Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Nee gewoon krieltjes en worteltjes en doperwtjes, beetje makkelijk houden vandaag want vriendje komt wat later thuis geloof ikquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 09:51 schreef MPG het volgende:
Lekker.
Ook stamppot (rauwe) andijvie erbij?
quote:
Het archiveren van de 1800-reeks kijk ik vanavond of morgen naarquote:
als je nog even wacht kan je de 1900 reeks ook gelijk doenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Het archiveren van de 1800-reeks kijk ik vanavond of morgen naar.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:11 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
als je nog even wacht kan je de 1900 reeks ook gelijk doen
Why notquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:15 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ga hier tot aan vanavond niet zoveel posten denk ik
Schup Muck es dit topic in dannequote:
quote:
Dat is balen ik was nieuwsgierig naar het recept van Muck's gehaktballenquote:
smsen?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:30 schreef Panda72 het volgende:
Dat is balen ik was nieuwsgierig naar het recept van Muck's gehaktballen
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
smsen?
Heel nonchalant zo van, hee ik hoorde dat je ziek was, beterschap
Wat is het recept voor mucks lekkere gehaktballen?
zoek je bonjequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
smsen?
Heel nonchalant zo van, hee ik hoorde dat je ziek was, beterschap
Wat is het recept voor mucks lekkere gehaktballen?
Ja, dat is leukquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:39 schreef wel.o.k het volgende:
als je een bestand verstuurd met de naam test.txt en dat mislukt, moet je dan escaleren tot op directie niveau
Nee nouja dan wachten we maar totdat ze weer beter isquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:45 schreef TJDoornbos het volgende:
denk niet dat ze vrolijk wordt van smsjes at the moment over eten
Ik vind het er ook niet smakelijk uitzienquote:
tot die tijd kijk ik in het FOK! kookboek wat ik ga eten en maak ik het zelf.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee nouja dan wachten we maar totdat ze weer beter is
Mijn schuld want ik ben er over begonnenquote:
pas als je kookt los je het probleem opquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:53 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Mijn schuld want ik ben er over begonnen
Heldquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:14 schreef Giertje het volgende:
doe mij dan maar dit
met sate
[ afbeelding ]
Uhmquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:15 schreef suikertaartje het volgende:
LL?
Wat heb jij voor slofjes voor Koen?
Thijs is uit zijn Oxxy's gegroeid en na die maat (XL, 21-22) is er nog maar weinig keus als je geen 30 euro uit wilt geven volgens mij
Ja dat is smerigquote:
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:14 schreef Giertje het volgende:
doe mij dan maar dit
met sate
[ afbeelding ]
Oh, haha.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:16 schreef LovelyLady het volgende:
Uhm
ik heb sokken![]()
Ik heb geen slofjes
Ik moet zeggen dat Koen al 2 dagen wakker wordt omdat hij koude voetjes heeft in zijn slaapzakje en dan wil hij zijn sokken aanquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, haha.
Thijs heeft volgens mij mijn voeten, altijd koud, ondanks dikke sokken![]()
Oh.
Jup ff muck vragen voor het receptquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:21 schreef TJDoornbos het volgende:
Nu ben ik door jullie alleen verplicht vanavond gehaktballen te eten
nee joh, ik laat dr lekker slapen. Ik pak gewoon gehakt, zooitje kruiden, uitjes, kaas en ei en ik maak er wat van. Ofzo.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jup ff muck vragen voor het recept
jij zit dus niet in centrum rotterdamquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:28 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
nee joh, ik laat dr lekker slapen. Ik pak gewoon gehakt, zooitje kruiden, uitjes, kaas en ei en ik maak er wat van. Ofzo.
ik werk op de kop van Zuid en woon nog wat verder Zuid opquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:38 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jij zit dus niet in centrum rotterdam
Waarom staat mucks gehaktballenrecept niet gewoon in het fok-kookboek??? Dat is dan weer een beetje jammer he?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:28 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
nee joh, ik laat dr lekker slapen. Ik pak gewoon gehakt, zooitje kruiden, uitjes, kaas en ei en ik maak er wat van. Ofzo.
Maar jouwes heeft ook niet van die gigantische voeten he?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat Koen al 2 dagen wakker wordt omdat hij koude voetjes heeft in zijn slaapzakje en dan wil hij zijn sokken aan
Ik heb nu nog vloerbedekking, binnenkort laminaat, dan ga ik wel eens op zoek naar slofjes
geen idee. Wellicht omdat ze ook maar wat doetquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Waarom staat mucks gehaktballenrecept niet gewoon in het fok-kookboek??? Dat is dan weer een beetje jammer he?
Nee ik denk dat ie dat van zijn moeder heeftquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maar jouwes heeft ook niet van die gigantische voeten he?
Wat ben jij een kreng zegquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:52 schreef Panda72 het volgende:
Mijn collega stond net op de drempel van onze kamer toen ik haar ging bellen, zij loopt terug naar haar buro en ik leg neer, ze loopt weer weg en als zij bijna de kamer uit is bel ik weer en leg weer neer als zij bij haar buro is(ze trekt een geiiriteerd gezicht, ik doe net alsof ik ik niks merk en ben "druk" met iets)
BIj de derde keer stampvoet ze naar haar buro terwijl ze roept daar heb ik nou zo'n hekel aan he mensen die de telefoon maar 2 of 3 keer laten overgaan en dan ophangen. Ik zeg dat ik daar ook een hekel aan heb. Ondertussen heeft ze nog steeds niet door dat ik het was.
Neequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat ben jij een kreng zeg
Echt niets beters te doen
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:52 schreef Panda72 het volgende:
Mijn collega stond net op de drempel van onze kamer toen ik haar ging bellen, zij loopt terug naar haar buro en ik leg neer, ze loopt weer weg en als zij bijna de kamer uit is bel ik weer en leg weer neer als zij bij haar buro is(ze trekt een geiiriteerd gezicht, ik doe net alsof ik ik niks merk en ben "druk" met iets)
BIj de derde keer stampvoet ze naar haar buro terwijl ze roept daar heb ik nou zo'n hekel aan he mensen die de telefoon maar 2 of 3 keer laten overgaan en dan ophangen. Ik zeg dat ik daar ook een hekel aan heb. Ondertussen heeft ze nog steeds niet door dat ik het was.
nicequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:52 schreef Panda72 het volgende:
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:50 schreef LovelyLady het volgende:
Nee ik denk dat ie dat van zijn moeder heeftHij zit nu net aan in maatje 22
quote:
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:00 schreef LovelyLady het volgende:
Ik stuurde mijn collega in mijn rookpauze altijd een sms naar de vaste telefoon. Maar dat wijf van de kpn leest dan altijd op de verkeerde klemtoon de smsjes voor. Echt hilarisch en dan ook de meest stomme dingen smsen he
Grote voetenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Thijs heeft echt al ruim 23
Vuurtoren lijkt me handig.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:52 schreef TJDoornbos het volgende:
http://www.nu.nl/binnenland/2323221/aanvaring-maas-bij-venlo.html MPG weer een boot gekaapt?
Pauze van wat?quote:
Van werkquote:
Moe en keelpijn dus het kan beterquote:
we wachten tot MPG bij Muck het recept van de gehaktballen regelt, verder wel ok. En bij u mevrouw M?quote:
Kwartiertje geledenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:09 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
je gaat me niet vertellen dat je nu pas je nest uit komt.
ja maar omdat appelquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:12 schreef tochweerhenk het volgende:
ik was ook pas om kwart over 12 wakker.
Appels,quote:
Ik wil ook muffinsquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Keelpijn, muffins in de oven *snif*ruik je dat?
Heeft 'ie een liefje dan?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:41 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
zit je nou jou liefje te pesten?
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:08 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Moe en keelpijn dus het kan beter
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:09 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
we wachten tot MPG bij Muck het recept van de gehaktballen regelt, verder wel ok. En bij u mevrouw M?
Middag Ferbquote:
Enorme voetenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:52 schreef LovelyLady het volgende:
Grote voeten
Hoe lang is hij nu?
Muffins in tha oven
Ik heb ook keelpijnquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Bah van de keelpijnquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En en en?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Van werkDus even broodjes eten en niets doen
Lavacake is lekkerder dan muffins vind ik.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Enorme voeten![]()
Hij is nu 87,5 cm!
Muffins
Ken ik dat?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:22 schreef Panda72 het volgende:
Lavacake is lekkerder dan muffins vind ik.
zijn ze bij jou ook dom?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:24 schreef wel.o.k het volgende:
WHAAAAAAAAAAAAAAAA
zo, dat ben ik kwijt
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En en en?
Zijn ze dom vandaag?
Op deze foto ziet het er misschien niet zo lekker uit maar ik vind hetquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ken ik dat?
Volgens mij niet
Ik gok iets met warme zachte chocola in het midden van de cakequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ken ik dat?
Volgens mij niet
Wat is d'r aan de hand?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:24 schreef wel.o.k het volgende:
WHAAAAAAAAAAAAAAAA
zo, dat ben ik kwijt
Ziet er heerlijk uitquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:26 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Op deze foto ziet het er misschien niet zo lekker uit maar ik vind het![]()
[ afbeelding ]
Jaaaaaaaaaah en als je dan met je lepeltje een stukje afhaalt van de cake dan komt de vulling eruit druipenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik gok iets met warme zachte chocola in het midden van de cake
[..]
Grote kerel. ik gok erop dat Koen nu rond de 90 cm isquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:21 schreef suikertaartje het volgende:
Enorme voeten![]()
Hij is nu 87,5 cm!
Muffins
Ja school is weer begonnen dus de bacteriën vliegen weer in het rond, de jongste had al de 6e ziekte van het weekendquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
Bah van de keelpijnOeh, it must sniff pretty!
![]()
Wat voor muffins zijn het, gewone of heb je er nog iets in gedaan?
Scholen zijn weer begonnen he?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:22 schreef tochweerhenk het volgende:
Wat veel zieke mensen de laatste tijd zeg.
Damn! dat is lekkerquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:26 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Op deze foto ziet het er misschien niet zo lekker uit maar ik vind het![]()
[ afbeelding ]
Werkse Marijkequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
Maar weer werkenFijne middag allemaal
Oehquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:27 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaah en als je dan met je lepeltje een stukje afhaalt van de cake dan komt de vulling eruit druipen
Voor 5 uur over andijviestamppot praten wekt bij mij nou eenmaal kotsneigingen op, sorry.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:28 schreef DaMart het volgende:
Wat?
Lust ik een keer iets groens, is het weer niet goed.
Werkze snoetjequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
Maar weer werkenFijne middag allemaal
Wtfquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:40 schreef suikertaartje het volgende:
Tele2 zegt:Welkom bij de Klantenservice van Tele2. Waarmee kan ik je van dienst zijn?
Jij zegt:ik wil graag mijn contractnummer weten
Tele2 zegt:Ik heb je niet begrepen. Waarmee kan ik je helpen?
Jij zegt:contractnummer
Tele2 zegt:Sorry, dat snapte ik even niet. Waarmee kan ik je van dienst zijn?
Jij zegt:nummer van mijn contract
Tele2 zegt:Sorry, het is me niet duidelijk. Hè, lastig. Waarmee kan ik je helpen?
Jij zegt:met het doorgeven van mijn contractnummer dus
Tele2 zegt:Dat begreep ik niet. Wil je daarom contact opnemen met de klantenservice?
Jij zegt:nee
Tele2 zegt:Ok, dan ga ik gewoon weer verder. Waarmee kan ik je van dienst zijn?
ongelofelijk, mijn connectie strand bij hun loadbalancer. die geeft een reset.quote:
PWNEDquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:43 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ongelofelijk, mijn connectie strand bij hun loadbalancer. die geeft een reset.
maar nee hoor, ze zien de verbinding niet binnen komen.
ik stuur log bestand op en daarna, o ja, het strand op onze loadbalancer![]()
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:40 schreef suikertaartje het volgende:
Tele2 zegt:Welkom bij de Klantenservice van Tele2. Waarmee kan ik je van dienst zijn?
Tele2 zegt:Sorry, het is me niet duidelijk. Hè, lastig. Waarmee kan ik je helpen?
Tele2 zegt:Dat begreep ik niet. Wil je daarom contact opnemen met de klantenservice?
de chatbot?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:40 schreef suikertaartje het volgende:
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:52 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
Tele2 zegt:Goedemiddag
Wij vinden jouw mening zeer belangrijk! Om inzicht te krijgen in jouw tevredenheid en wensen verzoeken wij je deze korte vragenlijst in te vullen. Alvast vriendelijk bedankt!
Jij zegt:Okee!
Tele2 zegt: Alstublieft.
Jij zegt:Dankuwel
Tele2 zegt: Graag gedaan. Ik heb er even moeite mee. Wij vinden jouw mening zeer belangrijk! Om inzicht te krijgen in jouw tevredenheid en wensen verzoeken wij je deze korte vragenlijst in te vullen. Alvast vriendelijk bedankt!
Wrom? Leuk man, callcentermensen pestenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
![]()
*ieeuw* eng.. ik word zo terug gebeld door de PSZ
Jawel, ik wilde mijn contractnummer wetenquote:
Ik vind het altijd zo schattig als jij zegt oeh Lust ikquote:
PSZ = peuterspeelzaal, wanneer Koen terecht kan = *eng* loslaten enzoquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wrom? Leuk man, callcentermensen pesten
heb je geen papieren van de aansluiting?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jawel, ik wilde mijn contractnummer weten
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wrom? Leuk man, callcentermensen pesten
Oh.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
PSZ = peuterspeelzaal, wanneer Koen terecht kan = *eng* loslaten enzo
Hihihihiquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:56 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zo schattig als jij zegt oeh Lust ik
Wonder boven wonder wel, maar daar staat het niet opquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:57 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
heb je geen papieren van de aansluiting?
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:57 schreef tochweerhenk het volgende:
Jij zegt:Hallo
Waarmee kan ik je helpen?
Jij zegt:ik had een vraag over de pixels van mijn televisie
Tele2 zegt:Sorry, nu snap ik even niet goed wat je zegt. Waarmee kan ik je van dienst zijn?
Jij zegt:die kwaliteit van mijn tv
Tele2 zegt:Controleer dan eerst of alle kabels goed zijn aangesloten. Gebruik hiervoor deze handleiding digitale TVof bekijk het instructiefilmpje hieronder .
Is het probleem daarmee opgelost?
Jij zegt:Nee.
Tele2 zegt:Het belangrijkste is dat je de TV hebt aangesloten op de LAN1 poort van je modem. Heb je dat gecontroleerd?
Jij zegt:ja, die heb ik gecontroleerd.
Tele2 zegt:Staan er in de directe omgeving van de decoder andere apparaten, zoals bijvoorbeeld een mobiele of draagbare telefoon?
Jij zegt:Nee, mijn mobiel heb ik verkocht aan een straatmuzikant
Tele2 zegt:Laten we dan de decoder resetten. Haal hiervoor minimaal 1 minuut de stekker van de decoder uit het stopcontact. Sluit vervolgens de stroom weer aan. Als het goed is gaat het STBY/ON-lampje nu rood/groen knipperen. Zie je dat?
Jij zegt:Nee
Tele2 zegt:Hmm. In dat geval kan ik je verder niet helpen. De Tele2 Klantenservice is op dit moment geopend (tot 22:00 uur vanavond) via 0900-2411602 (¤ 0,10 p/m).
Tele2 zegt: Kan ik je nog ergens anders mee helpen?
Jij zegt:Ja, mijn Lava cake is op, kan ik er een klein stukje bijkrijgen?
Tele2 zegt:Dat begreep ik niet. Kan ik je verder nog ergens mee van dienst zijn?
Jij zegt:nee, doeg
Tele2 zegt:Tot ziens!
FU!
Vertelquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh.
Hah.
Ik heb net wel een callcentermens gepest.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:57 schreef tochweerhenk het volgende:
Tele2 zegt:Sorry, nu snap ik even niet goed wat je zegt. Waarmee kan ik je van dienst zijn?
Tele2 zegt:Controleer dan eerst of alle kabels goed zijn aangesloten. Gebruik hiervoor deze handleiding digitale TVof bekijk het instructiefilmpje hieronder .
Tele2 zegt:Het belangrijkste is dat je de TV hebt aangesloten op de LAN1 poort van je modem. Heb je dat gecontroleerd?
Tele2 zegt:Staan er in de directe omgeving van de decoder andere apparaten, zoals bijvoorbeeld een mobiele of draagbare telefoon?
Tele2 zegt:Laten we dan de decoder resetten. Haal hiervoor minimaal 1 minuut de stekker van de decoder uit het stopcontact. Sluit vervolgens de stroom weer aan. Als het goed is gaat het STBY/ON-lampje nu rood/groen knipperen. Zie je dat?
Tele2 zegt:Hmm. In dat geval kan ik je verder niet helpen. De Tele2 Klantenservice is op dit moment geopend (tot 22:00 uur vanavond) via 0900-2411602 (¤ 0,10 p/m).
Tele2 zegt:Dat begreep ik niet. Kan ik je verder nog ergens mee van dienst zijn?
FU!
Ja, hahaaa, maar als je na 18:00 je contractnummer op wilt vragen, dan is die afdeling er ineens niet meerquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:57 schreef tochweerhenk het volgende:
FU!
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:59 schreef tochweerhenk het volgende:
Tele2 zegt:Welkom terug. Kan ik je nog ergens anders mee van dienst zijn?
Jij zegt:Hallon
Tele2 zegt:Dat begreep ik niet. Is er nog iets anders waarmee ik je van dienst kan zijn?
Jij zegt:Namens de Koffie slowchat heb ik een vraagje aan u.
Tele2 zegt:Sorry, dat snapte ik even niet. Oef. Kan ik je verder nog ergens mee van dienst zijn?
Jij zegt:Heeft u in uw bedrijf naast een koffieapparaat, ook chocomelk?
Tele2 zegt:Sorry, nu snap ik even niet goed wat je zegt. Wil je daarom contact opnemen met de klantenservice?
Jij zegt:nee.
Tele2 zegt:Ok, dan ga ik gewoon weer verder. Kan ik je nog ergens anders mee van dienst zijn?
Jij zegt:kan ik koffie krijgen?
Tele2 zegt:Ik heb je niet begrepen. Kan ik je nog ergens anders mee van dienst zijn?
Jij zegt:KOFFIE
Tele2 zegt: Sorry, maar het is hier geen supermarkt...
Wat leuk dit
Terwijl je zoveel lol aan die mensen kunt belevenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:00 schreef Giertje het volgende:
ik hang altijd op als mensen me bellen voor dat soort onzin
watquote:
Hahahaha.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:07 schreef Panda72 het volgende:
Ik werd een keer gek gebeld door Tele2
Enthousiaste callcentermuts zegt daaaaaag ik ben van Tele2 en ik heb een mooie aanbieding voor u
Ik: Ik wat zegt u?
ccm(callcentermuts) daaaaaaaag ik ben van Tele2 en ik heb een mooie aanbieding voor u
ik: wat zegt u ik versta u niet
ccm niet meer zo enthousaist dit keerik ben van Tele2 en ik heb een mooie aanbieding voor u
Ik: kunt u dat herhalen want ik versta u niet.
ccm. IK BEN VAN TELE2 EN IK MAG U EEN MOOIE AANBIEDING DOEN
Ik: mevrouw wilt u niet zo schreeuwen ik heb u de vorige 3 keer ook wel gehoord hoor ik ben niet doof.
Daarna hing ccm gewoon op brutaal mens
hihihiquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hahahaha.
Ik had er net eentje aan de lijn en dat begon zo: Blablabla, Tele2, u spreekt met die en die. UW POSTCODE EN HUISNUMMER?
Hoge score op klantvriendelijkheid
Word je nooit gebeld dan?quote:
Wat is je nummerquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:18 schreef TJDoornbos het volgende:
als je een klantenservice gast wil pesten bel mij dan, kan ik ook nog lachen!
niet om 10 uur sochtendsquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:08 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Terwijl je zoveel lol aan die mensen kunt beleven
Ik durf niequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:19 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
google op klantenservice zakelijk en dan Fons
Wat zei ze?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:23 schreef suikertaartje het volgende:
Een oud collega van me vroeg een keer verkering aan Anna van Ikea
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:22 schreef tochweerhenk het volgende:
Jij zegt:Ik wil mijn abonnement afzeggen
Tele2 zegt:Oh dat is jammer om te horen, mag ik vragen waarom je het abonnement wilt opzeggen?
Jij zegt:Omdat het een #32@1!!2@ slecht internet ding is
Tele2 zegt:Ik heb je niet direct begrepen. Ik stel je nog een aantal vragen om je zo de juiste informatie te kunnen geven.
Ga je verhuizen naar een andere Tele2 klant?
Jij zegt:Nee, natuurlijk niet
Tele2 zegt:Ga je emigreren naar het buitenland?
Jij zegt:Ja, ik wil verhuizen naar Pakistan
Tele2 zegt:Goed, ik stuur je een e-mail. Daarin lees je stap voor stap hoe je kunt opzeggen als je gaat emigreren, is dat ok?
Jij zegt:NEE
Tele2 zegt:Op welk e-mailadres kunnen mijn collega’s je bereiken?
Jij zegt:die heb ik niet.
Tele2 zegt:Ik heb je e-mailadres nodig, anders kan mijn collega geen contact met opnemen. Op welk e-mailadres kunnen mijn collega’s je bereiken?
Jij zegt:ik heb geen email adres
Tele2 zegt:Ok, dan noteer ik dat je geen e-mailadres wil opgeven. Wat is je naam?
Jij zegt:tochweerhenk
Tele2 zegt:Uitstekend, dank je. Kan ik je verder nog ergens mee van dienst zijn?
Oke dit was de laatste
0800-0403 en dan storingenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik durf niebovendien wordt ik hopelijk zo terug gebeld
Dat ze al een vriend had, die ook bij Ikea werktquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik durf niebovendien wordt ik hopelijk zo terug gebeld
[..]
Wat zei ze?
Oef.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:22 schreef tochweerhenk het volgende:
Jij zegt:Ik wil mijn abonnement afzeggen
Tele2 zegt:Oh dat is jammer om te horen, mag ik vragen waarom je het abonnement wilt opzeggen?
Jij zegt:Omdat het een #32@1!!2@ slecht internet ding is
Tele2 zegt:Ik heb je niet direct begrepen. Ik stel je nog een aantal vragen om je zo de juiste informatie te kunnen geven.
Jij zegt:Nee, natuurlijk niet
Jij zegt:Ja, ik wil verhuizen naar Pakistan
Tele2 zegt:Goed, ik stuur je een e-mail. Daarin lees je stap voor stap hoe je kunt opzeggen als je gaat emigreren, is dat ok?
Jij zegt:NEE
Jij zegt:die heb ik niet.
Tele2 zegt:Ik heb je e-mailadres nodig, anders kan mijn collega geen contact met opnemen. Op welk e-mailadres kunnen mijn collega’s je bereiken?
Jij zegt:ik heb geen email adres
Tele2 zegt:Ok, dan noteer ik dat je geen e-mailadres wil opgeven. Wat is je naam?
Jij zegt:tochweerhenk
Tele2 zegt:Uitstekend, dank je. Kan ik je verder nog ergens mee van dienst zijn?
Oke dit was de laatste
Ja doei straks krijg ik iemand anders aan de lijnquote:
Helaas komen ze zo weinigquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:26 schreef Giertje het volgende:
toch met jehovas kan je ook veel lol mee hebben
De sletquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:26 schreef suikertaartje het volgende:
Dat ze al een vriend had, die ook bij Ikea werkt
Dan zeg je toch: mag ik TJ even?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja doei straks krijg ik iemand anders aan de lijn
ik had ze laatst aan de deur ik was net wakkerquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:27 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Helaas komen ze zo weinig![]()
1 keer heb ik zo'n gast gehad en die zei zo van:
Nounou de wereld vergaat over 3 dagen dus meldt u nog snel aan aub..
Ik: nou dan ga ik mijn laatste 3 dagen niet besteden aan die stomme jehova groep![]()
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan zeg je toch: mag ik TJ even?
Dacht het nietquote:TJ! Deze heze met keelpijn pratende dame wil met uw praten
kans is klein dat ze dat doenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan zeg je toch: mag ik TJ even?
En als het toetje een perenijsje is?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Voor 5 uur over andijviestamppot praten wekt bij mij nou eenmaal kotsneigingen op, sorry.
Snap ikquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:31 schreef TJDoornbos het volgende:
kans is klein dat ze dat doen
maar voor geil klinkende heze dames hoop ik dat ze een uitzondering maken
Dan praat ik liever over het toetjequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
En als het toetje een perenijsje is?
geloof op dit moment 1 op 12 en morgen 1 op 85quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Snap ik![]()
Hoe groot is de kans dat we jou aan de lijn krijgen dan?
oh, laat dan maarquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:32 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
geloof op dit moment 1 op 12 en morgen 1 op 85
Ben ik effe blij dat ik maar niet gebeld hebquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:32 schreef TJDoornbos het volgende:
geloof op dit moment 1 op 12 en morgen 1 op 85
Wauw!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:34 schreef TJDoornbos het volgende:
flauwRowanF1 heeft het keer gedaan en mij getroffen.
maar die pannekoek belde 4x ofzoquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wauw!
Maar ik moet ook even een aapje uit bed plukken en dan boodschappen doen
Halloquote:
Je wilt het hoofdgerecht overslaan? Die post moet je maar niet aan minimeneer laten zien danquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan praat ik liever over het toetje
Bel de krantquote:
Ja, maar dat zijn niet de mijnequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 09:49 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Als je googeld kun je ook recepten vinden van gehakballen met kaas
mukkiequote:
de jouwe wil ik het recept van per koerier voor mijn avondetenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:10 schreef Muck het volgende:
[..]
Bel de krant
oh en
[..]
Ja, maar dat zijn niet de mijne
bijnaquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:12 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
mukkie![]()
ging bijna goed he, dit weekend met de rooie
ik ook. Ik mis de muck-gehaktballers.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:13 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
de jouwe wil ik het recept van per koerier voor mijn avondeten
krijg je nietquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:13 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
de jouwe wil ik het recept van per koerier voor mijn avondeten
Dan kom je toch een keer eten?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:14 schreef MPG het volgende:
[..]
ik ook. Ik mis de muck-gehaktballers.
geduld?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:14 schreef Muck het volgende:
[..]
krijg je niet
als ik mijn recept geef, zijn ze niet meer zo speciaaaaaaal
en dat extra ingrediënt is bij jou in de buurt niet makkelijk te krijgen
dus dan moet ik Toek-gehaktballen maken?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:14 schreef Muck het volgende:
[..]
krijg je niet
als ik mijn recept geef, zijn ze niet meer zo speciaaaaaaal
en dat extra ingrediënt is bij jou in de buurt niet makkelijk te krijgen
quote:
Ja, maar dat kan jij sowieso als enige, met je eigen gehaktballenquote:
Ja, kom je ook eten?quote:
Jaquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar dat kan jij sowieso als enige, met je eigen gehaktballen
Oeh, oeh, vertelquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:18 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ben verliefd op mijn laatste MP-aankoop
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:27 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Helaas komen ze zo weinig![]()
1 keer heb ik zo'n gast gehad en die zei zo van:
Nounou de wereld vergaat over 3 dagen dus meldt u nog snel aan aub..
Ik: nou dan ga ik mijn laatste 3 dagen niet besteden aan die stomme jehova groep![]()
Gehaktballen met ketchupquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:19 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja, kom je ook eten?
[..]
Ja
De liefde van de man (en familie en vrienden) gaat door de maag
[..]
Oeh, oeh, vertel
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:29 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik had ze laatst aan de deur ik was net wakker
dus ochtendhoofd bandshirt aan van burzum met de afgefikte kerken erop
toen begrepen ze het wel
Stiekem heul lekkerquote:
nee volgende keer haal ik een vriend erbij die gaat in discussie dat is veel leuker om te volgenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:22 schreef Panda72 het volgende:
[..]
![]()
Je kan ook een sticker op je deur plakken ik rem voor iedereen behalve voor jehovagetuigen
hihihiquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:23 schreef Giertje het volgende:
[..]
nee volgende keer haal ik een vriend erbij die gaat in discussie dat is veel leuker om te volgen
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:23 schreef Giertje het volgende:
[..]
nee volgende keer haal ik een vriend erbij die gaat in discussie dat is veel leuker om te volgen
sterktequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:25 schreef Muck het volgende:
Anyway, ik ga me warm aankleden en dan naar het postkantoor![]()
Mannen en etenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:19 schreef Muck het volgende:
Ja, kom je ook eten?
Ja
De liefde van de man (en familie en vrienden) gaat door de maag
Oeh, oeh, vertel
Hier is het echt super heet.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:25 schreef Muck het volgende:
Anyway, ik ga me warm aankleden en dan naar het postkantoor![]()
Daar staat ''gabber'' of ''100% hardcore'' achterop, weddequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mannen en eten![]()
(zeker jouw (ex-)mannen en eten)
Het is...het is...een vestje:
oeh oeh oeh!
heeft ze meer mannen?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mannen en eten![]()
kliko's zijn hetquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mannen en eten![]()
how cuuuuutequote:
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:26 schreef Ferb het volgende:
[..]
Daar staat ''gabber'' of ''100% hardcore'' achterop, wedde
Het is hier ook lekker weer, maar ik heb een longontsteking, dus met mijn t-shirt op de fiets springen lijkt me een slecht planquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:26 schreef Ferb het volgende:
[..]
Hier is het echt super heet.
En allemaal toeristen in de stad.
Zelfs de zeeman zat vol
Oh, pardonquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:28 schreef Muck het volgende:
[..]
Het is hier ook lekker weer, maar ik heb een longontsteking, dus met mijn t-shirt op de fiets springen lijkt me een slecht plan
Ghihihiquote:
Dat noemen ze de jaren '90quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:29 schreef Ferb het volgende:
Had ik maar zo'n moeder.
Ik droeg altijd van die verlepte, niet mooie kleren
Maakt niet uit hoorquote:
ja hallo, er moet iemand voor me zorgen als jij werktquote:
Merciquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ghihihi![]()
Sterkte met inpakken enzo
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:31 schreef Panda72 het volgende:
Nog een keer hoor:
Tele2 zegt:Daar ben ik weer. Waarmee kan ik je van dienst zijn?
Jij zegt:ik wil opzeggen
Tele2 zegt:Dat is jammer, ik begrijp dat je iets wilt opzeggen.
Gaat je vraag over Internet en Bellen, Vaste Telefonie of Mobiel?
Jij zegt:allemaal
Tele2 zegt:Ah. Je maakt gebruik van Internet en Bellen & TV van Tele2 Wil je alleen Tele2 interactieve TV opzeggen?
Jij zegt:ja
Jij zegt:misschien
Tele2 zegt: Ik weet niet zeker of je hier nu ja of nee mee bedoelt. Zou je daarom hier nog een antwoord op willen geven: Ga je verhuizen naar een andere Tele2 klant?
Tele2 zegt:Heb je al een nieuw abonnement bij een andere provider afgesloten?
Tele2 zegt:Zit je nog binnen je contract?
Tele2 zegt:Als je wilt opzeggen, houd er dan rekening mee dat je de resterende maanden van je contract nog moet betalen. Weet je zeker dat je wilt opzeggen?
Tele2 zegt:Dat is leuk om te horen! Mooi dat je toch kiest om bij Tele2 te blijven! Kan ik je verder nog ergens mee van dienst zijn?
Tele2 zegt:Mag ik vragen waarom je het abonnement wilt opzeggen?
Heb je al een nieuw abonnement bij een andere provider afgesloten?
Tele2 zegt:Zit je nog binnen je contract?
Tele2 zegt:Als je wilt opzeggen, houd er dan rekening mee dat je de resterende maanden van je contract nog moet betalen. Weet je zeker dat je wilt opzeggen?
Tele2 zegt:Dat is leuk om te horen! Mooi dat je toch kiest om bij Tele2 te blijven! Is er nog iets anders waarmee ik je van dienst kan zijn?
Tele2 zegt: Sorry maar bedoel je hier nu ja of nee? Zou je daarom hier nog een antwoord op willen geven: Heb je al een nieuw abonnement bij een andere provider afgesloten?
Tele2 zegt: Ehm, het is me niet helemaal duidelijk of je hier nu ja of nee bedoelt.
Kun je nog een keer duidelijk antwoord geven op deze vraag: Heb je al een nieuw abonnement bij een andere provider afgesloten?
Jij zegt:neeja
Tele2 zegt:Sorry, dat snapte ik even niet. Heb je al een nieuw abonnement bij een andere provider afgesloten?
Jij zegt:janee
Tele2 zegt:Ik heb je niet begrepen. Lastig. Heb je al een nieuw abonnement bij een andere provider afgesloten?
Jij zegt:weet niet
Tele2 zegt:Ok, dan ga ik gewoon weer verder. Ik ga verder waar ik gebleven was. Heb je al een nieuw abonnement bij een andere provider afgesloten?
Jij zegt:inderdaad
Tele2 zegt:Heb je het contract bij de nieuwe provider in de afgelopen 7 dagen geleden afgesloten?
Tele2 zegt:Goed, ik stuur je een e-mail. Daarin lees je stap voor stap hoe je kunt opzeggen, is dat ok?
Jij zegt:neevoormijgeentele2@live.nl
Tele2 zegt:en wat is je naam?
Jij zegt:Sinterklaas
Tele2 zegt:Oké, dank je. Kan ik je verder nog ergens mee van dienst zijn?
Jij zegt:ja ik wilopzeggen
Tele2 zegt:Hmm, ik begrijp dat je iets wilt weten over afmelden. Maar om je beter te kunnen helpen, kun je het beste in een volledige zin zeggen wat je wilt weten.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:31 schreef suikertaartje het volgende:
Boodschappen doen![]()
Iet met mais en chorizo en paprika...is dat wat?
Ja, maar ik ben dan ook een extreem hippe mamaquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:32 schreef Ferb het volgende:
Dan nog, ik zie vaak nog van die arme kindertjes rond lopen heur
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben dan ook een extreem hippe mama
Piepjongquote:
Dat kan een lekkere dame zijn?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:31 schreef Muck het volgende:
ja hallo, er moet iemand voor me zorgen als jij werkt![]()
pics?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Piepjong
niet heel ver onder de 30
Hipquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Piepjong
niet heel ver onder de 30
ooohquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:55 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
die ken ik al bedoelde speciaal voor mij gemaakt ofzo
Ben jij dat?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:02 schreef naatje_1 het volgende:
Ik vind mijn nieuwe UI echt leuk, jammer genoeg dat het weer zo'n hype is
Oh oh Chersoquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:02 schreef naatje_1 het volgende:
Ik vind mijn nieuwe UI echt leuk, jammer genoeg dat het weer zo'n hype is
Meeloperquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
[..]
dit dus
Ik kwam erachter omdat iedereen dat plaatje ineens had
waait wel weer overquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, daarom zeg ik ook: Jammer dat het zo'n hype is
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:52 schreef Enfermera het volgende:
Middag!
Zo, vuurdoop gehad op mn werk, voor het eerst niet meer boventallig en megadrukGelukkig is alles gelukt & geregeld en alles. 1 patiënt gaf me zelfs een compliment, dat ze het zo gezellig vond met me!
![]()
kom je mij ook verzorgen als ik ziek ben?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:52 schreef Enfermera het volgende:
Middag!
Zo, vuurdoop gehad op mn werk, voor het eerst niet meer boventallig en megadrukGelukkig is alles gelukt & geregeld en alles. 1 patiënt gaf me zelfs een compliment, dat ze het zo gezellig vond met me!
![]()
Goed bezig Enfermerelquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:52 schreef Enfermera het volgende:
Middag!
![]()
Nice!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:52 schreef Enfermera het volgende:
Middag!
![]()
Waar werk je?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:52 schreef Enfermera het volgende:
Middag!
![]()
quote:
Surequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:04 schreef Giertje het volgende:
[..]
kom je mij ook verzorgen als ik ziek ben?
quote:
Yup!quote:
In een ziekenhuis, afdeling cardiologiequote:
whehehe maar dan ben ik wel echt superziek anders ga ik niet naar bedquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:26 schreef Enfermera het volgende:
Sure
Mn moeder is ook al reclame aan het maken. 'Als je iets aan je hart hebt weet je dus waar je heen moet!'![]()
Kom maar op met al dat gekotsquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:27 schreef Giertje het volgende:
[..]
whehehe maar dan ben ik wel echt superziek anders ga ik niet naar bed
Ahwww! Niet eens iemand die leuke tijdschriftjes voor je koopt & thee voor je zet?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:28 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb keelpijn en er is niemand die mij komt verzorgen hoor
Ik hou niet zo van tijdschriftjes... en thee zetten kan ik ook zelfquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:28 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Kom maar op met al dat gekots![]()
![]()
[..]
Ahwww! Niet eens iemand die leuke tijdschriftjes voor je koopt & thee voor je zet?
ik kan daar echt niet tegen kots bluuurghquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:28 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Kom maar op met al dat gekots![]()
![]()
[..]
Ahwww! Niet eens iemand die leuke tijdschriftjes voor je koopt & thee voor je zet?
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:52 schreef Enfermera het volgende:
Middag!
![]()
wat is cardiologie? Dan weet ik wat ik moet hebben als ik jou als dokter wil hebbenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:26 schreef Enfermera het volgende:
[..]
[..]
Sure
Mn moeder is ook al reclame aan het maken. 'Als je iets aan je hart hebt weet je dus waar je heen moet!'![]()
[..]![]()
[..]
Yup!
[..]
In een ziekenhuis, afdeling cardiologieSinds 3 weken
http://nl.wikipedia.org/wiki/Cardiologiequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
wat is cardiologie? Dan weet ik wat ik moet hebben als ik jou als dokter wil hebben
mijn vakantie is al lang weer voorbijquote:
2 maanden is ook wel genoeg vindt ik,..quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:59 schreef Giertje het volgende:
[..]
mijn vakantie is al lang weer voorbij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |