donderdag 2 september 2010 23:36 schreef macondo het volgende:
[..]
Als je d/t fouten storend vind, zou ik snel rechtsomkeer maken. Dit topic is soms dramatisch namelijk
quote:Op donderdag 2 september 2010 23:36 schreef LilDutchPrincess het volgende:
http://www.okcupid.com/profile/lv2lck?leftbar_match=1
Die 2e fotodaar ging me cola
Daar maken sommige vrouwen zich ook schuldig aan hoorquote:Op donderdag 2 september 2010 23:42 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
![]()
Zoveel onzinnige tekst, terwijl de zin; "ik sta te lang droog" alles al zou zeggen
yeah!quote:Op donderdag 2 september 2010 21:18 schreef Thornado het volgende:
NL84538719 is ook weer zo'n lekker lopend profiel...is er iemand die hier serieus op in zou gaan?
En ik kan hetzelfde zeggen over Civilian!quote:Op vrijdag 3 september 2010 00:42 schreef Civilian het volgende:
Net weer terug van een date met Natalie78Ze is in t echt nog veel leuker!
Neequote:
Wie hebben er nog meer met elkaar gedate dan? Volgens mij valt dat nog wel mee toch?quote:Op vrijdag 3 september 2010 01:13 schreef GlenSpey het volgende:
Wat daten jullie in dit topic allemaal veel met elkaar.
Volgens mij is dit echt een gigantische hossel plek aan t worden![]()
Nuttig topique dan toch?quote:Op vrijdag 3 september 2010 01:13 schreef GlenSpey het volgende:
Wat daten jullie in dit topic allemaal veel met elkaar.
Volgens mij is dit echt een gigantische hossel plek aan t worden![]()
quote:Op vrijdag 3 september 2010 09:00 schreef macondo het volgende:
* ijzige stilte, ongezellige avond.
Frommelt wat aan zijn bierviltje.
"zullen we op Fok maar zeggen dat het leuk was, Naat?"
- "afgesproken"
Whehequote:Op vrijdag 3 september 2010 09:00 schreef macondo het volgende:
- "afgesproken"
Niet gezoend en niet geneukt, snel weer vergeten dus.quote:Op vrijdag 3 september 2010 09:00 schreef macondo het volgende:
- "afgesproken"
Ooit ook eens in een financiele overmoedige bui een site geprobeerd waar je kon sexdaten ( mens moet wat en ieder weekend wat moeten regelen is ook lastig).quote:Op vrijdag 3 september 2010 09:46 schreef Ivo1986 het volgende:
Ik heb altijd het gevoel dat op die pay sites veel fake dames rondlopen om de mannen aan het lijntje (lid) te houden.
Je hoeft niet te betalen om leuk te zijn. Ga naar een gratis site.quote:Op vrijdag 3 september 2010 09:53 schreef Thornado het volgende:
Ik denk dat ik mijn RP account maar ophef. Ik heb er een maand voor betaalt, dit loopt morgen af. Ik heb er afgelopen zondag een leuke date aan overgehouden, maar die krijgt (zoals ik al verwachte) verder geen vervolg.
En ik blijf niet betalen om alle dagen naar al die trieste profielen te kijken, terwijl de leuke profielen onbereikbaar lijken te zijn.
Of zie ik het verkeerd?
Jij bent een kloon van Silenus die ons aan het lachen probeert te maken, of heb ik het mis?quote:Op vrijdag 3 september 2010 00:35 schreef DestroyerPiet het volgende:
[..]
yeah!
ben persoon die voor man altijd goed zorg en dat hij zich wel lekker voeld
ik ben dan wel geen taal nazi maar VOELD? sorry hoor maar dat is echt te slecht
Waarom zou je het niet durven vertellen?quote:Op vrijdag 3 september 2010 01:29 schreef Silenus het volgende:
Verder niemand nee. Of het zijn lafaards die dat hier niet durven vertellen.
Ik heb sinds deze week een OKC profieltje aangemaakt, en ik heb eigenlijk al erg leuk contact met een dame.:)quote:Op vrijdag 3 september 2010 10:03 schreef Kattenkop het volgende:
[..]
Je hoeft niet te betalen om leuk te zijn. Ga naar een gratis site.
Ik stel ws. een domme vraag, ben al een tijd uit de 'scene'.quote:Op vrijdag 3 september 2010 10:44 schreef Thornado het volgende:
[..]
Ik heb sinds deze week een OKC profieltje aangemaakt, en ik heb eigenlijk al erg leuk contact met een dame.:)
Eigenlijk had ik niet eens het idee dat er gratis, fatsoendelijke datingsites bestonden...
OK Cupid.. ik heb het al een aantal keer voorbij zien komen..quote:Op vrijdag 3 september 2010 10:54 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik stel ws. een domme vraag, ben al een tijd uit de 'scene'.
Wat is OKC? Ouder- Kind Centrum? Onrendabelen Kansen Comité?
Nou, het zal je verbazen hoeveel mooie jonge marokkaanse vrouwen er bijvoorbeeld zijn. Allemaal amper 25 en al 2 kiddo's. Verdomd jammer.quote:Op vrijdag 3 september 2010 10:58 schreef Kattenkop het volgende:
[..]
OK Cupid.. ik heb het al een aantal keer voorbij zien komen..
Enneuh.. Ouder-Kind Centrum?? Pik jij ze daar altijd op
En mijn leeftijdsgenoten zonder kinderen die nu aan een relatie beginnen willen er het liefst zo snel mogelijk één. Nee dank je.. been there, done that.. got the baby..quote:Op vrijdag 3 september 2010 11:02 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Nou, het zal je verbazen hoeveel mooie jonge marokkaanse vrouwen er bijvoorbeeld zijn. Allemaal amper 25 en al 2 kiddo's. Verdomd jammer.
Ik pik ze daar niet op, maar ben wel van de leeftijd dat leeftijdsgenoten kinderen hebben. ( yuck)
Ik vond ook een profiel dat gewoon in het nederlands stond geschreven.quote:Op vrijdag 3 september 2010 10:59 schreef Maanvis het volgende:
ik zie alleen allemaal engelse profielen op OKcupid, vol tenenkrommend engels van nederlanders .. denk niet dat het mijn site is eigenlijk.
quote:Op vrijdag 3 september 2010 09:49 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ooit ook eens in een financiele overmoedige bui een site geprobeerd waar je kon sexdaten ( mens moet wat en ieder weekend wat moeten regelen is ook lastig).
Eerst moest je betalen om lid te worden en toen was het de bedoeling dat je weer geld ging neerleggen voor een dame.
Nu ben ik sowieso principieel tegen het betalen voor sex ( ik geef haar wat), maar je hebt op die sites gewoon veel 'betaalde' dames en maar weinig echte dames. Ook geen aanrader dus.
quote:Op vrijdag 3 september 2010 10:54 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik stel ws. een domme vraag, ben al een tijd uit de 'scene'.
Wat is OKC? Ouder- Kind Centrum? Onrendabelen Kansen Comité?
Ik moet bekennen dat ik jou eigenlijk maar een zielig mannetje vind. Zelfs voor Fok begrippen.quote:Op vrijdag 3 september 2010 11:02 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Nou, het zal je verbazen hoeveel mooie jonge marokkaanse vrouwen er bijvoorbeeld zijn. Allemaal amper 25 en al 2 kiddo's. Verdomd jammer.
Ik pik ze daar niet op, maar ben wel van de leeftijd dat leeftijdsgenoten kinderen hebben of zsm willen . ( yuck)
Zijn mijn grappen werkelijk zó slecht dat het überhaupt in je opkomt dat hij een kloon van mij zou zijn?quote:Op vrijdag 3 september 2010 10:11 schreef macondo het volgende:
[..]
Jij bent een kloon van Silenus die ons aan het lachen probeert te maken, of heb ik het mis?
Weet ik toch niet, dat moet je aan die stiekemerds vragen.quote:Op vrijdag 3 september 2010 10:42 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Waarom zou je het niet durven vertellen?
quote:Op vrijdag 3 september 2010 00:42 schreef Civilian het volgende:
Net weer terug van een date met Natalie78Ze is in t echt nog veel leuker!
quote:Op vrijdag 3 september 2010 00:55 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
En ik kan hetzelfde zeggen over Civilian!![]()
Was een heel leuke avond.
Waarom?quote:Op vrijdag 3 september 2010 11:14 schreef macondo het volgende:
Ik moet bekennen dat ik jou eigenlijk maar een zielig mannetje vind. Zelfs voor Fok begrippen.
Ja, want de rest van de posters hier zijn kansloze maagdenquote:Op vrijdag 3 september 2010 11:19 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Waarom?![]()
Leg het es uit.
Deel enkel mijn datingervaring... die toch behoorlijk succesvol was.![]()
En vertel na je antwoord ook gelijk zelf wat over je datingervaring. Interessant.
Ik probeerde twee dingen tegelijk te doen. Fout. Moet je als je als man niet doen.quote:Op vrijdag 3 september 2010 11:34 schreef Spirit82 het volgende:
Ja, want de rest van de posters hier zijn kansloze maagden
edit - ah, je had zelf ook al door dat het een vage post van je was
Ik neem aan dat het laatste deel betrekking heeft op Macondo en niet op mij?quote:Op vrijdag 3 september 2010 11:37 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik probeerde twee dingen tegelijk te doen. Fout. Moet je als je als man niet doen.![]()
Ik vind het een beetje vreemd om andere mensen zielig te vinden en zelf niets te vertellen. Lekker makkelijk oordelen van de zijkant. Jammer.
Dus je gaat niet nu spontaan bekennen dat wij ook gedate hebben? Jammer...quote:Op vrijdag 3 september 2010 11:15 schreef Silenus het volgende:
[..]
Weet ik toch niet, dat moet je aan die stiekemerds vragen.
Nou heel spontaan dan:quote:Op vrijdag 3 september 2010 11:40 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dus je gaat niet nu spontaan bekennen dat wij ook gedate hebben? Jammer...
quote:Op vrijdag 3 september 2010 11:43 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nou heel spontaan dan:
Beste FOK!kers,
anderhalve maand geleden hebben Spirit82 en ondergetekende een date gehad. In het geniep. Zonder jullie er iets over te vertellen. Sorry.
Yep.quote:Op vrijdag 3 september 2010 11:39 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat het laatste deel betrekking heeft op Macondo en niet op mij?
je hebt het mis.quote:Op vrijdag 3 september 2010 10:11 schreef macondo het volgende:
Jij bent een kloon van Silenus die ons aan het lachen probeert te maken, of heb ik het mis?
Wat snoezigquote:Op vrijdag 3 september 2010 11:43 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nou heel spontaan dan:
Beste FOK!kers,
anderhalve maand geleden hebben Spirit82 en ondergetekende een date gehad. In het geniep. Zonder jullie er iets over te vertellen. Sorry.
En komt er nog een Fok! baby van?quote:Op vrijdag 3 september 2010 11:45 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Sukkel, geen tijdstip erbij zetten, nou gaan al die kansloze fokkers met fotografisch geheugen al onze posts van toen teruglezen en tegen ons gebruiken
Dat lijkt me anatomisch gezien vrij onmogelijk.quote:Op vrijdag 3 september 2010 11:51 schreef Godshand het volgende:
[..]
En komt er nog een Fok! baby van?
Toch jammer dat mijn geheugen zo slecht is.quote:Op vrijdag 3 september 2010 11:45 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Sukkel, geen tijdstip erbij zetten, nou gaan al die kansloze fokkers met fotografisch geheugen al onze posts van toen teruglezen en tegen ons gebruiken
Dat is pas over 7,5 maand :pquote:Op vrijdag 3 september 2010 11:51 schreef Godshand het volgende:
[..]
En komt er nog een Fok! baby van?
Twee jaar geleden zag ik een hele leuke dame staan op een datingsite, ik had al een leuk berichtje aan haar geschreven maar nog net niet verstuurd toen ik las dat ze een kind had. Na twee weken er over na denken heb ik toch een berichtje gestuurd. En daarna nog enige tijd een relatie met haar gehad.quote:Op vrijdag 3 september 2010 11:57 schreef DenWauwelaar het volgende:
Over baby's gesproken.
Aan de heren hier:
Zou je op een datingsite reageren op een dame met een kleine? Waarom wel of niet?
Het is wel een minpunt maar op zich als het meiske leuk genoeg is vind ik het geen probleem.quote:Op vrijdag 3 september 2010 11:57 schreef DenWauwelaar het volgende:
Over baby's gesproken.
Aan de heren hier:
Zou je op een datingsite reageren op een dame met een kleine? Waarom wel of niet?
Thanks, ik lees het zelf nu ook pas en nu ik een beetje van de verbazing ben bekomen, ben ik er heel gelukkig mee. Ik weet zeker dat Sil spoedig een aanzoek zal doenquote:Op vrijdag 3 september 2010 12:02 schreef Maanvis het volgende:
Gefeliciteerd met je zwangerschap Spirit82
Eindelijk een vrouw met humor, nou ik denk dat jullie heel gelukkig saam gaan wordenquote:Op vrijdag 3 september 2010 12:05 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Thanks, ik lees het zelf nu ook pas en nu ik een beetje van de verbazing ben bekomen, ben ik er heel gelukkig mee. Ik weet zeker dat Sil spoedig een aanzoek zal doen
Nee. Genoeg leuke meiden zonder kind. En ik heb een tijdje gescharreld met een meid met een kind, en dat is toch lastig. Enorm schattig meiske (haar kind dus) waar ik op zich prima mee overweg kan, maar ik zal daar nooit dezelfde gevoelens voor hebben als voor een eigen kind.quote:Op vrijdag 3 september 2010 11:57 schreef DenWauwelaar het volgende:
Over baby's gesproken.
Aan de heren hier:
Ja, ik denk het ook niet inderdaadquote:Op vrijdag 3 september 2010 12:07 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Eindelijk een vrouw met humor, nou ik denk dat jullie heel gelukkig saam gaan worden.
Die zin moest ik twee keer lezenquote:Op vrijdag 3 september 2010 12:09 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja, ik denk het ook niet inderdaad
Nee.quote:Op vrijdag 3 september 2010 11:57 schreef DenWauwelaar het volgende:
Over baby's gesproken.
Aan de heren hier:
Man in pak. Suggereert dat hij een baan heeft, of op zijn minst aan het solliciteren is. Pluspuntenquote:Op vrijdag 3 september 2010 15:59 schreef kieskleurig het volgende:
Oh! Ik heb 4 of 5 sterren gekregen van die leuke man in pak
Of het is gewoon een werkeloze, gladde glibber die weet dat vrouwen smelten voor een man in pakquote:Op vrijdag 3 september 2010 16:20 schreef macondo het volgende:
[..]
Man in pak. Suggereert dat hij een baan heeft, of op zijn minst aan het solliciteren is. Pluspunten
quote:Op vrijdag 3 september 2010 16:23 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Of het is gewoon een werkeloze, gladde glibber die weet dat vrouwen smelten voor een man in pak
Of iemand die als hobby begrafenissen van onbekenden bezoekt. En toch maar ff gratis die koffie en koek incasseert. En misschien nog een kwetsbare weduwe op de kop tikt als bonusquote:Op vrijdag 3 september 2010 16:23 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Of het is gewoon een werkeloze, gladde glibber die weet dat vrouwen smelten voor een man in pak
It´s all about the bonussenquote:Op vrijdag 3 september 2010 16:28 schreef macondo het volgende:
[..]
Of iemand die als hobby begrafenissen van onbekenden bezoekt. En toch maar ff gratis die koffie en koek incasseert. En misschien nog een kwetsbare weduwe op de kop tikt als bonus
Ja, alsie lelijk is, verandert een pak idd weinig, maar tis een leuke pogingquote:Op vrijdag 3 september 2010 16:28 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
![]()
Maar ook waar, een aantrekkelijke man in pak
quote:Op vrijdag 3 september 2010 16:28 schreef macondo het volgende:
[..]
Of iemand die als hobby begrafenissen van onbekenden bezoekt. En toch maar ff gratis die koffie en koek incasseert. En misschien nog een kwetsbare weduwe op de kop tikt als bonus
Mijn leuke man in pak heeft vast geen buikje en gaat ook geen begrafenissen af op jacht naar een kwetsbare weduwequote:Op vrijdag 3 september 2010 16:33 schreef Maanvis het volgende:
Een pak kan een flinke buik mooi verbergen.
Ik zou het voor alle zekerheid toch even met je vent checken voor je een date afspreektquote:Op vrijdag 3 september 2010 16:38 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
[..]
Mijn leuke man in pak heeft vast geen buikje en gaat ook geen begrafenissen af op jacht naar een kwetsbare weduwe![]()
Hoop ik tenminste
"MIJN leuke man"?quote:Op vrijdag 3 september 2010 16:38 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
[..]
Mijn leuke man in pak heeft vast geen buikje en gaat ook geen begrafenissen af op jacht naar een kwetsbare weduwe![]()
Hoop ik tenminste
Ja uh, zoiets leuks moet ik natuurlijk wel meteen claimen. Je weet toch hoe vrouwen onder elkaar zijn? Ik maak zo meteen even duidelijk dat hij van mij isquote:Op vrijdag 3 september 2010 16:42 schreef macondo het volgende:
[..]
"MIJN leuke man"?
Hij is al jouw eigendom geworden?
Paiq magquote:Op vrijdag 3 september 2010 16:50 schreef Spirit82 het volgende:
Zeg hey, ik heb net zo´n leuke man in pak gevonden op Paiq, wat een toevalligheid!!
*berichtje schrijven gaat
Kieskleurig zit niet op Paiq, maar meneer de tweedehands autoverkoper in goedkoop pak kan wel meerdere ijzers in het vuur hebbenquote:
quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:15 schreef macondo het volgende:
[..]
Kieskleurig zit niet op Paiq, maar meneer de tweedehands autoverkoper in goedkoop pak kan wel meerdere ijzers in het vuur hebben
(naast OKC..)
* Arnax trekt ook snel zijn mooiste pak aanquote:Op vrijdag 3 september 2010 16:38 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
[..]
Hoop ik tenminste
Piloten mmm!quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:50 schreef Natalie78 het volgende:
Pakken maar ook uniformen doen het over het algemeen goed bij vrouwen ja. ;-)
Dat maakt mij nou echt helemaal niets uit. Ik heb me heus wel eens afgevraagd wat het nu zo aantrekkelijk maakt, een man in uniform.quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:50 schreef Natalie78 het volgende:
Militairenquote:Op vrijdag 3 september 2010 19:50 schreef Natalie78 het volgende:
Mn ex vriendje is helikopterpiloot, maar die dragen gewoon overallsquote:Op vrijdag 3 september 2010 19:55 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Piloten mmm!
Militairen dan bijvoorbeeld weer minder.
Omdat Paiq weet wat mannen bedoelen als ze "bi" claimen te zijnquote:Op vrijdag 3 september 2010 20:35 schreef tijnbrein het volgende:
Ik zit op Paiq vul ik in dat ik bi krijg ik alleen nog mannen als match
My badquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:00 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Omdat Paiq weet wat mannen bedoelen als ze "bi" claimen te zijn
Wheh, ik ook. Maar alleen op m'n werkquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:54 schreef Thornado het volgende:
Trouwens, Godzilla is stiekem ook een man in pak
Uniformen doen mij dan weer niks. Het is echt een mooie man in een mooi pak waar ik een zwak voor hebquote:Op vrijdag 3 september 2010 19:50 schreef Natalie78 het volgende:
Geldt overigens alleen voor MOOIE mannen in pak he. Niet voor elke man. Om de mannen hier ff niet in verwarring te brengenquote:Op vrijdag 3 september 2010 23:54 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Uniformen doen mij dan weer niks. Het is echt een mooie man in een mooi pak waar ik een zwak voor heb![]()
Ik heb nu ook contact met hem
Ik ben ook zonder pak knap jaquote:Op zaterdag 4 september 2010 00:52 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Geldt overigens alleen voor MOOIE mannen in pak he. Niet voor elke man. Om de mannen hier ff niet in verwarring te brengen
Dat, en brandweermannen, politie agenten, piloten...niet iedere man in zo'n pak welteverstaan. Maar het gros. Oh en barmannen.quote:
Maar die hebben geen pak/uniform...quote:
BARMANNEN??????quote:Op zaterdag 4 september 2010 01:26 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Dat, en brandweermannen, politie agenten, piloten...niet iedere man in zo'n pak welteverstaan. Maar het gros. Oh en barmannen.
alleen omdat ze die dronken voerenquote:Op zaterdag 4 september 2010 01:31 schreef Natalie78 het volgende:
Haha rustig, rustig. Geen uniformen inderdaad. Maar krijgen zeker weten 100 keer zo snel meiden dan wanneer ze niet achter een bar zouden staan.
En dat is dus aantrekkelijk?quote:Op zaterdag 4 september 2010 01:31 schreef Natalie78 het volgende:
Haha rustig, rustig. Geen uniformen inderdaad. Maar krijgen zeker weten 100 keer zo snel meiden dan wanneer ze niet achter een bar zouden staan.
Is ook een manier om niet tekort te komenquote:Op zaterdag 4 september 2010 01:34 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
alleen omdat ze die dronken voeren
Als barman is het kinderlijk eenvoudig vrouwen te krijgen. Je hebt toch de macht he, over de drank. En dan is blijkbaar aantrekkelijk.quote:Op zaterdag 4 september 2010 01:31 schreef Natalie78 het volgende:
Je valt op EN je bent sociaal heel bedreven. Barmannen zijn altijd een bepaald slag volk, knopen makkelijk een praatje aan, flirten wat, maken een grapje, doen een trucje, etc. Vrouwen zijn daar al heel snel van gecharmeerdquote:Op zaterdag 4 september 2010 11:51 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Als barman is het kinderlijk eenvoudig vrouwen te krijgen. Je hebt toch de macht he, over de drank. En dan is blijkbaar aantrekkelijk.
En het feit dat je 'opvalt' .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |