http://www.knuz.nl/fotos-prs/82/250282/1.jpg?599780quote:Hallo, ik ben Nynke. Een friezin van 24 jaar. Ik zit in een rolstoel en werk op een school voor speciaal onderwijs.
Ik houd erg van paarden en muziek.
Ik vind je een beetje een kansloze rukker. Stel je voor dat jij met een dwarsleasie in een rolstoel zat, kijken of jij nog zou kunnen lachen.quote:Op donderdag 2 september 2010 16:49 schreef Silenus het volgende:
http://www.knuz.nl/fotos-prs/82/250282/1.jpg?599780
Ik word op de één of andere manier wel heel vrolijk van de foto.
quote:Op donderdag 2 september 2010 16:49 schreef Silenus het volgende:
[..]
http://www.knuz.nl/fotos-prs/82/250282/1.jpg?599780
Ik word op de één of andere manier wel heel vrolijk van de foto.
Doe eens niet zo zuur, Catbertquote:Op donderdag 2 september 2010 16:53 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik vind je een beetje een kansloze rukker. Stel je voor dat jij met een dwarsleasie in een rolstoel zat, kijken of jij nog zou kunnen lachen.
Niks zuur aan. Je bent een rukker als je lekker goedkoop gaat scoren met een gehandicapte op een datingsite. Die meid heeft al meer ballen dan Schenkstroop heeft. Ze probeert 't tenminste.quote:
God ik word toch zo moe van reacties als deze he. Gaan we dat voortaan altijd zeggen bij de profielen die hier langskomen?quote:Op donderdag 2 september 2010 16:53 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik vind je een beetje een kansloze rukker. Stel je voor dat jij met een dwarsleasie in een rolstoel zat, kijken of jij nog zou kunnen lachen.
quote:Op donderdag 2 september 2010 17:03 schreef Catbert het volgende:
Niks zuur aan. Je bent een rukker als je lekker goedkoop gaat scoren met een gehandicapte op een datingsite. Die meid heeft al meer ballen dan Schenkstroop heeft. Ze probeert 't tenminste.
Een vrouw met humor?quote:Op donderdag 2 september 2010 17:06 schreef Silenus het volgende:
[..]
God ik word toch zo moe van reacties als deze he. Gaan we dat voortaan altijd zeggen bij de profielen die hier langskomen?
"Stel je voor dat jij een dyslectische gast van 50 bent met een grafkop, kijken of jij nog zou kunnen lachen"
"Stel je voor dat jij fan bent van BZN en een IQ hebt van 80, kijken of jij nog zou kunnen lachen"
"Stel je voor dat jij op het fucking FOK!-forum zit en daar wanhopig een date probeert te regelen, kijken of jij nog zou kunnen lachen".
Ja, ik denk dat ik dan wel zou kunnen lachen ja. Boeiend. Ze staat toch gewoon grappig op de foto?
Mannetjes die ranzige verhalen naar vrouwen schrijven verdienen het aan de schandpaal genageld te worden. Verder vind ik die "huhu kijk deze eens lelijk" zijn posts hier ook kansloos, maar als ik daar op zou gaan reageren dan krijg ik het wel erg druk. Die post van jou daarentegen ging nogal hard die grens over. Dat je uberhaupt dat grappig vindt zegt een hoop over jou.quote:Op donderdag 2 september 2010 17:06 schreef Silenus het volgende:
God ik word toch zo moe van reacties als deze he. Gaan we dat voortaan altijd zeggen bij de profielen die hier langskomen?
Vermoedelijk hebben die lelijke dames die hoge eisen om de "Hey psst, neuken?" types een beetje af te schrikken...quote:Op donderdag 2 september 2010 17:23 schreef DenWauwelaar het volgende:
ik ben het wel met je eens Catbert, maar er zitten wel echt hele lelijke dames tussen. En dan heb ik niet over mensen met een dwarslaesie die er nix aan kunnen doen.
Grappig genoeg zijn het deze lelijke of middelmatige dames die nog de hoogste eisenpakketten hebben. En daar lachte ik toen om en nu extra. En dat mag gewoon.
Dus een dame die naar jouw mening onaantrekkelijk is mag geen eisen stellen? Tenzij het is om rare mannetjes af te schrikken?quote:Op donderdag 2 september 2010 17:25 schreef Catbert het volgende:
[..]
Vermoedelijk hebben die lelijke dames die hoge eisen om de "Hey psst, neuken?" types een beetje af te schrikken...
Ik weet niet of je een dame kent die op RP staat, maar je moet eens vragen of je d'r inbox mag zien. Da's te triest voor woorden.
Ik weet wat voor soort berichtjes ik stuur, en ik denk dat het prima berichten zijn zonder ranzigheid.quote:Op donderdag 2 september 2010 17:25 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik weet niet of je een dame kent die op RP staat, maar je moet eens vragen of je d'r inbox mag zien. Da's te triest voor woorden.
Als zij niet in een rolstoel had gezeten had ik dit plaatje ook wel gepost hoor.quote:Op donderdag 2 september 2010 17:18 schreef Catbert het volgende:
[..]
Mannetjes die ranzige verhalen naar vrouwen schrijven verdienen het aan de schandpaal genageld te worden. Verder vind ik die "huhu kijk deze eens lelijk" zijn posts hier ook kansloos, maar als ik daar op zou gaan reageren dan krijg ik het wel erg druk. Die post van jou daarentegen ging nogal hard die grens over. Dat je uberhaupt dat grappig vindt zegt een hoop over jou.
Catbert overdrijft schromelijk. De meeste berichtjes die een vrouw krijgt zijn eerder schokkend door het gebrek aan zelfkennis, kennis van de Nederlandse taal of kennissen op zich, wat al voldoende over een dergelijk persoon zegtquote:Op donderdag 2 september 2010 17:37 schreef Thornado het volgende:
[..]
Ik weet wat voor soort berichtjes ik stuur, en ik denk dat het prima berichten zijn zonder ranzigheid.
Misschien dat het daarom mij niet lukt om een RP dame te scoren....
Zegt een rukker dat kotst op andere rukkers als het em uitkomtquote:Op donderdag 2 september 2010 17:03 schreef Catbert het volgende:
[..]
Niks zuur aan. Je bent een rukker als je lekker goedkoop gaat scoren met een gehandicapte op een datingsite. Die meid heeft al meer ballen dan Schenkstroop heeft. Ze probeert 't tenminste.
Als je lelijk bent en kansloos heb je een stuk minder van een partner te eisen, dat is wel mijn overtuiging ja.quote:Op donderdag 2 september 2010 17:30 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dus een dame die naar jouw mening onaantrekkelijk is mag geen eisen stellen? Tenzij het is om rare mannetjes af te schrikken?
Dus dan moet je maar makkelijk worden? Want je bent toch lelijk?quote:Op donderdag 2 september 2010 18:33 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Als je lelijk bent en kansloos heb je een stuk minder van een partner te eisen, dat is wel mijn overtuiging ja.
Juist, dan heb je niet zoveel te wensen. Zoek iets van je eigen soort.quote:Op donderdag 2 september 2010 18:35 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dus dan moet je maar makkelijk worden? Want je bent toch lelijk?
We kunnen er een heel politiek correct verantwoord verhaal omheen leuteren maar je hebt natuurlijk wel gelijk.quote:Op donderdag 2 september 2010 18:36 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Juist, dan heb je niet zoveel te wensen. Zoek iets van je eigen soort.![]()
is erg ongenuanceerd vandaag
Nou dan weet ik dus op welk niveau ik zitquote:Op donderdag 2 september 2010 18:39 schreef Silenus het volgende:
[..]
We kunnen er een heel politiek correct verantwoord verhaal omheen leuteren maar je hebt natuurlijk wel gelijk.
Tssskk.. Veeleisend sujetquote:Op donderdag 2 september 2010 19:35 schreef CherryLips het volgende:
Maar ik val niet op lellukuh kerels
Zoals de volgende zin uit het R.E.M. liedje Tongue?quote:Op donderdag 2 september 2010 18:36 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Juist, dan heb je niet zoveel te wensen. Zoek iets van je eigen soort.![]()
is erg ongenuanceerd vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |