Dank, maarrem, je bent niet single? Wat doe je dan in een datingsite topic?quote:Op woensdag 1 september 2010 21:45 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Hey een leuke vrouw van mijn leeftijd...
Ow shit, ik ben niet single...
Klotedetails ook altijd.
MIsschien is hij ervaringsdeskundige?quote:Op woensdag 1 september 2010 22:06 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Dank, maarrem, je bent niet single? Wat doe je dan in een datingsite topic?
Fris mijn geheugen even op, weet het niet zeker namelijk. Gewoon, even lurken.quote:Op woensdag 1 september 2010 21:39 schreef Thornado het volgende:
[..]
Misschien dat het OKC profiel van een vrouw standaard al 'approved' is :p
Maar, volgens mij heb je mijn profiel al bezocht. Het is in ieder geval nog niet echt veel veranderd
Daar is de spelling te goed voor.. Ik vermoed dat Google Translate deze prachtige goedlopende volzinnen heeft geproduceerd.quote:Op woensdag 1 september 2010 21:59 schreef Thornado het volgende:
[..]
Prima toch? Haar LBO niveau komt overeen met haar schrijfstijl.:)
In mijn fok!fobo staat dezelfde profielfoto, dus als je een paar keer op de 'You might like…' knop drukt, kom ik vast weer eens langsquote:Op woensdag 1 september 2010 22:08 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Fris mijn geheugen even op, weet het niet zeker namelijk. Gewoon, even lurken.
Bij OKCupid hebben ze onderzoek gedaan naar wat de meest succesvolle foto's zijn, doe er je voordeel meequote:Op woensdag 1 september 2010 22:17 schreef Goldmund het volgende:
Even vraagje tussen alle oost-west tegenstellingen door. Hier was laatst iemand die vertelde dat hij een 10 score bij zijn foto op Paiq had. En dat hij die foto op een speciale manier genomen had. Hoe was dat nog maar?
Wil ik ook wel eens uitproberen of dat mijn scores omhoog tilt.
Ja zou goed kunnen idd. Net als deze, die nu tussen mijn matches staat. Relatie Planeet verklapt het wel een beetje, he?quote:Op woensdag 1 september 2010 22:10 schreef PastorRichards het volgende:
[..]
Daar is de spelling te goed voor.. Ik vermoed dat Google Translate deze prachtige goedlopende volzinnen heeft geproduceerd.
quote:Op woensdag 1 september 2010 22:31 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Ja zou goed kunnen idd. Net als deze, die nu tussen mijn matches staat. Relatie Planeet verklapt het wel een beetje, he?![]()
Hallo dames,
Geen interesse!!!
Ik zoek op bruine haar "blond" en bruin ogen. Ik wens relatie dat alleen blanke vrouw met mij praten.
Geen ervaring!!!
Ik ben geduld.
Geen contact!!!
Dank je wel
Vertelt over mijzelf. Ik denk het niet. Hier zijn geen perfect mensen dan denk je erover hoe eigen leven in relatie maakt.
Open relatie!!!
Contact is belangrijk punt!
Foto!!!
Geen interesse!
Luistert naar zijn hart en voel je zelf vertrouwen en smaakt naar nieuwe relatie maken dan advies contact dan krijg je een grote kans op open relatie dan interesse mee.
Volle liefde!!!
Geduld!
Kennis maken!!!
Hallo Dames, wat willen jullie voor perfect man? Kunnen jullie vertellen wat precies is. Voorbeeld, foto of profiel....
Wens de verbeteren voor mannen....
Waarom de redens interesse ik aan vrouw?
Liefde of niet?
Dank je wel mee werkers en tip contact met mail in relatie planeet.
Die tactieken zeggen niet zoveel denk ik, je ziet er leuk uit of niet.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:17 schreef Goldmund het volgende:
Even vraagje tussen alle oost-west tegenstellingen door. Hier was laatst iemand die vertelde dat hij een 10 score bij zijn foto op Paiq had. En dat hij die foto op een speciale manier genomen had. Hoe was dat nog maar?
Wil ik ook wel eens uitproberen of dat mijn scores omhoog tilt.
Ik heb ook een kameel foto!!!!!!quote:Op woensdag 1 september 2010 22:35 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik sta voor twee foto's een tien, eentje is m'n fobo-foto (maar dan in kleur) en op een ander zit ik op een kameel en kijk ik tegen de zon in.
Ik ben ervaringsdeskundige.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:06 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Dank, maarrem, je bent niet single? Wat doe je dan in een datingsite topic?
Idd, ik ben nu al een aantal avonden leuke berichtjes met een OKC dame aan het uitwisselen. En dat bevalt mij tot nu toe prima. Het is net of de grens om berichtjes naar elkaar te sturen op OKC lager is dan bij RP.quote:Op woensdag 1 september 2010 23:11 schreef xenobinol het volgende:
Twee weken een beetje gelurkt op RP..... echt een waardeloze site imho. Heb nu ook een profiel aangemaakt op OKC. Meteen al een leuke dame gespot en even gemailed, wie weet![]()
Ik ieder geval is het een stuk vermakelijker... beetje vragen beantwoorden... test doen etc. Daarna je antwoorden vergelijken met die van interessante vrouwen, prima vermaak tot dusver
quote:distance i can manage and maybe you love to visit dubai tooits 7 hours by plane
Dubainezen zijn echt ontzettend rijk, weet je het zeker?quote:Op woensdag 1 september 2010 23:49 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Bwahaha, ik denk ik geef dat OKC nog een kans. Gelijk iemand die tegen me begint te chatten: 39 en uit Dubai. En hij houdt van "leuke europese meisjes ontmoeten".
[..]
Leuke Europese meisjes. Voor zichzelf of voor ondergrondse export-activiteiten ?quote:Op woensdag 1 september 2010 23:49 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Bwahaha, ik denk ik geef dat OKC nog een kans. Gelijk iemand die tegen me begint te chatten: 39 en uit Dubai. En hij houdt van "leuke europese meisjes ontmoeten".
[..]
Wat wel een voordeel van RP is, is dat er zoveel mensen opzitten.quote:Op woensdag 1 september 2010 23:11 schreef xenobinol het volgende:
Twee weken een beetje gelurkt op RP..... echt een waardeloze site imho. Heb nu ook een profiel aangemaakt op OKC. Meteen al een leuke dame gespot en even gemailed, wie weet![]()
Ik ieder geval is het een stuk vermakelijker... beetje vragen beantwoorden... test doen etc. Daarna je antwoorden vergelijken met die van interessante vrouwen, prima vermaak tot dusver
wil je niet bij zijn harem? je hoeft alleen een sluier omquote:Op woensdag 1 september 2010 23:49 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |