En ik kan hetzelfde zeggen over Civilian!quote:Op vrijdag 3 september 2010 00:42 schreef Civilian het volgende:
Net weer terug van een date met Natalie78Ze is in t echt nog veel leuker!
Neequote:
Wie hebben er nog meer met elkaar gedate dan? Volgens mij valt dat nog wel mee toch?quote:Op vrijdag 3 september 2010 01:13 schreef GlenSpey het volgende:
Wat daten jullie in dit topic allemaal veel met elkaar.
Volgens mij is dit echt een gigantische hossel plek aan t worden![]()
Nuttig topique dan toch?quote:Op vrijdag 3 september 2010 01:13 schreef GlenSpey het volgende:
Wat daten jullie in dit topic allemaal veel met elkaar.
Volgens mij is dit echt een gigantische hossel plek aan t worden![]()
quote:Op vrijdag 3 september 2010 09:00 schreef macondo het volgende:
* ijzige stilte, ongezellige avond.
Frommelt wat aan zijn bierviltje.
"zullen we op Fok maar zeggen dat het leuk was, Naat?"
- "afgesproken"
Whehequote:Op vrijdag 3 september 2010 09:00 schreef macondo het volgende:
- "afgesproken"
Niet gezoend en niet geneukt, snel weer vergeten dus.quote:Op vrijdag 3 september 2010 09:00 schreef macondo het volgende:
- "afgesproken"
Ooit ook eens in een financiele overmoedige bui een site geprobeerd waar je kon sexdaten ( mens moet wat en ieder weekend wat moeten regelen is ook lastig).quote:Op vrijdag 3 september 2010 09:46 schreef Ivo1986 het volgende:
Ik heb altijd het gevoel dat op die pay sites veel fake dames rondlopen om de mannen aan het lijntje (lid) te houden.
Je hoeft niet te betalen om leuk te zijn. Ga naar een gratis site.quote:Op vrijdag 3 september 2010 09:53 schreef Thornado het volgende:
Ik denk dat ik mijn RP account maar ophef. Ik heb er een maand voor betaalt, dit loopt morgen af. Ik heb er afgelopen zondag een leuke date aan overgehouden, maar die krijgt (zoals ik al verwachte) verder geen vervolg.
En ik blijf niet betalen om alle dagen naar al die trieste profielen te kijken, terwijl de leuke profielen onbereikbaar lijken te zijn.
Of zie ik het verkeerd?
Jij bent een kloon van Silenus die ons aan het lachen probeert te maken, of heb ik het mis?quote:Op vrijdag 3 september 2010 00:35 schreef DestroyerPiet het volgende:
[..]
yeah!
ben persoon die voor man altijd goed zorg en dat hij zich wel lekker voeld
ik ben dan wel geen taal nazi maar VOELD? sorry hoor maar dat is echt te slecht
Waarom zou je het niet durven vertellen?quote:Op vrijdag 3 september 2010 01:29 schreef Silenus het volgende:
Verder niemand nee. Of het zijn lafaards die dat hier niet durven vertellen.
Ik heb sinds deze week een OKC profieltje aangemaakt, en ik heb eigenlijk al erg leuk contact met een dame.:)quote:Op vrijdag 3 september 2010 10:03 schreef Kattenkop het volgende:
[..]
Je hoeft niet te betalen om leuk te zijn. Ga naar een gratis site.
Ik stel ws. een domme vraag, ben al een tijd uit de 'scene'.quote:Op vrijdag 3 september 2010 10:44 schreef Thornado het volgende:
[..]
Ik heb sinds deze week een OKC profieltje aangemaakt, en ik heb eigenlijk al erg leuk contact met een dame.:)
Eigenlijk had ik niet eens het idee dat er gratis, fatsoendelijke datingsites bestonden...
OK Cupid.. ik heb het al een aantal keer voorbij zien komen..quote:Op vrijdag 3 september 2010 10:54 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik stel ws. een domme vraag, ben al een tijd uit de 'scene'.
Wat is OKC? Ouder- Kind Centrum? Onrendabelen Kansen Comité?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |