Ken je klassiekersquote:Op woensdag 1 september 2010 10:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Bubbles is veel, maar geen jochie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
Van wie?quote:
Niet van jou want jij komt niet tochquote:
Van mensen de mensen die mij niet zo leuk vinden en me willen martelen door mee naar de Stairway te sturenquote:
Daarom, laten we eens kijkenquote:
quote:
nee, ik was ooit barman van een rockkroeg in Amsterdamquote:Op woensdag 1 september 2010 11:22 schreef Stranger het volgende:
[..]
Daarom, laten we eens kijken
Ook al ik het in de kutste tent van heel Utrecht
Ben jij geen barman van een rockkroeg ergens daar?
Dat vind jij dus ook alquote:Op woensdag 1 september 2010 11:22 schreef Stranger het volgende:
[..]
Daarom, laten we eens kijken
Ook al ik het in de kutste tent van heel Utrecht![]()
Ben jij geen barman van een rockkroeg ergens daar?
en tietuhquote:
HIer nog een, er zijn veel leukere plekkenquote:Op woensdag 1 september 2010 11:24 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dat vind jij dus ook alBen ik toch niet de enige.
quote:
Dat zal, maar zijn die ook zo groot, zo makkelijk te vinden, zo makkelijk met grote groepen?quote:Op woensdag 1 september 2010 11:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
HIer nog een, er zijn veel leukere plekken
Het zal ook best voor een deel 'gemak' zijn. Waarom zoeken naar een alternatief als dit al jaren goed gaat, dat idee. Mensen moeten ook niet zeuren over de locatie als ze zelf niet met iets beters kunnen komen, vind ik.quote:Op woensdag 1 september 2010 13:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat zal, maar zijn die ook zo groot, zo makkelijk te vinden, zo makkelijk met grote groepen?
Er is gewoon een reden waarom FOK!meets al sinds jaar en dag in de Stairway zijn. Er wordt echt al jaren "krampachtig" naar een alternatief gezocht, maar dat is tot nog toe vruchteloos gebleken.
Ik noem: Derrick, Winkel van Sinkel, Maria (zit er tegenover!), alles is makkelijk te vinden in Utrecht, zolang de uitleg maar goed is. Want zo groot is t centrum niet.quote:Op woensdag 1 september 2010 13:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat zal, maar zijn die ook zo groot, zo makkelijk te vinden, zo makkelijk met grote groepen?
Er is gewoon een reden waarom FOK!meets al sinds jaar en dag in de Stairway zijn. Er wordt echt al jaren "krampachtig" naar een alternatief gezocht, maar dat is tot nog toe vruchteloos gebleken.
Winkel van sinckel zijn we idd 1 keer geweestquote:Op woensdag 1 september 2010 14:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik noem: Derrick, Winkel van Sinkel, Maria (zit er tegenover!), alles is makkelijk te vinden in Utrecht, zolang de uitleg maar goed is. Want zo groot is t centrum niet.
Maar goed, ik kom toch wel ff.
Nopequote:Op woensdag 1 september 2010 14:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Is men bij de Stairway al op de hoogte van de aankomende Fok!-invasie eigenlijk?
Dan heb je pech, ik ga rond 15:00 die kant opquote:Op woensdag 1 september 2010 14:37 schreef Rebubbled het volgende:
Demon_Hunter, jonguhhh. Kom gewoon 's avonds. Het feest is dan nog net zo feestelijk.
Heatwave, hoe laat waar? Ik ga niet 's middags al, want uitslapen.
Oké. Dan vind ik de weg wel.quote:Op woensdag 1 september 2010 14:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan heb je pech, ik ga rond 15:00 die kant op.
Mochten ze het toch zeker weten dat ze gaan, dan staan de al in de komers lijst. Sommige FOK!kers houden gewoon niet van verandering.quote:Op woensdag 1 september 2010 14:44 schreef Ian_Nick het volgende:
Wat houdt het in als users in beide lijstjes staan? Behalve een mogelijke schizofrenie?
Inderdaad, want veel veranderingen zijn compleet nutteloos en dienen dus geen enkel doel. Alleen goede veranderingen waardeer ik.quote:Op woensdag 1 september 2010 14:48 schreef Juicyhil het volgende:
Sommige FOK!kers houden gewoon niet van verandering.
Tis heel simpel hoor, bel me maar als je op utrecht cs bentquote:
Staat dit in OUD, moeten we je handje ook nog komen vasthouden?quote:Op woensdag 1 september 2010 15:00 schreef Socios het volgende:
Wanneer komt er meer informatie over deze meet?
Begintijdstip, eindtijdstip, adres etc.?
En hoe gaat het daar? Men loopt gewoon de kroeg binnen en gaat opzoek naar andere FOK!users? Hoe weet je waar iedereen zit? Er zijn vast ook bezoekers die niet van FOK! zijn.
Kun je zo kinderachtig reageren, maar ik vraag gewoon om nuttige informatie lijkt mij.quote:Op woensdag 1 september 2010 15:01 schreef HeatWave het volgende:
Staat dit in OUD, moeten we je handje ook nog komen vasthouden?.
Begin 15.00 uurquote:Op woensdag 1 september 2010 15:00 schreef Socios het volgende:
En hoe gaat het daar? Is er een garderobe? Men loopt gewoon de kroeg binnen en gaat opzoek naar andere FOK!users? Hoe weet je waar iedereen zit? Er zijn vast ook bezoekers die niet van FOK! zijn.
het is een meeting, waarom moet er 1 iemand jou gaan vertellen hoelaat het begint? Er is toch geen centrale organisatie? je gaat erheen wanneer je er zin in hebt.quote:Op woensdag 1 september 2010 15:02 schreef Socios het volgende:
[..]
Kun je zo kinderachtig reageren, maar ik vraag gewoon om nuttige informatie lijkt mij.
In principe staat er natuurlijk gewoon één kluitje dikke lelijke nerds niet met elkaar te praten... (ik bedoel voornamelijk mezelf, niet boos worden...)quote:Op woensdag 1 september 2010 15:00 schreef Socios het volgende:
En hoe gaat het daar? Is er een garderobe? Men loopt gewoon de kroeg binnen en gaat opzoek naar andere FOK!users? Hoe weet je waar iedereen zit? Er zijn vast ook bezoekers die niet van FOK! zijn.
Ach, als je het nog nooit hebt gedaan kan ik me indenken dat je niet weet wat je je er bij moet voorstellen.quote:Op woensdag 1 september 2010 15:03 schreef HeatWave het volgende:
En je vraagt ook nog eens naar een soort gebruiksaanwijzing voor een meeting, komop zeg, wie is er nou kinderachtig bezig?.
Dankjewel. Dan vind ik vast wel wat FOK!users. Mijn jas en tas neem ik dan wel gewoon mee naar binnen.quote:Op woensdag 1 september 2010 15:02 schreef Juicyhil het volgende:
Begin 15.00 uur
Eind 5.00 uur
Adres, vlakbij CS Utrecht
Garderobe is een stoel of een tafel
Iedereen zit of in een kring. Gewoon de eerste de beste spierwitte nerds aanspreken.
nee, dat is nou juist het hele idee erachterquote:Op woensdag 1 september 2010 15:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ach, als je het nog nooit hebt gedaan kan ik me indenken dat je niet weet wat je je er bij moet voorstellen.
Ik ben eerder alleen bij kleinschalige FOK!meets geweest. Niet op deze (grotere) manier zeg maar.quote:Op woensdag 1 september 2010 15:05 schreef Ian_Nick het volgende:
Ach, als je het nog nooit hebt gedaan kan ik me indenken dat je niet weet wat je je er bij moet voorstellen.
wat voor kleding moet ik aantrekken?quote:Op woensdag 1 september 2010 15:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het is een meeting, waarom moet er 1 iemand jou gaan vertellen hoelaat het begint? Er is toch geen centrale organisatie? je gaat erheen wanneer je er zin in hebt.
En adres, is google stuk?
En je vraagt ook nog eens naar een soort gebruiksaanwijzing voor een meeting, komop zeg, wie is er nou kinderachtig bezig?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |