Het is wel een minpunt maar op zich als het meiske leuk genoeg is vind ik het geen probleem.quote:Op vrijdag 3 september 2010 11:57 schreef DenWauwelaar het volgende:
Over baby's gesproken.
Aan de heren hier:
Zou je op een datingsite reageren op een dame met een kleine? Waarom wel of niet?
Thanks, ik lees het zelf nu ook pas en nu ik een beetje van de verbazing ben bekomen, ben ik er heel gelukkig mee. Ik weet zeker dat Sil spoedig een aanzoek zal doenquote:Op vrijdag 3 september 2010 12:02 schreef Maanvis het volgende:
Gefeliciteerd met je zwangerschap Spirit82
Eindelijk een vrouw met humor, nou ik denk dat jullie heel gelukkig saam gaan wordenquote:Op vrijdag 3 september 2010 12:05 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Thanks, ik lees het zelf nu ook pas en nu ik een beetje van de verbazing ben bekomen, ben ik er heel gelukkig mee. Ik weet zeker dat Sil spoedig een aanzoek zal doen
Nee. Genoeg leuke meiden zonder kind. En ik heb een tijdje gescharreld met een meid met een kind, en dat is toch lastig. Enorm schattig meiske (haar kind dus) waar ik op zich prima mee overweg kan, maar ik zal daar nooit dezelfde gevoelens voor hebben als voor een eigen kind.quote:Op vrijdag 3 september 2010 11:57 schreef DenWauwelaar het volgende:
Over baby's gesproken.
Aan de heren hier:
Zou je op een datingsite reageren op een dame met een kleine? Waarom wel of niet?
Ja, ik denk het ook niet inderdaadquote:Op vrijdag 3 september 2010 12:07 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Eindelijk een vrouw met humor, nou ik denk dat jullie heel gelukkig saam gaan worden.
Die zin moest ik twee keer lezenquote:Op vrijdag 3 september 2010 12:09 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja, ik denk het ook niet inderdaad
Nee.quote:Op vrijdag 3 september 2010 11:57 schreef DenWauwelaar het volgende:
Over baby's gesproken.
Aan de heren hier:
Man in pak. Suggereert dat hij een baan heeft, of op zijn minst aan het solliciteren is. Pluspuntenquote:Op vrijdag 3 september 2010 15:59 schreef kieskleurig het volgende:
Oh! Ik heb 4 of 5 sterren gekregen van die leuke man in pak
Of het is gewoon een werkeloze, gladde glibber die weet dat vrouwen smelten voor een man in pakquote:Op vrijdag 3 september 2010 16:20 schreef macondo het volgende:
[..]
Man in pak. Suggereert dat hij een baan heeft, of op zijn minst aan het solliciteren is. Pluspunten
quote:Op vrijdag 3 september 2010 16:23 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Of het is gewoon een werkeloze, gladde glibber die weet dat vrouwen smelten voor een man in pak
Of iemand die als hobby begrafenissen van onbekenden bezoekt. En toch maar ff gratis die koffie en koek incasseert. En misschien nog een kwetsbare weduwe op de kop tikt als bonusquote:Op vrijdag 3 september 2010 16:23 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Of het is gewoon een werkeloze, gladde glibber die weet dat vrouwen smelten voor een man in pak
It´s all about the bonussenquote:Op vrijdag 3 september 2010 16:28 schreef macondo het volgende:
[..]
Of iemand die als hobby begrafenissen van onbekenden bezoekt. En toch maar ff gratis die koffie en koek incasseert. En misschien nog een kwetsbare weduwe op de kop tikt als bonus
Ja, alsie lelijk is, verandert een pak idd weinig, maar tis een leuke pogingquote:Op vrijdag 3 september 2010 16:28 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
![]()
Maar ook waar, een aantrekkelijke man in pak
quote:Op vrijdag 3 september 2010 16:28 schreef macondo het volgende:
[..]
Of iemand die als hobby begrafenissen van onbekenden bezoekt. En toch maar ff gratis die koffie en koek incasseert. En misschien nog een kwetsbare weduwe op de kop tikt als bonus
Mijn leuke man in pak heeft vast geen buikje en gaat ook geen begrafenissen af op jacht naar een kwetsbare weduwequote:Op vrijdag 3 september 2010 16:33 schreef Maanvis het volgende:
Een pak kan een flinke buik mooi verbergen.
Ik zou het voor alle zekerheid toch even met je vent checken voor je een date afspreektquote:Op vrijdag 3 september 2010 16:38 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
[..]
Mijn leuke man in pak heeft vast geen buikje en gaat ook geen begrafenissen af op jacht naar een kwetsbare weduwe![]()
Hoop ik tenminste
"MIJN leuke man"?quote:Op vrijdag 3 september 2010 16:38 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
[..]
Mijn leuke man in pak heeft vast geen buikje en gaat ook geen begrafenissen af op jacht naar een kwetsbare weduwe![]()
Hoop ik tenminste
Ja uh, zoiets leuks moet ik natuurlijk wel meteen claimen. Je weet toch hoe vrouwen onder elkaar zijn? Ik maak zo meteen even duidelijk dat hij van mij isquote:Op vrijdag 3 september 2010 16:42 schreef macondo het volgende:
[..]
"MIJN leuke man"?
Hij is al jouw eigendom geworden?
Paiq magquote:Op vrijdag 3 september 2010 16:50 schreef Spirit82 het volgende:
Zeg hey, ik heb net zo´n leuke man in pak gevonden op Paiq, wat een toevalligheid!!
*berichtje schrijven gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |