Neequote:
Wie hebben er nog meer met elkaar gedate dan? Volgens mij valt dat nog wel mee toch?quote:Op vrijdag 3 september 2010 01:13 schreef GlenSpey het volgende:
Wat daten jullie in dit topic allemaal veel met elkaar.
Volgens mij is dit echt een gigantische hossel plek aan t worden![]()
Nuttig topique dan toch?quote:Op vrijdag 3 september 2010 01:13 schreef GlenSpey het volgende:
Wat daten jullie in dit topic allemaal veel met elkaar.
Volgens mij is dit echt een gigantische hossel plek aan t worden![]()
quote:Op vrijdag 3 september 2010 09:00 schreef macondo het volgende:
* ijzige stilte, ongezellige avond.
Frommelt wat aan zijn bierviltje.
"zullen we op Fok maar zeggen dat het leuk was, Naat?"
- "afgesproken"
Whehequote:Op vrijdag 3 september 2010 09:00 schreef macondo het volgende:
- "afgesproken"
Niet gezoend en niet geneukt, snel weer vergeten dus.quote:Op vrijdag 3 september 2010 09:00 schreef macondo het volgende:
- "afgesproken"
Ooit ook eens in een financiele overmoedige bui een site geprobeerd waar je kon sexdaten ( mens moet wat en ieder weekend wat moeten regelen is ook lastig).quote:Op vrijdag 3 september 2010 09:46 schreef Ivo1986 het volgende:
Ik heb altijd het gevoel dat op die pay sites veel fake dames rondlopen om de mannen aan het lijntje (lid) te houden.
Je hoeft niet te betalen om leuk te zijn. Ga naar een gratis site.quote:Op vrijdag 3 september 2010 09:53 schreef Thornado het volgende:
Ik denk dat ik mijn RP account maar ophef. Ik heb er een maand voor betaalt, dit loopt morgen af. Ik heb er afgelopen zondag een leuke date aan overgehouden, maar die krijgt (zoals ik al verwachte) verder geen vervolg.
En ik blijf niet betalen om alle dagen naar al die trieste profielen te kijken, terwijl de leuke profielen onbereikbaar lijken te zijn.
Of zie ik het verkeerd?
Jij bent een kloon van Silenus die ons aan het lachen probeert te maken, of heb ik het mis?quote:Op vrijdag 3 september 2010 00:35 schreef DestroyerPiet het volgende:
[..]
yeah!
ben persoon die voor man altijd goed zorg en dat hij zich wel lekker voeld
ik ben dan wel geen taal nazi maar VOELD? sorry hoor maar dat is echt te slecht
Waarom zou je het niet durven vertellen?quote:Op vrijdag 3 september 2010 01:29 schreef Silenus het volgende:
Verder niemand nee. Of het zijn lafaards die dat hier niet durven vertellen.
Ik heb sinds deze week een OKC profieltje aangemaakt, en ik heb eigenlijk al erg leuk contact met een dame.:)quote:Op vrijdag 3 september 2010 10:03 schreef Kattenkop het volgende:
[..]
Je hoeft niet te betalen om leuk te zijn. Ga naar een gratis site.
Ik stel ws. een domme vraag, ben al een tijd uit de 'scene'.quote:Op vrijdag 3 september 2010 10:44 schreef Thornado het volgende:
[..]
Ik heb sinds deze week een OKC profieltje aangemaakt, en ik heb eigenlijk al erg leuk contact met een dame.:)
Eigenlijk had ik niet eens het idee dat er gratis, fatsoendelijke datingsites bestonden...
OK Cupid.. ik heb het al een aantal keer voorbij zien komen..quote:Op vrijdag 3 september 2010 10:54 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik stel ws. een domme vraag, ben al een tijd uit de 'scene'.
Wat is OKC? Ouder- Kind Centrum? Onrendabelen Kansen Comité?
Nou, het zal je verbazen hoeveel mooie jonge marokkaanse vrouwen er bijvoorbeeld zijn. Allemaal amper 25 en al 2 kiddo's. Verdomd jammer.quote:Op vrijdag 3 september 2010 10:58 schreef Kattenkop het volgende:
[..]
OK Cupid.. ik heb het al een aantal keer voorbij zien komen..
Enneuh.. Ouder-Kind Centrum?? Pik jij ze daar altijd op
En mijn leeftijdsgenoten zonder kinderen die nu aan een relatie beginnen willen er het liefst zo snel mogelijk één. Nee dank je.. been there, done that.. got the baby..quote:Op vrijdag 3 september 2010 11:02 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Nou, het zal je verbazen hoeveel mooie jonge marokkaanse vrouwen er bijvoorbeeld zijn. Allemaal amper 25 en al 2 kiddo's. Verdomd jammer.
Ik pik ze daar niet op, maar ben wel van de leeftijd dat leeftijdsgenoten kinderen hebben. ( yuck)
Ik vond ook een profiel dat gewoon in het nederlands stond geschreven.quote:Op vrijdag 3 september 2010 10:59 schreef Maanvis het volgende:
ik zie alleen allemaal engelse profielen op OKcupid, vol tenenkrommend engels van nederlanders .. denk niet dat het mijn site is eigenlijk.
quote:Op vrijdag 3 september 2010 09:49 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ooit ook eens in een financiele overmoedige bui een site geprobeerd waar je kon sexdaten ( mens moet wat en ieder weekend wat moeten regelen is ook lastig).
Eerst moest je betalen om lid te worden en toen was het de bedoeling dat je weer geld ging neerleggen voor een dame.
Nu ben ik sowieso principieel tegen het betalen voor sex ( ik geef haar wat), maar je hebt op die sites gewoon veel 'betaalde' dames en maar weinig echte dames. Ook geen aanrader dus.
quote:Op vrijdag 3 september 2010 10:54 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik stel ws. een domme vraag, ben al een tijd uit de 'scene'.
Wat is OKC? Ouder- Kind Centrum? Onrendabelen Kansen Comité?
Ik moet bekennen dat ik jou eigenlijk maar een zielig mannetje vind. Zelfs voor Fok begrippen.quote:Op vrijdag 3 september 2010 11:02 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Nou, het zal je verbazen hoeveel mooie jonge marokkaanse vrouwen er bijvoorbeeld zijn. Allemaal amper 25 en al 2 kiddo's. Verdomd jammer.
Ik pik ze daar niet op, maar ben wel van de leeftijd dat leeftijdsgenoten kinderen hebben of zsm willen . ( yuck)
Zijn mijn grappen werkelijk zó slecht dat het überhaupt in je opkomt dat hij een kloon van mij zou zijn?quote:Op vrijdag 3 september 2010 10:11 schreef macondo het volgende:
[..]
Jij bent een kloon van Silenus die ons aan het lachen probeert te maken, of heb ik het mis?
Weet ik toch niet, dat moet je aan die stiekemerds vragen.quote:Op vrijdag 3 september 2010 10:42 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Waarom zou je het niet durven vertellen?
quote:Op vrijdag 3 september 2010 00:42 schreef Civilian het volgende:
Net weer terug van een date met Natalie78Ze is in t echt nog veel leuker!
quote:Op vrijdag 3 september 2010 00:55 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
En ik kan hetzelfde zeggen over Civilian!![]()
Was een heel leuke avond.
Waarom?quote:Op vrijdag 3 september 2010 11:14 schreef macondo het volgende:
Ik moet bekennen dat ik jou eigenlijk maar een zielig mannetje vind. Zelfs voor Fok begrippen.
Ja, want de rest van de posters hier zijn kansloze maagdenquote:Op vrijdag 3 september 2010 11:19 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Waarom?![]()
Leg het es uit.
Deel enkel mijn datingervaring... die toch behoorlijk succesvol was.![]()
En vertel na je antwoord ook gelijk zelf wat over je datingervaring. Interessant.
Ik probeerde twee dingen tegelijk te doen. Fout. Moet je als je als man niet doen.quote:Op vrijdag 3 september 2010 11:34 schreef Spirit82 het volgende:
Ja, want de rest van de posters hier zijn kansloze maagden
edit - ah, je had zelf ook al door dat het een vage post van je was
Ik neem aan dat het laatste deel betrekking heeft op Macondo en niet op mij?quote:Op vrijdag 3 september 2010 11:37 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik probeerde twee dingen tegelijk te doen. Fout. Moet je als je als man niet doen.![]()
Ik vind het een beetje vreemd om andere mensen zielig te vinden en zelf niets te vertellen. Lekker makkelijk oordelen van de zijkant. Jammer.
Dus je gaat niet nu spontaan bekennen dat wij ook gedate hebben? Jammer...quote:Op vrijdag 3 september 2010 11:15 schreef Silenus het volgende:
[..]
Weet ik toch niet, dat moet je aan die stiekemerds vragen.
Nou heel spontaan dan:quote:Op vrijdag 3 september 2010 11:40 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dus je gaat niet nu spontaan bekennen dat wij ook gedate hebben? Jammer...
quote:Op vrijdag 3 september 2010 11:43 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nou heel spontaan dan:
Beste FOK!kers,
anderhalve maand geleden hebben Spirit82 en ondergetekende een date gehad. In het geniep. Zonder jullie er iets over te vertellen. Sorry.
Yep.quote:Op vrijdag 3 september 2010 11:39 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat het laatste deel betrekking heeft op Macondo en niet op mij?
je hebt het mis.quote:Op vrijdag 3 september 2010 10:11 schreef macondo het volgende:
Jij bent een kloon van Silenus die ons aan het lachen probeert te maken, of heb ik het mis?
Wat snoezigquote:Op vrijdag 3 september 2010 11:43 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nou heel spontaan dan:
Beste FOK!kers,
anderhalve maand geleden hebben Spirit82 en ondergetekende een date gehad. In het geniep. Zonder jullie er iets over te vertellen. Sorry.
En komt er nog een Fok! baby van?quote:Op vrijdag 3 september 2010 11:45 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Sukkel, geen tijdstip erbij zetten, nou gaan al die kansloze fokkers met fotografisch geheugen al onze posts van toen teruglezen en tegen ons gebruiken
Dat lijkt me anatomisch gezien vrij onmogelijk.quote:Op vrijdag 3 september 2010 11:51 schreef Godshand het volgende:
[..]
En komt er nog een Fok! baby van?
Toch jammer dat mijn geheugen zo slecht is.quote:Op vrijdag 3 september 2010 11:45 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Sukkel, geen tijdstip erbij zetten, nou gaan al die kansloze fokkers met fotografisch geheugen al onze posts van toen teruglezen en tegen ons gebruiken
Dat is pas over 7,5 maand :pquote:Op vrijdag 3 september 2010 11:51 schreef Godshand het volgende:
[..]
En komt er nog een Fok! baby van?
Twee jaar geleden zag ik een hele leuke dame staan op een datingsite, ik had al een leuk berichtje aan haar geschreven maar nog net niet verstuurd toen ik las dat ze een kind had. Na twee weken er over na denken heb ik toch een berichtje gestuurd. En daarna nog enige tijd een relatie met haar gehad.quote:Op vrijdag 3 september 2010 11:57 schreef DenWauwelaar het volgende:
Over baby's gesproken.
Aan de heren hier:
Zou je op een datingsite reageren op een dame met een kleine? Waarom wel of niet?
Het is wel een minpunt maar op zich als het meiske leuk genoeg is vind ik het geen probleem.quote:Op vrijdag 3 september 2010 11:57 schreef DenWauwelaar het volgende:
Over baby's gesproken.
Aan de heren hier:
Zou je op een datingsite reageren op een dame met een kleine? Waarom wel of niet?
Thanks, ik lees het zelf nu ook pas en nu ik een beetje van de verbazing ben bekomen, ben ik er heel gelukkig mee. Ik weet zeker dat Sil spoedig een aanzoek zal doenquote:Op vrijdag 3 september 2010 12:02 schreef Maanvis het volgende:
Gefeliciteerd met je zwangerschap Spirit82
Eindelijk een vrouw met humor, nou ik denk dat jullie heel gelukkig saam gaan wordenquote:Op vrijdag 3 september 2010 12:05 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Thanks, ik lees het zelf nu ook pas en nu ik een beetje van de verbazing ben bekomen, ben ik er heel gelukkig mee. Ik weet zeker dat Sil spoedig een aanzoek zal doen
Nee. Genoeg leuke meiden zonder kind. En ik heb een tijdje gescharreld met een meid met een kind, en dat is toch lastig. Enorm schattig meiske (haar kind dus) waar ik op zich prima mee overweg kan, maar ik zal daar nooit dezelfde gevoelens voor hebben als voor een eigen kind.quote:Op vrijdag 3 september 2010 11:57 schreef DenWauwelaar het volgende:
Over baby's gesproken.
Aan de heren hier:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |