ik werk op de kop van Zuid en woon nog wat verder Zuid opquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:38 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jij zit dus niet in centrum rotterdam
Waarom staat mucks gehaktballenrecept niet gewoon in het fok-kookboek??? Dat is dan weer een beetje jammer he?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:28 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
nee joh, ik laat dr lekker slapen. Ik pak gewoon gehakt, zooitje kruiden, uitjes, kaas en ei en ik maak er wat van. Ofzo.
Maar jouwes heeft ook niet van die gigantische voeten he?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat Koen al 2 dagen wakker wordt omdat hij koude voetjes heeft in zijn slaapzakje en dan wil hij zijn sokken aan
Ik heb nu nog vloerbedekking, binnenkort laminaat, dan ga ik wel eens op zoek naar slofjes
geen idee. Wellicht omdat ze ook maar wat doetquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Waarom staat mucks gehaktballenrecept niet gewoon in het fok-kookboek??? Dat is dan weer een beetje jammer he?
Nee ik denk dat ie dat van zijn moeder heeftquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maar jouwes heeft ook niet van die gigantische voeten he?
Wat ben jij een kreng zegquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:52 schreef Panda72 het volgende:
Mijn collega stond net op de drempel van onze kamer toen ik haar ging bellen, zij loopt terug naar haar buro en ik leg neer, ze loopt weer weg en als zij bijna de kamer uit is bel ik weer en leg weer neer als zij bij haar buro is(ze trekt een geiiriteerd gezicht, ik doe net alsof ik ik niks merk en ben "druk" met iets)
BIj de derde keer stampvoet ze naar haar buro terwijl ze roept daar heb ik nou zo'n hekel aan he mensen die de telefoon maar 2 of 3 keer laten overgaan en dan ophangen. Ik zeg dat ik daar ook een hekel aan heb. Ondertussen heeft ze nog steeds niet door dat ik het was.
Neequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat ben jij een kreng zeg
Echt niets beters te doen
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:52 schreef Panda72 het volgende:
Mijn collega stond net op de drempel van onze kamer toen ik haar ging bellen, zij loopt terug naar haar buro en ik leg neer, ze loopt weer weg en als zij bijna de kamer uit is bel ik weer en leg weer neer als zij bij haar buro is(ze trekt een geiiriteerd gezicht, ik doe net alsof ik ik niks merk en ben "druk" met iets)
BIj de derde keer stampvoet ze naar haar buro terwijl ze roept daar heb ik nou zo'n hekel aan he mensen die de telefoon maar 2 of 3 keer laten overgaan en dan ophangen. Ik zeg dat ik daar ook een hekel aan heb. Ondertussen heeft ze nog steeds niet door dat ik het was.
nicequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:52 schreef Panda72 het volgende:
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:50 schreef LovelyLady het volgende:
Nee ik denk dat ie dat van zijn moeder heeftHij zit nu net aan in maatje 22
quote:
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:00 schreef LovelyLady het volgende:
Ik stuurde mijn collega in mijn rookpauze altijd een sms naar de vaste telefoon. Maar dat wijf van de kpn leest dan altijd op de verkeerde klemtoon de smsjes voor. Echt hilarisch en dan ook de meest stomme dingen smsen he
Grote voetenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Thijs heeft echt al ruim 23
Vuurtoren lijkt me handig.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:52 schreef TJDoornbos het volgende:
http://www.nu.nl/binnenland/2323221/aanvaring-maas-bij-venlo.html MPG weer een boot gekaapt?
Pauze van wat?quote:
Van werkquote:
Moe en keelpijn dus het kan beterquote:
we wachten tot MPG bij Muck het recept van de gehaktballen regelt, verder wel ok. En bij u mevrouw M?quote:
Kwartiertje geledenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:09 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
je gaat me niet vertellen dat je nu pas je nest uit komt.
ja maar omdat appelquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:12 schreef tochweerhenk het volgende:
ik was ook pas om kwart over 12 wakker.
Appels,quote:
Ik wil ook muffinsquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Keelpijn, muffins in de oven *snif*ruik je dat?
Heeft 'ie een liefje dan?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:41 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
zit je nou jou liefje te pesten?
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:08 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Moe en keelpijn dus het kan beter
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:09 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
we wachten tot MPG bij Muck het recept van de gehaktballen regelt, verder wel ok. En bij u mevrouw M?
Middag Ferbquote:
Enorme voetenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:52 schreef LovelyLady het volgende:
Grote voeten
Hoe lang is hij nu?
Muffins in tha oven
Ik heb ook keelpijnquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Bah van de keelpijnquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En en en?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Van werkDus even broodjes eten en niets doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |